Jump to content

In Flames

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    2,687
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

2 עוקבים

אודות In Flames

  • דירוג
    מוביל דעה
  • תאריך לידה 22/02/1988

Personal Information

  • מיקום
    Fucktopia

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז כן, היו המון ישראלים באותו היום. לגבי הרכב, אני אישית מאור מבסוט מהקליאו. מכיר אותה טוב מהבית והגיר הרובוטי חסך לי עבודה יחסית לשלב הבסיסי שלי בנהיגת מסלול
  2. אנחנו היינו בביקור בנורבורגרינג ב-14.09.2019, רק עכשיו התפנתי לכתוב את הכתבה עצמה. לגבי GT3RS העסק פשוט מפחיד. זה יותר נפוץ מפיקנטו בארץ
  3. תודה. הבנת שאני בשלב מסויים השוואתי אותך לרב?
  4. תודה אלעד. לגבי השאלות שלך: 1. אפשר להגיע עם הרכב הפרטי שלך. מפגר מאוד ויצא יקר. בטירוף אבל אפשרי. יש אפילו מישהו שנהג שם עם המיאטה שלו. 2. אין לנו צורך במסלול כ״כ קשה וארוך. יש לנו 3 מסלולים שמספקים חוויה יפה ולא בטוח שהם רווחיים. לנורבורגרינג יש מוניטין ויוקרה בגלל הותק וההיסטוריה שלו. עבור 90% מהנהגים עדיף לעשות 10 הקפות של 2 ק״מ מהקפה אחת ברינג. נורבורגרינג פשוט מסלול קשה ברמות מטורפות. מה שכן, להרחיב את אחד הממסלולים בארץ כ״כ יהיה אפשרי אם יהיה ביקוש
  5. In Flames

    מבחן דרך: מרצדס C63s

    את ה-C63s לקחתי ממוביל המבחן במפגש בבני ברק בחשש. הייתי עצבני בגלל האירועים (הורדה לא מוצדקת של הרכב שלי מהכביש) ומפלצת הכוללת 510 כ"ס, כ-71 קג"מ, הנעה אחורית ותג מחיר של 855 אש"ח היא מתכון בטוח לצרות. על אחת כמה וכמה כשאתה במצב רוח רע. ניסיתי לנהוג במפלצת הזו בעדינות. באמת שניסיתי אבל היא רצתה לקשקש בזנב. ההאצות (במצב ספורט+) ברוטליות לגמרי. האצה למהירות פלילית לחלוטין קלה מידי והמכה שהראש חוטף ממשענת הראש חזקה מידי. הרכב הזה נראה מעולה (בעיקר חיצונית, פנימית מרגישים שזה הקו העיצובי הקודם של מרצדס) ונשמע מהגיהנום בצורה הכי טובה שיש (רק חובבי נהיגה ומטאליסטים יכולים לקבוע שצליל מהגיהנום נשמע טוב. אני גם חובב נהיגה וגם מטאליסט). את ה-C63s החזרתי למוביל המבחן מהר למדי, אחרי מספר דקות בודדות בלבד פשוט כי הבנתי שהרכב גדול עליי כנהג.
  6. הוצאתי כתבה חביבה על הנושא: https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3357/הגיגים/זה-דווקא-כן-עניין-של-ימין-ושמאל
  7. In Flames

    צפי להשקת 208 Gti בעולם

    אף פעם. 208, קליאו ואיביזה איבדו את הגרסאות החמות שלהן.
  8. In Flames

    מבחן דרך: אאודי Q7

    כתיבה נהדרת! לגבי מערכת המוטלימדיה הלא מאוזרחת לישראל, ממליץ לצ'מפיון להתקין את המערכת המדהימה מסקודה קאמיק
  9. In Flames

    תערוכת ג׳נבה מבוטלת!

    בדיוק 0 כאלה
  10. נדיר מאוד שיש לי בעית חיבור ל-BT. אני מתניע עם BT פתוח בטלפון העידכון הוא רק מפות ולא בישראל אם אני זוכר נכון
  11. נשמע שימושי. אבדוק את הנושא במעמד ההתקנה. לגבי הציוד, חשבתי על הציוד הנ"ל: סט קומפוננט של Focal: https://www.alexsander.co.il/product/6243/focal-r165s2-6-5 סאב 8 או 10 אינץ' של Alpine בתיבה מקורית. אני עדיין לא החלטתי איזה גודל עדיף: https://www.alexsander.co.il/product/11707/10-alpine-sbe1044br https://www.alexsander.co.il/product/11590/8-alpine-sbg844br לגבי המגבר יש את ההתלבטות ההכי גדולה (ממוין לפי צחיר): https://www.alexsander.co.il/product/11235/jbl-gx-a604 https://www.alexsander.co.il/product/11716/jbl-stage-a9004 - המועדף כרגע https://www.alexsander.co.il/product/6209/rockford-r300x4 https://www.alexsander.co.il/product/11509/alpine-bbx-f1200 מנחת: https://www.alexsander.co.il/product/12907/kicer-kisloc דבר אחרון, חשבתי כבר לבצע את ההתקנה בחנות עצמה. האם יש סיבה לא לעשות זאת? המון תודה וסליחה על החפירה
  12. בפעם האחרונה שבדקתי, העידכון זניח עד כדי נטול משמעות. אני ויתרתי
  13. עשית אצלך התקנה יפה! באמת נראה שהסאב נבנה במיוחד לתא הנסתר אצלך. אני מבין שאתה מאוד בכיוון של איטום, אני בודק איך אני משלב את זה. בקליאו הבעיה היא שהחלק הפנימי לא נגיש בכלל. צרפתים...
  14. תודה על ההמלצה. ההבדל בצליל מהדלת מורגש יפה. אני קצת חושש לפרק את דיפוני הדלתות אצלי, הלסטיקה הצרפתית לא שיא האיכות. השאלה היא אם החלפת האלמנטים שציינתי תתן תוצאה? אני שב ואומר, הצליל אצלי כ"כ חלול שכשאני מקשיב למטאליקה נראה שהבאסיסט הבריז מהאולפן הקלטות
×
×
  • Create New...