אמא שלי מחפשת רכב חדש. כרגע היא נוסעת על קורולה 2003 כבר בערך 8 שנים, היא מאוד מרוצה מהרכב. כמעט ולא היו בו תקלות בזמן הזה.
הקורולה תעבור לרכב שני במשפחה והיא תקנה לה רכב חדש.
היא תיסע בקו של הוד השרון-אזור תעשייה שוהם כל יום ומדי פעם נסיעה לרמלה (פעם בחודש), חשוב לציין שהנסיעות לעבודה כמעט תמיד יהיו בשעות שאין פקקים (יוצאת ב6 חוזרת ב3 וחצי) ונסיעות עירוניות וגם זה בקושי. זה ייצא 50 ק"מ בערך ליום שזה יהיה בחודש באזור ה12,000 גג.
הכי חשוב לנו זה רכב אמין. תחזוקה כמה שיותר זולה, ואז חסכוניות. ושיהיה נוח עד כמה שאפשר, בטיחות גם חשוב כמובן.
היא ממש לא צריכה רכב גדול כמו הקורולה אבל מצד שני קשה לי להאמין שהיא תסתדר עם הצפיפות של רכב מיני.
כמובן שהיא לא הולכת להחליף את הרכב הבא בקרוב, הוא יישאר אצלה כמה שנים טובות בעזרת ה'.
כרגע מאזדה 2 היא הכיוון העיקרי, בנוסף גם סוזוקי סוויפט נלקחת בחשבון. מה אתם חושבים?