-
הודעות
73 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של The FixTrics
-
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא הבנתי את השאלה, שילמת למוסך על עבודה שביצע וחלקים שהביא, פתר את הבעייה, יכול להיות שהמחיר יקר ויכול להיות שלא, עכשיו תלך אליו ותגיד לו שיחזיר לך חלק מהכסף לא כי התיקון נכשל אלא כי לדעתך היה צריך לגבות ממך פחות, לא נראה לי שזה עובד ככה. לפעמים משלמים על מומחיות של מוסך, במיוחד בצרפתיות שאין הרבה מוסכים שמכירים ומוכנים לעבוד עליהם, תתנחם בכך שיש מספיק מקרים שמוסך לקח סכום כזה , החליף חלקים שהיו כנראה תקינים ולא פתר את הבעייה. ואם יש נזילות של נוזל קירור עשית בשכל שטיפלת מוקדם ככל האפשר, כי כל נסיעה אתה יכול לבשל את המנוע ואז התיקון יעלה לך בערך פי 5. -
זה רכב לא הכי הכי נפוץ, לא יודע עד כמה יש למכירה בשוק הפרטי, יש יתרון לקנייה אצל פריסבי שיש אחריות יבואן, אני קיבלתי אחריות ל 3 שנים, בגלל זה גם טיפלתי אצלם עם המחירים המופקעים שלהם, בכל זאת האחריות שווה משהו אפילו אם לא הכל מכוסה. הם לא מכסים בלאי ומצמדים נחשב בלאי, המחיר של הרכב נראה לי בסך הכל בסדר, נסה לקבל טיפול ראשון חינם , שיחליפו מצבר (אצלי החליפו) ואולי גם צמיגים. אתה גם לא חייב לנסוע דווקא למוסך אורן או גבע, אני חושב שהם יותר מתעסקים עם פ'גו/סיטרואן, הרכב הזה חולק מנוע וגיר עם רכבים אחרים כמו קליאו רנו גראנד קופה ואפילו דגמים של מרצדס והוא די מוכר.
-
אני גם קניתי מהם רכב בדומה לשלך לפני כשנתיים אבל בעיסקת טרייד. בסך בכל אני מרוצה מהרכב, היו לי איתו 2 בעיות במהלך השנתיים, החלו להדלק נורות אזהרה לא ברורות , הכנסתי אותו למורשה ושם אבחנו תקלה בצמה , עלה לי סביבות 800 שח, להערכתי הוציאו מחבר ניקו והחזירו ואיפסו את התקלות , זה לא חזר מאז, ובאחד הפנסים האחוריים הלך הלד , הזמנתי מאייביי פנס מפירוק בכמה מאות שקלים והתקנתי לבד. באחריות החליפו לי את מיכל הוישרים שדלף. צריכת דלק אני מעריך סביבות 1 ל 13, הבעייה היא המחירים במוסך היבואן, קיבלתי מפריסבי טיפול ראשון חינם, טיפול שני היה עלי, והוא עלה 2600 שקל וכלל החלפת שמן, פילטר שמן, פילטר מזגן ,פילטר אוויר, נוזל בלמים (שלהערכתי סתם אולי הוציאו קצת מהמיכל ומילאו) ושמן תיבת הילוכים. וזה אחרי שרצו 4500 שח כי רצו גם להחליף פלאגים ונוזל קירור.
-
רכב גבוה ומרווח בתקציב 110000+-. נסועה של 25000 בשנה
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של יבגני_ס בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חשמלי זה טוב אם יש לך אפשרות לעמדת טעינה בבית או בעבודה אבל לא יודע אם הייתי רוכש אחת (למרות שאני נוסע כבר שנה וחצי בג'ילי שקיבלתי מהעבודה) מצד אחת הוצאות החשמל הן סביב 300 שקל לחודש לנסיעה של למעלה מ 2500 קמ בחודש אבל ירידת ערך וגם עלות תיקונים עם סיום האחריות די מרתיעות , הייתי לוקח בליסינג תפעולי , משהו בסגנון הזה: https://wheel.co.il/יציאת-מצרים-מהדלק-aion-בליסינג-החל-מ־1990-ש״ח/ -
יעוץ לגבי קניה רכב סיטרואן c4 SpaceTourer (או פיקאסו) משומש
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של ישראל732 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הייתי הולך על רנו גרנד סניק, יש לי כזאת כבר שנתיים, מודל 2021 נרכשה מפריסבי, נראה לי יותר אמינה מפיקסו , עם מנוע 1.33 טורבו, אצלי בינתיים הלך לי הלד בפנס אחורי, רכשתי מ EBAY בכמה מאות שקלים והייתה תקלה לא ברורה בצמה (נראה לי שפשוט הוציאו והחזירו למקום מחבר) שהדליקה נורות וטופלה במורשה גם בכמה מאות שקלים, יש מערכות בטיחות והרכב ממש נעים לנסיעה.- 8 תגובות
-
- 1
-
-
למה ממשיכים לקנות ? קניתי 208 עם מנוע פיורטק שעברה החלפת מנוע, אחרי שהייתה לי C3 מודל 2017 במשך 4 שנים עם אותו מנוע שהתפוררה לה הרצועה, הוחלפה בגבע והיבואן החזיר לי את עלות התיקון. אני גם רציתי לעבור למותג אחר אבל כל מותג אחר עולה כפול, הרכב נתן הרגשה טובה של נוחות וכוח לעומת פיקנטו שהרגישה כמו מריצה ועלתה הרבה יותר, היה מטופל עם קילומטר נמוך מנוע חדש אז זה נראה עסקה סבירה לשלם 26K לרכב מודל 2018 לפני יותר משנה. לא צריך ביטוח מקיף , אגרת הרישוי יחסית זולה, צריכת דלק סבירה ,גם ה C3 בסך הכל הפתיעה לטובה מבחינת אמינות וחוץ מהרצועה המתפוררת לא היו לה בעיות.
-
קניתי מאלי את התוכנה ולא השתמשתי בה, נדלקה לי מנורה על משהו שקשור ל ABS וחשבתי להבין מה התקלה באמצעות התוכנה אבל באמת הייתה לי בעייה בזווית של הגלגל בגלל תאונה שהרכב עבר וברגע שיישרו את הגלגל המנורה נכבתה אז אם אתה רוצה יכול להשאיל לך , אני מפרדס חנה.
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
מישהו יכול לתרום מנסיונו בענין שיפוץ מנוע (אובראול)?
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של Jack457 בתוך רכב כללי
מנסיוני, הייתי במצבך, היה לי c3 מודל 2017 שנסעה סביבות 160000 קמ, גם שם החלה צריכת שמן ובאיזשהוא שלב המנוע החל לרעוד מאוד, במוסך אבחנו שעובד על 2 בוכנות, נמכר ללא בעייה לסוחר בקצת יותר מ 9000 שח, אני קצת מצטער כי באמת היה רכב חמוד ונמכר בכלום, אני עד היום רואה אותו מדי פעם, אין טעם להחליף מנוע כי הם דפוקים מהמפעל, אבל אפשר לשפץ במחירים של בערך 9000 שח, זו ההצעה שאני קיבלתי, קניתי במקומה פיג'ו 208 , אותו רכב כמעט רק קצת פחות יפה אבל שעברה החלפת מנוע אצל היבואן , מודל 2018 ב 26000 שח. -
איפוס התראת חוסר אוויר בפג'ו 208 שהוחלפה לה המולטימדיה
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של The FixTrics בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
התקינו לי, בחור שמגיע עד אלייך ועשה עבודה טובה , עלה 900 המערכת כולל התקנה ומתאם canbus לרכב, ועוד 150 על מצלמת רוורס שנראית איכותית והרבה יותר טובה מהמקורית ושמתחברת למסך המערכת. המערכת היא בסך הכל בסדר, באליאקספרס ראיתי מפרטים טובים יותר וזולים יותר אבל לא ידעתי איזה מתאם canbus לקנות כי כרגיל אצל הצרפתיות יש כמה סוגים ואתה חייב שליטה מהמסך על פונקציות של הרכב. -
איפוס התראת חוסר אוויר בפג'ו 208 שהוחלפה לה המולטימדיה
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של The FixTrics בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי פתרון, בצד ימין במסך המערכת מגיעים למסך האפליקציות , שם מופיעות כל האפליקציות של אנדרויד אוטו, ומשם מגיעים לאפליקציה שנקראת הגדרות הרכב, מופיעות שם בכתב זעיר עשרות הגדרות שונות וביניהם איפוס TPMS וזה פתר את הבעייה. -
איפוס התראת חוסר אוויר בפג'ו 208 שהוחלפה לה המולטימדיה
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של The FixTrics בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המערכת הותקנה עם canbus, היא מראה למשל את מצב הדלתות אם פתוחות, שליטה מההגה בווליום, אבל אני לא מוצא דרך לאפס את נורת לחץ האוויר, ולא נראה לי הגיוני שאין לזה פתרון וצריך לחיות עם זה.בכל מקרה הרכב משנת ייצור 2018, לוח השעונים אנלוגי. -
איפוס התראת חוסר אוויר בפג'ו 208 שהוחלפה לה המולטימדיה
The FixTrics פרסם הודעה בנושא של The FixTrics בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מילאתי בתחנת דלק, הכל תקין פשוט בפג'ו וסיטרואן , המנורה לא נכבית לבד, צריך דרך המולטימדיה לאפס אותה.
