Jump to content

In Flames

מובילי הדעה
  • הודעות

    2,721
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Fucktopia

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של In Flames

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

46

מוניטין

  1. שזה מה שכתבתי בתגובה כאן. אם לא ברור, הפער הקטן בפיתולים הוא מהוואגיות האחרות
  2. אמסי שמופי: לא בחנתי את הגולף, את 2 הקופרות כן. לטעמי, אם אתה לא חי בשביל זמני הקפה האוקטביה יותר מהנה מהקופרות. אחרי שמכבים את צליל המנוע הסינטטי, נשאר צליל אבל שקט מאוד ולא ספורטיבי בכלל. מניר1: תודה! ג׳יטיאי: אם מה שמעניין אותך זה זמני הקפה אז היא מפסידה לאחיות. אם מה שמעניין אותך זה כוחות ג׳י בפיתולים אז הפער קטן
  3. In Flames

    קופרה לאון - מבחן דרך

    מה הבעיה שלך? ברצינות, איזה חלק בביקורת שלי כואב לך? מילא היית מצטט את הביקורת שלי אבל ציטטת רק את המחשבה על ההנאה ועוד בחלק שדווקא כתבתי דברים לטובה. מה הפ***ינג קשר בין הקליאו הפרטית שלי למבחן או לדעה שלי? get a life
  4. In Flames

    קופרה לאון - מבחן דרך

    לפי דעתי, הסיבה שמבחני רכב בחו״ל משבחים את התחושות בקופרה היא אופן המבחן. הם נוהגים פרק זמן לא מבוטל במסלול מירוצים סגור. גם אם אנחנו היינו עושים את המבחנים שלנו במוטורסיטי והיינו יכולים לנהוג שעות על הקצה, היינו אולי חושבים אחרת. בפועל, אם לא לוקחים את הקופרה לקצה ממש, קשה מאוד להנות ממנה
  5. In Flames

    קופרה לאון - מבחן דרך

    אני חושב שאפשר לנסח את מה שמורנינגסטאר אמר בצורה קצת שונה וזה יהיה יותר ברור: קופרה משרדת המון ביטחון. נהג פחות מיומן יגלה שעבר את הגבול מאוחר מידי.
  6. חידשתם לי. אדבר איתו, מעניין מה קרה
  7. In Flames

    קופרה לאון - מבחן דרך

    לגמרי, הדרך המעולה לא להנות מהוט האץ׳
  8. In Flames

    קופרה לאון - מבחן דרך

    אני גם הייתי בין המאושרים הבוחנים שהשתתפו במבחן. לאון קופרה נראית מעניין. לא יודע אם זה בגלל צבע הכחול-מט המיוחד או הנדירות של גרסאות הלאון החדשות הרגילות (במיתוג סיאט) על הכביש נכון ליום המבחן אבל המראה מושך תשומת לב. לטעמי האישי, הדור היוצא נראה יותר זורם ונעים אבל הוא הוחלף ואין מה לדבר על זה. לא אתלונן יותר מידי על הנראות, רק מאחור 4 האגזוזים נראים לי ערסיים מידי. אהבתי את הצניעות היחסית של הדור היוצא. תא הנוסעים מרגיש איכותי. הוא נראה טוב ונראה שסופסוף יש הבדלים במראה בין תאי הנוסעים השונים בתוך קונצרן וואג. מושבי הספורט (כאמור בתוספת תשלום) אוחזים טוב וגם לא חונקים מידי. אני אהבתי. מה שלא אהבתי הוא תאורת האווירה. היא ממוקמת גבוה מאוד ולאורך כל החלק העליון של הדשבורד. תאורת האווירה הזו חסרת תוכלת ובעיקר מפריעה בנהיגה ורק אללה (או אלחנדרו) יודעים למה היא טובה. הנהיגה עצמה היא המהות של קופרה (או לפחות אמורה להיות) וכאן נדרשת הכי הרבה מחשבה בביקורת. קופרה לאון היא וואגית טיפוסית לצערי הרב. כלומר, רכב חזק מאוד ומאיץ בצורה מרשימה למדי. אבל, מעבר להאצות, אני מרגיש במשחק מחשב. הכל מאוד מנותק. קצב הנסיעה בפיתולים גבוה מאוד, הצמיגים שורקים בפיתולים אבל מדד האדרנלין בגוף שלי נמוך מאוד. לחוסר ההתלהבות מוסיף גם ההגה שמרגיש קל, קליל ואילם למדי. בתחושות שהוא (לא) מעביר, הוא הזכיר לי באופן מוגזם את הסיאט ארונה ליסינג של אמא שלי. בין הסשנים של הנהיגה, כשהקופרה הייתה אצל בוחן אחר עשיתי ראן אחד עם הרכב הפרטי שלי, חייב לציין שהרגשתי ונהנתי הרבה יותר למרות הגיל והחולשה של הרכב שלי (200 כ״ס אי שם ב-2014 על 1230 ק״ג). בניגוד למה שרומן כתב, אני חושב שרמקולי הביטס בקופרה נמצאים בעיקר בשביל המיתוג. מדובר בסט סביר למדי שלא גרם לי לרצות להקשיב לשירים מעבר לרעש רקע בנהיגה. אם אנחנו כבר דנים ברמקולים, את הנהיגה בקופרה לאון הייתי מתאר כמו להאזין לאלבום מוזיקלי פצצה אבל בלי סאבוופר. המרכיבים קיימים ואפשר להנות אבל חסר את העומק, התחושה הלא מדידה בבטן שמאחדת את הכל לכיף אחד גדול. וכאן דווקא הדור הקודם עולה לי לראש לטובה. לסיכום אני אצטט חבר בשם תמיר שכתב באחת מקבוצות הווטסאפ של נהגי ספורטיביות שאני נמצא בהן: לרדוף אחרי קופרה (במסלול מ.ג.) זה כמו כלבי מרוץ שרודפים אחרי מטרה דמויית ארנב במסלול. המטרה אולי מהירה אבל מעדיף להיות אחד הכלבים מאשר בובה על מסילה שמושך אותה כבל.
  9. אני אישית עשיתי הדרכה עם אביאל מ-drivelogic. גם להם יש brz לחוויה והדרכה
  10. מעוניין לקבל המלצות למערכת מולטימדיה עבור פיג׳ו 3008 שנת 2016 (דור 1). אני רוצה שתהיה תמיכה בבלוטות׳ ואופציה למצלמת רוורס. חשוב מאוד שהשליטה על המערכת מההגה לא תתבטל לי. מה המוצר המומלץ כדי לעשות כמה שפחות שינויים ברכב? תודה!
  11. In Flames

    מבחן דרך: פיג'ו 208

    אני אתחיל בבקשת סליחה. העומס בחיים המשפחתיים והמקצועים (האלה שאני מקבל מהם כסף עבור העבודה שאני עושה) שלי שואב ממני את כל האנרגיות. השתתפתי במבחני 2 הכפירים האלה ורק באיחור של 11 ימים אני מגיב. אני מאוד אוהב את סדרה 20X של פיג'ו. בעברי פיג'ו 206XS שאהבתי מאוד, כמעט קניתי פיג'ו 208GTI וכרגע הרכב הצמוד של אמא שלי הוא פיג'ו 208. מיותר לציין שאחד החלומות המוטוריים שלי זאת 205GTI. ככה ניגשתי למבחן. חמוש בציפיות גדולות וחיבה לדגם. העיצוב החיצוני, שנראה מגושם מידי על הרכב הקטן על פי התמונות מתגלה דווקא כמוצלח מאוד. שיפור מטורף לעומת הדור היוצא. בפנים אין בכלל מה להשוות, בגרסת ה-GT-Line שבחנו בהתחלה העיצוב הרשים אותי מאוד. גם העיצוב וגם איכות החומרים ליתר דיוק. בגרסה החשמלית, זאת שנבחנה יומיים אח"כ הרגשתי קצת פחות השקעה מצד פיג'ו. נכון רמת האבזור נמוכה יותר והמבחן בוצע ביום ולא בלילה (אולי לתאורה היה אפקט) אבל בגדול עדיין ה-208 מוצלחת מאוד למעט התחום הארגונומי שנחזור אליו בסוף. הנסיעה ב-208 החדשה נוקשה מעט אבל בסדר לגמרי, היה לי יותר נוח והמושבים ב-GT-Line כצפוי תמכו יותר מה-208-דור יוצא-ליסינגית שאני נוהג לשנורר לאימי לעיתים. ה-e כצפוי גם הייתה משמעותית שקטה יותר (וואו! הפתעה). לא יכול לציין הנאה מיוחדת מהנהיגה, לפחות לא מאחת שמתהדרת בכינוי GT-Line. סליחה, כן. ה-208 מתנהגת לא רע בכלל, מהטובות שבקטגוריה אבל היה מעט אופטימי מצידי בכך שקיוויתי לגרסת XS שנת 2021. מעט יותר חזקה, מעט יותר שמחה מהדגם הרגיל - אז קיוויתי. הפיג'ו הקטנה אמנם נוסעת טוב ויחידת ההנעה יותר טובה וחלקה מהדור היוצא (ובכללי טובה מאוד) אבל ללא ספק מרגישים שהעולם התקדם וזו לא יורשת רוחנים ל-206XS השובבה שלי. מה שכן, יש אפשר להעביר למצב ספורט ולהנות בעיקר מרעש סטטי מעצבן מאוד של של מנוע שנמצא תמיד בסרק. הגרסה החשמלית כצפוי זריזה מאוד בזינוק ומשכחת לא רע את עבודות הרכבת הקלה (לא בת"א). לפי דעתי, ואין כאן בדיקה מדעית כמובן, הגרסה החשמלית מעט רכה ונוחה יותר (חישוקים קטנים יותר). גם המושבים עצמים קצת רכים יותר. לא יכול לסכם את הדעה שלי על 208e (החשמלית) כמו שצריך כי הנסיעה שלי הייתה קצרה מידי ולא יכלתי לבדוק כראוי את טווח הנסיעה והיכולות הנסיעה והתגובות שלו. ב-GT-Line המצב מסובך. הדגם עשה קפיצת מדרגה באיכות, בעיצוב, בירידה לפרטים וביחידת ההנעה לעומת הדגם היוצא שאני מכיר היטב. הבעיה העיקרית של פיג'ו היא שהם צרפתים וצרפתים חייבים לעשות משהו לא כמו בני אדם. במקרה של ה-208 (גם הקודמת) ההתחכמות עם גלגל ההגה פשוט מיותרת. הוא קטן מידי ומסרבל מאוד כיוון ישיבה נוח. או שההגה נמוך מידי או שהוא מסתיר חלקים מלוח המכוונים (המרשים מאוד ביופיו). בכל מקרה, ארגונומית משהו לא מסתדר לנהג. ב-2 המכוניות, מי שנוהג או מכיר את הפיג'ו מהדור האחרון יכיר או יזהה את הטריקים וההצקות הידועים של היצרן (פתח יציאה עם מסגרת רחבה מידי מאחור, מחסור מקום לכפות הרגלים...). אני אישית, כחובב צרפתיות ומכיר את ההפרעות שלהם המלצתי לאמא שלי להחליף את ה-208 הנוכחית שלה (החודש נגמרות 3 שנות הליסינג) באחת מהדור החדש באמונה שלמה שהיא תהנה ממנה (בפועל חברת הליסינג לא אישרה אבל לא משנה). ה-208 מרגישה נוקשה יותר וצפופה יותר (אני כותב על תחושות בלבד). קו החלונות גבוה יותר מפיאסטה יוצר תחושה של רכב צפוף יותר. המנוע בפיג'ו אני חושב שמספק יותר פאנץ' אבל התיבה בפיאסטה שבחנתי מנצחת ללא תחרות (ידנית מול אוטומטית מוצלחת ככל שתהיה). את הפיאסטה לא בדקתי בכבישים מפותלים, כל הנהיגה הייתה על אוטובאנים או כבישים עירוניים בסביבה לא מוכרת. מהמעט שאני הרגשתי ועדיין זוכר הפיאסטה נשארת במקום הראשון לנהג חובב הנהיגה. מבחינת תכנון תא הנוסעים, הגה וכו' אני מתחבר יותר דווקא לפיג'ו.
  12. האבטיח - גאוני אבל לא יתפוס. בטח שלא לחדשים יותר
  13. In Flames

    מאמר: יונדאי i20N

    נעלמתי קצת מהפורום, זמנים קשים. אני אנסה לתקן את האיות. תודה!
  14. מזכירה לי את הקונספט משנת 2011: https://www.netcarshow.com/renault/2011-frendzy_concept/
  15. In Flames

    מאמר: יונדאי i20N

    @robertf תן לי לנחש, הזנב ה-over designed? הונדה, יונדאי וטויוטה (שוב) ממש יוצאים מגדרם עם כמות הזוויות והאלמנטים שהם מנסים לדחוף. בדיוק כמו שפבל כתב במבחן של יונדאי סונטה https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3544/מבחנים/יונדאי-סונטה-במבחן--דור-שני-להצלחה
×
×
  • תוכן חדש...