Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היסטוריית רכב - מאגר מידע ארצי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני בכמה שעות האחרונות עובר על פוסטים בפורום, ורואה אינסוף פוסטים של אנשים שקנו רכב ממגרש או מסוחר ונפלו איתו, אבל מה נפלו איתו, לא תגיד פלסטיקה, מכה פה מכה שם, ניחא, אני מדבר על חיבור של 2 רכבים לרכב אחד, מתיחות לשלדה, דברים הזויים כמו פה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?196137-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%97%D7%A4%D7%95%D7%96%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%95%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94!/page9

 

שאתה אומר לעצמך רבאק ! איך הגיוני שבשנת 2016, לא קיים מאגר מידע של כלל חברות הביטוח שמכריח את כ-ל חברת ביטוח בישראל, עם קנס של מאות אלפי שקלים אם "שוכחים" - להכניס רשומה של פרטי התאונה ודוח שמאי סרוק למסד נתונים משותף.

 

ושהמסד נתונים הזה פתוח לכל בעלי הרכבים ולמכוני הבדיקה, בא בנאדם למכון בדיקה, הוא הבעלים של הרכב ? שייקחו עוד 20 שקל על הבדיקה ויוציאו לו גם תדפיס של כל התאונות שהרכב עבר. איפה הבעיה הטכנית בסיפור הזה, אלוהים ...בתור בעל רכב זכותי לדעת מה הרכב עבר

 

באה חברת ביטוח, משביתה רכב אחרי תאונה ב59% כדי שאפשר יהיה למכור אותו לסוחר, להחזיר אותו לכביש, הרכב לא בטיחותי בעליל, תוקן במוסך בפאתי ג'לג'וליה, וחוזר למגרש כיד ראשונה קילומטראז' נמוך.

הכי כואב זה שדווקא הקונים התמימים, אלו שנופלים הכי חזק, ואין פה שום אינטרס לאף אחד לעזור להם. מדהים פשוט!

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

חברות הביטוח יודעות טוב מאוד מה עבר על הרכב.

 

הן יספרו לך שתבוא לתבוע מהן פיצוי בעקבות נזק [emoji6]

 

אכן, חבל שאין משהו דוגמאת carfax בארהב

פורסם

מסכים איתך ב100%.

אין שום סיבה שזה לא יהיה גם בארץ.

 

האמת מאוד הופתעתי כשבאתי מארה״ב כששמעתי שאין את זה.

פורסם

הייתה בזמנו הצעה כזו, אפילו מומשה למספר ימים

 

הופסקה עקב לחצם של חברות הביטוח.

 

איך ימכרו יד ראשונה מרופא ללא תאונות כאשר הרכב מורכב משני חלקים!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צריך להמשיך ולהציף את הנושא אולי המחוקק יתערב מתישהוא.

זה מזכיר לי שבזמנו אחרי שסוחר רימה אותי עם ק"מ מזויף חשבתי שכדאי לרשום ק"מ בטסט.

פניתי למשרד התחבורה ואמרו לי "מסובך ולא אפשרי" ולבסוף זה עבר לאחר שנים רבות

פורסם

אז חידוש עבורכם - יש מאגר מידע שכזה.

אבל...רק לחברות הביטוח יש גישה אליו.

הן מחוייבות עפ"י חוק לנהל מאגר כזה. הן לא מחוייבות לתת לאזרח גישה למאגר.

×
×
  • תוכן חדש...