רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 526 צפיות
שלום לכולם המצלמה ברכב כבר שבועיים לא שומרת קבצים שהיא הקליטה. הנורה האדומה מהבהבת כאילו הכל עובד תקין, אבל כשפותח אותה במחשב הקבצים שנמצאים בה ישנים. יש דרך לתקן את זה? אולי לפרמט את הכונן שלה?
הודעה אחרונה מאת Transporter, -
- 0 תגובות
- 521 צפיות
לטובת כל מי שלוקח רכב לבדיקה ונבהל מרשימת הליקויים אני מעלה בדיקה למאזדה 3 2005 שקניתי בפברואר 2010 מתנצל אם התמונה לא מאוד ברורה - המסמך בלוי בקנייה היא היתה עם 77K . היום עם 160K נזילות שמן ? 6 שנים אף מכונאי לא ראה . רעש שסתומים - מה זה ? . תושבת מנוע - הוחלפה לאחר 5 שנים מהקנייה (היה צריך קודם כנראה) נקישה בהגה ? לאחר 3 שנים מהקנייה הוחלפו משולשים . לא יודע אם קשור בולמים חלשים ? מעל 6 שנים ועברו טסט ואף מכונאי לא אמר להחליף הילוכים ? קישקוש . אמנם החלפתי שמן גיר לאחר כמה שנים ותפקוד התיבה השתפר מצבר ישן - נכון . החלפתי אחרי חצי שנה - לגיטימי בקרת אקלים - באמת פה היתה בעייה והמוכר תיקן לשביעות רצוני ריפוד לוח מחוונים פגום - מה זה ? רעשים…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 0 תגובות
- 518 צפיות
הטכנולוגיה בעולם הרכב הולכת ומשתכללת אבל תעריף ביטוח הרכב נקבע על סמך ממוצעים ונתוני עבר וכתוצאה מכך אנו הצרכנים משלמים יותר. עד היום שילמנו ביטוח על הרכב לשנה מראש ללא התחשבות במספר הק"מ אשר נסענו או בהתחשב בהתנהגותנו על הכביש. אנחנו רוצים לעבור לביטוח חכם המבטח את הנהג ולא את הרכב ולצורך כך צריכים את עזרתכם- אנא ענו על הסקר ושתפו אותו. להלן הקישור לשאלון הקצר. בתודה מראש, דורון https://docs.google.com/forms/d/1WaK...usp=fb_send_fb
הודעה אחרונה מאת Doron Melamed, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
התקלנו את falou עם אמריקני שחור, גדול מימדים ושרירי - ומה שמתחיל כמו סצנה מצמררת מבתי כלא שמורים היטב, הפך בסוף לסיפור רומנטי ואפילו מרגש. הסיפור המלא בכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 824 צפיות
שלום. אנחנו מתוכננים לרילוקיישן בקיץ לארהב. משפחה של 5 נפשות עם ילדים מתבגרים. מתכננים רכש של מיניואן עם 7 מקומות לטובת נסיעות ארוכות ותא מטען מרווח. מבירור שעשינו עלו 3 דגמים פופולאריים: טויוטה סיינה. הונדה אודיסיי. דודג (אני לא סגור על הדגם). המחיר לחדש נע בין 25 אלף דולר לדודג ועד 28 לסיינה. יש לנו גם אפשרות לרכב סיינה בן 4 עם קמ נמוך ב 20-22 אלף. אשמח לדעתכם על הדגמים וההבדלים. כמו כן על סוגיית חדש/משומש בארהב - ירידת ערך ואחזקה. דגמים נוספים אחרים שכדאי לקחת בחשבון. וכל עצה נוספת תתקבל בברכה. תודה מראש. עמי.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 902 צפיות
אשמח לשמוע חוות דעת על המוסך הזה . מקצועיות , אמינות וכו" .
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, האם זה תקין ובסדר לחנות ליד מיכלית דלק? אני כל לילה חונה ליד משאית מיכלית דלק . עכשיו המשאית כבויה ולא עובדת ואין צורך לדאוג מבחינת פעולות שלה. מה שכן היא עובדת כל בוקר ובבקרים היא נוסעת מורידה דלק וחוזרת לחנות במקום הזה. (זה לא בית אז לא לדאוג). לכל מקרה מה דעתכם האם זה בסדר לחנות ליד משאית מיכל דלק ? היא פולטת אדים וכאלה שיכולים לגרום רע לפח של האוטו (האוטו צבע לבן). תודה ואם יש משהו חריג בבקשה לעדכן...
הודעה אחרונה מאת shlomi666, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נכנס לרכב בצהריים , ובא לי למות , חיפשתי פתרון יצירתי ונתקלתי בזה. http://www.ebay.com/itm/Solar-Power-Car-Window-Fan-Auto-Ventilator-Cooler-Air-Vent-Vehicle-Ventilation-/281655657188?hash=item4193fc42e4:g:JKQAAOSwymxVI~Sp נראה מסיבי , בטח יותר מהבודדים הקטנים שהיו נמכרים פעם . חשבתי להזמין 2 כאלה , אחד לכל צד. משהו ניסה ?
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
תהיתי לא מזמן איך זה שסמל"ת למשל שותה מותגים על ימין ועל שמאל. בפועל זו לא רק היא, כל השוק משתנה: http://cars.walla.co.il/item/2961897 חלק מהסיבות הן כאן תלויות ברגולציה הישראלית וחלק מהסיבות הן חיצוניות, עולמיות, מיזוג בין יצרנים. זו התמונה הכללית בצורה הכי כללית שיש. בפועל, מה באמת קורה בכל קרוסלת המיזוגים הללו ומה גורם להן? בפנים ובחוץ?
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
- 1 תגובות
- 821 צפיות
בגלל שאני נהנה מהמוד הספורטיבי של גיר ה DCT בולוסטר שלי אך נרתע מצריכת הדלק שלו- סיגלתי סגנון נהיגה שאני ממש מבסוט ממנו. נוסע על מוד רגיל, מחליף לספורטיבי ביציאה לעקיפות או כשבא לי להעלות מהירות ומחזיר חזרה לרגיל כשסיימתי עקיפה או הגעתי למהירות המבוקשת. מכיוון שההחלפה נעשית בתדירות גבוהה יחסית ותוך כדי נסיעה (להבדיל מעמידה או תחילת נסיעה) עולה לי השאלה- האם הפעולה הזו יוצרת בלאי מוגבר? צריך לציין שההחלפה מתבצעת באופן חלק ללא תחושת מכות או קפיצות- למעט הרעש של הטורים שצריך להתאים את עצמו למוד החדש.
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם! כל החיים נסעתי בטרנטס'... השבוע יצא לי לשכור רכב עם פחות מ1000 ק"מ. הריח הזה של החדש שיגע אותי! רציתי לשאול את המומחים: עד מתי נשאר "טעם של חדש"? בריח, במתלים וכו'.... ( ואל תגידו לי " תלוי במעשן" "תלוי בבושם" אני מדבר על הרעיון.....
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
שלום לכולם חברים. אני הזמנתי רכב חדש. אמור לקבל אותו בחודשים מאי-יוני, בספינה שמגיעה לארץ (שתי ספינות) עם המלאים החדשים. ואני בדילמה לגבי הצבע של הרכב, כל עוד יש זמן, אני יכול לבחור את הצבע שבא לי ופה אני צריך את העזרה שלכם וההמלצות. אז ככה, מכיוון שליבואן אין צבע שממש אהבתי, לדגם שהזמנתי, לא הייתה לי בררה אלא שוב ללכת על הצבע הלבן (בעבר 3 מכוניות כולם צבע לבן). הדילמה מתחילה מזה שיש 2 צבעים לבן. אחד זה לבן סטנדרטי כמו שכולם מכירים, וכמו שהיה לי על שלושת הרכבים הקודמים. והשני זה לבן מעין מטאלי לייט שכזה, שלדעתי נראה קצת אחרת ויותר יפה. וכמו שרשמתי בהתחלה, 2 ספינות שצריכות להגיעה, האחת בחודש מאי ועליה יהיה רק הצבע הלבן סטנדרטי בלבד, ואם אני אמתין …
הודעה אחרונה מאת vitalyi, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי.רכשתי במרץ 2016 רכב חדש. עכשיו שמעתי שהרכבים החדשים החל משנת 2016 יצטרכו לעבור טסט רק כעבור 3 שנים, ולא שנתיים כמו שהיה עד כה. כאשר קיבלתי את הרכב נאמר לי שזה בגדר רעיון שלא עבר בכנסת או משהו בסגנון והמדבקה שהודבקה על החלון וגם על הרישיון בעצם עד 2018. עם זאת ראיתי כי בעל רכב אחר שקנה את אוטו אחר (הוא קנה מאזדה ואני פולקסווגן) קיבל מדבקה לשנת 2019. השאלה היא למי אני יכול לפנות כרגע על מנת לברר עניין זה ? משרד הרישוי ? כמו כן אם יש לכם אולי מידע יותר מעודכן בנושא הזה אשמח לקרוא... האם לדעתכם יש סיכוי שבכלל יאריכו לי את הטסט ל 2019 ? זה חוסך סכום לא קטן בכלל... תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רמת הבטיחות של צי הרכב החדש בישראל היא במקום השני – מהסוף. עוד כאן
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברים, מחפש חוות דעת ומידע מניסיונכם וידיעותיכם האישיים, מעבר למה שכתוב באתר הרשמי, על קורסי נהיגה של BMW M הרשמיים בגרמניה (עלויות, קהל יעד, רמה נדרשת, האם הוא משתלם, הערות/הארות וכ"ו). תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת I♥BMW, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יבואנית אודי לישראל הודיעה היום על תחילת השיווק של ה-S8 המוחלטת. המספרים החשובים הם 605, 71.7, 3.8 ו-1.2 הידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת I♥BMW, -
-
חג עצמאות שמח לחברי הפורום, לרגל יום חגנו הלאומי, אנחנו מזמינים אתכם להשתתף בסקר שיבחר את "המכונית הישראלית". היא לא חייבת להיות מכונית שיוצרה בישראל, אלא זו שאתם רואים בה את אמצעי התחבורה הישראלי המייצג ביותר עבורכם. למרות שמכוניות נוספות יכלו להיכנס לרשימה, אלו המועמדות שבחרנו, אתם יותר מאשר מוזמנים להוסיף את הבחירות שלכם.
הודעה אחרונה מאת or6699, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
מישהו יודע למה המכונית המעניינת הזאת לא מגיעה לארץ, אלה רק לשוק ההודי? המכונית מצוידת בטכנולוגיה מעניינת, יש לה אלטרנטור שמתפקד גם כמו מנוע חשמלי לתגבר את המנוע בנזין/דיזל של הרכב ולכן האלטרנטור ממלא 3 תפקידים 1. יצור חשמל 2. סטרטר שמניע את הרכב 3. מנוע תגבור למנוע הראשי. יש מרוטי כזאת בשילוב מנוע דיזל שאמורה להיות סופר חסכונית אבל משום מה משווקת רק לשוק ההודי.
הודעה אחרונה מאת airwolf1980, -
-
- 1 תגובות
- 573 צפיות
היי, יש מזג אוויר מאוד מאוד מוגזם וחם והשמש דופקת על האוטו בלי הפסקה. כל רוב שעות היום הרכב עומד בשמש ואני ניסיתי להגיע להרבה מאוד פתרונות של סככה אך הבניין / עירייה לא מאשרים. הגעתי לפיתרון יחיד שלא רציתי שיהיה לי אבל באמת זה הפיתרון שיכול לעזור לי להיות בלב שקט ולדעת שהאוטו "מוגן" מפני האקלים המעצבן שחולף איתנו בימים אלה. כמובן שניסיתי לפנות לכל סוכך אפשרי לבדוק לגבי סככות אבל הכל יקר מאוד או לא חוקי. מה לדעתכם הכיסוי הכי טוב שיש כיום? כמובן לא יקר. רציתי לקנות HR אבל מה אתם אומרים? האם הוא איכותי ולא מתפורר? האם לא חודר חום והאם יש איכות כללית ומצב טוב שנשמר לאורך זמן? והאם הכיסויים הללו לא שורטים עם הזמן או משאירים סימנים מוזרים על האוטו אחרי ההורדה …
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 227 תגובות
- 42.6 אלף צפיות
נתקלתי בשרשור הזה, אבל הוא ישן ולא מצאתי סיבה להקפיץ אותו. אז כמו שאומרת הכותרת? מה היה הרכב הזה? לא רק מבחינת אמינות אלא גם מבחינת הנאה מהרכב או אבזור. לי עד היום היו: סיטרואן ZX 1.8 ידנית טויוטה סטראלט ידנית סיטרואן קסרה אוט' פיזו 307 אוט' הכי נהנתי מה-ZX אבל בתואר הרכב המחורבן ביותר זה היה ללא ספק הטויוטה סטארלט. רכב שהיה די זריז וחמוד לנהיגה, אבל אבזור לא היה קיים, והאמינות... אוי האמינות! הרכב היה אצלי שנה שמתוכם חצי שנה הוא בילה במוסך מושבת, ובחצי שנה הקודמת בילה אחת לשבועיים בלהכנס למוסך, ומדי פעם גם להתקע על הכביש.
הודעה אחרונה מאת rashe, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברי פורום יקרים, לחברתנו דרושים מכונאים/ בוחנים ופחחים לבדיקת רכבים לפני קניה / מכירה. תנאים מעולים למתאימים !!! (חובה תעודת מכונאות 03 ו/או הנדסאי מכונות/רכב) קורות חיים בפקס 03-5446603 או באימייל [email protected] בברכה, נבדקי רכב
הודעה אחרונה מאת נבדקי רכב, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם המצב מקובל/תקין או שפשוט שכחו לתת לי אותו במעמד הרכישה?
הודעה אחרונה מאת Rony999, -
-
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בתעוכת ז׳נבה הוצגה גולף החדשה. מתי היא אמורה להופיע בארץ?
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
וולוו S60 שנתונים 2011-2013 יש הבדל בין הגיר של T5 לגיר של T4? בשתיהם זה הגיר הבעייתי כמו הפוקוס? במאיר טרייד טענו לי שזה אותו הגיר אחד לאחד. ומה בכלל האמינות של רכבים אלו
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז לפי ׳גלובס׳ הF-Pace הראשונה נחתה פה, ושייווקה אמור להתחיל בקיץ. מה שיותר מעניין זה שהם כותבים שהיא אמורה להתחרות ברכבים כמו ב.מ.וו X5 ומרצדס GLE, ואם היבואן הוא זה שמאכיל אותם במידע הזה, אני מניח שאנחנו יכולים כבר מעתה לדעת למה לצפות מבחינת התמחור. הבעיה? F-Pace יושבת ומתחרה בקטגוריה הנמוכה יותר של X3, XC60, Q5 וכו״. אלא אם כן זו טעות של הכתב (מה שבהחלט יכול להיות), כנראה שבחברת ׳מאיר׳ באמת חושבים שאנחנו מטומטמים. http://m.globes.co.il/news/m/article.aspx?did=1001121775
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמו שאומרת הכותרת , מעוניין להתחיל לימודי אוטוטרוניקה בזמן שירות הצבאי , עכשיו הקרוס נערך בערב בפעם / פעמיים בשבוע , אני פרופיל 45 עושה יומיות 9:00-12:00 ועתיד הצבאי שלי מונח בשאלה (הכוונה שעלול לקבל פטור בחודשיים הקרובים ) התחלה של הקרוס היא בגלל שאני רוצה להשים "רגל" בעולם , ובסוף הקרוס יוצאים עם מכונאות סוג 1 וחשמל רכב סוג 1 אשמח אם מישהו יכול לכוון או לייעץ אם זה בעניין הקרוס / בעניין הלימודים במהלך שירות .
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 1 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום חברים. למישהו יש את הספר ומוכן למכור אותו או יודע היכן ניתן להשיג אותו ? (בחנויות יד שניה לא הצלחתי).
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום. אבד לי לפני מספר ימים הארנק ובתוכו הביטוח חובה. מחר נגמר לי הטסט בקטנוע. האם ניתן להעביר טסט עם צילום של התעודה? תודה
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בפרסומות שהם מפמפמים ברדיו: שנה אחריות על מנוע וגיר 5 שנים אחריות למצמד ותיבת ההילוכים
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
יצא לי לקרוא סיקורים באינטרנט של דגמי מיצובישי השונים שהגיעו לארצנו. כמעט לכל סיקור מתלווים טוקבקים שטוענים שעבר זמנה של מיצובישי, שהחברה הזאת מתה ממזמן, שהדגמים לא מתחדשים, שהכל ישן ועתיק, שלא משתלם לקנות, שאוטוטו החברה פושטת רגל. דוגרי, אין לי מושג אם זה נכון או לא נכון. אולי כן, אולי לא. קצת מריח לי מוזר הטוקבקים האלה, וזה נראה כאילו כתבו אותם סוכנים של חברות מתחרות, אבל בכל זאת רציתי לברר את הענין הזה איתכם. לפי מה שאני רואה, מיצובישי כן מנסים להתאמץ, לפחות בעיצוב החוץ של אאוטלנדר ופג'רו (הפג'רו עוד לא הגיע לארץ), והם משקיעים גם באיבזור מקיף לרכבים שלהם.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס,
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 406 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- sperial
- daniel.asu
- EEEBBR
- hgilad123
- nisim91
- itamar_by
- Moshe c
- hans
- טויוטה סופרה
- nadavd4
- blackice
- SlowRide
- borsood
- amlh
- dorsht
- natco
- hs10480
- דובצע
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- gadik6
- שחר 1
- orankohn
- MIHAEL
- David32
- eladns
- Aviady001
- BassDriver
- אריה שאג
- korenz1213
- yahaga
- ANUTKK
- BoazB11
- fatboy1340
- lanosforce
- כוכב השחר
- farkash7
- om2
- quizlette85117701
- matan_mil
- flytomars
- Avia
- amosbmw
- shlomiko
- zvigolden
- `Infinity
- rev-Match
- AUDIO KING
- Shai.sku
- פריג'י
- gpro
- davemustaine87
- Haim_gds
- Yuvalino
- רפי לין
- orsh99
- T_A
- mikk
- קוסקוס
- earlofbug
- guy.a
- EliC25
