Jump to content

Menro

  • פרסום הודעות

    586
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

29 נייטרלי

1 עוקב

אודות Menro

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • איזה רכב יש לך?
    וולוו S60 T5
  • תחביבים
    מוזיקה
  • מקצוע
    DJ

צפיות אחרונות בפרופיל

3,138 צפו בפרופיל
  1. Menro

    בחירת רכב עד 30 אלף

    בעיקרון כל הרכבים שציינת לא מי יודע מה חסכוניים, למעט האיביזה לדעתי. גם האחזקה ב1.4 ידנית אמורה להיות די סטנדרטית. לגבי הנוחות נסיעה זה מאוד סובייקטיבי, כל אחד מעדיף את זה אחרת. אולי כדאי לך לעשות סיבוב על אחת ולהתרשם. הפוקוס לא תתקרב ל13 קמ"ל בעיר, אולי 11 קמ"ל משולב בתנאי שהיית רגוע, או שפשוט תבדוק במשאבה עם הפוקוס שיש לכם במשפחה. עוד משהו חשוב לגבי צריכת הדלק, היא כמה ק"מ אתה נוסע בשנה? אם אתה נוסע מעט יש מצב שההבדל בין 9 קמ"ל ל13 קמ"ל לא כזה משמעותי בכסף. בכל אופן המאזדה תהיה הכי פחות חסכונית (ואולי לא בפער דרמטי מהשאר), אבל הכי מהנה. לזכותה יש לה גם מוניטין אמינות טוב. האיביזה כנראה תהיה הכי חסכונית, הנוחות נסיעה טובה לדעתי. פחות מתקשרת ומהנה אבל אחיזת כביש טובה. לפוקוס מוניטין אמינות פחות טוב בגלל הגיר, אבל התמורה למחיר שלהן ממש גבוהה. מבדיקה שעשיתי בעבר הi30 הייתה יותר נוחה לי מהמאזדה, אולי גם תהיה מעט יותר חסכונית (שוב, הפער לא בשמיים), אבל פחות מהנה. היונדאי i25 בולטת לטובה בקטגוריה שלה, אבל מול קטגורית המשפחתיות היא מרגישה קצת לואו-קוסט מבחינת המנוע וחווית הנהיגה. אני אשמע קצת משוחד, אבל הייתי מכניס לשיקול מיצובישי לנסר אם אתה נוסע בעיקר בתוך העיר אז 1.6 אם מחוץ לעיר אז 1.8 הנוחות נסיעה טובה, די מהנה לנהיגה (אם כי פחות מהמאזדה), אמינות גבוהה, אחזקה נמוכה, עיצוב ספורטיבי, אבזור עשיר, ולגבי הצריכת דלק: לי הייתה 1.8 שבתוך העיר עמדה על 9 קמ"ל בערך, אבל מחוץ לעיר 11/12 קמ"ל. אם אתה נוסע בעיקר בתוך העיר הייתי ממליץ על ה1.6 שיש לה תיבת הילוכים יותר סטנדרטית ומרגישה קצת יותר קלילה. בהצלחה
  2. Menro

    אז התחדשתי בשוודית T5

    ה-T6 זה משהו אחר כמובן, היא גם עלתה יותר כחדשה. יש כל מיני יוצאי דופן כמו אייל עם הV40 שיש לו מערכת משודרגת מהמפעל. אבל עזוב הכל, T6 מונית?
  3. Menro

    אז התחדשתי בשוודית T5

    תודה רבה גם אני ממש אהבתי את המנוע הקודם, אבל זה לא משהו שמפריע לי כאן. מנוע ה4 בוכנות הזה פשוט מעולה בכל מצב. ממה שידוע לי זאת מערכת שמע סטנדרטית (לא Dynaudio או משהו כזה) אבל בתור בן אדם שעובד בתחום המוזיקה, לי היא נשמעת פשוט מעולה. לצערי אין חימום במושבים, זה יישמע מצחיק אבל במקרה היה לי את זה במאזדה, וזה ממש חסר לי כאן. כמובן שעד שלא היה לי את זה, לא הבנתי למה זה נחוץ Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  4. Menro

    אז התחדשתי בשוודית T5

    תודה רבה קניתי אותה עם 45K ק"מ כמו שרשמתי ומבחינת אבזור קצת קשה לפרט כאן הכל, כי יש לא מעט רמות אבזור ושוני ביניהם. בגדול זה המפרט של הגרסא שיש לי (R-Desing Plus), או לפחות הכי קרוב אליו שהצלחתי למצוא באתרים השונים https://m.icar.co.il/וולוו/וולוו_S60/וולוו_S60_יד_שניה_ד11/version13451/ Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  5. Menro

    אז התחדשתי בשוודית T5

    כן ממאיר בראשל"צ, לדעתי אין להם עוד סניפים של הטרייד אין. וכן, מאוד מסודרים Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. Menro

    אז התחדשתי בשוודית T5

    האמת שהאחזקה לא נוראית, כמו שציינתי ביטוח עלה לי זול יחסית לרכבים קודמים. אגרת טסט אם אני זוכר נכון משהו כמו 2,300 ש"ח, וטיפולים במוסכי היבואן (הכל בערך) 1,200 ש"ח לקטן, 2,400 ש"ח לגדול, ופעם ב8 שנים טיימינג שעולה באזור ה5,500 ש"ח. אגב, עוד יתרון במאיר טרייד זה שהם נותנים שנה אחריות על הגיר והמנוע, לא יודע אם זה אותו דבר לכל הרכבים אבל שווה בדיקה. כשקניתי אותו המחירון המשוקלל היה 107K ש"ח ומנוע 2.0 טורבו עם 245 כ"ס החליפו קניסטר, לא ממש מבין בזה אז לא יודע אם זה רק שסתום או כל המכלול אני מעדיף לא להיכנס לדקויות במחיר אבל המחירון המשוקלל היה 107K ש"ח, שילמתי פחות מזה לדעתי נוחות הנסיעה ברמה טובה, שילוב טוב בין רכות לקשיחות, הרכב לא רך באופן מטלטל ולא קשיח ברמה מענישה, אבל זה מאוד סובייקטיבי. ממה שאני יודע הS60 שהן לא R-Desing יותר רכות, אבל לא נהגתי באחת כדי לשים לב להבדלים. לדעתי תעשה סיבוב קצר על אחת ותתרשם ותתרשם. לא נהגתי בS60 שהן לא R-Deisng אבל הבנתי שהן יותר נוחות. וכמובן תודה רבה לכולם
  7. Menro

    אז התחדשתי בשוודית T5

    וכמובן אי אפשר בלי קצת תמונות...
  8. שלום לכולם מי שהצליח לשים לב, כמעט כל שרשור שיזמתי בשנה-שנתיים (ואולי יותר) האחרונות היה קשור לחיפוש אחר הרכב הבא. אז כן, חיפשתי די הרבה. אז במשך קרוב ל5 שנים התניידתי עם מיצובישי לנסר ספורטבק 2011 שהייתי מרוצה ממנה מאוד (ועדיין חושב שזאת הייתה קנייה טובה), אבל תמיד היה חסר לי משהו אחד - כוח. לא שהלנסר ספורטבק זה רכב מאוד חלש, בכל התקופה הראשונה שנהגתי בו הרגשתי שזה רכב חזק ומספק לרוב הנסיעות, כמובן אפשר לדבר עד מחר על התחושה האנמית של הגיר הרציף (שדי אהבתי את היתרונות של הגיר באיזשהו מקום), פשוט עם הזמן מתרגלים, ובטבע שלנו (או רק שלי?) תמיד נרצה יותר. ואז התחלתי להשתעשע עם הרעיון של קניית ראליארט, שזאת בעצם גרסת ביניים בין הלנסר הרגילה לאיבו המשוגעת. מכיוון שיש או היו רק 5 כאלו בארץ (ומצאתי את כולן אגב), לא היה קל לשים את היד על אחת במצב מדהים. בסוף בסוף מצאתי, אבל זה סיפור ארוך שלא ממש רלוונטי לסיפור הזה מאז הג'וק לא יצא מהראש (לא, לא של ניסאן) אז החלטתי לחפש חלופה, והקריטריונים היו: אוטומט בלבד ביצועי מנוע ברמה גבוהה, לא רק תאוצה מ0 ל100. גם מומנט היה חשוב כאן. תקשורת עם הנהג. התנהגות כביש חדה פחות דיבר אליי, הנסיעות שלי הן מנהלתיות. אני לא עושה טיולי נהיגה, מסלולים וכו'... אבל רציתי שלפחות תהיה תקשורת, הגה בעל משקל וכו'.. אמינות כמה שניתן. תקלות קורות, אבל מחלות ידועות מראש - לא בא בחשבון. לא לנקר עיניים. כמה שפחות סמל - ככה יותר טוב. אבזור - לא מתפנק, אבל אני אוהב אבזור ולפחות שיהיה בקרת שיוט ובקרת אקלים. חובה אצלי מכאן התחילו החיפושים הלא נגמרים. נשבע לכם שלא תמצאו רכב שלא חשבתי עליו. לא דילגתי על אחד. לא פסלתי שנתונים, לא פסלתי עיצוב, לרגעים הייתי מוכן לוותר על קריטריון אחד או שניים, אבל בכל פעם זה לא היה זה ולא התפשרתי. באופציות היו המון המון סוגים: רכבי הוט האץ', סתם סופר מיני חזקות, מנהלים עממיות, מנהלים יוקרתיות, אמריקאיות, משפחתיות יותר "סטנדרטיות" אבל עם פאנץ' של מנוע חזק, הרבה מאוד ואגיות, רכבי דיזל, אפילו ג'יפונים שלא חשבתי שאלך לשם, בקיצור, מה לא?! בכל מקרה... לא מצאתי... או שזה היה רחוק מהקריטריונים, או שאני בעייתי. אז חידדתי קצת את הקריטריונים: רק מנוע טורבו, בלי תיבות רובוטיות על שלל גווניהם ורצוי קצת שונה מהנוף בכבישי ישראל. וננעלתי על וולוו C30 T5 מעולם לא חשבתי שאלך על וולוו, זה למבוגרים לא? אז זהו שלא ממש... היא גם ענתה לי על כל הקריטריונים פחות או יותר, אז התחלתי בחיפושים. ראיתי לא מעט. חלקן היו במצב סביר, והיו גם כאלה שלא הבנתי איך יש להן טסט. הבעיה היא שאין הרבה כאלו בארץ, אמנם אם מצאתי 5 מתוך 5 ראליארטים שיש בארץ, מה הבעיה למצוא רכב שיש בערך 50 כאלו בארץ? מסתבר שלא בעיה, הבעיה היא למצוא אחת נורמלית. התחלתי להתפשר על נתונים יבשים העיקר שאמצא אחת במצב מכאני סביר, ומצאתי. התחלתי תהליך מכירה של הלנסר ספורטבק שהיה מהיר וקל ממה שציפיתי, ואז בזמן שאני בלי רכב התחלתי קצת להתלבט מחדש על הC30 שראיתי, גם הבעלים לא ממש שיתפו פעולה ומרחו אותי כשרציתי לראות תיעוד כלשהו על הטיפולים וכו'.. בנוסף לכל זה נפלה עליי הוצאה יחסית כבדה, שיכולתי להתגבר עליה, אבל ירד לי כל האוויר והרגשתי שזה פשוט לא הזמן. אז התחלתי במסע חדש של חיפושים על רכב זמני, בכמה שפחות כסף, כמה שיותר אמין, שאוכל למכור כמה שיותר מהר ובכמה שפחות הפסד במידה ואמצא C30 T5 ראויה. קניתי זמנית מאזדה 6 משנת 2008 (דור 2) כשבועיים אחרי שקניתי אותה, התפרסמה לה C30 T5 חמודה במאיר טרייד, עם נתונים שעוברים אצלי, אבל היו כאן שתי בעיות, הראשונה: זה היה לי קצת צפוף לקנייה של המאזדה, הבעיה השנייה - כשהתקשרתי לברר, אמרו לי שהיא נמכרה. מכאן פשוט ניסיתי כל דרך אפשרית כדי למצוא C30 T5, ושוב, גם כשמצאתי, הן לא היו במצב קנייה לדעתי, ובנוסף על כל זה? הרבה מעל המחירון ללא הצדקה. מה נסגר?! אז מחודש מאי 2019 הייתי עם המאזדה ששירתה מעולה, וכשהתקרבנו לפברואר 2020 ואיתו היום הולדת שלי, החלטתי שזהו, מגיעה לי מתנה, אני מגדיל את התקציב... וקניתי וולוו S60 T5 ברמת גימור R-DESING PLUS משנת 2015 קניתי אותה ממאיר טרייד, במצב מעולה ועם נתונים טובים מאוד, יד 1 פרטית ו-45K ק"מ. אז איך היא? הרבה מעבר לציפיות שהיו לי, חזקה מאוד, מתקשרת ברמה שרציתי, איכותית, נוחה (במיוחד המושבים!), מאובזרת ברמה גבוהה מאוד ומבחינת עיצוב זה גם בול כמו שאני אוהב, הS60 בבסיסה נראת מאוד סולידית, אבל עם האבזור של ה-R-Desing מתקבל שילוב של ספורטיביות עם הסולידיות הזאת. ככה שהיא לא מכובדת ורשמית מדי כמו אאודי A4 או מרצדס C קלאס, אבל גם לא מוחצנת וצעקנית כמו לקסוס IS300h למשל. כמובן שזה עניין של טעם אבל זאת נקודת המבט שלי. אפרופו מתחרות, ברגע שהתקציב עלה, לא ננעלתי על וולוו מלכתחילה כמו שזה נראה. בדקתי את כל האופציות שיש ועדיין לא מצאתי משהו שהתאים יותר, מה גם שכאן התמורה לכסף היא הגבוהה ביותר. בנוסף להכל ממה שבדקתי רמת האמינות טובה, האחזקה יחסית שפויה, הביטוח יותר זול לי מהמון רכבים אחרים, אפילו מהלנסר ספורטבק שהייתה שווה שליש, כנראה בין היתר בזכות המערכות בטיחות. מעבר לכך אני מרוצה מכל תהליך הקנייה ממאיר טרייד, קיבלתי שם שירות מעולה. אפשר גם לציין שבמהלך הקנייה של הוולוו התחלתי תהליך קניית רכב נוסף עם הבת זוג שלי (בשבילה) ממחלקת טרייד אין של יבואן אחר, וההתרשמות שלנו היא שרמת השירות שם הייתה מבישה, מזלזלת ומתסכלת ברמות, ככה שזה לא מובן מאליו. בנוסף להכל גיליתי שיש לי בעיה בתדלוק של הרכב, ידית התדלוק כל הזמן הייתה במהלך קופצת והתדלוק היה מעצבן וארוך. קפצתי למוסך מאיר ואמרו לי שם שתיקון יכול לעלות באזור ה-2,700 ש"ח. אמרתי להם שמדובר בקנייה ממש טרייה מהטרייד אין שלהם, בדקו לי את העניין ותיקנו לי את התקלה ללא עלות כלל. סך הכל אני מאוד מרוצה, לא ציפיתי שזה מה שאעשה בסוף, אבל קפצתי כמה רמות קדימה, כמובן אעדכן כאן בהמשך לגבי החווית אחזקה של הרכב, ואני מקווה שאשב בשקט ב3-4 שנים הקרובות, עד הג'וק הבא (לא, לא של ניסאן!)
  9. מאזדה 6 שנת 2008 הצורה החדשה של 2008 ומעלה מנוע 2.0 עם 147 כ"ס תיבת הילוכים אוטומטית 5 הילוכים ואפשרות לשליטה ידנית יד רביעית (03 ברישיון) בעלות מקורית ליסינג 184,000 ק"מ, לגמרי סביר לשנתון. טסט עד 09/2020. רמת גימור Executive. רכב מאוד אמין, חזק (ועדיין חסכוני יחסית), מרווח עם תא מטען גדול, מאובזר מאוד: יש חימום במושבים, שליטה מההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת ועוד... לא מזמן עשיתי משולשים חדשים (לא סיני), כיוון פרונט ורביעיית צמיגי מישלן פריימסי 4. מבחינה מכאנית הרכב במצב טוב, מבחינה חיצונית יש כמה דברים לסדר אבל לא משהו חריג יחסית לשנתון. יש בעיקר את סף הדלתות צד שמאל שחסר, עניין של 500-700 ש"ח לחלק. לא סידרתי כי אין לי זמן להתעסק עם זה, אפשר לראות בתמונות. קניתי אותה זמנית ומוכר עקב שדרוג מבקש 19,500 ש"ח. גמיש אחרי בדיקה. אפשר לראות את הרכב בנס ציונה ובמודיעין. לפרטים נוספים 052-415-9080 רואי
  10. ממשיך בחיפוש אחרי וולוו C30 T5 מ2010 אחרי המתיחת פנים לא מתפשר על מצב הרכב (כבר ראיתי כמה...) עדיפות לנתונים טובים לא חשוב הצבע אם אתם מכירים מישהו אשמח לתיווך [emoji846] Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. וזאת התוצאה Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. וכמה ליטר צריך בשביל ההחלפה? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  13. איך השמן הזה? Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  14. מצטרף להמלצה על גלגלי המגן בית דגן Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. אצלי הירידה מ3 ל-2 דווקא בסדר, רק המעבר בין 1 ל-2 (עולה ויורד, בעיקר עולה) מישהו יודע אם חייב שמן גיר מקורי?
×
×
  • Create New...