Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר DSG


lolmit
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

ידוע לי שהגיר DSG מיוצר על ידי קונצרן פולסווגן (תקנו אותי אם אני טועה).

השאלה שלי היא כזאת במידה והDSG6 והDSG 7 היו זהות באמינותם אילו יתרונות היו אמורים להיות תאורטית לDSG7? ומה בדיוק בDSG 7 לא אמין כלומר מה גורם לו להיות לא אמין?

והשאלה הקבועה שלי האם ב2016 לא מן הראוי שאדם שקונה אוטו במירב כספו יקבל רכב 100% או לפחות 90% אמין בכל חלקיו ?

פורסם (נערך)

השאלה שאתה מציג לא פשוטות, אבל אני אנסה לתת מענה לחלקם.

1. ה DSG לסוגיו אכן תוכנן ועוצב על ידי קונצרן VAG הוא מורכב במפעלים שלהם.

2. היתרון שמציג, או לפחות אמור להציג ה 7 הוא התמודדות עם *פחות* עומס,

ובתאוריה להוזיל במעט את הגיר (ה6 מתאים לעומס מוגבר ומתאים למנועים חזקים יותר)

 

בלי להיכנס להסבר טכני מדי:

תכנון הקלאצים ב7 עבד נהדר על הנייר, בשטח התגלה שצריך להחליף לקלאץ משופר (על חשבון האחריות)

זאת ועוד, גם חיישנים למניהם התגלות כלא עמידים במיוחד,

דבר שהציג את הגיר באור שלילי בציבור הישראלי.

 

ובכל זאת, בכל שנה, גם ב 1933 ראויה שבנאדם מגיע לסוכנות מוציא רכב חדש,

לא צריך כל שבועיים להטרטר למוסך, לשלם על טיפול יקר ובסוף למכור בהפסד מבהיל,

אבל תאוריה לחוד ומציאות לחוד.

אנשי VAG סה"כ רוצים למכור רכבים טובים.

אבל לקידמה יש מחיר, ולכל חלק מכני מורכב מאד יש גם תקלות שקשה לצפות בשלב התיכנון.

וכן, גם זה שהם מיהרו למכור מוצר חצי אפוי זה לא לגמרי תקין וכנראה מישהו שילם על זה במשרה שלו.

עריכה אחרונה על ידי HenzTDI

Golf MK4 TDI 1999

פורסם
השאלה שאתה מציג לא פשוטות, אבל אני אנסה לתת מענה לחלקם.

1. ה DSG לסוגיו אכן תוכנן ועוצב על ידי קונצרן VAG הוא מורכב במפעלים שלהם.

2. היתרון שמציג, או לפחות אמור להציג ה 7 הוא התמודדות עם *פחות* עומס,

ובתאוריה להוזיל במעט את הגיר (ה6 מתאים לעומס מוגבר ומתאים למנועים חזקים יותר)

 

בלי להיכנס להסבר טכני מדי:

תכנון הקלאצים ב7 עבד נהדר על הנייר, בשטח התגלה שצריך להחליף לקלאץ משופר (על חשבון האחריות)

זאת ועוד, גם חיישנים למניהם התגלות כלא עמידים במיוחד,

דבר שהציג את הגיר באור שלילי בציבור הישראלי.

 

ובכל זאת, בכל שנה, גם ב 1933 ראויה שבנאדם מגיע לסוכנות מוציא רכב חדש,

לא צריך כל שבועיים להטרטר למוסך, לשלם על טיפול יקר ובסוף למכור בהפסד מבהיל,

אבל תאוריה לחוד ומציאות לחוד.

אנשי VAG סה"כ רוצים למכור רכבים טובים.

אבל לקידמה יש מחיר, ולכל חלק מכני מורכב מאד יש גם תקלות שקשה לצפות בשלב התיכנון.

וכן, גם זה שהם מיהרו למכור מוצר חצי אפוי זה לא לגמרי תקין וכנראה מישהו שילם על זה במשרה שלו.

אז גם תאורטית הDSG 6 טוב יותר מה7 כי הרי הוא בנוי ללחצים כבדים יותר?

פורסם (נערך)

DSG7 וDSG6 לא זהות באמינות.

הDSG7 הוא גיר קל וקומפקטי יותר שמיועד לדגמים חלשים יותר (עם פחות מומנט), זה גיר שאמור להיות מיינסטרים הדגמים הקומפקטיים של הקונצרן. הוא גיר פשוט יותר, יש לו מצמדים יבשים (בדומה לגיר ידני). בדגמים הראשונים של הגיר בגלל סוגי שמן לא נכונים, השמן שהיה חודר למכטרוניקס היה גורם לקצר. בגיר הנוכחי והמשופר משתמשים במצמדים משופרים וגם בשמן אחר.

זה האריך משמעותית את חייו של הגיר ועכשיו במקום 16~30K ק"מ הוא מחזיק 100K ק"מ, אבל אפילו היו דיווחים שנהגים מסויימים הצליחו לעבור על הגיר יותר מזה, אבל גם יש דיווחים על תקלות הריו יותר מוקדם.

יחד עם זאת עדיין יש בעיה עם שחיקת המצמדים ולפעמים עם מכטרוניקס, גם בדגם שטוענים ש"פתרו את כל הבעיות".

הגיר DSG6 לאומת זאת מיועד למומנט גבוהה יותר, בעל מצמדים רטובים. זה הכיר שמחזיק הרבה מאוד קילומטרים (במידה ולא היו תקלות). אבל גם שם יש ניואנסים כמו DMF שהולך, לעיתים יש תקלות גם במכטרוניקס וכד'.

 

מצד הלקוח הוא כמובן מצפה לקבל רכב אמין, מאובזר, חזק, אופנתי, מעוצב, בטיחותי וחסכוני וכל זה בכמה שיותר זול.

מצד היצרן הרשויות לוחצות אותו להוריד רמות זיהום (מה שמוביל להקטנה של נפח), הלקוחות רוצים צריכת דלק נמוכה וכוח (כולם רוצים את הטורבו האופנתי) וכל זה במחיר נמוך ככל הניתן. התוצאה שמכניסים ברכבים האלו המון טכנולוגיה וסיבוכיות, וכידוע כמה שהעסק מסובך יותר, ככה יש יותר דברים שעלולים להתקלקל (במיוחד כאשר אורך החיים של המוצר על המדף יחסית נמוך, דלבי תכנון ובדיקות קצרים בהרבה ממה שהיה מקובל קודם).

בסופו של דבר מישהו צריך לשלם על הטורבו, המולטימדיה, הגיר הרובוטי מרובה הילוכים, זמות זיהום נמוכות וכד'.

 

רוצה אמינות ואופנה? פשוט מאוד: תשלם יותר. ליצרנים יש את הפתרונות, אבל הלקוח לא מוכן לשלם. לכן הפתרונות הטובים רק ברכבים היקרים (וגם זה לא תמיד).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
DSG7 וDSG6 לא זהות באמינות.

הDSG7 הוא גיר קל וקומפקטי יותר שמיועד לדגמים חלשים יותר (עם פחות מומנט), זה גיר שאמור להיות מיינסטרים הדגמים הקומפקטיים של הקונצרן. הוא גיר פשוט יותר, יש לו מצמדים יבשים (בדומה לגיר ידני). בדגמים הראשונים של הגיר בגלל סוגי שמן לא נכונים, השמן שהיה חודר למכטרוניקס היה גורם לקצר. בגיר הנוכחי והמשופר משתמשים במצמדים משופרים וגם בשמן אחר.

זה האריך משמעותית את חייו של הגיר ועכשיו במקום 16~30K ק"מ הוא מחזיק 100K ק"מ, אבל אפילו היו דיווחים שנהגים מסויימים הצליחו לעבור על הגיר יותר מזה, אבל גם יש דיווחים על תקלות הריו יותר מוקדם.

יחד עם זאת עדיין יש בעיה עם שחיקת המצמדים ולפעמים עם מכטרוניקס, גם בדגם שטוענים ש"פתרו את כל הבעיות".

הגיר DSG6 לאומת זאת מיועד למומנט גבוהה יותר, בעל מצמדים רטובים. זה הכיר שמחזיק הרבה מאוד קילומטרים (במידה ולא היו תקלות). אבל גם שם יש ניואנסים כמו DMF שהולך, לעיתים יש תקלות גם במכטרוניקס וכד'.

 

מצד הלקוח הוא כמובן מצפה לקבל רכב אמין, מאובזר, חזק, אופנתי, מעוצב, בטיחותי וחסכוני וכל זה בכמה שיותר זול.

מצד היצרן הרשויות לוחצות אותו להוריד רמות זיהום (מה שמוביל להקטנה של נפח), הלקוחות רוצים צריכת דלק נמוכה וכוח (כולם רוצים את הטורבו האופנתי) וכל זה במחיר נמוך ככל הניתן. התוצאה שמכניסים ברכבים האלו המון טכנולוגיה וסיבוכיות, וכידוע כמה שהעסק מסובך יותר, ככה יש יותר דברים שעלולים להתקלקל (במיוחד כאשר אורך החיים של המוצר על המדף יחסית נמוך, דלבי תכנון ובדיקות קצרים בהרבה ממה שהיה מקובל קודם).

בסופו של דבר מישהו צריך לשלם על הטורבו, המולטימדיה, הגיר הרובוטי מרובה הילוכים, זמות זיהום נמוכות וכד'.

 

רוצה אמינות ואופנה? פשוט מאוד: תשלם יותר. ליצרנים יש את הפתרונות, אבל הלקוח לא מוכן לשלם. לכן הפתרונות הטובים רק ברכבים היקרים (וגם זה לא תמיד).

 

אני לא מצליח להבין דבר אחד, אם השילוב של TSI+DSG כול כך לא אמין ולא עמיד, למה שנה אחרי שנה (התיבה הוצגה ב2003!) המכירות של רכבי קבוצת VAG נמכרים בכמויות גדולות בכול העולם, כולל בישראל, ואפילו מובילים את טבלת המכירות באירופה??? אפילו אם רק חלק מהם נמכר עם השילוב TSI+DSG זה עדין הרבה מאוד מכוניות שעולות כול שנה על הכביש.

 

למה כול כך הרבה אנשים בוחרים להשקיע את הכסף במוצר לא בשל?

 

http://www.cartube.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-2015

 

http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9E%D7%A8%D7%A5-2016-%E2%80%93-%D7%A8%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%90

פורסם

קודם כל, כי VAG באמת משפרים את הגיר משנה לשנה,

תגיע לסוכנות לקנות רכב ב 80K-120K אף פעם לא יגידו לך, "תשמע הגיר לא משהו".

 

אתה תשמע דברים כמו:

"כן ב 2012 נגמר עידן הגיר הבעייתי"

"אחריות מורחבת ל 3 בחזקת 8 שנים"

"אין קשר מכני בן DSG7 של 2012 לזה כיום - אולי רק השם"

 

אנשים קונים. והרבה.

רכבי VAG הם חזקים, יפים וחסכוניים.

יש אנשים שמאמינים (אני אחד מהם לצערי) שזה המחיר שאתה משלם על כל ה"שילוש" במחיר זול.

Golf MK4 TDI 1999

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...