רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,575 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4 אלף צפיות
במסגרת ימי המכירות של החברה בחוה"מ פסח בגן השקוף בשפיים, יחל גם השיווק המחודש של האמפרזה האצ'בק. מדובר ברכב שיגיע עם ההנעה כפולה 4*4 (AWD) המוכרת של סובארו, בנפח 1.6 ל' (114 כ"ס) ו2.0 ל, (150 כ"ס), עם גיר CVT. אבזור סטדנרטי יכלול מסך מגע הכולל דיבורית BT, מצלמה אחורית ושליטה על המערכת כולה מגלגל ההגה, חישוקי סגסוגת 16" (205/55), בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, חיישני גשם ותאורה וחלונות כהים. עקב הקצאה צנועה יחסית מהיצרן, הרכב לא צפוי להיות מוצע לציים. מחירים: 1.6 - 132,990 ש"ח 2.0 - 139,990 ש"ח גילוי נאות - כותב שורות אלו עובד בסובארו ובעל ניסיון של 10 שנים בענף הרכב כאיש מכירות, מנהל מכירות, מדריך מכירות וקניין.
הודעה אחרונה מאת refaelhe, -
-
ערב טוב אנשים אז אתמול, בעודי חופר באתר אוטו דיל, נפלו עיניי על ג'ולייטה עם נתונים כלבבי. שנת 2012, צבע נכון(לבן),יד נכונה(ראשונה) וק"מ נכון(39000). טלפון זריז, ואני מעדכן את איש המכירות שאני בדרכי, ונא לא למכור אותה בשעה הקרובה. בדרך, אני שולח עדכון נוסף, יש פקק רציני באזור מסובים, אבל אני מגיע. מגיע, רואה את הרכב, מתרשם לטובה, עושה סיבוב קטן, וחוזרים לבסיס. מתנהל מו"מ, אני רוצה להשאיר מיטו 2010 , יד 3 עם 120 סוסים.(טסט לשנה-בדיעבד חבל, אבל שייך להיסטוריה) היום בבקר אני מגיע ב 0800 , ב0830 יוצאים לדרך. משאירים את המיטו במכון שבודק עבורם, וממשיכים עם הג'ולייטה לאיציק ברחובות, לוודא שאין קטסטרופות נסתרות. הג'ולייטה בסדר, קצת תיקוני צבע פה ושם, לא משהו שאנ…
הודעה אחרונה מאת ARKODrama, -
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, יש לי באוטו מלמת רוורס וכשאני שם רוורס זה פתאום רושם לי "אין אות במצלמה". איך אפשר לסדר את זה? זה עבד בסדר גמור. יש מערכת מולטימדיה רגילה. ושאלה שנייה אם יש לי איביזה אבל הבעלים הקודם החליט להוציא את האותיות IBIZA מאחורה ופשוט לנקות שלא ישאר כלום שיהיה חלק, האם אפשר להדביק את האותיות בחברה? לבקש מהם לעשות לי חדש? יש כזה דבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
הי! כמו שראיתם אולי מפוסטים אחרים שלי אני מתלבט כרגע ברכישת רכב חדש, אבל אני נתקל בתופעה לא ברורה: נראה שאנשי המכירות בסוכנויות לא רוצים כ״כ למכור. נכנסתי לסקודה - קיבלתי אמנם הצעת מחיר, אפילו עם הנחה קטנה של כמה מאות שקלים על תוספות, אבל כשהתקשרתי לתאם נסיעת מבחן פשוט לא חזרו אלי. כנ״ל במאזדה. נכנסתי, התעניינתי, הבטיחו לחזור לתאם נסיעת מבחן - וכלום. אז מה קורה כאן בעצם? (חשבתי שאין להם מלאים, אבל בדקתי במאזדה, ויש - אז קשה לי להאמין שזה ההסבר, ואני גם לא חושב שזה אני, כי לא נתקלתי בזה בעבר, עם מוצרים אחרים או עם מכוניות - אפילו כשאמרתי להם שבעצם אני מתעניין לליסינג (שעכשיו אני לא)) מישהו מבין?
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
- 5 תגובות
- 833 צפיות
הי, אני מחפש פוקוס 2 ליטר שנת 2009+, ואין שום דבר ביד 2. רציתי לשאול באיזה עוד לוחות אני יכול לנסות את מזלי? תודה
הודעה אחרונה מאת aviad13, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, האם מישהו יודע אם המצלמות הכתומות בחלק הדרומי של כביש 38 (הקטע שבין שריגים ליאון ועד בית גוברין) עובדות? ובמידה שכן, האם הן מצלמות לשני הכיוונים? היום נסעתי בקטע הנ"ל לכיוון בית גוברין, ומייד אחרי עיקול ימינה, שלקחתי אותו די מהר, הבחנתי כי בנתיב הנגדי ישנה מצלמה. הספקתי לצמצם מהירות וגם לא הבחנתי בפלאש כלשהו, אך אני רוצה להיות בטוח שלא צולמתי. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת BRAVO30, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
סוף סוף נכנס הכסף מהסכם הפשרה!
הודעה אחרונה מאת bar72, -
חשבתי שיהיה מעניין אם חברי הפורום ידרגו את המכוניות שהיו בבעלותם מהטובה ביותר אל הפחות טובה (כמובן, אבקש שמי שהייתה בבעלותו רק מכונית אחת לא ישתתף כי זה די חסר תועלת). ממליץ מאוד לכתוב שורה או שתיים על הסיבה, כדי שיהיה מעניין. יש לי תחושה שנגלה כמה דברים מפתיעים... אני אתחיל: 1. מאזדה מיאטה NC שנת 2006 - הבחירה הכי קלה. ארבע שנים נהדרות עם מכונית ספורט שסיפקה טונות של הנאה והמון שמיים. לגמרי מתגעגע. 2. רנו קליאו ספורט MK1 שנת 2001 - המון זכרונות טובים ממנה, בעיקר מתחרויות ג'ימקאנה ומטיולי נהיגה. פרקטית, נוחה יחסית ולא יקרה מדי לאחזקה. 3. ב.מ.וו 325 E46 שנת 2005 - שמעתי המון דברים טובים על ה-E46 אבל רק כשקניתי אחת לפני כמה חודשים, עם 200000 ק"מ על השעון ו…
הודעה אחרונה מאת thony, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. עד כמה שאני זוכר בעת העברת בעלות בדואר מקבלים שובר לטיפול. מה קורה למשל עם מי שקנה מליסינג והעברת בעלות לא מתבצעת באותו רגע אלא לאחר כמה שבועות?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
״מכשירי תנועה״, יבואנית סוזוקי לישראל הודיעה היום על תחילת שיווק הסלריו בישראל. המכונית החדשה תתחרה בקטגוריית המיני ולמעשה תחליף שני דגמים קיימים- את האלטו (שהייתה החלוצה ב-2009 בקטגורית המיני) ואת הספלאש. הממדים החיצוניים הם 3.6 מטרים לאורך הכללי, 1.6 מטרים לרוחב ו-1.54 מטרים לגובה עם בסיס גלגלים של 243 ס״מ. תא המטען גדול יחסית לקבוצה עם 245 ליטרים. בניגוד לאלטו שהציעה ארבעה מקומות, כאן ישנם חמישה מושבים ושיפור של 5.5 ס״מ בבסיס הגלגלים. לסלריו מנוע 1.0 ליטר, שלושה צילינדרים בהספק 68 כ״ס (ב-6,000 סל״ד). תיבות ההילוכים יהיו ידנית ורובוטית מצמד יחיד, שתיהן עם 5 יחסי העברה. המכונית תשווק בשתי הגרסאות ברמת אבזור GLX די עשירה. בלוטות׳, חישוקי סגסוגת,…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
שלום לכולם. יש לי חבר שרוצה לקנות סטיישן (לדוגמא: אוקטביה סטיישן או קיה סיד סטיישן ) ולהסב אותו ל 7 מקומות. האם זה אפשרי? ואם כן מה הפרוצדורה שצריך לעבור? תודה.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, הרכב ברשותי קצת יותר מחודש, הצהרות היצרן מאד אופטימיות. בבדיקת תדלוק הרכב הראה צריכה של 10 ק"מ לליטר בנזין. קרוב לנתוני מחשב הרכב. הנסועה שלי משולבת, חצי עירוני חצי בינעירוני. עם הצהרות יצרן של 17 במשולב! 20 קמ לליטר בבינערוני ו 15 בעירוני, האם התוצאות שקיבלתי תקינות או שמצריך בדיקה במוסך? הרכב גמע עד כה 1500 ק"מ - האם צריכת הדלק במנוע חדש ובתול יותר גבוהה בהתחלה? המנוע הנ"ל קיים בעוד הרבה רכבי הקונצרן, האם כולם מקבלים תוצאות זהות? כיצד ניתן לשפר את הצריכה? תודה
הודעה אחרונה מאת Ameer.86, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, יש לי הפוגה מהלימודים. הכלי- פולקסווגן גולף שנת 2001, מנוע 1600 ידני. צבע כסף, דגלון גרמניה מקדימה למקוטעין. הדרך- מיישוב צפוני לקמפוס החיפאי דרך האוטובהאן. האוטובהאן- כביש 79מצומת יפתחאל מערבה, דרך מחלף סומך, כלה בכביש 70, עד צומת זבולון. ההלוך: הגולף סגרה לא מזמן 230 אלף ק"מ. בכל בוקר, לפני הכניסה לאוטובהאן מכיוון מזרח, התנועה היא על כביש 79. הקצב בכביש זה איטי רבות, ועומד לפעמים על 60-70 קמ"ש. אחרי היציאה לשמשית מגיעים לצומת המוביל ולאחריו צומת נוסף, שאז- מתחיל האוטובהאן. ההתחלה שלו היא בעלייה ארוכה, בה משתרכים משאיות בנתיב הימני. בשעות בוקר ,סביב 8-9 ,קטע זה עמוס, ולעיתים בנתיב השמאלי יש בלימות חזקות של הרכבים מקדימה, שאוהבים לנסו…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
שלום , (אני קניתי) קניתי נורות LED (לאותו) לאוטו ואני צריך לחבר אותן לכניסת (המציט) המצית של האוטו , היה להם ADAPTER אבל הוא היה פגום אז הוא לא עבד , עכשיו יש לי רק כבל (אם) עם 2 יציאות שצריך 12V , איך אני יכול לחבר אותו (לחור המציט) לשקע המצית באוטו ? (אני קניתי) קניתי ADAPTER לUSB רגיל בשביל לחבר את הכבל במקום כניסת הUSB אבל אני לא מוצא איך . תודה
הודעה אחרונה מאת Mher Tolpin, -
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
ספרדית אני לא מבין , אבל ע"פ הסרטון הרכב נראה מבטיח
הודעה אחרונה מאת igal.ep, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני בכמה שעות האחרונות עובר על פוסטים בפורום, ורואה אינסוף פוסטים של אנשים שקנו רכב ממגרש או מסוחר ונפלו איתו, אבל מה נפלו איתו, לא תגיד פלסטיקה, מכה פה מכה שם, ניחא, אני מדבר על חיבור של 2 רכבים לרכב אחד, מתיחות לשלדה, דברים הזויים כמו פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?196137-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%97%D7%A4%D7%95%D7%96%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%94-…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 6 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רק שאלה קטנה קניתי לא מזמן ניסן ג׳וק שנת 2010 הדגם הפשוט, אין לי שום תלונה על האוטו מלבד הגיר. בעת נהיגה סטנדרטית במישור אני מגיע למהירות של מעל 80 קמ"ש, מרגיש כאילו הרכב מתאמץ נורא, מטפס בטורים לאיזור ה4000 סלד אפילו יותר, ורק כאשר אני מגיע למהירות 120 הוא סוף סוף נכנע ומעביר הילוך. רציתי לדעת אם כך בנויה התיבת הילוכים בניסאן או שככל הנראה יש לי תקלה טכנית באוטו? תודה רבה וחג שמח. נ.ב אני חדש בפורום, חיפשתי בת'רדים קודמים ולא מתאץי משהו לגבי ניסאן ג׳וק.
הודעה אחרונה מאת ariel126, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איזה חברה הכי מומלצת מבחינת הקורסים האלו? בינתיים אני מתלבט בין: דרייב ארט אלטרנתיבי איזה חברה עדיפה מבחינת 2 הקורסים (גם נהיגה מתקדמת (החלקות, התחמקויות, בלימות חירום וכו..) ולאחר מכן קורס נהיגה ספורטיבית)? אם יש חברות אחרות אשמח להצעות
הודעה אחרונה מאת Metaforce007, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אוקי אז הלך לי האוטו לגמרי (היו פה כמה שניבאו את זה קורה), קיצור, בדיוק חצי שעה לפני שהוא הלך מילאתי טנק מלא. יש דלק להוציא את הדלק הזה בצורה נורמאלית? בכל זאת 400 שקל חבל. הרכב מונדאו 2002. תודה!
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
לא בטוח אם זה קשור לפורום הזה יש לי אזעקת ביפר של רב בריח MVP625, והשלט התקלקל אני יודע שכבר לא מייצרים ואולי קשה להשיג אבל אם מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג שלט זה יעזור לי מאוד! תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת niro007, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום עשיתי שכפול מפתח של המאזדה שלי למפתח אולר והביאו לי מדבקה ממש מכוערת של מאזדה בצבע כחול מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני יכול להשיג מדבקה שדומה למקורי (שחור וכסף)?? צירפתי תמונה שתדעו על מה מדובר
הודעה אחרונה מאת avitankobi, -
- 1 תגובות
- 518 צפיות
שלום אנחנו כ5-6 חברים בני 18-20 מחפשים מקום נחמד שמארגן טיולים בטרקטורונים באזור המרכז נעדיף כלים קצת יותר רציניים. אורך פעילות רצוי הייתי אומר בסביבות 3 שעות. משהו חשוב שאנחנו די רוצים זה קצת חופש פעולה. לא כללים נוקשים מידי. אם יש מקום מומלץ, ומחירים, נשמח נעדיף גם כלים עם תיבת הילוכים ידנית , למרות שאני די בטוח שאין כאלה. א אם לא כתבתי מספיק מידע, אוסיף לבקשתכם תודה.
הודעה אחרונה מאת LookinForACar, -
היי חבר'ה, ידוע לי שהגיר DSG מיוצר על ידי קונצרן פולסווגן (תקנו אותי אם אני טועה). השאלה שלי היא כזאת במידה והDSG6 והDSG 7 היו זהות באמינותם אילו יתרונות היו אמורים להיות תאורטית לDSG7? ומה בדיוק בDSG 7 לא אמין כלומר מה גורם לו להיות לא אמין? והשאלה הקבועה שלי האם ב2016 לא מן הראוי שאדם שקונה אוטו במירב כספו יקבל רכב 100% או לפחות 90% אמין בכל חלקיו ?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 723 צפיות
לפני זמן מה פורסמה בפורום, בתום לב, הודעה לגבי פעילות במסלול אימונים לחברי הפורום, תחת השם של הפורום. היוזמה הינה יוזמה פרטית של של שניים ממשתפי הפורום, שרק רצו לעשות טוב, אבל מכיוון שפרסום זה נעשה ללא תיאום עם הנהלת האתר, ההודעה נמחקה. לכן למי שמחפש אותה, העניין הועבר לגורמים הממונים ובוודאי יוסדר בקרוב. זה המקום אולי גם להזכיר שהפורום הינו גוף מוסדר, וכל פעילות שמוצעת לחבריו חייבת לעבור דרך הנהלת האתר, קודם לכל (להבדיל מהאדמין של הפורום, שעוסקים רק בשיח בפורום עצמו).
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
יש לי בעיה,אני חזיר גז. 1 2 3 4 6
מאת FuriousLift-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 81 תגובות
- 9 אלף צפיות
לילה טוב לכלל הפורטל,מכיוון שאין לי הרשאה לפתוח את השרשור הנ''ל באוף טופיק,כנראה שאצטרף לפתוח אותו כאן. אני נהג חדש(7 חודשיים עברו מאז עברתי טסט)ואני פשוט חזיר גז. יש לי גבולות מאוד ברורים:לעצור בעצור,לתת זכות קדימה ולא לעבור רמזור אדום וכ'ו,אבל בנוגע למהירות הדבר שונה. אימצתי אידיאולוגיה מאוד ברורה:מהירות מופרזת אינה גורמת לתאונות דרכים כשאתה דוהר בכביש לבד. בכל נסיעה שלי,אני נוסע על 150-160 קמ''ש,וזה פשוט כיף הדופמין משתחרר במוח והדבר כל כך מרגיע ומלהיב,אני פשוט חזיר גז. הבנתי שעכשיו מתחילים להקפיד ולעשות יותר מארבים,אז החלטתי להרגיע,בכל זאת אני נהג חדש ועדיין אין לי ניסיון בכביש. איך עליי להשתחרר מהמעשה? אשמח לעצות,לילה טוב.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני נוסע בפיזו 309 עם מזגן תקול. אני אשמח לקבל תשובה מניסיונם של בעלים לשעבר של הרכב האם המזגן מסוגל לקרר את כל הרכב או שאין טעם לתקן אותו?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 867 צפיות
החבר'ה ב-3M שהיא למעשה חברת האם של מותג הטיפוח והדיטיילינג לרכב מגוואיר'ס הזמינו אותנו להתרשם מהמוצרים שלהם, ביקשנו מהם לאתגר אותם בטיפול במכונית והם הסכימו - אז אתגרנו אותם, אוהו כמה שאתגרנו אותם... כמי שאינו מצוי בעולם הדיטיילינג והטיפוח, גיליתי עולם שלם ומרתק של חומרים, טכניקות, כלים ויישומים שאולי לא המירו אותי לאיש דיטיילינג של ממש, אבל בהחלט מרשימים ביכולת שלהם להפוך חלקי מרכב במצב מעורר רחמים למצב טוב יותר מאשר יצאו ממנו מהמפעל. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
- 5 תגובות
- 588 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין ללמוד נהיגה מקצועית, רק לא יודע איך זה עובד איך מלמדים, איפה, עלות ממוצעת וכדומה, משך הקורס, המלצות וכו׳ ושוב אני רוצה להדגיש.. אני מדבר על נהיגה מקצועית, כגון לשלוט על הרכב במצבים מסוכנים, קריאת מצב, וכו׳ וכו׳.. לא פעלולים, דריפטים, ושטויות של ילדים.. אשמח לכמה שיותר אינפורמציה בנושא, מודה לכם מאוד.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
עוד לא ממש התרגלנו לומר - ב.מ.וו עם הנעה קדמית ועכשיו צריך גם להתרגל למושג מיניוואן של ב.מ.וו. כן, החברה הבווארית שגאוותה בעבר הייתה פניה לנהג הנוהג לנהוג - בהחלט קיבלה טוויסט רציני בשנים האחרונות ונדמה שהיא נחושה לתכנן, לבנות ולשווק דגם לכל נישה קיימת. כעת החל השיווק בישראל של סדרה 2 גראן טורר. מיניוואן שבעה מושבים בעל הנעה קדמית. המחיר - 285 אלף שקלים. עוד פרטים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
-
אחרי כמה שרשורים על רכבי החלומות, אני רוצה לנחות קצת על הקרקע. מה לדעתכם הופך את הרכב למושלם מבחינת שימושיות יומיומית? האם זה כסא נוח? אולי מערכת טובה? האם גיר אוטומטי פלנטרי שכיף איתו בפקקים מאשגוג לראשון כל יום? האם זאת ישיבה שלטת של 4X4? אשמח גם לדוגמאות של רכב יומיומי מושלם עבורכם, עד 300K כחדש.
הודעה אחרונה מאת In Flames,
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 383 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- IsraCar
- avargel
- אור1111
- KipodYam
- hunter22
- PASHUT
- גרנד פריקס
- sanekt17
- לומד לתקן
- blackpolo
- matan_mil
- Yuvalino
- carsgo
- orsh99
- יובל .מ.
- SlowRide
- zaf
- לירון .ה.
- פריג'י
- Night Driver
- גולדן191
- שחר 1
- פינדר
- ברווז
- efraimc
- RedLabel
- הצילינדר השישה עשר
- Shay Shd Dave
- David32
- Rongaflugen
- fatboy1340
- SniR89
- .r.i.
- פיני חד
- flytomars
- Shay_u
- Fazer
- sagi_11
- memilavi
- שי
- M H
- chrono
- razi_pazi
- ניקו פ.
- מיץ פטל
- mikk
- דובצע
- דאבל קלאצ
- falou
- natco
- david1986
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- yossiaviel
