Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני נוסע בפיזו 309 עם מזגן תקול.

אני אשמח לקבל תשובה מניסיונם של בעלים לשעבר של הרכב האם המזגן מסוגל לקרר את כל הרכב או שאין טעם לתקן אותו?

פורסם

זה מזגן מקורי או התקנה מקומית?

 

שאלה מוזרה.

 

גם אם המזגן (נניח) היה יחסית חלש, זה עדיף פי מיליון על נסיעה ללא מזגן בכלל.

 

 

פורסם

חשוב לציין, האם זה היה מזגן מקורי או התקנה מקומית?

 

לדעתי רק ב 1600 היה מזגן מקורי, ב 1300 ו 1400 התקינו מזגנים בארץ.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם יש לך אופציה לתקן מזגן מקורי אל תחשוב פעמיים, לא משנה באיזה רכב.

אחרי שמתרגלים לרכב עם מזגן אי אפשר לחזור אחורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה הסיפור:

הפיזו עם מנוע 1580 B2B ידני קרבורטור 1991.

הייתי על יונדאי לנטרה שהורדה מהכביש בעקבות תאונה ואני צריך להחליט אם אני נשאר בפיזו.

לדעתי הפיזו מצריכה כ3 אלף שקל ליישור קו רציני.

אני יכול לנקוט בתחזוקת שבר או לרכוש רכב אחר או להשקיע ביישור קו.

אישית אני אוהב את הפיזו הזו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תחזוקת שבר עולה בסוף יותר כי אתה לא יודע מתי הרכב יושבת לך באמצע הדרך, הנזק יכול להיות יקר לתיקון וגם הפסד ימי עבודה זה עוד כסף. אם אתה מחליט להשאיר את ה309 תטפל ברכב כראוי ולא בקמצנות.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לא הבנתי מה הקשר בין תיקון מזגן ורכב שיושבת באמצע הדרך אבל ניחא. פותש זה הרכב היומיומי שלך ?מצחיק שאתה שואל לשעבר כי אתה כבר לקחת בחשבון שאף אחד חוץ ממך לא מחזיק אותו כיום. בעברי הייתה לי 309 עם מזגן לא מקורי . כאשר עבד עבד טוב אבל לא הייתי משקיע בתיקונו כי כבר אז הוא היה מאוד בעיתי

עריכה אחרונה על ידי koka

...Our necessities are few but our wants are endless

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא כתב שצריך לעשות ישור קו כללי לרכב מעבר לתיקון מזגן. בגלל זה עדיף לא לחפף בתחזוקת שבר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מאמין שהמערכת מיזוג מקורית.

יש לסדר גם:

ציריות

תושבות מנוע

משהו מבחלק האחורי של הרכב נוקש במעבר על מהמורות ופסי האטה.

ויש לעשות טיפול טיימינג

לא נשמע סיפור זול

הרכב משמש אותי לעבודה ויום יום.

פורסם

היה לי מודל 92, מנוע 1.6, המזגן היה מקורי וקירר מעולה.

הרבה יותר טוב מאשר המזגן של הסזוקי הבלנו שהחליפה אותו.

 

יחד עם זאת, לא הייתי משתמש בו כיום רכב יום יומי, ובמקום לעשות יישור קו הייתי רוכש רכב מודרני יותר.

×
×
  • תוכן חדש...