Jump to content

kissos

  • פרסום הודעות

    467
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות kissos

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. נשמע לי מחיר מופרז בעליל בטח ובטח שלגרסה המאובזרת. אולי תוקעים מחיר כדי לרדת אחרי זה למחיר הריאלי באיזה מבצע ואז זה יראה כמו הנחה משמעותית, אבל אז זה ידפוק את מי ששילם את המחיר המלא. אולי גם לא מתכוונים למכור ממנו הרבה יחידות גם ככה אז מנסים למקסם את מה שאפשר מהדגם. לי בכל אופן זה נשמע מאוד יקר בפרט שזה כבר מציג מחירים של קטגוריה יותר גדולה ששם יש שחקניות כמו מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק שנותנות הרבה יותר במחירים האלה.
  2. הניסיון שלי עם פולקסווגן דווקא מוצלח, כולל חווית שירות טובה מרגע הכניסה לאולם התצוגה ועד למסירה וגם בפעם השניה כשהתחדשתי במודל מתקדם. אני לא חושב שאיש מכירות יכול לתת לך פרטים כמו מה יהיה לא כי הוא לא רוצה לתת אלא כי הוא לא יכול לדעת מה תוכניות היבוא לשנים הבאות. אלא אנשי מכירות וכשמם כן הוא. אלא לא אנליסטים. סתם שאלה, אם היתה לך חווית ביקור מוצלחת באולם סקודה, למה בחרת לציין דווקא את החוויה הפחות טובה ולהשוות אותה לאולם אחר? תחשוב חיובי
  3. צימיגג נועד בעיקר לטיולים וכו' שמעמיסים בבוקר בנחת ופורקים באתר הנופש. לשים בו עגלת תינוק למשל שצריך להעמיס ולהטעין כמה פעמים ביום זה נשמע קצת מתיש. קח בחשבון שזה תורם מאוד לעליה בצריכת הדלק (עוד משקל והתנגדות).
  4. לפי השאלות שלך, יותר מתאים ללכת לכיוון של סדרה עם כמה עונות ולא לסרט אחד. אם תיקח את כל מה שרשמת, יצא לך סרט ארוך ומבולבל עמוס בנושאים וכיוונים לא קשורים. דווקא הרעיון של סדרה נשמע לי יותר הגיוני כי שם יהיה את סיפור המסגרת של החבורה, לבנון וכו' ובפרקים תוכל לעסוק בהחלפת מכוניות, מנועים, סוחרים, חאפרים ולצאת משם למיליון כיוונים והתפתחויות כיד הדימיון הטובה עליך כיוצר. לסרט אחד עלילתי, אתה מנסה להכניס יותר מדי סיפורים ואני מפחד שתלך לאיבוד בו מבחינת העברת הסיפור, הדמויות וכו'. המלצה אישית, למה לבנון, מה רע בעזה היקרה שלנו? ככה הגיבורים שלך יהיו צעירים יותר עם חלומות שמתנפצים בעיקר בגלל התמימות ו
  5. בשביל עוד 500 או 800 שקל לא הייתי מתלבט. זה הקשר היחיד שלנו עם הכביש. לא שם חוסכים. חדש הוא לא. מקסימום משומש במצב טוב.
  6. מראה פנורמית אמנם מעוותת אבל מכסה יותר שדה ראיה. מורי נהיגה משתמשים בה כדי שיוכלו לראות גם ממושב הנוסע. תקופה ארוכה היתה לי כזאת אבל אחת הבעיות מעבר לעיוות שהיא יוצרת זה המשקל שלה שמכביד על "התפוח" של המראה המקורית ואחרי זמן מה היא כבר לא מחזיקה במקום. כיום עם שלל מערכות הבטיחות המקוריות והנלוות כמו סטיה מנתיב זה הופך להיות פחות חיוני
  7. אז לעולם אף יבואן לא יוכל להוזיל את המחירים כי היו כאלה שקנו כבר...ואולי זה דווקא בשורה מעולה למי שעוד לא קנו.
  8. מה שלא ציינת זה כמה כסף הוא דורש ועל מה, ובנוסף מה שווי הרכב. בסופו של יום הכל זה חשבון קר.
  9. ישנה בעיה מנטאלית והיא שתחבורה ציבורית בארץ "נתפשת" כתחבורה למעמד הנמוך ומצד שני, כלי רכב פרטיים הם סמל סטטוס. כשמוסיפים לזה את העובדה הנכונה שהתחבורה הציבורית היא על הפנים אפשר להבין למה המדינה סתומה רוב שעות היום
  10. זאת הבעיה עם יבואן שרוב העסקיים שלו הם עם ציי רכב. לקוחות פרטיים פחות מעניינים אותו.
  11. החוק מאוד ברור בנושא הזה, האחריות על העברת הבעלות היא על המוכר (הבעלים של הרכב). אנשים מתעצלים וסומכים על הקונה שיעשו את זה בשמם ואז מתחילות כל הצרות. באותה מידה שמקבלים דרישות תשלום על טסטים או עבירות תנועה, חלילה גם הרכב יכול להיות מעורב בתאונת פגע וברח ואחרי זה לך תוכיח שמכרת אותו לפני שלוש שנים. אפשר לחסוך את כל הווג'ראס הזה ולבצע העברת בעלות פשוטה בזמן המכירה וזה הכל ולא לסמוך על הקונה
  12. גם בארץ כבר התחילו לתת דוחו"ת הזויים כאלה. יש שינוי דרמטי באכיפה. לא מזמן פורסם שבחצי השנה האחרונה המשטרה רשמה 17,000 דוחו"ת על נהיגה במסלול השמאלי, עבירה שפעם לא היתה נאכפת בכלל. זה נושא חשוב אבל נהגים מתחילים לדווח שהם קיבלו דוחות על יד אחת שלא היתה על ההגה וכו' שזה כבר הזוי.
  13. אולי זה לצרכי הרתעה כדי לגרום לנהגים להוריד שם את הרגל מהגז? בטוח שזאת מצלמה פעילה ולא סתם "בובה"?
  14. לפני כמה ימים פורסמה באחד מאתרי החדשות ידיעה שעלו על כמה האקרים ערבים שפרצו את וויז ושתלו בה נתונים לא נכונים כדי לשגע את המערכת, כנראה מטעמים לאומנים, רק שהם שכחו כנראה שזה כבר לא בבעלות ישראלית. אני אנסה למצוא את הידיעה בהמשך ולהעלות אותה
×
×
  • Create New...