Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן crossair c4


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא ראה מכיר מדובר ברכב קרוסאובר סטייל יטי קאפצ'ור ויטארה הונדה וכול מה שבאופנה היום... השאלה למה לובינסקי לא מיבא את הרכב לארץ? הרי מדובר היום על שוק חם יותר מה c4 הצולע... למישהו יש תשובה?

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

לא ידעתי שהופסק היצור למרות שאני חושב שאנחנו לא מדברים על אותו הדבר. וזה לא מיציבישי אאוטלנדר, אני יודע למה התכוונת. זה ממש סיטרואן c4 גבוה

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אני לא מבין צרפתית אבל הרכב נמצא באתר החברה

http://www.citroen.fr/vehicules-neufs/citroen/citroen-c4-aircross.html

0mm00nn4-1cmjsurzzz04a03z-zzzzzzzz-001-01.6337.png

אם כבר למה סיטרואן לא מביאים מה עם זה?

http://www.citroen.fr/vehicules-neufs/citroen/citroen-e-mehari.html

-0mm00neu_004-.220691.png

סה"כ היבואן מביא הרבה רכבים, זה לא דלק מוטורס שמביאים רק רכבים שיכולים להמכר בליסינג.

אייל

פורסם (נערך)

לגבי הראשון לא יודע, שכחתי שהוא קיים.

ביחד עם תאומו לבית פיג'ו , ה4008 הוא המשך של השת"פ הקודם והפעם זה מיצובישי ASX בתחפושת.

השני זה בסה"כ רכב חשמלי קטן שהיה קיים כבר שסיטרואן עיצבו מחדש , המהירות המקסימלית שלו זה באזור ה120 קמ"ש והוא יקר (המחיר שלו בצרפת קרוב לזה של C4 גרנד פיקסו).

הנה סקירה של טופ גיר.

לא יודע מי ירצה דבר כזה בארץ, גם בעולם הוא לא יהיה רב מכר.

אולי בתור רכב תיירותי.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

מדובר על דגם המבוסס על מיצובישי ASX (גם לפיג'ו יש גרסה משלה - 4008 ) הדגם לא ממש הצליח באירופה, בלשון המעטה, ולכן שתי הצרפתיות צמצמו את ההיצע למנוע דיזל אחד ולתיבה ידנית והמחיר אסטרונומי, החל מ-30 אלף אירו. כלמוביל חשבה בעבר לשווק את הדגם בארץ, היא אף הביאה דגם או שניים לתקינה, אך גם היא הבינה שעם תיבה ידנית ומחיר יקר זה פשוט לא ילך למרות ה"בום" בסגמנט הזה. יש גרסאות אוטו' למיצובישי, אם אני זוכר נכון, אך אלו כבר גרסאות דיזל יקרות.

פורסם

אין באמת סיבה להביא סיטרואן לארץ, גם לא מיוחד וחדשני. יש מספיק מאלו כאן, משובחים, מענינים, מיוחדים ואפילו זולים. ראו את הקקטוס, ראו את הפיקאסו הקצר, לי לפחות נראה שאין להם כמעט מתחרים, כל אחד בתחומו כמובן ועדיין כולם רצים לתור אצל קאיה ויונדאי. ואגב פיקאסו קצר, טרם ראיתי ולו אחד על הכביש וגם קקטוסים נדירים כמו פנדות.

פורסם

אם היית כותב איירקרוס ולא הופך את היוצרות לקרוסאייר, יש מצב שקצת יותר אנשים היו מבינים ומגיבים. לא יאומן איך אנשים משבשים שמות בכל רגע נתון...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
מדובר על דגם המבוסס על מיצובישי ASX (גם לפיג'ו יש גרסה משלה - 4008 ) הדגם לא ממש הצליח באירופה, בלשון המעטה, ולכן שתי הצרפתיות צמצמו את ההיצע למנוע דיזל אחד ולתיבה ידנית והמחיר אסטרונומי, החל מ-30 אלף אירו. כלמוביל חשבה בעבר לשווק את הדגם בארץ, היא אף הביאה דגם או שניים לתקינה, אך גם היא הבינה שעם תיבה ידנית ומחיר יקר זה פשוט לא ילך למרות ה"בום" בסגמנט הזה. יש גרסאות אוטו' למיצובישי, אם אני זוכר נכון, אך אלו כבר גרסאות דיזל יקרות.

 

30 אלף יורו? אתה בטוח? גולף GTI עולה 5000 יורו פחות.

 

כלמוביל אכן חשבו להביא את ה-ASX - אבל משום מה החליטו להתקפל, למרות שהם יכולים למכור את הדגם עם גיר אוטומט במפרט אמריקאי (כלי שיכול למכור הרבה יותר מהספורטבק) ואפילו לנסות להביא גרסה ידנית מול הקקטוס והסוזוקי קרוסאובר הידניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איירבורן אתה צודק אבל זה עדין לא משנה את העובדה שהרכב לא מגיע לארץ( -:

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

מיצובישי ASX, סיטרואן C4 איירקרוס ופיג'ו 4008 הם אותה מכונית עם שינוי סמל בחרטום. כולם מבוססים על פלטפורמה מקוצרת של מיצובישי אאוטלנדר הקודם, מיוצרים על אותו פס ייצור של מיצובישי (לא זוכר אם תאילנד או יפן), ומוצעים אך ורק עם תיבות ידנית. גם אין אוטומט, וגם, כמו שכבר נכתב, המחיר יקר ושקול בצרפת ל-C4 פיקאסו, מייתר אותם בארץ.

בנוסף כבר הוצג דגם קונספט שמרמז על הדור הבא. אז למה להביא דגם בסוף חייב?

 

הרכב השני נקרא e-Mehari ומדובר בדגם קונספט. אם וכאשר יגיע לייצור ניתן יהיה לפתוח שירשור על כדאיות היבוא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...