Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש ברינג: Golf GTI-Clubsport-S


Avia
שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשהג'וליה תשיג את הזמן אשר תשיג, אני אהיה הרבה יותר רגוע בנוגע לתוצאה שלה, תהא אשר תהא. אתה מוזמן לצטט אותי. אם תעשה זמן טוב - מה טוב, אם לא - גם טוב. אם המבחן יהיה של מגזין כלשהו כנראה אתלהב יותר, אם המבחן יהיה של היצרן - הרבה פחות, בגלל כל מה שכתבתי לעיל.

 

קח כדוגמא טובה M235I מול A45 - ה-A45 ניצחה, למיטב זכרוני, בכל בוחן מסלול מדיד באשר הוא, ואחרי נהיגה בשתיהן אין סיכוי שהייתי מעדיף אותה, גם בלי קשר להפרשי המחיר ביניהן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מבין מה הרלוונטיות, ה A45 מוכרת הרבה והיטב.

 

ובנוגע לג'ולייה, הלוואי שתנפץ כל שיאי מסלול ומכירות, כולל בארה"ב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרלוונטיות היא שמבחינת זמני מסלול ה-A45 עדיפה, עבורי לא. זמנים הם אינדיקציה טובה ליכולת הרכב, לאו דווקא במה שנהיה משגעון הרינג.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך שיש הרבה תשומת לב על הזמנים שרכבים משיגים ברינג, אבל מאחר ומרוץ החימוש הזה רק משרת אותנו הצרכנים, אני לא מבין מה יש להיות נגד.

 

למען האמת, ומבלי להתייחס אליך כלל, אני מבין בדיוק מה יש להיות נגד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגד הגולף או נגד זמנים ברינג?

 

אין משהו נגד זמנים ברינג, יש משהו נגד העמימות סביב השגתם. אם היה תקן כלשהו, או איזה אירגון גג וההשוואה הייתה הוגנת במידת האפשר - זה כלי מצוין למכוניות ספורטיביות. כרגע יש ערב רב של מדידות - עיתונאים כאלה ואחרים, יצרנים עם נהגים אלמוניים, הורסט פון סאורמה, דודג' הביאו בזמנו את טום קורונל ואח"כ את נהג הסיבולת שלהם, הכל טוב ויפה - אבל לא אחיד. זה לא אומר שזה פסול, זה אומר, כמו שכבר כתבתי, שההשוואה לא מוחלטת.

 

אם ליצרנים היו ביצים (דרישה מופרכת, ידוע) - היו מקימים אירגון גג לפיקוח על המדידות האלה, אבל אני אתן במוניקה בלוצ'י לפני שזה יקרה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ככה? גם מוניקה בלוצ'י.

 

אגב, בלי קשר לויכוח על האמינות וכו', תמיד מרשים לראות נהגים לוקחים שם את הרכב לקצה. בהתחשב באורך שלו, ובכמות המקומות שבהם אפשר לטעות ולעוף, זה דורש גם הרבה אומץ.

 

עריכה: יצאתי מפגר. משום מה חשבתי שהיא אמריקאית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשים מאוד.

 

אבל בוודאי יש נקודות שבהן הם שומרים קצת ספייר, גם נהגי המירוצים הכי טובים בעולם לא נוהגים על ה-100% ב-100% מהזמן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי ערב לכך שברנו ובהונדה לא מעגלים פינות בנורדשלייפה? וכנראה גם במבחני זיהום אוויר (כמו כולם)?

 

ומה עם פרארי? ומקלארן? ופורשה?

אף אחד לא ערב לכך.

 

אבל קיבלת תיעוד של ההקפה במלואה.

תן לאותם האנשים של ואג איזו M3 ונראה לאן הם יגיעו איתה...

 

אין כאן איזשהו תקן אחיד ואין לנו מידע אמיתי לגבי התאמות כאלו ואחרות שעברו הרכבים המדוברים. מעבר לכך, אכן קיים איזשהו רינג פרנזי, כאילו שזה המסלול היחיד בעולם.

 

בכל אופן, אני מאמין שגם הזמן הריאלי/אמיתי של הגולף המדוברת מרשים למדי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מירוץ החימוש נהיה אופנתי מאוד,מה יותר טוב מנהג מטורף ומנוסה שנותן מעצמו 110 אחוז

במשך 8 דקות מינוס ולומד להכיר את המסלול מתוך שינה. מעניין כמה סיבובים לוקח לו בממוצע

כדי להשיג תוצאה טובה יותר,50 הקפות אולי?

מגניב שאנחנו רק נרוויח מזה ובאיזה מחיר אם בכלל נראה אותה בארץ? את הגולף כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מונע מכבודו לרכוש GTI, לשים ציפ, להזמין מחול 4 בולמים ו 4 קפיצים של זאת מהרינג ואם ממש מתחשק, להתקין דפרנציאל?

 

לא מדובר פה בהבדלים שמצריכים דיסק, רתכת, בייצים של יען והרים של כסף.

 

בכל מקרה, למשתמש הנורמטיבי ובהעדר מסלולי מרוצים בישראל, גם GTI עם ציפ תיתן 95% מהחוויה של זאת שוברת השיא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...