Jump to content

במבליק

  • פרסום הודעות

    227
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות במבליק

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קרא לי סיפור דומה עם רכב הליסינג שלי. אצלי כן ראו מכה אבל ברמה כזו שאם זו הייתה המכונית הפרטית שלי לא הייתי מתקן. החתמתי את הנהגת הפוגעת על מסמך הכולל את תמונת הפגיעה שנאמר בו שבאם חברת הליסינג תחייב אותי על פגיעה זו, היא מתחייבת לשפות אותי בסכום החיוב (לדעתי לא יהיה שום חיוב).
  2. עברתי על כל השרשור ולא מצאתי את תגובתו של אושריקו... היתכן?
  3. אני רק אציין שבימינו בהרבה מהרכבים ההגה הוא "על חוט". אני זוכר שמתי שזה נכנס לאופנה גם היו הרבה שחששו מכך שמחליפים ברזל מכני בחוט ממוחשב. למיטב ידיעתי, עד היום לא נרשמו תקלות מיוחדות עם זה.
  4. לפני כחודש אחי היה בהתלבטות דומה ולבסוף יצא לו הכי זול לשכור רכב לשנה (קיה קרניבל). בגלל הקורונה, שוק ההשכרה נמצא כעת בשפל והחברות שמחות לכל עסקה כזו. מהסתכלות שלי על העניין: החסרונות: 1 . אתה מקבל רכב יד שניה מהשכרה מבלי יותר מדי אפשרויות בחירה 2. מה קורה אם החברה תפשוט רגל (ייתכן שהבעיה קיימת גם בליסינג) 3. אתה מסתובב עם מדבקות השכרה (יש כאלו שזה מפריע להם) 4. לא בטוח שאפשר להוציא "טופס בעלות" על הרכב לצורך רישום בעירייה לחניה ו\או תו נכה המעלות: 1. הרכב כולו על אחריות החברה (כולל החלפת מגבים וכל דבר איזוטרי שקורה לו) 2. נראה שי
  5. היום בצהריים, שכונת גאולה ירושלים
  6. מכתבות שקראתי, אמורים להגיע בקרוב לארץ ביבוא רשמי טיוטה היילנדר (קיים כבר היום ביבוא מקביל) ויונדאי פליסייד (רכב חדש) שניהם בגודל שאתה מחפש
  7. נסיעה עם תוספת על הגג פוגעת באופן מהותי בצריכת הדלק ובאופן קצת פחות מהותי ביציבות. אם מדובר בשימוש של פעמים בודדות בשנה, עדיף שתבחר במה שיהיה לך יותר קל לפרק ולאחסן במחסן.
  8. במשך 4 שנים הבן אדם כותב עם אותו עט ובאותה צורת כתב? כשאני רואה מסמכים שכתבתי לפני שנה יש שינוי בכתב. משהו כאן נראה מוזר. לגבי מק"טים ופירוט, אל תשכח שמדובר במוסכניק, אני בטוח שהוא מכיר מק"טים בעל פה, זה התפקיד שלו.
  9. תמיד הצחיק אותי הנושא של ליסינג יחיד. כל הרכבים שהיו ברשותי היו רכבי חברה והרכב הנוכחי הוא בליסינג פרטי. בכל הרכבים שהיו לי, על פי תנאי העסקה היה מותר לי לתת את הרכב לכל נהג שארצה בתנאי שהוא עומד בתנאי החוק (בעל רשיון וכדו'). במקרה אני אחד שמאוד שומר על המכוניות שלו והרכבים שהיו ברשותי היו אכן תמיד "נהג יחיד". אבל אני רואה אצל חברי לעבודה ושכנים המתגוררים לידי בעלי רכבים דומים איך שהרכב שלהם הוא ה*** של השכונה \ המשפחה. אין לחברת הליסינג שום אפשרות לדעת על זה ובייחוד שזה מותר ע"פ החוזה. מצרף ציטוט מחוזה החכר הנוכחי שלי:
  10. תודה רבה על המאמר המחכים. האם לתצורה כזו של הגלגלים יש ערך מוסף מבחינת אחיזת כביש וכדו'?
  11. גם אצלי זה כך. עד היום , שנה אחרי ואחרי עשרות אקזמפלרים אחרים שבדקתי, יש לי תחושה כאילו קיבלתי רכב שעבר תאונה בכנפיים והם הוחלפו ובייחוד לאור העובדה שגם הצבע לא לגמרי תואם. ברכב שלי בדרגת אינסטייל הצמיגים שונים מאשר בגרסת האינטאס וייתכן שזה הגורם להרגשת הקשיחות השרשור היה מכובד, בנוסף הייתה בקשה להמשיך כך. חבל על ההתנסחות. אודה, לא עשיתי יותר מדי שיעורי בית, הסתמכתי על אתר i CAR - מצ"ב תמונה משם
  12. אנצל את השרשור על מנת לכתוב את רשמיי מהרכב. ברשותי אאוטלנדר 2019 (instyle) שהגיע חדש מהחברה ונמצא אצלי כשנה. הרכב הקודם היה טויטה וורסו 2016 שגם הגיע חדש מהחברה והוא משמש אותי כבסיס להשוואה (היו בעבר עוד רכבים אחרים אבל מקטגוריה שונה שאינה בת השוואה). הטוב: הישיבה גבוהה ויש ראות טובה ורחוקה. הרכב גבוה ולא צריך יותר לפחד ממדרכות. המזגן עובד מצוין - לפחות באזור הנהג. יש יציאת אוויר גם למושב האמצעי אבל התרשמתי מהילדים שהיא לא כ"כ אפקטיבית. יש אבזור בטיחותי כמעט מלא (בקרת סטיה ללא תיקון הגה, בקרת מרחק כולל בלימה אוטומטית, בקרת שיוט שעוקבת אחרי הרכב מקדימה)
  13. התווים מחולקים לשתי קטגוריות עיקריות: נכה רגיל - מהלך נכה בכיסא גלגלים (בעל זכויות יתר בדיני תעבורה). עליהם מתווספת קטגוריה של נכה צה"ל (סימון של עץ זית בתו) - למיטב ידיעתי בלי זכויות יתר בעניין התעבורתי
  14. אם הספק שלך הוא אאוטלנדר מול ורסו - חד משמעית לך על הורסו (היו לי פעמיים ורסו וכעת עם אאוטלנדר). החסרון היחידי בורסו (אל מול האאוטלנדר) - בקיץ בזמן שהשמש מקרינה על הדשבורד הנהג מתבשל. המזגן עצמו מעולה ומקרר מאוד מהר את כל הרכב. * עוד הבדל לא משמעותי, הורסו נמוך וצריך להיזהר שלא לשפשף מדרכות. באאוטלנדר יש בכלל מדרכות?
  15. יש תקלה נפוצה בהעברת מצב המזגן מקירור לחימום. יש אפשרות לבצע במוסך העברה ידנית של המצב (בתחילת קיץ \ חורף) בסכום של 100 ש"ח על תיקון של המערכת רצו 3,000 ש"ח התיקון דורש פירוק של כל הדשבורד מקדימה (יש סרטונים ביוטיוב שמסבירים איך לטפל בתקלה)
×
×
  • Create New...