Jump to content

Taipan

  • פרסום הודעות

    1,335
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

58 נייטרלי

אודות Taipan

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כאחד שמעולם לא היה לו רכב ליסינג פרטי אני חייב לשאול, אם המצב שפות''ה מתאר כ''כ שכיח, למה אנשים ממשיך לעשות את העיסקאות הללו? בפעמים הבדודות ששכרתי רכב, דאגתי שהכל יהיה מבוטח ומכוסה גם אם זה יעלה יותר. נראה לי מעט חסר אחריות לחתום על חוזה שההשלכות שלו יכלות להיות כואבות עם המון מושגים שניתנים לפרשנות. לא נראה לי שאם המוכר היה מעדיף לקנות רכב דומה בעצמו ולמכור אותו אחרי מספר זהה של שנים, הוא היה חוטף ירידת ערך ששוה לסכום שהוא נדרש לשלם עכשיו. בטח פחות הכאב ראש ובלי שום צורך להגיע לבית משפט.
  2. הספארק מרגישה טוב יותר מהרבה סופר מיני שנהגתי עלייהן. רק לשים לב למראה השמאלית - היא בתקן אמריקאי וצריך להתרגל לדבר הזה.
  3. גם לי לפני כמה שנים היה קשה למצוא צמיגים במידה הזו. התעקשתי ובסוף מצאתי בפנצ'ריה בטירת הכרמל. מדהים שעברו כמה שנים והטיעונים של ה''סינים יותר טובים'' או במקרה הטוב ''חברה בת של...'' בסיטיגו גם לא היה קל למצוא משהו נורמלי במידה הזו אבל למדתי את הלקח ופשוט עשיתי סבב טלפונים עד שמצאתי. לקחת לי איזה 3-4 פנצ'ריות שהציעו רק סינים.
  4. מזגן מצויין - באופן יחסי ממה שחוויתי, טויוטה יאריס בנזין רגילה. אולי בגלל שחלל פנים קטן יחסית, אבל אשכרה אני בן אדם שסובל מחום ובד''כ ביום חם מאד חייב עוצמה מירבית עם מינימום טמפ' וזה הרכב היחידי שהייתי צריך להוריד את העצמה תוך פחות מ5 דק נסיעה. פשוט מקפיא. מזגן גרוע (בלשון המעטה) - הכי גרוע שנתקלתי הוא בדצ'יה סנדרו סטפאווי - פשוט בזיון לקרוא לזה מזגן - אשכרה אני צריך תכף לקנות רכב חדש והמזגן שלה מונע ממני לקחת אותה ברצינות.
  5. בחיים לא הייתי קונה רכב שהוחלף בו מנוע ''לא מזמן'' בעיות אחרי החלפת מנוע יכלת לצוץ גם 10K ק''מ אחרי ההחלפה, לכן הייתי רוצה שיהיה מישהו שיעשה הרצה עליו לפני שאני אקנה אותו. מזגן, בעייתי קצת שאתה לא יודע מה בדיוק הבעיה. אם יש דליפת גז אז יש מצב שימלאו גז לפני המכירה וזה יחזיק כמה ימים יתפגר שוב. בנוסף לכל, לא סוג הרכב צריך להיות השיקול עבור מי שסוג הרכב נבחר בגלל איך שהוא נוהג לרעה. הייתי אומר שאם המצב כ''כ בעייתי, יש לבדוק מאיפה זה מגיע ואיך לטפה בזה ואז תהיה רגוע לקנות רכב בגלל דרישות הגיוניות יותר.
  6. לוקח זמן לדעת לעשות את זה כמו שצריך, אבל בדאציה שלי אני עושה ''הייל-טו'' עם הדופן השמאלית של רגל ימין. עם העקב אני בכלל לא יכל להגיע לדוושת הדלק בלי לחוץ על דוושת הבלם כמעט עד הסוף. מה שכן, זה עובד לי טוב עם נעלי וואנס. עם ראד-בק למשל זה מאתגר יותר.
  7. לא בצורה זולה / חוקית/ אמינה / משתלמת לארוך זמן. רכב עם פוטנצייל שיפורים קטן, גיר אוט' ומערכת גז זה דבר שלא משפרים. לא כי אי אפשר, אלא כי זה דורש המון השקעה בשביל שיפור מינורי ושסביר להניח לא יחזיק יותר מדי.
  8. citigo/mii/up - חסכוניות מאד, נחות מאד ביחס לקטגוריה והגיר הרובוטי אמנם לא חלק כמו פלנטרי או כמו כפול מצמדים אבל לא נורא. c1/108/aygo - שים לב שב - 108 יש מנוע שונה, רכבים מאד פשוטים ואמינים לרוב, אבל התיבת הילוכים החד מצמדית גם היא, מורגשת כאן בצורה משמעותית ונותנת תחושב של ''תקלה'' בגיר i10/picanto - רכבים טובים, מרגישים הרבה יותר בכרכב אמיתי אבל פחות חכוניים בדלק. לפני כמה חודשים הייתי בדילמה דומה. רק שאצלי הרכב אמור לשמש כשנה~ וחייב להיות ידני. הלכתי על הסיטיגו וחבר כ''כ נדלק על הצריכת דלק שהוא קנה כזו רוביטית. אחלה של רכב ועושה את העבודה אם יש תיאום ציפ
  9. יש לי סיטיגו ידני כרכב שני שנוסע בעיקר בסופשים. רכב אמין, חסכוני, נוח ובנוי טוב. הביצועים לא שוברי מפרקות וה - רק 60 כ''ס המורגש מאד. יש דגם לש 75 (למשל בסיאט מיי ופולסווגן אפ - מגיע רק המנוע הזה) שאמור להיות טיפה יותר זריז. לי זה לא כזה מפריע שכן הרכב נועד למלא תפקיד של רכב זול שמגיע לנק' אחת לשניה. אם זאת, יש לי את הדור בראשון שידעו שמשאבת המים בו בעייתית ומתה די מהר. התחלתי לראות איבוד מים מינורי ויש החלפתי לאחת oem. בזמנו לפני שקניתי אותה המתחרות היו: פיאסטה, c1 וספארק ידנית. רוב הפיאסטות שראיתי היו במצב גרוע, לכולם הלך המסך הפנימי וק''מ גבוה. היחידות שהיו עם נתונים ט
  10. הרכב הולך לשמש fרכב לימוד נהיגה אוט'. יש לי את הסנדרו סטאפאווי טורבו דיזל ידני כרגע ולמעט איכות חומרים (נמכוה אך עמידה) ומזגן שלא מקפיא בימי קיץ חמים וקשים במיוחד הרכב הנ''ל מציג אמינות מופתית, חיסכון אדיר בדלק, נוחות טובה וביצועים די טובים. ההגיון אומר להמשיך עם הסוס המנצח, אבל יש פה שינוי קטן - גיר אוט'. איך הוא? אני יודע שבגיר הישן של הקונצרן היו בעיות מסוימות שאף הגיעו לבית המשפט. האם החדש מראה אמינות גבוה יותר? האם יש מחלות ידעות ודברים שאני צריך לחקת בחשבון?
  11. רכב עם מערכת גז לחיסכון בדלק שמורכב עליו טורבו או סופר צ'רג'ר לא מקורי זה: א' לא יודע אם יעבוד כמו שצריך בכלל. ב' יש פה ניגוד עניינים מטורף של מערכת אחת שחוסכת בדלק ופוגמת בביצועים ומערכת אחרת שמגדילה את צריכת הדלק ומשפרת את הביצועים. ניסף לזה גיר אוט' פלנטרי פשוט ואז בכלל הרעיון של לשפר את הרכב הזה צריך לרדת מהפרק.
  12. 38 שיעורים וטסט ראשון לידני נחשב לא רע.
  13. אחד הגורמים לבעיה הזו זה המינימום שיעורים הדרוש - 28 שיעורים. ישראלים (לרוב) מבינים את זה שהם עושים 28 שיעורים וניגשים לטסט. לא משנה שהוא מקבל בלם בכל מעבר חצייה ונכנס חופשי לצמתים לא פנויים. אחרי שעוברים את השיעור 28 התלמיד לרוב מבקש טסט בלי קשר ישיר לרמת הנהיגה שלו. יש כאלה שאני מרגיש שמוכנים עוד לפני ואז אין עם זה בעיה. הבעיה היא שלרוב 28 שיעורים מספיק בקושי כדי ללמד אותם איך לשרוד על הכביש. אני מראש אומר שאני מגיש ע''פ ההתקדמות ולא ע''פ כמות שיעורים ושלא יפחתו מהמינימום הדרוש בחוק. אני בעד להגדיל את המינימום שיעורים אבל במקבלים לבקר יותר את עבודת המורים - שהם אכן ע
  14. חלק לא קטן מהתלמידים שאני מלמד מתעניינים לדעת יותר על מערכות הרכב אשר הם נדרשים. במקרה הזה אני מסביר לעומק (במגבלות הידע שלי) ומנסה לפשט את זה כמה שיותר. הסבר כללי ודי מקיף אני נותן לכולם. הח'ברה שלומדים על ידני מביעים טיפה יותר עניין מאשר אלו הלמדים על אוט'. לחקל גדול מהם פשוט לא אכפת ומבחינתם כל עוד הרכב מסיע אותם לאן שהם צריכים, הם לא חייבים להבין איך זה עובד. אני איכשהו מבין אותם. למשל; אני לא מבין איך כל הבית שלי הפך להיות אלחוטי ואני רואה את אותו התוכן שסיימתי לראות בחדר השניה, בסלון ואז בשירותים בסמרטפון והכל ממשיך באופן רציף (כאילו מבין בתאוריה- משהו עם שרתים וחשבון גוגל בע
  15. עם הרכב שבסימלון פלוס הצמיגים ששמת צריך להיות נהג ברמה מאד גבוהה כדי להגיע באמת לגבול היכלות וברוב הפעמים אם מגיעים אז ניתן ללמוד איך לא. האם אתה באמת מרגיש שיש מה לשפר באחיזה? אם זה נטו בשביל המראה אז זה סיפור אחר לגמרי.
×
×
  • תוכן חדש...