Jump to content

imprezadude

  • פרסום הודעות

    522
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות imprezadude

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,756 צפו בפרופיל
  1. יש המון חברות שאתה יכול ללכת עליהן אקסקלוסיבית, אבל אני חושב שחלק מהכיף זה לעשות, היכן שאפשר, את הMix & Match. בכל מקרה, אתה יכול ללכת על אחת מהבאות, לצרכים בסיסיים ויותר מכך - Gyeon Gtechniq Carpro Adam's polishes Polishangel Meguiar's Koch Chemie Chemical Guys P&S Optimum יכול להיות ששכחתי כמה, אבל כל אחת מהן עם מוצרים מעולים.
  2. מצטרף להצעה ליצור חלק נוסף בחנות רק לחלפים. בנוסף, כלי שיוכל להתאים את החלף לרכב, כלומר, שאתה מכניס את מאפייני הרכב, ומקבל תוצאות של חלפים רלוונטיים.
  3. אם אתה מתכוון פלסטיקים של פנים, אז כן, רק בדילול שונה. גם אני מנקה ג'אנטים עם apc ודלי עם סבון.
  4. היה לי את הגודייר, היה מעולה לזמנו, ומאמין שגם כיום. מאז אני מרכיב על כל רכב שברשותי את הפרימסי 4, אתה יכול ללכת עליו בראש שקט.
  5. מצטרף להמלצה מעליי על הפרימסי 4, ואוסיף כמה משלי. Pirelli P1* *תוכלי להחליף פשוט לסט חדש של מישלין כמו שהיו לך, יהיו זולים מהפרימסי *אם תלכי על הגודייר, שימי לב שלא מדובר בדגם הטורקי בהצלחה, כל אחת מהאופציות הנ"ל, ואלו שהוצעו, יהיו מעולות. שימי לב לתאריך מאוחר ככל שניתן.
  6. לא ניסיתי אותה, אך מהניסיון שלי עם המוצרים של החברה, קשה ליפול איתם. ממליץ לך גם לבדוק מגבות של The Rag Company, אני משתמש בהן. ניסיתי בעבר את ה-Wooly, גם טובה מאוד. לגבי השאלה השנייה, אתה אמור להשתמש ב-Drying Aid מסוג כלשהו, והוא, יחד עם לכלוך שתמיד יישאר על הרכב, לא יכולים להמשיך ולהישאר על המגבת, לכן צריך לכבס אותה, עדיפות עם נוזל מיוחד למיקרופייבר.
  7. אני משתמש ב110 עם חיבור לדלי. אי אפשר האמת אפילו לקרוא לזה חיבור, סתם זורק צינור פנימה, עובד יופי.
  8. ממש לא. משתמשים במסיר מתכות כפי שהוא נועד, כלומר ריסוס וניקיון שלו מהצבע. הפלסטלינה דורשת תכשירים אחרים לסיכוך.
  9. תמיד אפשר לסמוך עליך. מסתבר שזהו אכן אור ערפל ועצם זה שהחיפוי שקוף לא אומר שתפקידו להיות אור רוורס. תודה רבה!!
  10. שלום לכולם, שמתי לב כי ברכב פועל אור רוורס רק בצד אחד. ניסיתי להבין האם מדובר בתקלה של הצד השני או לא, ופה אשמח להתייעץ איתכם. יש לציין שהרכב אצלי מספר שבועות בלבד וייתכן שישנם דברים שלא שמתי לב אליהם. כשנסעתי לאחור שלשום נאמר לי שאור הרוורס השמאלי שלי לא פועל. היום, כשניסיתי לראות מה העניין, שמתי לב שהצד הימני (והפועל) הוא עם נורת הלוגן, ואילו מצד שמאל (הלא פועל) נדמה שיש נורות לד, אם בכלל, איני מצליח להבחין בוודאות. הסתכלתי בספר הרכב, בגרסא האנגלית והעברית שלו, ומצוין שם שעבור רכבים בעלי הגה בצד שמאל, ישנו אור רוורס בצד ימין ללא כל התייחסות לצד שמאל (הרל
  11. כמובן שיש מקרים כאלה, רק נראה שהרתיעה מהפרוצדורה, למרות שהיא מצויינת במפורש בספר הרכב, קיימת ללא קשר לק"מ. אני באמת תוהה לקראת הטיפול הבא, או מתישהו סביב ה-60KKM, האם כדאי שאעשה את זה. האם הפרוצדורה פשוטה ורק יכולות להיות לה השלכות לא נעימות לגיר, או שהאם מוסך חסר ניסיון יכול "לחרבן" משהו תוך כדי ההחלפה עצמה וליצור בעיה שלא הייתה לפני, ואז יצא שכרי בהפסדי.
  12. ואיפה תבצע את הפרוצדורה הזאת אם המורשים מפחדים לגעת בגיר?
  13. בספר הרכב של האוונסיס שלי למשל יש אבחנה בין תנאים "רגילים" לתנאים "קשים", כאשר בתנאים הרגילים אין לגעת בנוזל הגיר ובתנאים הקשים יש צורך לבדוק/לרענן/להחליף (לא זוכר את המינוח המדויק) כל 60KKM. ההנחה שלי היא שכל עוד יש אפשרות טכנית להחליף או לרענן את נוזל הגיר, סביר שהדבר יאריך את חייו וישפר את אופן הפעולה שלו, עם זאת עוד לא נתקלתי במוסך מורשה שלא אמר שהנוזל הוא לאורך חיי הגיר ואין מה לגעת בו, כאילו הם מפחדים מהפרוצדורה, מה שגורם לי לפחד עוד יותר מהרעיון שהם יגעו בגיר ועוד יגרמו לנזק מיותר שנובע מניסיון להגדיל ראש. ואגב, האם המלצה זו היא תלויה בק"מ בלבד או בזמן, כי אם למש
×
×
  • תוכן חדש...