Jump to content

Tida-man

  • פרסום הודעות

    456
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות Tida-man

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. האופציה השלישית בסרטון נראית כבדיוק מה שחפשתי . כך גם אשמור על העיצוב במצגת וגם העדכון של הנתונים נעשה אוטומטית. תודה רבה לכולם על העזרה . עכשיו עשיתי סימולציה קטנה על מנת לבדוק שהכל עובד ונתקלתי בבעיה- כאשר יצרתי טבלה באקסל והדבקתי אותה כאובייקט ב PPT, הצלחתי לעדכן אוטומטית את הנתונים -בדיוק כפי שזה מוצג בסרטון. אבל, לאחר ששמרתי את שני הקבצים , יצאתי מהם ופתחתי אותם מחדש- הנתונים לא עודכנו אוטומטית ז"א השינוי בטבלת אקסל לא קיבל ביטוי בטבלת PPT
  2. היי, במסגרת העבודה אני נדרש לעדכן נתונים בטבלאות שנמצאות בשקפי פאוואר פוינט . העדכון נעשה כל חודש . אמנם אני מעדכן נתונים אך נראה לי שהדרך בה אני עובד, איננה אפקטיבית. אני מעתיק את הטבלה מתוך השקף לתוך אקסל (CTRL+C, CTRL+V) מעדכן את הנתונים בתוך אקסל ואז מעתיק רק את הנתונים החדשים לתוך הטבלה בשקף. אני מעתיק רק את הנתונים ולא את כל הטבלה כי העיצוב של הטבלה מתאפס . האם ישנה דרך יותר אלגנטית\ אפקטיבית לעדכן את הנתונים ? תודה
  3. לפני כשבועיים הייתי באולם תצוגה של סיאט על מנת להתרשם מקרוב מאחד הג'יפונים (ייתכן שזה היה אטקה דור קודם) משהו שמיד הרגשתי , מושה הנהג היה מאוד קשיח ולא נוח . האם זה משהו שמאפיין את רכבי סיאט ? המראה הסולידי \ שמרני\ פחות מוחצן -משהו שאני ממש מתחבר אליו .
  4. מאזדה אולי יפה אבל צפופה . בעבר היו רכבים שהציגו פנים רכב מרווח ומידות חיצוניות יחסית קטנות , האם כיום רק הג'אז (המאוד יקרה) יכולה להתגאות בכך ?
  5. חוץ מאוקטביה ,האם למגאן יש חלופות שיודעות להעניק את אותה תחושת סמי פרימיום ברכב משפחתי עממי ? מוכן להתפשר על נפח תא מטען . תודה
  6. המקבילה של הגראנד קופה בשוק בפרטי היא האוקטביה ? מה שתפס את תשומת הלב שלי לגבי הרנו הוא הנוחות ושיכוך הכביש שכולם מציינים ושפע האיבזור -למשל שליטה קולית לתפעול אנשי הקשר או הפעלת הניווט ואם לא רוצים את השליטה הקולית של רנו , אפשר לתכנת כפתור שיפעיל את גוגל אסיסטנט - יש לנו רק אנדרואיד במשפחה. מוזר שרמת הבטיחות היא לא 7\8 -או שהדגם לפני החלפה או שהיבואן חוסך עלינו כרגיל.
  7. אם הרכב טוב הוא ישאר כזה ,ללא קשר לאופנה כזו או אחרת. חבל שהרכב לא שומר בצורה סבירה על ערכו כמשומש . אצלי רוב הנסיעות בכביש המהיר אך לרוב מדובר בנסיעות קצרות של כ35-40 דקות מקסימום לכיוון ונסועה שנתית של כ17K ק"מ . ממה שהצלחתי למצוא על הרכב - הנדסת האנוש לא מצטיינת -כזו שחייבים להתרגל אליה ואבזור בטיחות לוקה בחסר . שמח בשביל נהגי הליסינג שיש להם רכב ברמה כה גבוהה (מוזר שרואים הרבה רכבי ליסינג - קורולות ויונדאי בזמן שיש את המגאן).
  8. היי, בחודשיים האחרונים שמתי לב לגידול מספר רכבי מגאן באזור מגוריי (מרכז הארץ). הרוב המוחלט ממה שראיתי - רכבי חברה. האם לרכב ישנן תקלות /פוטנציאל לבעיות? מהמפרט שמתי לב שהרכב קיבל ציון 4 מבחינת אבזור בטיחות, אולי זו הסיבה שלקוח פרטי מנסה להימנע מהרכב. מבחוץ הרכב די מרשים, מצאתי דיון בפורום בו הבעלים של הרכב מתייחס ליתרונות וחסרונות של הרכב, נראה שהוא מאוד מרוצה מהרכב. ממה שמצאתי ברשת, המגאן לא מצטיינת בשמירת ערכה כרכב יד 2 האם המצב שונה לאחר העדכון בנפח המנוע (בעבר הרכב נמכר עם מנוע 1.3) ? תודה למגיבים
  9. יש ברכב הזה כל מה שנהג צריך על מנת להגיע מנק' A לנק' B , בבטחה ,נוחות וסטייל. אם לא הגיר הרובוטי היבש , האוקטביה היא היחידה שמצדיקה את המחיר הגבוה שלה . כמה חבל שהגיר נשאר DSG יבש .
  10. רשמים ראשונים אחרי נסיעת מבחן- 1.מרחב הפנים ברכב, מצויין ,הן מקדימה והן בספסל האחורי (יש מיזוג ליושבים מאחור). 2.הייתה הרגשה שהמושבים הקדמיים מכויילים בצורה שונה- שברי כביש ופסי האטה הורגשו יותר מצד הנוסע , ממש מוזר. 3.ההגה מונח טוב ביד . 4.במושב הנהג חסרה תמיכה לגב תחתון. 5.הגיר הרציף -אמנם הגיר מרעיש קצת אם לוחצים על הגז אבל הרעש נעלם ממש מהר והרכב ממשיך בתנועה חלקה . 6.לא הרגשתי הבדל כלשהו בין מצב NORMAL ל-SMART 7.בידוד הרעשים בנסיעה רגועה (סביב 110 קמ"ש)-מאוד מרשים. 8.המראה השמאלית "אמריקאית" =סכנת נפשות \ ממש לא נוח בחניה. 9.מצלמת רוורס
  11. הכי מעצבן שבחול הרכב מגיע עם זיהוי שטחים מתים וזוכה לשבחים בזכות מערכות הבטיחות שלו. אבזור נוחות כולל בנוסף, חיישני חניה קדמיים וקירור מושבים 😠
  12. לדעתי הסלטוס פונה ללקוחות השמרנים שמעדיפים מנוע אטמוספרי וגיר רציף. יכל להיות שהרכב גם נוח בזכות המתלים שלו . חבל שישנן מערכות בטיחות שחסרות כמו זיהוי שטחים מתים ושיוט אדפטיבי . בסופו של דבר רכישת רכב הוא מכלול של פשרות , חלק מהאנשים יהיו מוכנים להתפשר על משהו שאחרים לא . העיצוב החיצוני הוא משהו סובייקטיבי לחלוטין -"על טעם ועל ריח (ועל עיצוב רכבים) ..."
  13. לאחר ביקור באולם תצוגה - הכי אהבתי את הישיבה הגבוהה יחסית. המושב האחורי ממוקם גבוה וזה משפיע לטובה על ההרגשה (אולי אפילו נוחות) . ביום שני נסיעת מבחן ,אוכל להרגיש את המתלים באוטו והאם הרכב נוח בנהיגה . האם זה נכון שאם אין שיוט אדפטיבי אז גם לא תהיה מערכת "זחילה בפקקים " ?
  14. יש S בידית ההילוכים ויש S בבורר מצבים. הרכב בדיפולט מונע עם "נורמל" (מצב נהיגה) ועל מנת לנסוע מעבירים ל-D. קראתי ולא כ"כ הבנתי לגבי שני מצבי ה-S (בידית ההילוכים ובבורר). אשמח להסבר נוסף . מחר הולך להתרשם מהרכב באולם תצוגה (אכנס גם לסקודה לראות את ה-קאמיק). יצא היום סיקור ווידאו של בועז וכפיר ביוטיוב-שניהם משבחים את נוחות הנסעה ברכב .
  15. חבל שחבילת הבטיחות לא מלאה ואין שיוט אדפטיבי. מעניין לקרוא על בידוד רעשים, נוקשות בולמים ואיכות נסיעה באופן כללי.
×
×
  • Create New...