Jump to content

Taipan

  • פרסום הודעות

    1,306
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

50 נייטרלי

אודות Taipan

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה קרה להם בעבר עם fr שייצג מעין חמימות ספורטיבית והם הפכו אותו לרמת גימור. חבל לדעתי שזה קורה גם עם הקופרה. היה מגניב אם המותג קופרה היה מאפיין גרסאות ביצועים בלבד. מה שכן, הצבע מדהים. צבעי הסאטן והמט' בשנים האחרונות גורמים לצבעים מבריקים להראות משעממים.
  2. מקפיץ עבור מי שזה רלוונטי אליו. גם אצלי המשאבה נדפקה. שמתי לב לזה ממש בהתחלה, ושמעתי את השריקה וראיתי איבוד מים זעיר רצתי למוסך. 1200~ כולל עבודה ומע''מ עבור חלק תחליפי. העבודה בוצעה במוסך אנרג'י בחיפה.
  3. טענתי איפשהו או איכשהו שזה רלוונטי בארץ אחרת? שאלתי את קודמי פשוט או הוא היה מוכר רכב כזה בארץ.
  4. גם סביב זה היית מציע לאיש שיווק לבנות מותג? במיוחד בשווקים שמרנים נניח.
  5. אשכרה ג'וק וקיה. בחיים לא חשבתי שאנשים יסעו בסבבה ברכב שנקרא כך ואם הייתי איש שיווק בקרסו הייתי פועל על מנת לשנות את השם. עם קיה נראה לקח זמן לציבור הישראלי לקבל את השם, כי אני זוכר בשנים הראשונות שלה בארץ אנשים היו קוראים ליה קאיה ואני זוכר ששאלתי מורה לאנגלית ביסודי למה מבטאים את זה כך כי יש - ''איי'' אחרי ה - ''קיי''. שהיא אמרה לי שקוראים את זה קיה לא יכלתי להסתכל על הרכב הללו באותה צורהץ
  6. תלוי דבר ראשון גודל הנזק בתאונה, מה נפגע ואיך תיקנו וכדומה ודבר שני באיזה רכב מדובר. הרי 106 gti היום רכב סופר נדיר שנמכר הרבה מאד מעל המחירון המגוחך שלו. מספיק שבר בטמבון כדי להוריד אותו מהכביש. סתם דוגמה כללי. אם מדובר שילדה לא הייתי מתקרב. לא משנה איזה רכב ולא משנה באיזה מחיר.
  7. כאחד שמתנייד על שלושה רכבים - אחד טורבו בנזין, השני טורבו דיזל והשלישי מיני עם מנוע 1000, אני חייב להגיד שיש משהו ממכר בטורבו דיזל. לא שהטורבו בנזין חלש או חסר לו כוח, אבל המומנט הדיזל מאפשר לך לבצע משימות שלאו דווקא ניתן עם האחרות. תכנון הנסיעה אחרת לגמרי והתחושה הבשרנית גורמת לביטחון עצום בעקיפות ועליות קשות. לגבי שמירה על הרכב, לעצרי זהו בדיוק התהליך שאני עברתי. הייתי מאלה שמזמינים מחול חומרים יקרים, בוכה שבוע על כל דנט מינורי, לא יכלתי לשבת בשקט כאשר ידעתי שהרכב חונה בלי כיסוי בשמש ותמיד הייתי מחפש חנייה מרוחקת מהצליויזציה. עם הזמן, מתחילים לעכל שאין מה לעשות עם זה והשריטות והמ
  8. לא מספיק כדי להצדיק את הייבוא לדעתי ולצערי. מכיר מורה אחד בחיפה איתה.
  9. משה חלפים מומלץ מאד ברשת. מצאתי אצלם פעם חלק של רכב סופר נדיר שבקושי ברשת הצלחתי למצוא.
  10. על הפרנציפ הייתי מתעקש על המחיר שסגרתם. היה חוזר על הגרר לחיפה ממודיעין? הפעולה הזו עולה לא מעט. אבל שורה תחתונה, טוב שמכרת ולא נתקעת עם גוש ברזל ליד הבית.
  11. יש גם יש. אכן רחוב הלל הוא רחוב קשה בכללי. מותר ללמד שם כל עוד אין איסור ע''י תמרור. עובר שם לפעמים ומעולם לא ראיתי. הפער בין טסט לטסט היה ממש עד לא מזמן. ממש עד לא מזמן - מעט לפני הרפורמה תלמידים באמת היו צריכים לחכוח שישה חודשים בין מועד אחד לאחר. היום זו ליגה אחרת לגמרי.
  12. מבין מה שאתה אומר. הקטע ש-וו גרירה אחד יכל לשבש את כל התוכנית, לכן אני מלמד עם מרווח ביטחון מסויים. אגב, התורן רחוב מעולה ללמוד זינוק בעלייה. הקטע שהיום יש בו תנועה ערה וקח לי זמן עד שמצאתי עלייה ארוכה ותלולה בלי תנועה כדי ללמד שם את המשימה הזו. אגב, גם בעד פנטאוז בדניה לא אחשוף את המיקום
  13. בחירת נק' התחלה ראשונית כוללת בתוכה לקחת בחשבון דברים כאלה, כך שמראש אתה יודע איפה תסיים פחות או יותר ועוד תשאיר מרווח ביטחון. לא יודע מתי למדת נהיגה, אבל יש מצב פשוט שהשיטות מעט השתנו.
  14. בדוק לדוגמה את רחוב ''כל ישראל חברים'' או סימטאות הדר. רחובות שלא כ''כ רלוונטים למבחן המעשי, אבל נותנות מושגים בקנה מידה של הרכב לאדם בלי נסיון. אני אפילו נותן להם לבצע חנייה במקביל למדרכה במקומות האלה והם מסתדרים אחלה עם כיוון המראות. אגב, ברכב הידני אין לי מצלמת רוורס.
  15. לא ראלי ולא יישים בשטח. בוא נתסה לעצור עם תלמיד ברחובות חיפה הצרים ותן לו הוראה לכוון מראות מחדש. גם ככה רוב הנהגים לא מחכים ועוקפים או לא מבינים את הרמז של הווינקר לכיוון החניה פלוס אור רוורס, נצמדים ולא מאפשרים לנו לתרגל. שורה תחתונה, הכיוון האידיאלי אמור להספיק. מזמין אותך למבחן בשטח. כוון את את המראות ע''פ ההוראות שלי ואם תזהה שטח מת שהוא מעל 30 ~ ס''מ (סליחה מראש מקהילת החרקים, אבל החשיבות העליונה היא רכבים, אובייקטים ועוברי אורח) למעט החלק שמתחת בגז' צלחת חומוס עליי.
×
×
  • תוכן חדש...