רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 1.2 אלף תגובות
- 166 אלף צפיות
עכשיו זה רשמי - לאחר שנים ארוכות של המתנה וספקולציות אלפא רומיאו (בעצם FCA) תשיק במילנו בעוד זמן קצר ב- 24 ביוני את הסדאן החדשה. אכן זו שמתיימרת להתחרות ראש בראש ב-BMW סדרה 3. למה דווקא ב24/6 ? פשוט יובל 105 שנה למותג אלפא רומיאו.... מה ברור ומה ספקולציות ? שם: וודאי - שם קוד פנימי בחברה - TIPO 952 . לא וודאי - שם שיווקי . הסברה הרווחת - GIULIA.(ג'וליה). כלל לא בטוח. יתכנו הפתעות. מראה: באופן מפתיע האיטלקים הצליחו לשמור על בטחון מידע ויש רק ספקולציות איך הרכב נראה. מצרף כמה הדמיות שרווחו בתקשורת העולמית(חלקן באמת מרהיבות...). שלדה: בוודאות הנעה אחורית. כנראה גרסת 4X4. מחיר: תואם סדרה 3. מימדים: כנראה בין סדרה 3 ל - 5. מנוע: לא וודאי : מנוע 1.4…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 765 צפיות
שלום, איזה תיבת הילוכים יש לסיטרואן סי 3 אוטומטית שנת 2007? האם זאת תיבה אוטומטית רגילה או רובוטית? יש אפשרות להעביר הילוכים ידנית (כמו טיפטרוניק). תודה
הודעה אחרונה מאת petrolhead-18, -
-
בבניין שלי מתגוררים הרבה חרדים ולפני זמן מה מצאתי בלוח המודעות פרסומת מסוחר לאיביזה flow עם "אפשרות להתקנת ספסל נוסף בתא המטען". לצערי שכן אחד אכן קנה את הרכב לפני מספר חודשים כאשר כל החלונות האחוריים מושחרים ואי אפשר לראות דבר. היום ראיתי כיצד 3 מילדיו אכן נכנסים לתא המטען יחד עם הציוד. לא יודע אם יש שם ספסל אבל זה ממש לא משנה, מדובר באיזור הקריסה של הרכב. סה"כ הוא מסיע ברכב 6 ילדים. אני לא יודע מה לעשות, משטרה לא יציבו מארב עד שיתפסו אותו מכניס את הילדים בפועל. אני רואה גם הרבה אחרים בדרכים שעושים את זה והדבר מוציא אותי מדעתי. אבל כאן אני יודע מי זה וזה הופך אותי לאחראי במידה כלשהי. אם זה היה תלוי בי הייתי שולל לנהגים האלה את הרישיון ומזמן להם שיחה עם…
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 36 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
היי, קניתי רכב חדש ואני מעוניין לבדוק את צריכת הדלק שלו. הנסיעה שלי תיהיה בכביש בין עירוני רצית בסביבות ה100 קמ"ש. אני יודע שלהדליק מזגן עם מדחס מבזבז הרבה דלק, וגם לפתוח חלונות. מה לגבי להדליק איוורור בלי מדחס? זה כמובן חד פעמי רק כדי לקבל מושג על צריכת דלק. תודה.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
שלום, בתחילת אפריל אני הזמנתי רכב חדש. בזמן ההזמנה נאמר לי שהרכב יגיע לארץ ב27 לאפריל וימסר לי מאקסימום 3 שבועות אחרי זה. אחרי זה תאריך ההגעה לארץ נדחה כמה פעמים: 29 לאפריל, 3 למאי, 5 למאי.. השבוע מנהלת אולם התצוגה התקשרה אלי שהאוניה בארץ וככול שיותר מהר אני אשלם ככה הרכב יגיע אלי יותר מהר, כמובן שיום למחרת שילמתי להם את כול הסכום. היום התקשרתי לוודא שהרכב בארץ, הנציג אמר לי שהאוניה בארץ אבל יפרקו אותה רק ב20 למאי!!! והרכב יגיע אלי עוד 15 ימי עבודה אחרי 20 למאי! הנציג גם אמר שיש לי מזל כי לפעמים אוניות מחכות חודשיים בנמל! זה נורמאלי שאוניה מחכה לפריקה 20 יום? מגיע לי פיצוי על זה?
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 1 תגובות
- 724 צפיות
רציתי לשאול את חברי הפורום האם מנסיונם כדאי ללכת בכל תחום למקצוען בתחומו או לרכז הכל במוסך אחד. אני פעם הייתי הולך לאחד אבל עם השנים למדתי בכל תחום לחפש את המומחה היתרונות והיסרונות בכל שיטה ברורים דעתכם ונסיונכם ?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
כן, גם ללוחיות רישוי יש ריקול. לוחית רישוי אסור שתדהה בטווח של 5 שנים מיום יצורה(שימו לב, אין מדובר על פגמים אחרים כגון: קילוף, ספרות פגומות, אלא רק על רקע זוהר שדוהה) כפי שקורה במיוחד עם הלוחיות של הרכבים החדשים(סדרות 7X). שני יצרני/יבואני לוחיות רישוי לרכב, חב' אוניברסל פרטס א.ב. בע"מ וחב' חיב"ה שלטים בע"מ, הונחו ע"י משרד התחבורה לבצע קריאה חוזרת ללוחיות הרישוי דהויות הנובע מחומר מחזיר אור פגום. ביצוע הח' הלוחיות הוא באחריות שתי החברות לעיל ללא כל תשלום. על מכון הרישוי המבצע את ההחלפה בפועל(אחת או שתיים) בטווח של 5 שנים מיום יצורם(ניתן לזהות את התאריך בפינה הימנית העליונה XXYY, כמו בצמיגים) יבצע זאת ללא כל תשלום מהלקוחות.
הודעה אחרונה מאת swiv, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי משהוא פה מכיר מכון לבדיקת רכב לצורך מכירה/קניה במודיעין?
הודעה אחרונה מאת koka, -
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 164 תגובות
- 32 אלף צפיות
קצת עלינו סוויץ'– פלטפורמה דיגיטלית המחברת בין מוכרים של רכבים פרטיים וקונים רציניים. סוויץ' לא דומה לשום דבר שהכרת: אנחנו לא קונים ולא מוכרים מכוניות. אנחנו בסך הכל מחברים בין אנשים בתהליך מכירה וקניה של רכב, וחוסכים לכולם זמן, כסף, כאב ראש וריצות. אז מה יוצא לך כמוכר בסוויץ'? בסוויץ' נעזור לך למכור את הרכב ביעילות, במהירות וללא כאב ראש. נבדוק לך את הרכב, נשטוף אותו שיהיה חתיך, נצלם ונפרסם אותו לאלפי קונים רציניים – כל זאת ללא התחייבות מצדך. רק בסוויץ' אתה מוכר רכב- בלי לענות לטלפונים, בלי לפגוש סוחרים, בלי לשבור את הראש כמה הרכב שווה באמת, בלי משא ומתן ובלי לבזבז זמן. אנחנו עושים הכל בזמן שאתה ממשיך לנהוג ברכב שלך עד למכירה! 60 שניו…
הודעה אחרונה מאת firebirdrc, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 862 צפיות
בעבר הלא רחוק התעניינתי מה עדיף, פיקנטו או ספארק. כרגע מבחינת אבזור לעומת תקציב כמובן שהספארק לוקחת, 3 אלף שקל הבדל אבל מקבלים מנוע 1400 עם 98 כ"ס, מראות מתקפלות (?), בקשת שיוט, מערכת 7 אינצ', 6 רמקולים נורמליים ולא 4 מעפנים, בקרת אקלים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, הנעה ללא מפתח, שלט חכם לזיהוי נהג, כפתורי שליטה מההגה, חיישני חנייה, מצלמת רוורס, חישוקי מגנזיום. כל אלה לא קיימים בפיקנטו האוטומטית (לא דגם ספורט). והאם גיר אוטומטי רציף CVT עדיף על הגיר 4 הילוכים של הפיקנטו? מצד שני הפיקנטו טיפה זולה יותר, אחריות 7 שנים ויפה יותר, והכי חשוב לחברה זה שכירה יותר. אני ממש רוצה שתיקנה את הספארק, אבל נאמר לה שלספארק אין שכירות ותיהיה לה בעיה למכור את הרכב אחרי 2-3 שנים כמ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום, שואל בשביל אביה של בת הזוג שלי אשר מתלבט אם לקבל הצעת טרייד אין או למכור את ההונדה גאז' היברידית (2011) שיש ברשותו ביד2 (או כל פלטפורמה אחרת לצורך העניין). וכאן הוא פנה אלי... איך השוק שלהן? אני רואה שיש מספר רכבים שנמכרים ביד2, ועדיין, תחום ההיברידיות קצת חדש לי ואני לא יודע מה בדיוק לענות לו.
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני אישית לא חובב כדורגל ואין לי מושג מי השחקנים שבתמונה (חוץ מאלי אוחנה ואורי מלמיליאן כמובן), אבל נתקלתי בזה בפייסבוק וחשבתי שזה יכול לעניין כאלה שכן יודעים במי מדובר. שימו לב שכבר אז הייתה לשחקני כדורגל חיבה לרכבי ב.מ.וו.
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
-
310 כ"ס, הנעה קדמית, תוגבל ל-400 יחידות.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי מתגורר בצפון, הוחלט שצריך להחליף את הצמיגים של הרכב שלי, רכב פולקסווגן שנת 2013 טורבו דיזל, בינתיים אין תקציב שאני מוגבל בו, עוד שנתיים בערך מינוס פלוס מוכר את הרכב(רכב נכה), חשבתי גם על הדרך להחליף ג'נטים, אשמח לקבל המלצות על מישהו אמין ווישר ומחירים טובים מאיפה ניתן לרכוש ולהתקין(למרות שכל פנצ'ריה בצפון תוכל לעשות לי את זה בתשלום, ג'נטים וצמיגים עדיף באזור הצפון או חנות אמינה ברשת ואם אפשר קישור בנוסף זקוק ליצרן ודגם, משהו טוב, איכותי,חשבתי האמת ללכת על איזה מותג סיני בזול רק מהסיבה שרוב הסיכויים שהרכב יוצא למכירה בעוד שנתיים,
הודעה אחרונה מאת israeltomer, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 15.4 אלף צפיות
כמה הטורבו מוסיף מבחינת סמ"ק למנוע? זה כמו רכב עם 2000 סמ"ק ללא טורבו בערך? אשמח לקבל הסבר על נושא הטורבו הלא ברור...
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
- 2 תגובות
- 819 צפיות
הפכתי את כל הבגאז ולא מצאתי דרך. איך עושים זאת? טרנד 2011 אחרי מתיחת פנים. תודה. עריכה - מסתבר שיש כפתור על הכסאות עצמם לקיפול. והוא גם מתקפל ישר. אפשר לנעול, תודה.
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 15.6 אלף צפיות
היי, התרגלתי לחיישני חניה קדמיים, חבל שאין מצלמה ובכל זאת הם עוזרים לשמור על טמבון קדמי נקי משריטות . כל סוכנות בה שאלתי,רוצים 1200 ש"ח לפחות . אם היו לפחות מציעים חיישנים מתקדמים עם מצלמה ,ההצעות שקיבלתי הן על חיישנים שאפילו לא מראים מרחק עד המכשול. היות ומדובר ברכב חדש ,אני חושש לאבד אחריות , אחרת כבר הייתי מחפש באיביי ודומיו.
הודעה אחרונה מאת d300, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום! רציתי לדעת האם לכמות ההנעות של רכב ביום יש השפעה רצינית על בלאי הרכב? הרכב הוא רכב פרטי שננהג על ידי בעליו ולכן ננהג בצורה זהירה ואחראית. כמובן שהרכב מטופל בצורה הכי טובה שיש. טיפולים בזמן, אחזקה שוטפת כמו שצריך, לא מחסיר דבר מהרכב. מבחינת ק"מ הרכב לא נוסע המון (בסביבות ה1000-1200 ק"מ בחודש) כשרוב הנסיעות ברכב הן נסיעות עירוניות קצרות. העיניין הוא שהרכב עובר ביום מספר די גדול של הנעות, משהו בסביבות ה10-15 הנעות ביום, לפעמים בזמן קצר יחסית אחת מהשניה. האם לעיניין הזה תהיה השפעה רצינית על בלאי הרכב למרות שכמו שציינתי הרכב מטופל ומתוחזק בצורה הכי טובה שיש?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים אני מעוניין לקחת יוזמה ולארגן קבוצה של 208gti israel . אני אשמח שכל בעל אם נצליח ליצור קהילה נחמדה שלכל בעלי הרכב בישראל וביחד נארגן ימי טיול ומפגשים . כל מי שבעל הרכב שיכנס בפייסבוק לקבוצה 208 gti israel
הודעה אחרונה מאת Acfit, -
אהלן. היום אני רוצה לסוע לראות את הרכב שנת 05' גיר אוט' מה שמאוד מוזר לי שהמחיר ניראה לי זול מידי.. 15K יש איזה בדיקות מקיפות קטנות שאפשר לבדוק לפניי שאני יקח את האוטו ל"בדיקה לפני קניה" ? אולי גם לשאול את הבעלים על איזה בעיות שהוא מכיר? תודה.
הודעה אחרונה מאת Felicia, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
התחלנו ברגל שמאל אך לשמחתי מנהל המותג התערב ועשה מאמצים לתקן את הרושם השלילי ואחרי אתמול אני יכול לדווח שהוא עמד במילתו. תקציר למי שלא קרא: חבר ביקש ממני לעזור לו למצוא מחליפה ליטי שלו. בין היתר החלטנו לבחון 2 דגמים המשווקים ע"י לובינסקי: סיטרואן C4 פיקאסו (5 מקומות) ופיג'ו 3008. על הדרך החלטתי לנסות את ה-208 gti. ניגשנו ל-3 סוכנויות שונות (חיפה, עכו וכרמיאל) ובכל אחת מהן חווינו צורה אחרת של שירות לא טוב. העניין פורסם וכתוצאה מכך פנה אליי מנהל מותג סיטרואן, מר רועי נחמיאס, במטרה לתקן את הרושם השלילי שנוצר. תחילה ביצעתי נסיעת מבחן ב-208 gti - עליה תוכלו לקרוא כאן: קטנות, חמות ונגישות - רשמים מ-2 שכאלו. אתמול עודכנתי ע"י חברי כי הוא ביצע נסיעת מבחן ב-3008. הפעם …
הודעה אחרונה מאת RAM01, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי חברים! בבעלותי מרצדס 230E שנת 1987 בודי 124 (W124) ואני מחפש בנרות לקנות/ להשיג ספר מקורי של הרכב (ספר רכב) מוכן לשלם כמובן סכום יפה, יש למישהו רעיון איך אוכל לשים את ידי על דבר שכזה? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת אורן123456789, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 33 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותנו רכב מיצובישי אטראג' חדש שעשה כ- 19,000 ק"מ, בעקבות רעש חריג בזמן בלימה הקדמנו את הטיפול התקופתי של 20,000 ק"מ ואז התברר לנו שהרעש נובע מרפידות הבלם שנשחקו לגמרי. כאשר שאלנו כיצד ייתכן נאמר שכיום מייצרים את רפידות הבלם מחומרים "ירוקים" ולכן שחיקתם מהירה הרבה יותר וזה סביר. אני מנסה לאסוף מידע על מקרים דומים ושחיקה של בלמים ברכבים מסוג הרכב שברשותי. אשמח לכל עזרה.
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, לפני חודש בערך קיבלתי לשלם על רישיון שבו הוסרה מגבלת הנהג חדש, שילמתי באותו יום, לפני שבוע וקצת חלפו שנתיים מיום הוצאת הרישיון שלי וקיבלתי רישיון פלסטיק שבו לא רשום דבר על נהג חדש. האם מותר לי כבר להסיע עוד 4 אנשים (לא כולל מלווה), או יש צורך בפעולה נוספת? תודה!
הודעה אחרונה מאת ישה, -
סיטרואן crossair c4 1 2
מאת MikMan- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
למי שלא ראה מכיר מדובר ברכב קרוסאובר סטייל יטי קאפצ'ור ויטארה הונדה וכול מה שבאופנה היום... השאלה למה לובינסקי לא מיבא את הרכב לארץ? הרי מדובר היום על שוק חם יותר מה c4 הצולע... למישהו יש תשובה? Sent from my SM-N915F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
שלום, אני חושב על קניית גולף, בסוכנות הציעו לי להתקין וויז + מצלמה ב3800. המתקין הוא גיל קאר. לפי דעתכם זה שווה? זה יעבוד טוב? המתקין גיל קאר עובד ברמה גבוה?
הודעה אחרונה מאת dave3, -
כחלק מ"המסע" שלי בחיפוש אחר רכבי הבא, חשבתי לבדוק את האימפרזה STI ואת הBRZ. (יודע שאין קשר בין הדגמים גם באופי וגם במחיר). הרמתי צלצול לסובארו בתחילת שבוע, חזרו אליי, הזמינו אותי לאירוע מכירות בשפיים. שאלתי (היות ושני הדגמים הללו לא בדיוק המשפחתיות הרגילות שלהם) האם הרכבים יהיו בתצוגה, נאמר לי ע"י הנציגה שיהיו ולא רק, אלא גם אוכל לנהוג עליהם. נהדר. אתמול התקשרו אליי שוב להזמין אותי, וידאתי שוב שהרכבים שם - נעניתי בחיוב. נסעתי עד לשפיים (מרחק של כ-50 ק"מ +/-, בפקקים) רק כדי לראות שאין את הרכבים הללו בתצוגה והנציג בכלל הופתע כששאלתי אותו עליהם. כאילו באתי למקום ממש לא נכון אם אלה הרכבים שבהם אני מתעניין. אז אחל'ה שירות - להזמין אדם להגיע למקום יחסית רחוק, לבזבז ל…
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 4 תגובות
- 822 צפיות
אני מתכנן לקנות רכב חדש, עדיין לא סגור על כלום, אבל החלטתי להציץ באתרים של חברות שונות כדי לראות מחירונים. עד כמה המחירונים באתרים של חברות הרכב נאמנים למחיר שאפשר להוציא בסוכנות? האם יש אחוז מסוים של הנחה שנהוג לתת לרוכשים פוטנציאלים או שהמחירון סופי ואחרון? רב תודות!
הודעה אחרונה מאת d300, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה כיסוי רכב שנמכר בארץ יכול להתאים לסיטרואן קקטוס? הרכב חדש מדי והמידה לא מופיעה על הקופסאות שמוכרים באוטו דיפו.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני גר באזור השרון,בכל שבועיים שאני מנקה את רכבי אני רואה מתנות רבות מהיונים שהחליטו להפציץ,נמאס לי שלאחר שאני שוטף את הרכב כבר לאחר יום יומיים היונים עושות את שלהן חוץ מזה שזה פוגע בצבע זה מציק לי לראות את הרכב שלי ככה,לצערי אין אפשרות למעבר לחניה תת קרקעית ואני מחפש פתרון זול עמיד יחסית ועדיפות להרכבה עצמית,אשמח להצעותיכם לאיזה סכך/פרגולה/פתרון כלשהו ושכמובן יעמוד בתקנות העירייה,כרגע שמתי לעצמי לתקציב באזור ה1500 שקלים,תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 187 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נולד לליסינג
- אהרן ג
- מיץ פטל
- פינדר
- Ron Poh
- orankohn
- pooh-bear
- שביט
- Rongaflugen
- yoav911gt2
- flytomars
- tan tan
- AviorXD
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- `Infinity
- yuvk
- natco
- אלעדית
- ברווז
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
- hans
- discoTD5
- BoazB11
- Moshe c
- גולדן191
- chesh
- nglancer
- Tom78
- laviil
- יוני3227
- guy.a
- ntd
- טויוטה סופרה
- Avia
- Ronenbb
- פריג'י
- benny62
- ArikM
- fatboy1340
- SurfHigh
