אז עדכון קצר,
נציג לובינסקי בפורום היה מאוד אדיב וסייע בנחמדות מאוד,
למרות קצר קטן בדרך, יצרו קשר מלובינסקי בסופו של דבר וסיפקו שירות נהדר,
והגירסא שמעניינת אותי זה 1.2 אוטומט ice edition
התמחור שקיבלתי לא היה משהו מיוחד וסופר אטרקטיבי, רגיל במסגרת יום המכירות שלהם,
ולכן בהעדר הצעה מיוחדת ואטקרטיבית,
הייתי מעוניין בסיוע שלכם לבחון את שאר האופציות,
ראיתי את הפולו, אומנם מרווחת מאחור.. אבל, השעמום, לא יאומן.
שקלתי את הקליאו, 1.2 טורבו, על פניו.. אופציה לא רעה.
ה-ds3 ירדה מהפרק כי היא מבוססת על דגם ממש ישן..
c3 לא בא בחשבון בדגם הנוכחי והבנתי שרק בדצמבר תגיע לה מחליפה\מתיחת פנים.
אז מה עוד הייתם מציעים?