Jump to content

Taipan

  • פרסום הודעות

    1,175
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות Taipan

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ברור. היונדאי מרגישה יותר רכב מקטגוריה מעל. מה שכן וכמה שזה נשמע מצחיק, ל107 (ואחיותיה) בתצורה ידנית יש מעיין חדוות נהיגה ייחודית.
  2. מוזר שיש אנשים שעדיין חושבים שהנתון 0-100 מעניין את כל הנהגים. הכמות שרואים את ה- אייגו, c1, סלריו שלושת האחיות הקטנות מבית וואג ועוד כמה דוגמאות הן הוכחה שיש הרבה מאד ישראלים שרוב הנסעיות שלהם עירוניות ובמישור ולא מעניין אותם כוח יותר מדי. מי שישב במיני המינימליות הללו יודע להעיד שמדובר ברכבים אשר חסכו בהם בכל סנטימטר. דבר שלא כ''כ ניתן להגיד על i-10 במיוחד החדשה. אז אם מישהו מחפש את הקטגוריה הזו למה שלא יקבל טיפה איכות מפנים? אומרים שבכל דור של מכונית היא מקבילה לקטגוריה מעל של הדור הקודם. הדבר הזה מורגש ממש בi-10. כל מי שנסע בה ובדור הקודם ידע להעיד שאומנם מודבר ברכב חלש אבל בהח
  3. קניתם אותי בללא פרסומות. רק בגלל זה שווה לנסות.
  4. אפשרי. חוקי זה לא יהיה. אם חוקיות לכביש לא מעניינת אותך, אז כבר עדיף לגדוש את ה-d16 באמת.
  5. צלם את ההמנורות מאחורה ונדע להדריך אותך איך לפרק אותם.
  6. Taipan

    סנדרו RS?

    הם צריכם לתמחר אותה במחיר נמוך ואפילו הרבה פחות ממחיר תחרותי כדי למכור אותה בכמויות. לא בגלל שרנו זה לא טוב חלילה, אלה בגלל השימוש בפנים המאד זול למגע של הדצ'ייה. לא רואה איך מישהו משלם יותר מ-100K עלייה. אז אם נגיד הייתה נמכרת במחיר כזה, הייתה יכלה לעניין אנשים שמחפשים צעצוע לסופשים.
  7. לדעתי, הסיבה שהיבואן מוכר את הרכב עם המראות הזוועה הללו זה כי רוב האנשים לא מכירים אותן ולא חושבים שהן כאלה נוראיות. (הוא לא היחד) לדעתי, זה צריך להיות שיקול בבחירת רכב כי הדבר הזה הוא באמת מפגע בטיחותי. מה המוח האמריקאי עושה? מוסיף כיתוב בחלק התחתון של המראה- ''object in the mirror are closer than they appear'' במקום פשוט להחליף את המראות המזעזעות הללו למראות נורמליות. מעבר לזה, הרכב עצמו נראה פשוט טוב. נכחות מורגש על הכביש, דבר אשר לדעתי בדגם הקודם בהחלק חסר בו וכנ''ל לגבי איכות החומרים וההרכב בפנים.
  8. ממשיך בחיפושיי אחר מיני ידנית שתקנה לי שקט נפשי לשנה~, אחרי שטיפה ירדתי מהפיקנטו (מה הטעם להחזיק רכב פיצפון אם הוא לא חסכוני כ''כ) ואחרי ששבועות לא מפורסמת שום פיאסטה ידנית (מפתה, סופר מיני במחיר של מיני) מצאתי את עצמי פוזל לכיוון של וואג, מוזר, תמיד חשבתי שבחיים לא תהיה לי וואג, אבל אני חושב שהשילוב של מנוע אטמוספרי וגיר ידני פשוט יספק את האמינות שאני דורש. דבר אחד מוזר, לסיאט יש על 75 כ''ס ולש'קודה יש 60 כ''ס (נתונים על הנייר לפחות) למה ההבדל הזה של ה- 15 כ''ס? הריי מדובר באותה פלטפורמה.
  9. מה התקציב? אתה מודע להוצאות הנלוות? יש לך נסיון או שאתה הולך ללמוד עם האוטו שתרכוש. בגדול, בשנים האחרונות יש סצינה נורא חזקה של דריפטים בארץ, רובם עם רכבים ישנים. ההספק של המיאטה נמוך, אבל מרבית הנהגים לא יכלים להגיע לקצה גבול היכלת איתו ולרוב האנשים הוא די והותר כרכב דריפט. להפך, אם אתה רוצה ללמוד באמת לעשות דריפט, זה אוטו מושלם, כי עם כל הכבוד לעשות דריפט עם רכב חזק יותר זה הרבה הרבה יותר קל, ויש הרבה אבני יסוד שאתה עלול לפספס בדרך.
  10. הערכה שלי, כופר. לא רואה סיבה למכור אותה בחלקים, כי הרי המעט בעלים של הרכבים האלה לא יטפלו בשטחים ושינוי מספר שילדה ושימוש בשטחים לא יעבוד כי העשירים שם לא יסתכנו בדבר כזה. לא רואה אופציה אחרת.
  11. אף מורה לא עובד עד ה 1.11.
  12. יש איזה קטע עם ה-mg שהרוב המוחלט מי שממליץ להתרחק לא היה בעלים של אחת ואפילו לא מכיר בעלים של אחת. לחלופין, אנשים אשר כן החזיק את הרכב, מעידים שמדובר במכונית מאובזרת מאד, אמינה מאוד, פשוטה וזולה לאחזקה. הבעייה היא בשוק שלה שמאד חלש ומאבדת ערך בקצב מהיר מאד.
  13. לא עשיתי חישוב מדוייק. פשוט ניכר שהפיאסטה מאבדת מהר יותר את ערכה. 10K בשנה קצת מבאס. הרבה יהיה לי הרבה יותר קל עם 5K נניח. דייב, הנחת היסוד שלי היא שהרכב מטופל, עם הסטוריה מוכחת, טסט ארוך או לחלופין הפחתה במחיר ועוד. רכב שלא מטופל ומסודר מראש אני פוסל לחלוטין.
×
×
  • Create New...