Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש ברינג: Golf GTI-Clubsport-S


Avia
שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי הסקנדל ש-VAG מעורבת בו, אחרי שמגזינים נחשבים לא הצליחו לשחזר את הזמנים, אני קצת מתקשה להאמין להם.

 

מה שכן, הרכב בוודאי כויל לרינג, סביר להניח שעבר אי אילו התאמות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר ספציפית ברינג. במילים פשוטות, מעט הרלוונטיות שיש לזמני הקפה ברינג לציבור הרוכשים הלכה לאיבוד.

 

מה קשורים מדדים של זיהום אוויר להישג הזה? זה שיא מהירות, לא תחרות בשמירת איכות סביבה.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחרי הסקנדל ש-VAG מעורבת בו, אחרי שמגזינים נחשבים לא הצליחו לשחזר את הזמנים, אני קצת מתקשה להאמין להם.

 

מה שכן, הרכב בוודאי כויל לרינג, סביר להניח שעבר אי אילו התאמות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר ספציפית ברינג. במילים פשוטות, מעט הרלוונטיות שיש לזמני הקפה ברינג לציבור הרוכשים הלכה לאיבוד.

 

מה קשורים מדדים של זיהום אוויר להישג הזה? זה שיא מהירות, לא תחרות בשמירת איכות סביבה. זה שיא יפה מאוד והעובדה שכל פעם מצליחים לקזז כמה מאיות או עשיריות שניה מהשיא הקודם מלמדת הכי טוב על החשיבות של הדקויות בנהיגה מהירה. כל חריקת צמיגים, כל איבוד אחיזה לשבריר שניה בכניסה לפניה, כל לחיצה על הדוושה או בלימה מאוחרת עושים את ההבדל בין צל"ש לטר"ש.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קשורים מדדים של זיהום אוויר להישג הזה? זה שיא מהירות, לא תחרות בשמירת איכות סביבה. זה שיא יפה מאוד והעובדה שכל פעם מצליחים לקזז כמה מאיות או עשיריות שניה מהשיא הקודם מלמדת הכי טוב על החשיבות של הדקויות בנהיגה מהירה. כל חריקת צמיגים, כל איבוד אחיזה לשבריר שניה בכניסה לפניה, כל לחיצה על הדוושה או בלימה מאוחרת עושים את ההבדל בין צל"ש לטר"ש.

מה הקשר? אמינות. אם קונצרן כמו ואג רימה רשויות והסתכן מאוד כדי לעמוד במבחני זיהום, מה זה להוריד כמה שניות ברינג?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוונת המשורר היא שאם הקונצרן רימה במבחני זיהום אוויר, מי לנו יערוב שהם לא רימו במבחן הנרבורגרינג, ולו רק בביצוע שינויים לא מדווחים ברכב?

 

לא שאני חושב שזה נכון...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגידו מי שמאמינים בכך, שקונצרן וואג יותר מועד לכך מאשר זולתו...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטרז וויל בי הייטרז!

למה דומה הדבר? ללצפות ביוסיאן בולט שובר שיא 100 מטר ולפטור את זה ב "הוא בטח על סמים, יש היום סמים חדשים שלא מגלים בבדיקות..." יש להגיד את זה בארשת חשיבות מינימום כאילו אתה כימאי בכור בפרהוד!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבוב, כל הדגמים שמניתי לעיל מגיעים עם דיפ' VAQ. הנעילה היא מכאנית ונשלטת אלקטרונית. בדומה לפתרונות של פרארי, 911GT3 וכו'.

ב-GTI הרגילה בלי הפרפורמנס-פאק אין את אותו VAQ, אלא רק XDS - שימוש בבלמים כדי לדמות פעולה של דיפ' מוגבל.

 

"distributes torque across the front axle using a Haldex style electronically controlled clutch system"

 

תודה שבדקת שוב, אז כמו שאמרתי כל הדגמים שמגיעים עם הVAQ מגיעים עם דיפ' קלאצ'ים ולא טורסן, יש שאוהבים את הקלאצ'ים שמעביר כוח בצורה חלקה יותר ושקטה יותר, ויש שאוהבים את הטורסן שהם אגרסיבים יותר, בסך הכל כולם עושים את אותה הפעולה אך בדרך קצת שונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, לא "בדקתי שוב". כתבתי את מה שכתבתי כבר קודם.

 

לעומת זאת, אתה לא כתבת קודם שמדובר בדיפרנציאל קלאצ'ים. כתבת שזה דיפרנציאל "סטוק חשמלי ממוחשב".

אגב, זה לא זה ולא זה.

זו מערכת מכאנית שעובדת יחד עם הדיפ' והתוצאה פועלת מאוד דומה לדיפ' טורסן מסורתי. היא מבוססת האלדקס ונשלטת אלקטרונית.

 

דיפרנציאל Clutch-Type אמיתי זה משהו אחר לגמרי. ולרשום שהוא מעביר כוח בצורה חלקה יותר ושקטה יותר מטורסן... טעות גמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטרז וויל בי הייטרז!

למה דומה הדבר? ללצפות ביוסיאן בולט שובר שיא 100 מטר ולפטור את זה ב "הוא בטח על סמים, יש היום סמים חדשים שלא מגלים בבדיקות..." יש להגיד את זה בארשת חשיבות מינימום כאילו אתה כימאי בכור בפרהוד!

אבל אבל, על ראש הגנב בוער הדלק.

אם היינו תופסים את יוסיאן פעם, היינו גם מפק-פקים..

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטרז וויל בי הייטרז!

למה דומה הדבר? ללצפות ביוסיאן בולט שובר שיא 100 מטר ולפטור את זה ב "הוא בטח על סמים, יש היום סמים חדשים שלא מגלים בבדיקות..." יש להגיד את זה בארשת חשיבות מינימום כאילו אתה כימאי בכור בפרהוד!

 

אין לי מושג לגבי יוסאין, אבל היה אחד, מה קראו אותו לאנס, שם כולנו זוכרים איך זה נגמר :twisted::lol:

 

ספציפית הדגם הזה של הגולף רלוונטי ל-GTI הרגילה בדיוק באותו האופן שבו ה-R.26 הייתה רלוונטית ל-225. זאת בעיה נוספת. זה לא אומר שיש הייטרז, זה לא אומר ש-VAG רמאים (את זה דברים אחרים אומרים), זה רק אומר שהגיע זמן להפחית מהרינג פרנזי (מודה שגם אני הייתי חולה בזה פעם).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את זה, שום GTI לא מגיעה עם דיפ' טורסן, הם כולן מגיעות עם דיפרנציאל אלקטרוני (שגם לו יש את היתרונות שלו).

 

אני באמת לא מתכוון להיכנס להתנגחויות של הלוך ושוב, אם אין ברצונך לבדוק את העובדות שלך שוב, לא אמשיך עם זה.

אכן אתה צודק, ואין טעם להתנגחות.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אומר שיש הייטרז, זה לא אומר ש-VAG רמאים (את זה דברים אחרים אומרים), זה רק אומר שהגיע זמן להפחית מהרינג פרנזי.

 

לחלוטין.

 

אני גם חושב ש"קדחת נרבורג" נובעת לא בהכרח מאיכויותיו האובייקטיביות של המסלול בדימוי של תנאי כביש או בסגולותיו כמסלול מירוצים אלא ממעמדו של הנרבורגרינג בעולם חובבי הספורט המוטורי.

 

אם היו רוצים לדמות תנאי כביש - היו הולכים למילברוק או MIRA.

אם היו רוצים לבחון במסלול - היו הולכים לברנדס האץ' ושות'.

אבל רוצים "הייפ" אז הולכים לנבורגרינג.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כשהגוליה תשבור את השיא מסלול של ה M/ AMG/ Rs ויפתח על זה שרשור, אתה ממליץ לי למחוק אותו מחוסר עניין לציבור?[emoji12]

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...