Jump to content

MMi

  • פרסום הודעות

    327
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

25 נייטרלי

אודות MMi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני קניתי את ה DAS 6 Pro Plus אבל אין לי נסיון עם שאר הדגמים. לפי המפרט אני רואה שהפרו פלוס יותר עוצמתי וכנגזרת גם יותר כבד (2.3 ק״ג לעומד 1.7 ק״ג ב v2). ההבדל במחירים הוא לא גדול - הפרו פלוס יקר יותר ב 25 פאונד ולדעתי שווה להוסיף ולקבל מכשיר שהוא חזק יותר הרי גם ככה זה משהו שקונים פעם אחת. לגבי הרעש, המכשיר רועש. אני משתמש באטמי אוזניים בזמן הפוליש. בגדול - המכשיר מעולה, הוא סלחן ועושה את העבודה כפי שמצופה. זו בחירה מעולה, בלי קשר לתת הדגם.
  2. @ZvikH צודק, זה מעניין באמת. קראתי קצת והכוכבים יורדים בעיקר בגלל חוסר במערכות בטיחות כמו למשל בקרת סטייה מנתיב וכו׳ אז סביר להניח שכל רכב ותיק יותר יקבל ניקוד נמוך יותר מהניקוד שהוא קיבל במקור.
  3. התבלבלת. לג'ולייטה יש 5 כוכבי בטיחות ב Euro NCAP
  4. לגבי הג׳ולייטה, יש לא מעט שרשורים המפרטים עלויות בפורום. העדכני ביותר נמצא המועדון של אלפא כאן הפורום: ג׳ולייטה 170 כ״ס ג׳ולייטה תלתן:
  5. במידה וזה משהו קטן ולא במסגרת של השמשה אפשר לנסות לתקן לבד:
  6. אכן הסיטרוס אגרסיבי מדי לשטיפה שבועית. אני יכול להמליץ על CG V7 לשטיפה שבועית. משתמש בו כבר שנים ומאוד מרוצה ופעם בכמה שבועות משתמש בסיטרוס.
  7. התשובה הקצרה היא לא (לצערי). אם אתה רוצה את הארוכה אז יש בפורום שרשור די גדול על הנושא.
  8. כל הנתונים מתייחסים לרכב שלי, ג׳ולייטה 2014 טוריסמו ידנית 170 כ״ס. טיפולים תקופתיים: עלות חלקים מקוריים לטיפול קטן (בחנות חלפים) והחלפה כל 10,000 ק״מ: שמן - Agip ACEA C3 5w40 - במחיר של 140 ש״ח באוטו דיפו פילטר שמן מקורי - 60 ש״ח פילטר אוויר מקורי - 110 ש״ח פילטר מזגן מקורי - 165 ש״ח (אין צורך להחליף כל 10 אלף ק״מ) אז אם עושים לבד, יוצא 310 ש״ח לחלפים לעבור טיפול קטן (לא כולל פילטר מזגן). במוסך זה יעלה קצת יותר מפי 2 כולל עבודה (לא מוסך מורשה אלא מוסך מומחה כמו אוטו איטליה למשל). אגרת רישוי (טסט): 1693 ש״ח דלק:
  9. כתוב על החלון עצמו, באחת הפינות, את רמת ההשחמה של החלון ואז, אם הבוחן במכון רישוי או השוטר מחפשים אז זה יכול לעשות בעיות.
  10. מותר רק חלונות נוסעים מאחור אבל לא את החלון האחורי. דבילי ככל שזה נשמע אבל זה החוק בארץ. לא משנה שהדגם שמעל מגיע עם חלונות מושחרים כסטנדרט - רק כשזה מקורי אז מותר.
  11. לא הייתי עושה את זה בחניה גם היא מקורה. מספיק קצת חול שבטעות יתפס בפולישר בזמן הפוליש ויגרום לשריטות ויווצר יותר נזק מתועלת. הייתי מחפש לשכור מקום לכמה שעות בשביל התהליך הזה (נדמה לי אפילו פורסם כזה בפורום). אפשר לשים את הרכב בחוץ (כמובן בהנחה שהמזג אוויר חם כמו עכשיו), זה אפילו לא רע כי זה מאחה את הציפוי מהר יותר. לגבי ביצוע כל העבודה ידנית, לדעתי זה לא ריאלי. הרי המטרה היא לא סתם ליישם את הציפוי ולהגיד שישמתי אלא קודם כל להגיע למצב שהמשטח במצב קרוב למושלם ומוכן לציפוי (בלי מזהמים על הצבעשהצטברו עם הזמן, סווירלים עד כמה שאפשר וכו׳). כל תהליך ההכנה הנ״ל קשה ומתיש גם כשיש את הכלי
  12. אז אחרי כמה שבועות עם הציפוי אני מקפיץ את השרשור כדי לחלוק רשמים של שטיפת הרכב עם ציפוי לעומת המצב הקודם, בלי ציפוי. שטיפת הרכב פתאום קלה הרבה יותר! הלכלוך פשוט ״מחליק״ עם מעבר אחד של הספוג. ברוב הכמעט מוחלט של המקרים לא צריך לשפשף עם הספוג על מנת להוריד את הלכלוך, גם כזה שהוא עיקש יותר (למשל חרקים בפגוש הקדמי), מספיק מעבר אחד והופ - הכל נקי. לטעמי, זה היתרון הכי גדול כרגע בציפוי (וזה לעומת המצב הקודם - יישום אוטם צבע כל חצי שנה ו- QD בסוף כל שטיפה), ה״עול״ הזה של שטיפת הרכב פוחת בהרבה תודות לציפוי.
×
×
  • Create New...