Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רכשתי אוטו חדש לפני שבועיים בערך בסוכנות קרסו בחיפה.

 

היה לי ברור שאני רוצה קליאו בדיוק כמו שיש לי, גם באותו צבע (אדום).

ההבדל היחיד שרציתי זה המנוע 0.9 במקום 1.2.

 

לצערי הצוות הוותיק היה בחו"ל משום מה והשאירו אנשים חדשים יותר.

כשהגעתי לסוכנות היה שם סוכן שכל מה שהוא רצה זה לתקוע לי קליאו כחולה, כנראה כי הייתה לו מכסה (כי אף אחד לא רוצה לקנות קליאו כחולה. היא מכוערת).

 

הוא התעלם לגמרי ממה שאני רוצה, רצה להכריח אותי לקחת מצלמת רוורס למרות שלא רציתי וניסה לשכנע אותי שאמכור את האוטו בשוק הפרטי כי הוא יכול לתת לי 15000 מתחת למחירון, כי מצאו המון דברים שלא תקינים אבל שלא תואמים את המצב של האוטו הזה ולא קיימים במציאות (צמיגים שחוקים, מכות בפח וכו').

בפועל האוטו היה במצב מעולה כי דאגתי לזה באופן אובססיבי.

 

חוץ מזה שמתי לב שהוא לא קולט שהוא מדבר עם מישהו שמבין עניין והתחיל לדבר שטויות כל הזמן, כאילו שהוא מבין משהו.

הוא מתפאר בזה שהוא בא מתחום השירות ושהוא מכיר את כל מה שקורה בשוק הרכב, אבל כמעט כל מה שהוא אמר נוגד נתונים אמיתיים שאני מכיר (למשל מתי דגמים חדשים מגיעים, תצרוכת דלק, כל כמה זמן צריך לעשות כיוון פרונט, וכו').

פשוט הרגשתי שגם כשהוא אומר לי משהו אמיתי, הוא משקר לי.

זה ממש תיסכל אותי.

 

עשיתי הזמנה כי בכל מקרה אני רוצה את הרכב ונתתי לעצמי שבוע למכור את האוטו לפני שאני נותן אותו בטרייד אין.

בסוף שמתי לב שהיתה טעות במפרט שהוא נתן לי ושכל הפנים של הרכב שחור.

התקשרתי ושאלתי אותו אם זה ככה והוא אמר שכן, ושיש בארץ רק רכב אחד שהוא עם מושבים עם תפרים אדומים.

 

אז התקשרתי לשירות לקוחות וביטלתי את ההזמנה.

אמרתי להם שאני לא מתנהל מולו אלא רק מול רומן, הסוכן שנתן לי שירות בפעם הקודמת.

הוא כן הלך לקראתי ונתן לי מחיר הוגן ושירות טוב.

 

לפעמים יש מוכרים שאין להם טיפת בושה ושהאגו שלהם יותר חשוב מהלקוח ולפעמים אפילו מהמכירה.

חבל.

פורסם

יוסי, לא היה מנהל מעליו או מישהו אחר שיכול לתת שירות. לא מנהלים משא ומתן עם טרוריסטים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

המקום: סוכנות הונדה ברעננה.

המעמד: רכישה של ג'אז חדשה.

הסוכן: אין רכבים בצבע אדום, ולא יהיו. נשים אתכם ברשימת המתנה אם יהיה רכב כזה.

 

שבועיים לאחר מכן אני מחליט לטייל לסוכנות בראשון סתם כדי "להתחיל מחדש".

אני: אני רוצה רכב אדום.

סוכן: סבבה, יגיע בתאריך כזה וכזה (שבועיים אחרי התאריך שאמור היה להגיע הרכב הלבן שהזמנתי ברעננה)

 

המקום: בית

אני: בא לי לבטל את ההזמנה ברעננה ולפתוח חדשה בראשון אצל הסוכן שבאמת עזר לנו ולא שיקר.

זוגתי (הפולניה): לא נעים, הוא התאמץ, הוא היה נחמד, וכו' וכו'.

 

בקיצור, שלא יבלבלו לי על כמה טובים אנשי מכירות אצל היבואנים, רובם (והיה לי ניסיון רב בזמן האחרון עם כאלו) מרגישים שהם עושים טובה שהם מוכרים לך רכב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
מכיוון שאנחנו חיים במדינה מזרח תיכונית יקרה שנמכרים בה רכבים (ולא רק רכבים אבל לא נכנס לזה) זולים במחיר יקר פי 3 ללא הצדקה, כן, זה סביר. עוד יותר סביר לבקש הנחה במיוחד כשמדובר על לקוח חוזר - אחד שנשאר נאמן לברנד ומשדרג בפעם השניה ומעלה או רוכש רכב נוסף מאותו הברנד .

אני באופ אישי לא טיפוס שמבקש הנחות אף פעם, אבל ביום בו ארצה לרכוש רכב מהחברה, לא ארגיש לרגע לא נעים.

 

 

 

על המיקוח התייחסתי למעלה.

בעניין נציג המכירות,

הוא לא בעל הבית וככזה הוא צריך להקדיש מזמנו לכל מתעניין, פשוט משום שהוא עובד כנציג זו עבודתו ולשם כך משלמים לו.

לא מתפקידו לנהל סינון סמוי בינו ולבין עצמו ולקבל החלטה מי שווה התייחסות ובדיוק מהסיבה שתפקידו זה למכור. ואני סבור ובטוח שאם בעל הבית היה מודע לכך שיש לו עובד שמנפנף מתעניינים רק כי הם נראים לו, או לא השאירו את הרושם הנכון בעיניו, הוא היה מוצא את עצמו בחוץ. זה עובד שלא היית רוצה אצלך בעסק נק'.

עם כל הכבוד.

 

Sent from my MX4 using Tapatalk

נכון מאד שבתכלס מוכר לא צריך להיות סלקטור ללקוחות, אבל תקרא 2 הודעות מתחתיך. הבוס שלו מתגמל אותו בבונוס על כל דבר שהוא מוכר, וגם דוחף אותו למכור מלאי ספציפי שלא תמיד מתאים 100% ללקוח. זה עקום בדיוק כמו עניין המיקוח, אין שקיפות בין המוכר לקונה.

אם מפרסמים מחיר, למה צריך להתמקח כדי לקבל זמזם מובילאיי ועוד כמה התקנות מקומיות ששוות לעכוז במקרה הטוב ולאיבר אחר במקרה הרע? אם יקר מדי לא קונים.

המחיר המפורסם בכוונה גבוה כי הם יודעים שאנשים יתמקחו ויבקשו הטבות ושטויות. ביצה ותרנגולת. זה לא עסק של מישהו שמוכר תחתונים בשוק תלפיות מהבגאז' של האוטו שלו. מדובר על סוכנות של יבואן בלעדי, שמוכרים בה מוצרים בעשרות ובמאות אלפי שקלים. גם לקוח חוזר לא צריך לבקש הנחות. אם העסק מעוניין לשמור על לקוחותיו, הוא יציע את זה מעצמו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...