Jump to content

Taipan

  • פרסום הודעות

    1,128
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

אודות Taipan

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Taipan

    סוזוקי swace

    הסוזוקי ''ראב 4'' מיוצרת רק במקביל לרמת האיבזור הגבוה יותר של הטויוטה. דבר אשר לדעתי מבטל את האופציה שהיא תהיה חלופה זולה. לדעתי היא תתומכר רק קצת יותר זול מהמקבילה הזהה מטויוטה אם בכלל.
  2. זה(350k) בערך סדר הגודל של הק''מ שרכבי סיור של חברות אבטחה מגיעים אלייהם ואז מוחזרות לחברות. לפני שנים עבדתי בחברה כזו ותמיד סקרן אותי מה עושים עם הרכבים הללו אחרי שמתסיים החוזה. אף פעם לא קיבלתי תשובה חד משמעית.
  3. אם תראה את הנתונים של התמותה כתוצאה בפשע באופן יחסי של ארהב ביחס לישראל, תראה שישראל הרבה יותר בטוחה מארהב. עזוב, אני מבין פאשן וכל זה. באמת. אבל אתה לא יכל להתעלם שרכיבה על אופנוע היא מסוכנת מאד במיוחד מול רמת הנהיגה של הנהג הישראלי. בגלל טימום של אחר, יכל למצוא עצמו הרוכב במצב משנה חיים. נכון, זה יכל לקראת בעוד מליון תחומים. אבל האם זה מוריד מהסיכון? ממש לא.
  4. אני בכלל לא מבין רוכבי אופנועים. אני מאוד אוהב מהירות ונהיגה ספורטיבית, אבל לא מצליח להבין איך בן אדם בוגר שם את החיים שלו בידי אנשים אחרים. מקרה הכי קטן של פגיעה וכמעט בטוח שיש נזק בגוף. אני בטוח שהם רואים את הכביש שונה ולהם זה נראה פחות מסוכן. אבל בתקופה שכ''כ הרבה נהגים מתעסקים עם הפלא, הסיכון הזה גובל בטימטום.
  5. אין ברירה. המצב בכבישים פה הוא מצב חירום לאומי. לא פחות. וככזה כך צריך לפעול מולו. אני בכבישים חלק נכבד מהיום כבר 5 שנים ואני שם לב להרעה ברורה בנושא. אנשים פשוט חיות על הכביש. שני נתיבים אשר אחד מהם משתלב להשני הפך להיות מסלול דראג בין שני רכבים. בעיות יש מפה ועד הודעה חדשה: אם אלו השופטים שמקלים עם נהגים עברינים (לדעתי כי כל נהג פעיל עם רכב הוא פוטנצייל מיסוי אדיר למדינה) אם זוהי המשטרה שבגלל מחסור בכוח אדם (כל הזמן שומעים על זה, מה עם התייעלות ופתרון למצב?!) ריכוז הכוח שלהם הוא במשימות אחרות הפיתרון הוא לדעתי הרבה הרבה יותר פשוט. פשוט לפעול בשני זירות במקב
  6. הסיפור אתם כבר הפסיק להצחיק מזמן. הם לא אשמים. הם עסק שמחויב להניב רווחים, אחרת אין לו זכות קיום. אם אנשים עדיין ממשיכם לקנות מהם למרות המידע הרבה שיש - אז אין לבוא אליהם בטענות. רק השבוע שני אנשים שונים שאני מכיר רכשו רכבים מהיבואן. שנים מכירים את העניין עם הגיר ואת העניין עם התזמון (שאותו אני לא הכרתי והם סיפרו לי עליו)
  7. כך או כך, לקסוס הצליחה בדיוק באותו תהליך (של היוקרה, לא של הספורט) אז תקדים לזה יש ולדעתי ניתן לשחזר אותו. רק צריך למצוא את המתכון הנכון וכמו שיונדאי עקפה הרבה יצרנים בשוק העממי, לדעתי ניתן לשחזר את ההצלחה הזו גם בשוק היוקרתי. אם יד על הלב, אם אני נהיה עשיר היום בלילה וצריך לחפש לעצמי רכב יוקרה, סביר מאד שאבדוק את הג'נסיס. בגלל הנסיון המוצלח שלי עם יונדאי וקוראניות בכללי כאחד לא עשיר.
  8. על הנייר ג'נסיס אמורה להצליח. אם זאת, הייתי בטוח שגם מותג יונדאי i30N והסטינגר של קיה יצליחו ולא נראה שהביקוש אלייהם גדול במיוחד. בכל מקרה, מבחינת עיצוב לדעתי הג'נסיס מנצחות את רוב המתחרות בקטגוריות שלהן.
  9. כי לפעמים אחד הילדים שלו בא אליו, אז כנראה הוא שומר לו חנייה. אבל גם אם כן, יש לו שתיים! רציתי כמה פעמים לפנות אליו לגביי הסיטואציה, אבל אבא שלי ביקש שלא. מדובר בשכונה טוב ושקטה, שכולם ביחסים טובים. רק הזבל הזה הורס את הנוף הציורי של השכונה. בשכונה שלי למשל, ההפך הגמור: 30 מקומות חנייה הופכים לרוב בקלות ל 12 ואף פחות כי כל אחד בא וחונה על כמה חניות ויש כמה מסחריות. אבל למרות כל אלה, יש אחד עם חניית נכה שחונה תמיד בחנייה שלו.
  10. בעולם מושלם אתה צודק. אם זאת, יש סיבה למה לכ''כ הרבה אנשים יש מטען כזה או אחר וסיפור מרתיח על מישהו עם תו נכה. אצל ההורים שלי בבניין למשל יש חניות פרטיות. הן די צפופות ואחד הדיירים אשר יש לו חנייה פרטית, קיבל הקצאה של עוד חנייה כחניית נכה פרטית שלו עם המספר רכב שלו על העמוד בהמשך הרחוב. מה הוא עושה בפועל?! רוב השבוע בכל שעות היממה, שתיי החניות (המקורית בטאבו וזו שהעירייה נתנה לו פנויות והוא חונה בחניית אורחים בגלל שהוא מתקיים מקצבה אזי הוא לא עובד אז הוא תופס אותה בשעות שהן לרוב ריקות. לפעמים שאני בא אליהם אני מחנה ברחוב מקביל בגלל מצוקת החנייה באיזור. תגיד לי שזה לא מרתיח.
  11. הייתי מציק בפני המנהל את ההיסטוריה העסקית שלי עם הסניף שלו ואומר לו בפירוש שלא תמשיך במידה ותחוייב על דבר שכזה ובנוסף תפרסם עובדות ברשתות החברתיות ושיעשה את החושבים שלו. אם הוא דביל, אז היה מחייב אותך. אם יש לו ראש עסקי היה מוצא דרך לטפל בזה כמו שמטפלים בלקוח משתלם. בנוסף, תמוהה שאתה ממשיך לעשות עסקים איתם. כתיבת ההודעה נעשתה לפני שראיתי שקיבלת זיכוי ומתייחסת לנושא שלפני הזיכוי.
  12. כל אחד וצו מצפונו. אם זה לא מזיק לאף אחד ואף עוזר, אז למה לא?!
  13. אם ארגיש שהלקוח מולך שולל - אעיר. אם הוא מראה ''בקיאות'' אז לא אתעקש יותר מדי. היה לי מקרה עם שתי חיילות שלא היה להן מושג מה מהמתדלקת רצתה מהן ששאלה האם לבדוק שמן מים. המתדלקת אשכרה הביאה גלון שמן לפני שבדקה בכלל. מקרה כזה ממש לא היה עוזב אותי למשך היום אז פניתי אליהן מול המתדלקת ואמרתי שלא יתנו למה למלא לפני שיבדקו בעצמן. הן שאלו איך בודקים והסברתי להן (אפילו שלחתי אותן לסימוכין בגוגל שכמובן הביל לפורום)
  14. אם זה לא סתם קישוט, זה נראה כמו מתז מים לפנס.
×
×
  • Create New...