Jump to content

In Flames

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    2,708
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

28 נייטרלי

2 עוקבים

אודות In Flames

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Fucktopia

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני אתחיל בבקשת סליחה. העומס בחיים המשפחתיים והמקצועים (האלה שאני מקבל מהם כסף עבור העבודה שאני עושה) שלי שואב ממני את כל האנרגיות. השתתפתי במבחני 2 הכפירים האלה ורק באיחור של 11 ימים אני מגיב. אני מאוד אוהב את סדרה 20X של פיג'ו. בעברי פיג'ו 206XS שאהבתי מאוד, כמעט קניתי פיג'ו 208GTI וכרגע הרכב הצמוד של אמא שלי הוא פיג'ו 208. מיותר לציין שאחד החלומות המוטוריים שלי זאת 205GTI. ככה ניגשתי למבחן. חמוש בציפיות גדולות וחיבה לדגם. העיצוב החיצוני, שנראה מגושם מידי על הרכב הקטן על פי התמונות מתגלה דווקא כמוצלח מאוד. שיפור מטורף לעומת הדור היוצא. בפנים אין בכלל מה להשו
  2. האבטיח - גאוני אבל לא יתפוס. בטח שלא לחדשים יותר
  3. נעלמתי קצת מהפורום, זמנים קשים. אני אנסה לתקן את האיות. תודה!
  4. מזכירה לי את הקונספט משנת 2011: https://www.netcarshow.com/renault/2011-frendzy_concept/
  5. @robertf תן לי לנחש, הזנב ה-over designed? הונדה, יונדאי וטויוטה (שוב) ממש יוצאים מגדרם עם כמות הזוויות והאלמנטים שהם מנסים לדחוף. בדיוק כמו שפבל כתב במבחן של יונדאי סונטה https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3544/מבחנים/יונדאי-סונטה-במבחן--דור-שני-להצלחה
  6. משהו מוזר קורה לאחרונה בתחום הסופר מיני – הוט האץ'. אם עד לאחרונה חובב נהיגה שרצה סופר מיני ספורטיבית, היה בודק בעיקר בקרב היצרניות האירופאיות. אבל (!!) רנו ייצרו בדור הלפני אחרון קליאו RS רובוטית בלבד ובדור הנוכחי לא תהיה כלל, פיג'ו את ה-208 החדשה ישאירו בגרסאות חשמליות וסטנדרטיות ועל סיאט\קופרה איביזה בכלל לא שמענו. לוואקום שנוצר נכנסו טויוטה ויונדאי. 2 היצרניות מהמזרח הרחוק התחילו (או חזרו) להתחרות ב-WRC כאשר יונדאי החתימו אפילו את סבסטיאן לואב הצרפתי, אלוף העולם 9 פעמים שמזוהה מאוד עם קבוצות פיג'ו-סיטרואן. ההצלחה לא איחרה לבוא ויונדאי הם אלופי היצרנים בעונת 2019 ב-WRC. אם לא
  7. משהו מוזר קורה לאחרונה בתחום הסופר מיני – הוט האץ'. אם עד לאחרונה חובב נהיגה שרצה סופר מיני ספורטיבית, היה בודק בעיקר בקרב היצרניות האירופאיות. אבל (!!) רנו ייצרו בדור הלפני אחרון קליאו RS רובוטית בלבד ובדור הנוכחי לא תהיה כלל, פיג'ו את ה-208 החדשה ישאירו בגרסאות חשמליות וסטנדרטיות ועל סיאט\קופרה איביזה בכלל לא שמענו. לוואקום שנוצר נכנסו טויוטה ויונדאי. 2 היצרניות מהמזרח הרחוק התחילו (או חזרו) להתחרות ב-WRC כאשר יונדאי החתימו אפילו את סבסטיאן לואב הצרפתי, אלוף העולם 9 פעמים שמזוהה מאוד עם קבוצות פיג'ו-סיטרואן. ההצלחה לא איחרה לבוא ויונדאי הם אלופי היצרנים בעונת 2019 ב-WRC. אם לא
  8. מפרסם בשביל חבר מהמועדון שלי. קליאו RS ספורט, מודל 12/2015, יד 02, צבע לבן, 97K ק"מ. מנוע 1.6 טורבו, 200 כ"ס במקור (כרגע 239 כ"ס) ותיבה כפולת מצמדים. שמורה ומטופלת בקפידה. עברה דייטלינג לאחרונה וטיפול מקיף לפני פחות מחודש. תוספות: - קפיצי הנמכה של H&R - בלמים משודרגים: צלחות DBA T3, רפידות ברמבו Xtra, צינורות שזורים ונוזל מוטול RBF600 - הסרת רזונטור - תוכנה, בוצעה ע"י גרישה ממוסך Energy - חישוקי 18' מקוריים של קליאו טרופי, מאושרים ברישיון הרכב - סט צמיגי מישלין PS4 חדשים - פילטר כותנה של K&N - השחרה לגג, השחרה קלה לפנסים האחוריים טסט עד 12/202
  9. גרסת הבסיס אכן בצבעים אפורים וקודרים. 140 אש"ח אמנם זה הרבה אבל הוא משמעותית יותר גדול מארונה למשל. הג'וק החדש רחוק מאוד מפח אשפה כפי שאתה כותב. הוא סובל מבעיה אחת (לעומת אינסוף בקודמת). מי שמכיר את הג'וק הישן ימצא מזכרות בדמות עיצוב בלבד. אכן הבעיה היא הגיר בהילוך ראשון. עיצוב, ייחודיות שוב כמו שכתבתי מעל בתגובה ל-hans, הדור הנוכחי של הג'וק רחוק שנות אור מהדור הראשון וככל הנראה הבעיה העיקרית שלו היא פיג'ו 2008 שפשוט מוצלח מאוד וגם נראה טוב (בעיני). אתה צודק. לא צילמתי את הבג'אז, ברח ל
  10. בגדול כמו שנאמר כבר, הוט האץ' היא בראש ובראשונה רכב דיילי וכדאי מאוד שיהיו מערכות בטיחות מודרניות. אבל! זה בהחלט לא דיל ברייקר, אני אשמח להתארגן על איזו מגאן RS. מה שכן, מעדיף לוותר על מערכת start&stop
  11. קליאו 4 rs: הדבר שהכי חסר (בעבר) לי הוא איכות צליל ממערכת ההבידור (דווקא מנוע-אגזוז עשו יופי של צליל). נפתר ע״י התקנת מגבר, סאב והחלפת רמקולים. כרגע הייתי מעדיף איכות הרכבה טובה יותר
  12. תתחדש! בחירה מעולה! נפגש באירועים של המועדון
  13. אני 100% לא מסכים עם רומן וזאת כנראה הפעם הראשונה בהיטוריה שאנחנו כ״כ מנוגד בדעה לגבי עיצוב רכב.
  14. אקדים ואומר, אני לקוח ומאוד אוהב את חטיבה RS של רנו. מגאן תמיד הייתה השאיפה שלי לרכב האולאראונד שלי. דור קודם נפסלה בגלל שימושיות ע״י אישתי והנ״ל עקב מחסור במזומנים אם כי אני נוהג באחות הקטנה כרגע, הקליאו. נהגתי במגאן החדשה כשעתיים בנסיעת מבחן פרטית, שלא כעיתונאי. אני אישית מאוד אהבתי את הרכב, מאוד חדשה וחזקה אבל פחות true (הארדקור) מהקודמת. יותר מיושבת אולי. הדור הקודמת הייתה קודם כל מכונת פאן. הדור הנ״ל גם דואגת לנהג בזמן שהוא לא במסלול. המגאן עדיין מהנה מאוד והזמנים שחברים מהמועדון מייצרים בימי מסלול מרשימים מאוד. ההיגוי האחורי דורש הסתגלות יותר ארוכה ולפי דעתי לא ניצל
  15. בתור מוביל דעה שפבל קטל אותו המון פעמים על הביקורות שלו (גם טקסט וגם התמונות) אני חייב להגיד שלבקר ביקורת דווקא כן המקצוע של פבל כעורך. חייב להגיד שלמדתי המון מביקורות של פבל. על המבחן האחרון שכתבתי (ניסאן ג׳וק) קיבלתי אינסוף הערות ואני חייב להגיד שהם גרמו לי לכתוב את המבחן כמעט מחדש מזווית שונה לגמרי.
×
×
  • תוכן חדש...