Jump to content

דור--

  • פרסום הודעות

    1,157
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

דור-- שיחק אותה בתאריך מאי 5

התכנים של דור-- היו האהובים ביותר!

מוניטין

17 נייטרלי

אודות דור--

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חסרים נתונים. כתבת שאתה משלם 2,800 על הליסינג. איך בדיוק, ממה זה מורכב? שווי שימוש של האיוניק נקבע כך: 143,900 * 2.48% = 3,568 שזה השווי שימוש. מהשווי שימוש נגזר המס שאתה משלם (בהתאם למדרגות המס שלך). נניח ואתה במדרגה של 33% אז עלות המס שלך היא 33% מס + 12% ביטוח לאומי, שזה בעצם 45% * 3,568 = 1,606 ש"ח. 1,606 ש"ח זאת העלות הבסיסית שלך. מפה, יש מרכיבים נוספים. למשל: מה הסכום שחוזר אליך אם אתה מוותר על רכב ליסינג: יש מקומות עבודה שמחזירים לעובד 3,000 ברוטו לשכר, ואז בנוסף לחיסכון של 1,606 על השווי שימוש, עובד יקבל עוד 1,650, שזה בפועל מסתכם ל 3,256 ש"ח. ממה שאני מבין אצלך
  2. לא בהכרח. מספיק לשים את היד על ידית ההילוכים בתור משענת, הזיעה של היד יחד עם השמש בחניה יעשו שמות בידית. כשנכנסתי לתפקיד הנוכחי קיבלתי ספורטאז שהייתה אצל עובד שעזב. הקילומטראז היה על 37,000. סתם מסקרנות התקשרתי לחברת הליסינג לשאול מתי היה הטיפול האחרון, ומסתבר שהוא היה ב 15,000. מה שאומר שהעובד האחרון לא יזם טיפול ברכב, וכבר חרגו ביותר מ 7000 ק"מ. לזכותם יאמר שתיאמו טיפול במהירות. מצד שני, כשהרכב היה אצלי, הטיפולים נעשו בזמן, הרכב ננהג בדיוק כאילו זה הרכב הפרטי. אפילו הפלסטיקה והריפודים במצב חדש דנדש, והרכב יהיה עסקה טובה למי שיקנה אותו. האם הייתי ק
  3. מצטרף לדיון: עד כמה אוקטביה 1.0 תרגיש חלשה ביחס לקורולה ספייס היברידית? אני יודע שבמדד 1-100 ובמהירות הסופית האוקטביה 1.0 מציעה מספרים מעט טובים יותר, השאלה לגבי ההתנהלות השוטפת שבו לקורולה יש מנוע חשמלי עם מומנט זמין מ 0 סל"ד, מול האוקטביה שרצועת הכוח שם מתחילה ב 2K סל"ד
  4. שמו לי צמיגים כאלה בספורטאז ליסינג. לא הרגשתי שהם נפילה ביחס להנקוק המקוריים. (והתוואי שלי ביניעירוני-הררי)
  5. מיועד ל 3 ילדים ממוצעים בגילאי 10-14. כיום יש לי ספורטאז, מתלבט בין הנירו לקורולה סטיישן. הספורטאז הייתה לנו סבבה, ומחפש לשמור על מרווח דומה. חשבתי על הנירו, אבל ראיתי שבמרווח ירכיים היא קטנה מהספורטאז והקורולה, ולכן לא ברור לי מה משפיע בפועל על התחשוה - מרווח כתפיים או ירכיים. בקיצור, נשמע שדווקא כתפיים יהיה יותר משמעותי לנו
  6. היי חבר'ה, כשבודקים מרווח לרוחב המשוב האחורי (למשל באתר הזה) - הנתון המשמעותי זה מרווח ירכיים או כתפיים? לענ"ד מרווח ירכיים הוא החלק החשוב. ואז, האם יכול להיות שהמושב האחורי בספורטאז רחב כמו בקורולה סטיישן? (ונירו לעומת זאת צר יותר מקורולה ומספורטאז...) ספורטאז: Second Row Hip Room (inches) 51.2 שבהמרה לס"מ זה 130 ס"מ קורולה: Second Row Hip Room (inches) 51.3 שבהמרה לס"מ זה 130.3 ס"מ נירו: Second Row Hip Room (inches) 48.3 שבהמרה לס"מ זה 122.7 ס"מ ישבתי בקורולה סטיישן ובספורטאז, הקורולה הרגישה מעט צפופה יותר, אבל אולי זה פסיכולוגי. לעומת זאת, אם מתייחסים למרווח הכתפיים א
  7. טמפרטורת עבודה אידיאלית היא 90 -100 מעלות.
  8. תוסיף אוויר ותעלה לחץ. קח את המלצת היצרן ותוסיף עוד 15%, תבדוק אם יש שינוי באחיזה.
  9. מנוע מיבוא נחשב לחלופה טובה. לא לשפץ מנוע, רובם לא יודעים לעשות את זה נכון. לגבי השאלה האם להשקיע או למכור - תלוי בתקציב. מבחינה כלכלית, יש לך מוצר ביד שהיה שווה 9000. או שאתה מממש את הפסד ומוכר ב 2000 (הפסדת 7000), או שאתה מממש את ההפסד ומחליף מנוע (הפסדת 5000) בכל מקרה הפסדת כך או כך, ולכן השאלה היא מה התכנון לטווח הארוך: אם ממילא היה בתכנון לבצע החלפה מתי שהוא, ויש תקציב להתקדם למודל חדש יותר - לך על זה ותמכור את הרכב לכל המרבה במחיר (פרסם בהתחלה ביד 2, אח"כ מקס' לך לפירוק) אם אין לך תקציב והרכב שמור ומתוחזק - תשקיע 5,000 להחלפת מנוע מיבוא בצורה מסודרת. מבאס אבל זה קורה (
  10. תלוי בסוג הנכות. אם הוא כבר מוגדר כנכה ברמה הנדרשת, אז התהליך הוא טפסולוגי פשוט, מגישים את הטפסים באתר, ומקבלים את התו בדואר. אפשר לרשום עד 2 רכבים, אין צורך בקרבה ראשונה. (קרבה ראשונה זה רק רק לפטור מאגרת הרישוי השנתית) אם הנכות שלו לא מזכה בתו נכה, צריך תהליך מורכב יותר שכולל ועדה כלשהיא.
  11. נשמע מצוץ מהאצבע, ואם לא - אז מוסך רשלני במיוחד. לך תדע מה עוד נהרס באותה "נפילה"
  12. בדיוק החזרתי ספורטאז 1.6 בליסינג, צריכה ממוצעת לנסיעה משולבת הייתה 1:10.5 ביניערוני טהור ובלי פקקים אפשר להוציא 1:13. הרכב לא בדיוק חסכוני, וזה די הגיוני בהתייחס למקדם הגרר ולמשקל הרכב
  13. העיתונות הכלכלית לא בהכרח יודעת לנבא, זה לא בעיניי מקור אמין. מה גם שבמציאות הפוליטית קשה לנבא משהו. אגב, בכלכליסט נאמר שנראה כי המתווה המסתמן יאפשר למי שנכנס לעסקת ליסינג עד סוף השנה שיהיה זכאי לקבל את הנחת שווי השימוש לכל שלוש השנים של תקופת החוזה. אז לכאורה אין צורך לחשוש מביטול עתידי של ההנחה בהזמנת היברידית כיום.
  14. קיה ספורטאז 2018, לבנה, 1.6 אורבן פלוס מס' רכב 417-64-601 או 41794601, בליסינג מחברת הרץ. הייתה אצלי שנה בדיוק (קיבלתי אותה מעובד אחר שעזב), התקבלה אצלי עם 37.5K ק"מ, הוחזרה עם 70K. הוחלף מצבר, צלחות בלימה ורפידות קדמיות. יש לשים לב למצב הצמיגים. יש מעט שריטות. בזמן שהייתה אצלי לא היו תאונות, ננהגה בזהירות ע"י נהג יחיד לא מעשן, בדומה לרכב בבעלות אישית. למרות הקילומטראז הגבוה יחסית, הרכב שמור וגילה אמינות מופתית. ממליץ.
×
×
  • תוכן חדש...