Jump to content

MMi

  • פרסום הודעות

    314
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

אודות MMi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז אחרי כמה שבועות עם הציפוי אני מקפיץ את השרשור כדי לחלוק רשמים של שטיפת הרכב עם ציפוי לעומת המצב הקודם, בלי ציפוי. שטיפת הרכב פתאום קלה הרבה יותר! הלכלוך פשוט ״מחליק״ עם מעבר אחד של הספוג. ברוב הכמעט מוחלט של המקרים לא צריך לשפשף עם הספוג על מנת להוריד את הלכלוך, גם כזה שהוא עיקש יותר (למשל חרקים בפגוש הקדמי), מספיק מעבר אחד והופ - הכל נקי. לטעמי, זה היתרון הכי גדול כרגע בציפוי (וזה לעומת המצב הקודם - יישום אוטם צבע כל חצי שנה ו- QD בסוף כל שטיפה), ה״עול״ הזה של שטיפת הרכב פוחת בהרבה תודות לציפוי.
  2. נכי משרד הביטחון מקבלים סכום מסויים (נדמה לי 300k אם אני לא טועה) ואיתו זכאים לבחור רכב. לא בהכרח וולוו. אחרי תקופה של כמה שנים הם מחזירים את הרכב למשרד הביטחון שאחראי למכור אותו לשוק הרחב, יכול להיות שזה נעשה דרך סוחרים.
  3. MMi

    טויוטה קורולה ספייס פלוס

    מעניין למה המוסך המורשה משתמש בשמן 5w-30 אם בספר רכב כתוב במפורש שהבחירה הכי טובה היא 0w-20 עקומות המומנט במנוע הרגיל ובמנוע החשמלי הן שונות, השיא לא מושג בדיוק באותו זמן ולכן לחבר את 2 הנתונים בצורה יבשה זה לא נכון.
  4. נראה שהוא החנה בדיוק מול דלת הכניסה של הבית שלו. יכול להיות שהוא עושה את זה בתום לב ואז להאיר את תשומת ליבו לעניין יכולה לעזור.
  5. מה שחסר הכי הרבה בלקסוס זה בעצם Waze או CarPlay/Android Auto על מנת לשקף את הטלפון בשביל Waze. משיטוט באינטרנט ראיתי את הפתרון הזה: https://a.aliexpress.com/_dWNtMUa שזה בעצם תחליף אך ורק למסך המקורי תוך שמירה על כל הפונקציות המקוריות של הרכב (תצוגת המזגן, המערכת ההיברידית וכו') אבל עם הוספה של אנדרויד ועל הדרך גם הגדלה של המסך. היתרון הוא שהמערכת עצמה, כלומר יחידת ההגברה, נשארת מקורית אז איכות הסאונד לא נפגעת. אשמח לשמוע יתרונות/חסרונות של הפיתרון הנ"ל. האם קיים פתרון טוב יותר?
  6. לי אישית זה אפילו מוריד את החשק מלהתקשר אליהם ולברר, מחירים מוגזמים לכל הדעות. יכול להיות שזה תלוי מוצר. מוצר כבד יותר יהיה יקר יותר למשלוח. הזמנתי מהם 2 משלוחים, הראשון הוא ציפוי קרמי שעלה חצי מחיר מהארץ כולל משלוח והמשלוח השני הוא 2 בקבוקים של 500 מ״ל כל אחד ועל שתיהם שילמתי כולל משלוח כמו על אחד מהם בארץ (CarPro Reload וגם Reset ב-180 ש״ח).
  7. תודה לכולם, כיף לשמוע. היום כשהרמתי את המטלית הכתומה שאיתה ניגבתי את הציפוי ורציתי לזרוק אותה, שמתי לב שהיא התקשתה, דומה יותר לדף נייר מאשר למטלית. מפתיע... הוכחה לכך שהציפוי אכן עושה משהו. גם אני הופתעתי מזה. אולי הייתי צריך להפעיל יותר לחץ עם הפלסטלינה אבל העדפתי שלא, גם ככה היה צריך לעשות מעבר של פוליש לפני הציפוי. למה? בגלל שהלכה קשה?
  8. נכון, תודה על ההארה ובאמת שכחתי לדבר על זה. מתכוון לקנות שמפו CarPro Reset ובקבוק גדול יותר של CarPro Reload
  9. הקורונה מצד אחד סוגרת אותנו בבתים אבל מצד שני מפנה קצת זמן, מספיק זמן בשביל לקחת את הרכב של אבי ולבצע טיפול דיטיילינג כולל פלסטלינה, פוליש ושאר ירקות. הסיבה העיקרית לכך היא שבניגוד לכולנו, הרכב לא היה בהסגר בחניה מקורה בכמה חודשים האחרונים ובזמן הזה, עקב המיקום, נוצרו "ג'ינג'ים" על החלקים העליונים ברכב (מכסה מנוע, גג ותא מטען). הרכב מתוחזק בשוטף, על הרכב מיושם אוטם צבע Menzerna PL כל חצי שנה בערך אז חשבתי שפלסטלינה לבדה תספיק להורדת הג'ינגים ואם כבר מגיעים למצב של פלסטלינה אז מן הסתם איישם שוב את האוטם צבע. במקביל מצאתי את עצמי צופה בוידאו של Pan the organizer שבו הוא מדבר על יישום של ציפוי קרמי של CarPro. מחפירה נוספת ברשת גיליתי שהחומר קל יחסית ליישום וסלחני למי שלא ישם ציפוי קרמי בעבר וכך זה גם היה נראה בסירטוני ההדרכה. היתרון העצום מבחינתי הוא שציפוי קרמי אמור להחזיק ריאלית לפחות שנה. התהייה היחידה שנשארה הייתה המחיר, עד כה חשבתי שזה עסק די יקר. מבדיקה מהירה ב CarPro Israel ראיתי שקיט עולה 350 ש"ח. לא הכי זול אבל נסבל במיוחד ואז עברתי דרך הפורום המעולה הזה ובאחד השרשורים ראיתי הפניה לאתר האנגלי detailedclean.co.uk - בדיקה מהירה, אותו המוצר, חצי מחיר - 180 ש"ח כולל משלוח עד הבית. Fast Forward שבוע וחצי והמוצר הגיע: השתדלתי לצלם את החומרים והכלים שבהם השתמשתי בתקווה שעוד אנשים ידבקו בחיידק (לא, לא הקורונה, הדיטיילינג). זהו לא מדריך, ממליץ לראות סירטונים ביוטיוב למי שרוצה להתחיל עם זה, הם יסבירו בצורה טובה הרבה יותר משרשור בפורום. אז ציפוי יש, אפשר להתחיל... בשלב הראשון, ניקוי הג'אנטים בעזרת Sonax Xtreme Wheel Cleaner: השלב הבא, Pre wash עם מקציף של גלוריה ו- CG Honeydew: לאחר מכן, שטיפת הרכב בשיטת 2 הדליים עם CG Citrus שהוא שמפו יותר אגרסיבי מהשמפו לשטיפה הרגילה (CG V7) על מנת להוריד כמה שיותר מזהמים מהרכב. השלב הבא, ריסוס CarPro IronX על הצבע על מנת להוריד את המזהמים שעל הצבע להכנס משטח כמה שיותר נקי לקראת הפלסטלינה. (נעלמה לי התמונה של השלב הזה, תאלצו לסלוח לי). כעת, שלב הפלסטלינה. המטרה העיקרית הייתה להוריד את הג'ינג'ים שנוצרו וחשבתי שפלסטלינה לבד תצליח להתמודד עם זה. השתמשתי בפלסטלינה של CG בצבע כחול על חלקים מחוספסים יותר ופלסטלינה צהובה שהיא עדינה יותר על חלקים שהם במצב טוב יותר. מעבר עם הפלסטלינה בתנועות ישרות וללא לחץ אמנם יצרו משטח חלק למגע אבל לא הורידו את כל הג'ינג'ים, פוליש היה בלתי נמנע. עבור פוליש השתמשתי ב Chemical Guys VSS שבמעבר אחד מבצע חיתוך וגם פיניש. בנוסף, פד כתום של CG שהוא פד חיתוך בינוני ובפד ירוק בחלק קטן מאוד על התא מטען ששם היה את הריכוז הרב ביותר של הג'ינג'ים. no offense לאף ג'ינג'י. והנה התוצאה של הפוליש. משמאל, המצב לפני הפוליש - סימנתי כמה ג'ינג'ים ומימין, התוצאה הסופית של הפוליש, הכל ירד! השלב האחרון לפני יישום הציפוי הוא מעבר על כל הרכב עם IPA על מנת להוריד את השאריות של החומרים של הפולי ויצירת משטח נקי בצורה מקסימלית לעל מנת שהבונדינג בין הציפוי לצבע הרכב יהיה טוב ככל האפשר. והנה הגענו לחלק המעניין באמת - יישום הציפוי. בקיט מגיע בקבוקון 30ml עם הציפוי עצמו שאמור להספיק ל-2 שכבות (וזה אכן כך), תכשיר CarPro Reload, ספוג קשיח עם 5 מטליות קטנות שבעזרתן מיישמים את הציפוי ועוד מטלית גדולה כדי להוריד את הציפוי כ-30 שניות עד דקה מרגע היישום (תלוי בטמפ' החיצונית). היישום של הציפוי אכן התגלה כקל מאוד ולקח קצת מעל שעה ליישם על כל הרכב. בכל פעם בוחרים שטח 50*50 ס"מ (המלצת היצרן), שמים פס של חומר על המטלית הלבנה שעוטפת את הספוג ומיישימים בתנועות ישרות למעלה ולמטה ואז ימינה ושמאלה, מחכים קצת פחות מדקה ואז עוברים עם המטלית הכתומה ומנגבים את החומר. השלב האחרון, בטווח של שעה מיישום החומר, צריך לעבור עם CarPro Reload ועם מטלית על הרכב על מנת להבטיח איחוי טוב יותר של הציפוי והוספה של ברק. השלב הזה קל מאוד גם כן - מרססים על המטלית, על הפח ומנגבים. כעת אסור שיהיה לרכב מגע עם מים אז משאירים אותו בחניה למינימום 12-24 שעות ונותנים לציפוי להתאחות. והתוצאה הסופית: רואים שיש ברק. האם הברק רב יותר מהאוטם צבע שהייתי רגיל ליישם? לא יודע, קשה לומר. עדיין לא בדקתי את ההידרופוביות של הציפוי כיוון שלא מומלץ לשטוף את הרכב שבוע לאחר היישום אבל מעניין לראות כמה זה שונה מאוטם צבע או ווקס שהייתי רגיל אליהם לפני.
  10. קוד ההנחה הכי טוב הוא פשוט לקנות מכאן: https://www.detailedclean.co.uk/ קניתי לפני שבועיים ציפוי קרמי של CarPro שעולה בארץ 350 ש״ח בחצי מחיר - 180 ש״ח כולל משלוח שלקח שבוע וחצי בערך (ועוד בתקופת הקורונה).
  11. MMi

    שבוע עם אלמנה שחורה

    רכב מדהים! וכתיבה מדהימה עוד יותר, כיף לקרוא! חתיכת דחיית סיפוקים יש לבחור הזה, הלוואי עלי עשירית מזה. לדעת שיש לי למבורגיני מחכה בחניה ולמרות זאת להחליט לטוס לקנדה?!
  12. והרי זה פלא, טויוטה מצליחה למכור כמה חתיכות בשנה אפילו בלי הטורבו וכך גם המאזדה. בכל אופן, ההצעות הנ"ל עלו כי בנסיעות שרובן עירוניות כמו שפות"ש כתב, זה לא באמת משנה.
  13. @Ron.P לא בהכרח, תלוי מהי הנכות, היא לא חייבת להיות בעיה ברגליים. יש לא מעט נכים שקונים את ה-CX5.
  14. @m3x7r3m3 לא בספורט וכך גם בטויוטה.
×
×
  • Create New...