Jump to content

Tiida

  • פרסום הודעות

    181
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Tiida

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. שלט של רכבים אמריקאים מסוימים שבהם כל פתיחה / סגירה של הרכב - הוא צופר פעם או פעמיים... אני נחרד לדמיין את זה קורה באמצע הלילה בחניה שקטה צמודה לבניין
  2. עדכון: הסליל החדש (סיני) הגיע והותקן בוצע איפוס / לימוד חיישן זוית הגה ע"י מחשב (לא מקורי, איזשהו טאבלט שמתחבר אלחוטית לרכיב OBD) כעת הכל תקין (עד לפעם הבאה שהסליל יתקלקל.. אני אזמין כבר עכשיו סליל נוסף, 50 ש"ח באליאקספרס) תודה
  3. תמיד הלכתי ליד יצחק בראש העין והייתי מרוצה מאוד, שמעתי הרבה חוות דעת שליליות מהתקופה האחרונה, שינו בעלות או משהו והתחילו לחפש להכשיל בכוח.. לא יודע אם זה נכון, ואני גם לא מחפש קיצורי דרך.. (עכשיו סיימתי לטפל ברכב בעלות של כשליש משוויו..) אבל אשמח אם תחוו דעתכם על המכון הזה בדגש על החודשים האחרונים או שיש המלצה על מכון טסטים אחר בסביבות פתח תקוה, הוגן ומתקתק ענין. תודה
  4. מה לחפש שם? אני מניח שתהיה תקלת חיישן זווית הגה, ומה אז? אתה רוצה לשלול משהו אחר?
  5. כאמור, החיישן מותקן על הסליל מזה כשנה, לא היו בעיות כך שלא מדובר בבעיה בהרכבה או אי התאמה הסליל הסיני החזיק אצלי כ8-9 חודשים
  6. החלפתי סליל הגה לפני כשנה, סליל סיני.. החזיק מעמד פחות משנה, בקרוב אחליף לסליל חדש. פתחתי את ההגה כדי לוודא שלא מדובר בסתם ניתוק של מגע מזדמן לאחר שהרכבתי חזרה - נדלקה נורת ESP מה שאומר שיש בעיה עם חיישן זווית ההגה הממוקם בצידו האחורי של הסליל. הסיבות האפשריות לכאורה: 1. החיישן ניזוק, כתוב עליו אזהרה שלא להפיל אותו, כאשר פתחתי את הבורג הראשי של ההגה השתמשתי במפתח רטיטה ויתכן שהמכות שהוא נותן הזיקו לחיישן (בסגירה כמובן סגרתי ידנית) 2. סובבתי את הסליל ידנית כאשר הוא היה מחובר למקומו, ימינה ושמאלה עד הסוף, האם יתכן שזה הוציא את החיישן מאיזון? (הרכב היה כבוי
  7. אני רואה שמדובר שם רק על פאביה ואוקטביה (בסקודה) בשאר דגמי סקודה אין בעיה בגיר? נניח בסופרב או בקודיאק
  8. ישבתי בסורנטו.. די מציק לי ענין סף הטענה בתא המטען, הוא גבוה, וגם אין עומק בתא המטען כך שהרבה מתבזבז (אולי אפשר לעקור את 2 הכסאות ולהעמיק את תא המטען, גם ככה אין לי שימוש בדרך כלל ב2 הכסאות, מקסימום אחבר שוב במקרה הצורך) גם שדה הראיה לנהג די מוגבל וחסרה תחושת שליטה על הנעשה מסביב אלא שבעצם אני עושה חשבון כזה: בכל מקרה אין לי צורך ב7 מקומות אלא בתא מטען גדול (מאוד) האם אני לא עושה שטות בקניית רכב גבוה בן 3-4 כאשר ניתן לרכוש רכב סטיישן עם תא מטען גדול מאוד בהרבה פחות או בשנתון גבוה ועדכני יותר? חיפשתי למשל סופרב סטיישן.. לא מצאתי בכלל, אין כזה בשוק יד 2 בארץ..?
  9. יש הצעות לסורנטו 2016 עם ק"מ לא רע (פחות מ50K) בסביבות 115-120K ש"ח בעד הסורנטו: מרווח יותר תא מטען גדול יותר מזגן לשורה שניה (ושלישית! למרות שזה פחות קריטי עבורי) פנסים רגילים ולא לד (זה יתרון מבחינתי, אין לי עניין בטכנולוגיה יקרה בחזית הרכב שתעלה לי הרבה במקרה של מכה) בעד האאוטלנדר: שנתון צעיר יותר (2017 ואפילו 2018) קטן יותר חיצונית (חניה..) בלימה אוטונומית רמת גימור גבוהה יותר בתקציב נתון קצת יותר חסכוני מדדתי את תא המטען של האאוטלנדר, עומק 90, רוחב בין 100 ל120, גובה לא מדדתי למישהו יש מושג מד
  10. באקסטרייל תא מטען יחסית לא גדול מסחרי יהיה גדול מידי ולא מתאים לשימוש השני - משפחתי.. אכן אני מוצא את עצמי פוזל (שוב) לעבר הסורנטו.. (2016 בכ130K) השאלה אם רכב בן 4 שנים זה לא קצת זקן מידי בהנחה ואני מתכנן להחזיק אותו לפחות 5 שנים כמובן שהוא צורך יותר דלק.. וקצת יותר מגושם בחניה בטיחות? אני חושב שאין לו בלימה אוטונומית ב2016.. מה שיש באאוטלנדר 2017 פרימיום..
  11. אכן.. אני רואה שאין פתחי מיזוג לשורה השניה.. מבאס (אפשרי להוסיף דבר כזה..?) ולמה זה לא משמעותי? נראה לי חשוב לפיזור מהיר של המיזוג ברכב חם, והשורה השלישית - מגיע לשם משהו מפתחי מזגן קדמיים בלבד..? אז מה היה לנו? בעד: תא מטען גדול 7 מקומות (לא בהכרח נחוץ לי) מערכות בטיחות נגד: מנוע לא חזק ללא פתחי מיזוג אחוריים שורה שניה קצת צפופה צריכת דלק לא חסכונית במיוחד יש רכב אחר בתקציב דומה (110-125K) שיתן מענה טוב יותר?
  12. נניח אחד עם כסא, שני עם בוסטר, שלישי ללא, יהיה צפוף? יש נתון רשמי של רוחב השורה השניה נטו? הלחצת עם ה'בלימה אוטונומית בולמת בלי סיבה'.. מה הסיפור? זה יכול לגרום לתאונה..
  13. שוקל לרכוש את הרכב הנ"ל פרימיום (בשביל בלימה אוטונומית שקיימת רק ברמת גימור זו, למיטב הבנתי) ראיתי הצעות כאלו עם קילומטראז' 35-50K סביב ה125K ש"ח (האם המחיר ריאלי ומתאים לרכב הזה במצב שמור?) האם יש לרכב מחלות ידועות? האם נכונה השמועה שהוא קצת חסר כוח? השימוש שלי כולל העמסה של ציוד על הרכב ואני רגיל לתאוצות טובות (בניסאן טידה 2008.. תתפלאו..) האם יש עדיפות לסטוק מסוים שכדאי לבדוק? (מועדי עליה לכביש מסוימים בעלי אבזור מעט שונה וכד') לאיזו צריכת דלק עלי לצפות בנסיעה משולבת? ובכלל, האם הרכב מומלץ כרכב למשפחה עם 2-3 ילדים + ציוד עבודה די משמעותי
  14. וזה הלינק לחלק באליאקספרס, מחיר - כ50 ש"ח (לפי מקט 255679U00A) קצת מוזר מחיר כזה, לא?
  15. למרות שנראה שאני מדבר עם עצמי.. אמשיך פירקתי את ההגה כדי לראות את החלק בעיניים, מצו"ב תמונות מה שלא מובן לי - בסליל שעון המותקן ברכב (מקורי) יש גב שחור סגור, כל הסלילים שאני רואה ברשת הם חשופים מאחור איך אני יכול למצוא חלק תואם בוודאות? אשמח מאוד לכל עזרה, אזמין את החלק ואתקין אותו בעצמי, זה די פשוט במקום לשלם 1000 ש"ח אני יכול לסגור את הסיפור ב100 ש"ח.. להלן התמונות: סליל שעון מקורי (תוצרת Bosh)
×
×
  • Create New...