Jump to content

Ameer.86

  • פרסום הודעות

    1,082
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות Ameer.86

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן צודק מדובר בדגם חדש, משום מה רשמתי מתיחת פנים (כי מתחו לה את הפנים יותר מדי?) לדעתי שווה לנסות, בסגמנט הזה יש הנחות לא רעות. חבר סגר על אודי A4 הכי מאובזרת עם טרייד אין, ובלי מאמץ ביום הסגירה קיבל הנחה של לא פחות מ 40א' אם התקציב מוגבל, ורגילים לגודל, סדרה 5 דגם 530E מוצע במחירים מאד אטרקטיביים ביחס למה שמקבלים, במיוחד באפס קילומטר (גם אם מדובר בדגם לפני (מתיחת פנים הפעם) שאמור לנחות בקרוב
  2. רק מוסיף אנקדוטה מנסיון בתקופה האחרונה, המחירים המופיעים באתר(שמוגדרים מחיר מחירון) אינם מחירי סגירה בכלל. המחיר בפועל גם אם אינך יודע להתמקח הם נעים בין 15% ועד 20% הנחה מהמחיר המופיע באתר. כך שב 400א' כן תוכל לקבל את הגרסה האמצעית של סדרה 4 לאחר מתיחת הפנים. אגב, אם אתה נוהג בסופרב ונהנה מהגודל, הייתי שוקל סדרה 5 החדשה, שמבלי להיכנס ליבוא אישי/מקביל ניתן למצוא אותה היום ב 0 ק"מ במחיר הרבה יותר נמוך מכל מה שמתואר לעיל
  3. שלום, ברשותי מקבוק פרו 16 די חדש, לא מצליח למצוא א התוכנות הנ"ל באייבי ושאר אתרים למק. לעומת זאת לווינדוס האייבי מפוצץ בתוכנות כאלו ובמחירים טובים. מה ניתן לעשות? לרכוש מהאתר הרשמי ל 3 התוכנות האלו עולה כמו אחוזה. למישהו יש רעיונות? אתר שמוכר במחירים סבירים?
  4. תודה רבה לכולם על העזרה בסוף הוחלף למצבר וורטה עם 24 חודשי אחריות
  5. מקורי ירד מהפרק עקב המחיר המופרז כרגע ההתלבטות שנפ, ורטה ובוש? האם בוש טובה מהשניים הנ״ל? הבוש יקרה במעט מהשאר
  6. הרכב כמעט בן 5 המצבר המקורי הלך אחרי כמעט שנתיים קצת פחות הוחלף באחריות במקורי אחר שהחזיק 3 שנים. לאחר בירור האופציות שעומדות בפניי 1. מצבר מקורי בעלות 1500 ש"ח 2.מצבר שנפ 70 פריקה עמוקה 800 ש"ח 3.מצבר שנפ 72 רגיל (אני לא משתמש במערכת S&S ממילא) 450 ש"ח מה הייתם עושים? מצד אחד אם למקורי יש יתרונות ההפרש הופך לזניח ביחס לאורך חיים. מצד שני אני לא משתמש במערכת SS אז האם בכלל ללכת לאופציה הכי זולה?
  7. היי חברים עברו להם 3 שנים, מצבר מקורי, מתחיל לגמגם. מבקש המלצות באיזה מצבר לבחור. חייב להיות מצבר פריקה עמוקה מה הכי איכותי ומשתלם במקום ללכת על עוד אחד מקורי? על המצבר המקורי רשום 69 אמפר. בשוק יש 70 זה לא משנה? מצ״ב צילום של המצבר
  8. משתף מנסיוני, אני מאד רגיש לרעשים ורעידות מההגה והמרכב. לפי הנסיון שהיה לי ממליץ לך איזון מקצועי "מיוחד" במכונה מיוחדת מסוג האנטר ממש מאזנים איך הצמיג יתלבש על החישוק. כמו כן המשקולות האלו בד"כ מתקינים על גאנטים של ברזל ולא בחישוקים קלים. בחישוקים קלים יש את המשקולות שמדביקים מבפנים (מסתבר שחשוב) צמיגים, צמיגים צמיגים, מאז שהחלפתי לצמיגי מישלין פרימסי אני אפילו לא יכול לתאר לך את ההבדל ביציבות, בשקט ובנוחות
  9. והצריכה שהזכרתי נחשבת לנורמלית? האם בכל הרכבים יש "צריכה" של שמן? או שזה ייחודי למנועי טורבו ו/או ואגיות ?
  10. שלום לחברי הפורום, מעולם לא בדקתי את מפלס השמן/נוזל הקירור בין הטיפולים. לאחרונה התחלתי לבדוק, רכב שעבר 100K, כבר 10K מאז הטיפול האחרון, מפלס השמן היה באמצע הוספתי כ 450 מל ועכשיו הוא במקסימום. האם זה תקין? האם אתם מקפידים לבדוק את מפלס השמן בין הטיפולים? האם אתם מקפידים שהוא ישאר על המקסימום? או שזה בסדר כל עוד הוא בטווח.. ולהשאיר AS IS עד לטיפול השנתי או 15K ? תודה
  11. Ameer.86

    נהיגה בסגר

    מסתבר שמותר, לפחות לפי נהלי נתב"ג (האנשים שמקבלים את הנוסעים ומחילים את עניין הבידוד ) הנוסעים חייבים לשבת מאחור ועל כל הנוסעים לעטות מסכה
  12. Ameer.86

    נהיגה בסגר

    הם יכנסו לבידוד, ובשעה שהם חוזרים אין תחבורה ציבורית האם עדיין אסור לאסוף אותם?
  13. Ameer.86

    נהיגה בסגר

    האם מותר לנסוע ולאסוף הורים מנתב"ג ? אם אני מציג כרטיסי טיסה לשוטר, זה יגרור לקנס?
  14. גם התרעה על העניין, המלצה לבדוק ולהוסיף נוזל לא נתנו רק אחרי שהתקשרתי ואמרתי שאכן יש ירידה משמעותית. ללא קשר, ברכב השני מאזדה 3 ישנה הוחלף מנוע עקב התחממות, אמרתי אבדוק את המפלס לאור הדמיון במקרים וגם שם להפתעתי מצאתי את המיכל הרבה מתחת למינימום ונסעתי חודשים ככה. גם שם הוספתי וסו פאר אין ירידה. שני המקרים כנראה מעידים שלאחר החלפה לוקח זמן למפלס המים "להתייצב". הזוי, שני מוסכים אותו דבר.
  15. בינתיים המפלס לא ירד מאז המילוי לאחר ההחלפה. כנראה שאכן מצטבר אוויר בהפעלה הראשונה חבל שהמוסך לא מתריע /לא מבצע נסיעת מבחן ולאחר מכן בודק. אבל אני עדיין עוקב מדי שבוע
×
×
  • תוכן חדש...