Jump to content

Ameer.86

  • פרסום הודעות

    1,080
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות Ameer.86

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה לכולם על העזרה בסוף הוחלף למצבר וורטה עם 24 חודשי אחריות
  2. מקורי ירד מהפרק עקב המחיר המופרז כרגע ההתלבטות שנפ, ורטה ובוש? האם בוש טובה מהשניים הנ״ל? הבוש יקרה במעט מהשאר
  3. הרכב כמעט בן 5 המצבר המקורי הלך אחרי כמעט שנתיים קצת פחות הוחלף באחריות במקורי אחר שהחזיק 3 שנים. לאחר בירור האופציות שעומדות בפניי 1. מצבר מקורי בעלות 1500 ש"ח 2.מצבר שנפ 70 פריקה עמוקה 800 ש"ח 3.מצבר שנפ 72 רגיל (אני לא משתמש במערכת S&S ממילא) 450 ש"ח מה הייתם עושים? מצד אחד אם למקורי יש יתרונות ההפרש הופך לזניח ביחס לאורך חיים. מצד שני אני לא משתמש במערכת SS אז האם בכלל ללכת לאופציה הכי זולה?
  4. היי חברים עברו להם 3 שנים, מצבר מקורי, מתחיל לגמגם. מבקש המלצות באיזה מצבר לבחור. חייב להיות מצבר פריקה עמוקה מה הכי איכותי ומשתלם במקום ללכת על עוד אחד מקורי? על המצבר המקורי רשום 69 אמפר. בשוק יש 70 זה לא משנה? מצ״ב צילום של המצבר
  5. משתף מנסיוני, אני מאד רגיש לרעשים ורעידות מההגה והמרכב. לפי הנסיון שהיה לי ממליץ לך איזון מקצועי "מיוחד" במכונה מיוחדת מסוג האנטר ממש מאזנים איך הצמיג יתלבש על החישוק. כמו כן המשקולות האלו בד"כ מתקינים על גאנטים של ברזל ולא בחישוקים קלים. בחישוקים קלים יש את המשקולות שמדביקים מבפנים (מסתבר שחשוב) צמיגים, צמיגים צמיגים, מאז שהחלפתי לצמיגי מישלין פרימסי אני אפילו לא יכול לתאר לך את ההבדל ביציבות, בשקט ובנוחות
  6. והצריכה שהזכרתי נחשבת לנורמלית? האם בכל הרכבים יש "צריכה" של שמן? או שזה ייחודי למנועי טורבו ו/או ואגיות ?
  7. שלום לחברי הפורום, מעולם לא בדקתי את מפלס השמן/נוזל הקירור בין הטיפולים. לאחרונה התחלתי לבדוק, רכב שעבר 100K, כבר 10K מאז הטיפול האחרון, מפלס השמן היה באמצע הוספתי כ 450 מל ועכשיו הוא במקסימום. האם זה תקין? האם אתם מקפידים לבדוק את מפלס השמן בין הטיפולים? האם אתם מקפידים שהוא ישאר על המקסימום? או שזה בסדר כל עוד הוא בטווח.. ולהשאיר AS IS עד לטיפול השנתי או 15K ? תודה
  8. Ameer.86

    נהיגה בסגר

    מסתבר שמותר, לפחות לפי נהלי נתב"ג (האנשים שמקבלים את הנוסעים ומחילים את עניין הבידוד ) הנוסעים חייבים לשבת מאחור ועל כל הנוסעים לעטות מסכה
  9. Ameer.86

    נהיגה בסגר

    הם יכנסו לבידוד, ובשעה שהם חוזרים אין תחבורה ציבורית האם עדיין אסור לאסוף אותם?
  10. Ameer.86

    נהיגה בסגר

    האם מותר לנסוע ולאסוף הורים מנתב"ג ? אם אני מציג כרטיסי טיסה לשוטר, זה יגרור לקנס?
  11. גם התרעה על העניין, המלצה לבדוק ולהוסיף נוזל לא נתנו רק אחרי שהתקשרתי ואמרתי שאכן יש ירידה משמעותית. ללא קשר, ברכב השני מאזדה 3 ישנה הוחלף מנוע עקב התחממות, אמרתי אבדוק את המפלס לאור הדמיון במקרים וגם שם להפתעתי מצאתי את המיכל הרבה מתחת למינימום ונסעתי חודשים ככה. גם שם הוספתי וסו פאר אין ירידה. שני המקרים כנראה מעידים שלאחר החלפה לוקח זמן למפלס המים "להתייצב". הזוי, שני מוסכים אותו דבר.
  12. בינתיים המפלס לא ירד מאז המילוי לאחר ההחלפה. כנראה שאכן מצטבר אוויר בהפעלה הראשונה חבל שהמוסך לא מתריע /לא מבצע נסיעת מבחן ולאחר מכן בודק. אבל אני עדיין עוקב מדי שבוע
  13. לגבי ידית קופצת בתדלוק לפעמים זה פאק בידיות ו/או הפוזיציה שבה מניחים את הידית כשהיא בתוך המיכל. תנסה בתחנות דלק אחרות ומשאבות אחרות. תנסה גם לשחק אם הידית להכניס עד הסוף או טיפה לפני הסוף
  14. מילאתי כי אני לא רוצה לקחת סיכון. נזק למנוע במקרה הזה יהיה כואב במיוחד דיברתי עם הנציג שירות שטיפל בי, לדבריו זה תקין שלפעמים יש ירידה במפלס בסדר גודל של כוס מים (טוב שאתה אומר לי עכשיו?) בינתיים אעקוב
  15. אני מקווה שזה המקרה, אם כי יש לי תחושה שזה לא בינתיים השלמתי נוזל ואמתין. אבל מדוע המוסך לא טורח להתריע ללקוח לגבי זה? הרוב המוחץ של הלקוחות לא בודקים שמן/מים. במקרה כזה אני מצפה מהמוסך שיבצע נסיעת מבחן, יבדוק וישלים נוזל קירור
×
×
  • Create New...