Jump to content

In Flames

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    2,701
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

2 עוקבים

אודות In Flames

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Fucktopia

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גרסת הבסיס אכן בצבעים אפורים וקודרים. 140 אש"ח אמנם זה הרבה אבל הוא משמעותית יותר גדול מארונה למשל. הג'וק החדש רחוק מאוד מפח אשפה כפי שאתה כותב. הוא סובל מבעיה אחת (לעומת אינסוף בקודמת). מי שמכיר את הג'וק הישן ימצא מזכרות בדמות עיצוב בלבד. אכן הבעיה היא הגיר בהילוך ראשון. עיצוב, ייחודיות שוב כמו שכתבתי מעל בתגובה ל-hans, הדור הנוכחי של הג'וק רחוק שנות אור מהדור הראשון וככל הנראה הבעיה העיקרית שלו היא פיג'ו 2008 שפשוט מוצלח מאוד וגם נראה טוב (בעיני). אתה צודק. לא צילמתי את הבג'אז, ברח ל
  2. בגדול כמו שנאמר כבר, הוט האץ' היא בראש ובראשונה רכב דיילי וכדאי מאוד שיהיו מערכות בטיחות מודרניות. אבל! זה בהחלט לא דיל ברייקר, אני אשמח להתארגן על איזו מגאן RS. מה שכן, מעדיף לוותר על מערכת start&stop
  3. קליאו 4 rs: הדבר שהכי חסר (בעבר) לי הוא איכות צליל ממערכת ההבידור (דווקא מנוע-אגזוז עשו יופי של צליל). נפתר ע״י התקנת מגבר, סאב והחלפת רמקולים. כרגע הייתי מעדיף איכות הרכבה טובה יותר
  4. תתחדש! בחירה מעולה! נפגש באירועים של המועדון
  5. אני 100% לא מסכים עם רומן וזאת כנראה הפעם הראשונה בהיטוריה שאנחנו כ״כ מנוגד בדעה לגבי עיצוב רכב.
  6. אקדים ואומר, אני לקוח ומאוד אוהב את חטיבה RS של רנו. מגאן תמיד הייתה השאיפה שלי לרכב האולאראונד שלי. דור קודם נפסלה בגלל שימושיות ע״י אישתי והנ״ל עקב מחסור במזומנים אם כי אני נוהג באחות הקטנה כרגע, הקליאו. נהגתי במגאן החדשה כשעתיים בנסיעת מבחן פרטית, שלא כעיתונאי. אני אישית מאוד אהבתי את הרכב, מאוד חדשה וחזקה אבל פחות true (הארדקור) מהקודמת. יותר מיושבת אולי. הדור הקודמת הייתה קודם כל מכונת פאן. הדור הנ״ל גם דואגת לנהג בזמן שהוא לא במסלול. המגאן עדיין מהנה מאוד והזמנים שחברים מהמועדון מייצרים בימי מסלול מרשימים מאוד. ההיגוי האחורי דורש הסתגלות יותר ארוכה ולפי דעתי לא ניצל
  7. בתור מוביל דעה שפבל קטל אותו המון פעמים על הביקורות שלו (גם טקסט וגם התמונות) אני חייב להגיד שלבקר ביקורת דווקא כן המקצוע של פבל כעורך. חייב להגיד שלמדתי המון מביקורות של פבל. על המבחן האחרון שכתבתי (ניסאן ג׳וק) קיבלתי אינסוף הערות ואני חייב להגיד שהם גרמו לי לכתוב את המבחן כמעט מחדש מזווית שונה לגמרי.
  8. בדיוק! אני מכיר לא רע את הכביש שעשיתי בו את המבחן אבל הקצב שהמגאן מאפשרת הרבה יותר גבוה מהיכולת שלי כנהג. כאנלוגיה זה כמו לשחק כדורגל עם מסי בשכונה, רמה אחרת. מי שמגרזן על בסיס שבועי ידע לנצל את המגאן (לא בדקתי את הסיוויק ואיי30אין) אבל להכנס לתחום עם מגאן מרגיש לי קפיצת מדרגה גדולה מידי
  9. לא קראתי את כל 4 העמודים אז סליחה אם אני חוזר על מה שנכתב כאן. אני אישית הייתי בוחר ספורטיבית בכל רגע נתון. ראיתי בהמלצות שהציעו לפות"ש מגאן RS. אתחיל וארגיע שהמחיר שלה לא יצנח. אמנם יש לה מחירון מסוים אבל בפועל מחיר השוק הרבה יותר גבוה. מה שכן, אחרי סשן נהיגה בה אני הרגשתי שעליי היא גדולה כרגע ואני נוהג באחותה הקטנה (קליאו RS) ולפי דעתי לא בטוח שפות"ש בשל אליה. הייתי מתאזר בסבלנות ומחכה לתחילת השיווק של אוקטביה VRS
  10. ממתי אנחנו מודדים בגלגלים ולא באבטיחים? מה זה פה, שכונה?!
  11. CLA35AMG או איך שלא כותבים את השם שלה נכון. רכב יפיפה שאיזה ליצן החליט להציג בצבע הצהוב. מה לחברת מרצדס השמרנית וצבע צהוב? אנחנו מדברים כאן על מונית מהשטחים? מצד שני, הצבע מתלבש כ"כ טוב על הרכב הזה. CLA35 נראית מעולה! ממש אהבתי את העיצוב החיצוני. סדאן-קופה אגרסיבית כאשר הצבע הצהוב מוסיף ארסיות למראה. למעט החישוקים השחורים, הספויילר הקטן מאחור וכיתובים קטנים קשה לחשוד שמדובר על גרסת AMG. מצד שני, למי איכפת? בפנים, הקו העיצובי הנוכחי של מרצדס נראה מדהים. אני מאוד אוהב את לוח המכוונים שמשולב עם מערכת המולטימדיה. בכללי, כל העיצוב, איכות החומרים והמרקמים פשוט מעולה. חגורות הבטיחות האדומות
  12. אז כן, היו המון ישראלים באותו היום. לגבי הרכב, אני אישית מאור מבסוט מהקליאו. מכיר אותה טוב מהבית והגיר הרובוטי חסך לי עבודה יחסית לשלב הבסיסי שלי בנהיגת מסלול
×
×
  • Create New...