Jump to content

primekart

  • הודעות

    1,152
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/groups/BMWClubIsrael/

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של primekart

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

14

מוניטין

  1. נראה כמו שרף שטפטף מעץ. נסה לנקות עם WD40 או נפטא (כגון נוזל של זיפו).
  2. primekart

    מבחן דרך: במוו סדרה 3

    הייתי בעלים של מיאטה במשך 12 שנים מאושרות והייתי ממקימי מועדון הרודסטרים הישראלי שאף ניהלתי מספר שנים. כשחיפשתי רכב משפחתי, עקב צרכים משפחתיים שהשתנו, הייתי חייב למצוא מכונית מהנה לנהיגה. ניסיתי את סובארו ברז שאהבתי אך נפסלה לצערי עקב המושבים האחוריים, עברתי דרך גולף ג'יטיאיי חבילת פרפורמנס, שנפסלה עקב ההנעה הקדמית ואי-חווית נהיגה והלכתי לחפש אושר והנאה בב-מ-וו. ניסיתי את ה 125 ואת ה 220 ולא התלהבתי. נהגתי ב 330e והצהרתי "זהו זה!". מצאתי את האושר וההנאה בנהיגה שחיפשתי וכל השאר זה רק אקסטרה. במחיר שקניתי את דגם F30 שעלה על הכביש בפברואר 2019, יכולתי להנות גם בהבט זה. מעולם לא חיפשתי "מותג". זה לא מעניין אותי. אני מחפש רק הנאה בנהיגה. לא הכרתי קודם לכן את המותג. הוא היה רחוק מאד מהשג ידי. אבל כל כך התלהבתי מגישת המותג להנאה מנהיגה במקום הראשון ואח"כ בטיחות, איכות, נוחות, עיצוב וחיסכון בדלק, שהחלטתי להקים את המועדון הרשמי של מכוניות ב-מ-וו בישראל. מועדון רשמי של היצרן ובתמיכת היבואן. מועדון אחות למועדון הרשמי של אופנועי ב-מ-וו בישראל.
  3. primekart

    מבחן דרך: במוו סדרה 3

    מכוניות ב-מ-וו בכלל וסדרה 3 בפרט הן "מכוניות נהיגה". נכון שהמותג מוגדר "רכב פאר" ונכון שהוא מתחרה באותו פלח שוק כמו מרצדס בעיקר ואודי במעט, אבל סדרה 3 עומדת בראש טבלאות המכירות של "מכוניות מנהלים" במרבית השווקים, כי הן בעיקר מהנות לנהיגה. העיצוב, הנוחות, החיסכון בדלק והאיכות - הם רק תוספת מבורכת.
  4. ניתן להסיר דבק מדבקה עם נפט או עם נפטא, (חומר הדלק של מציתי זיפו, למשל). גם WD40 יכול להתאים. יעודו של טינר הוא המסת צבע והוא עלול לפגוע בצבע שלך.
  5. יש שיטה לבדיקת מצב הממיר ונראה שהמוסך שלך לא מכיר אותה. לך למוסך מומחה לאוטו שלך שמצויד במחשב דיאגנוסטיקה תואם לזה של היצרן. רק לידיעתך - ניתוק חיישן במורד הזרימה יעלה לך את צריכת הדלק והמזהמים!
  6. מי שהתנסה בהנאה מנהיגה במכונית עם הנעה אחורית, אין לו מה לחפש במכונית עם הנעה קדמית. את חוויית הנהיגה בהספורט-סדאן של ב-מ-וו סדרה 3 לא תקבל בשום מקבילה. ועוד משהו, אין ב-מ-וו מודרנית מהשנים 2019-2020 כב-מ-וו משנת 2012. כמות המחשבים והתוכנות המעורבות בהפעלת המכונית היא לאין ערוך גדולה יותר ונדרשים מהמוסך ידע מקצועי, מחשבים, תוכנות וחיבור ישיר לאתר היצרן, מה שלא תקבל באף מוסך שלא ברשת היבואן. מכונית כיום זה לא רק "החלפת שמן, פילטרים, בלמים", זה הרבה יותר מזה ורכישת מכונית מודרנית מחייבת ידע, כלים וטיפול בהתאם.
  7. פורסם בחו"ל שב-מ-וו החליטה לאחרונה לוותר על גביית תשלום עבור פתיחת האופציה ותשלום שנתי. נסה עכשיו, מוצע ב"קוברה" פתח תקווה באמצעות מחשב דיאגנוסטיקה שמתחבר ישירות לשרת היצרן.
  8. סביר מאד להניח שתימחק. נמסר לי ממקורות רשמיים שהיבואן מכיר את הנושא ואף בוצעו ניסיונות להתקנה של התוכנה המקורית במחלקה הטכנית, אבל בכל פעם שבוצע עדכון, התוכנה נדרסה. זו הסיבה שהם מציעים כיום רק תוסף חיצוני שרוכב על המסך בעלות גבוהה מדי, לטעמי.
  9. זה לא מעשיר רק את המדינה, גם את הזכיין שלא יוותר בקלות על הזיכיון שקיבל מהמדינה. ודרך אגב, ההכנסה מקנסות תעבורה הולכת ישירות לאוצר המדינה. המשטרה מקבלת תקציבים ללא קשר לשיעור "גביית הקנסות" שהיא מפיקה. אבל אין לי ספק שקיים אינטרס "לייצר קנסות", הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית בהיותם תוצר ישיר של "פעילות בשטח", אחרת למה למדינה לממן את הארגון? ואיך הממונים יעריכו את הפרט בארגון?
  10. עמדתי בפקק ליד מצלמות כאלה ובחנתי אותן מקרוב. הן לא מחוברות למקור זרם חשמלי וגם אין להן אנטנה חיצונית. הן מחוזקות למקומן על גבי עמוד זווית עלוב עם אזיקונים בלבד. יוצא מזה שאם לא מדובר בדחליל, הן מצויידות בסוללה נטענת וכרטיס סים לשידור תצלומים/סרטוני וידאו ברצף, או כרטיס זיכרון/כונן מקומי נייד. אני לא יודע כמה זמן אמורה להחזיק מעמד סוללה כזו, אבל מדובר כאן בתחזוקה רבה הכרוכה בהחלפת מיקומי מצלמות והטענת הסוללות, איסוף מידע, ניתוחו וטיפול בדוחות. מעניין כמה משאבים מושקעים בזה ולאורך כמה זמן זה יחזיק מעמד.
  11. המחירים סבירים מאד לרכב כגון הפיקנטו בשנתון והנסועה שלך. במוסך שאינו ברשת היבואן לא היית משלם פחות מזה. הנקודה היחידה למחשבה כאן נוגעת לתוסף הדלק שאם הבעירה תקינה, הוא מיותר.
  12. חובת גילוי נאות חלה על היבואן בכל מקרה, גם אם הנזק נמוך מהמצויין בתקנות. אבל לצורך זה חייבים לשאול! תיק הרכב מכיל את כל המידע הרלוונטי, כולל דוח שמאי של היבואן, מהות הפגם, מי תיקן אותו וכמה זה עלה להם בפועל. את המידע הזה חייבים למסור לכם על פי דרישה גם לאחר מסירת הרכב ללקוח, לצורכי מו"מ על פיצוי. אם הייתם מגלים את הפגם בטרם חתימה על מסמך המסירה, יכולתם לסרב לקבל את המכונית עד לגילוי נאות וניהול מו"מ. משקיבלתם את המכונית, אזי רק מו"מ על תיקון ופיצוי באים בחשבון. אם רואים את הפגם רק באמצעות בחינה מקרוב, המלצתי למצות איתם את הפיצוי בדרך של טיפולים חינם ו/או אבזור נוסף.
  13. לא! זה לא תקין ויכולת לדרוש מהם להסיר את זה לאלתר. בהכנסת מכונית למוסך, מומלץ לדרוש מנותן השירות "בלי מדבקות, בבקשה". המחמירים יצהירו וידרשו גם בכתב - "בלי מדבקות ו/או בלי תוספים ו/או בלי שטיפת רכב". יכבדו את רצונכם.
  14. שנאפ הם היבואן הרשמי של Ctek ויש מגוון דגמים במגוון מחירים שהם מייבאים ארצה. להשיג בתחנות השירות של שנאפ. http://www.schnapp.co.il/?CategoryID=172
  15. רעיון הגנרטור הוא מעניין. אפשר לקנות היום גנרטור זעיר המפיק 10 אמפר בעלות של פחות מ 1000 ש"ח בהום סנטר/אייס ועבור בעל רכב חשמלי שיוצא לנסיעה ארוכה זה בהחלט יכול להיות פיתרון למצב חירום.
×
×
  • תוכן חדש...