רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
עיריית פאריס הודיעה שעקב הזיהום הרב רכבים שיוצרו עד 31 בדצמבר 1996 אסורים בנהיגה בימי חול; יכולים לנוע ברחובות העיר בסופי שבוע בלבד. הפרת התקנה תגרור קנס שעשוי להגיע ל-450 יורו (מקור). בדרך כלל בישראל ממהרים להעתיק כל תקנה מגבילה. בקרוב בתל אביב?
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
מתחיל את הפוסט בבקשה/דרישה- לא לקחת מילים, תמונות, וידאו, תכני שמע (קול), תוכנה, שילוב של וידיאו ותכני שמע, לא להעתיק, לפרסם או להציג כל טקסט, חומר גראפי או עיצובי, קובץ, קוד, או תוכנה ללא הסכמת פותח השרשור (אני) באופן מפורש ובהודעה פרטית, שבה מצורף מכתב שבו אני (פותח השרשור) מאשר לחפץ בכך לקחת את אשר חפץ משרשור זה. מכונית היברידית. תחשוב/י על מכונית היברידית. חשבת? יופי. על מה חשבת? רוב הסיכויים שחשבת על טויוטה שדואגת לטפח את המשוואה טויוטה=היבריד(ואמין) בעולם, כנראה על פריוס. מכונית שכמות האוהדים שלה שווה לכמות השונאים (ועליהם נמנים עבדכןם הנאמן, כמה מחברי הפורום וטופ גיר הישנה והטובה, למשל). אם אתה יותר בעניין של שיוט נינוח, כנראה חשבת על איזו לקסוס היברידית מפוא…
הודעה אחרונה מאת רועי עוזרי, -
- 6 תגובות
- 949 צפיות
המשטרה היפנית החלה בחקירה נגד סוזוקי בחשד שזייפה תוצאות צריכת דלק. http://www.bbc.com/news/business-36441906
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
פרסום תמונות רכבים עם לוחית רישוי גלויה וציון מיקום הרכב. (נוהל חדש בהודעה 52) 1 2 3 4 6
מאת Maor Bracha-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 80 תגובות
- 26.5 אלף צפיות
שלום לכולם, בד"כ אני נוהג להתעסק בעניינים שלי ולא לדחוף את האף. היום במהלך שיטוט אינסטגרם רנדומלי בעבודה אני מגלה משתמש שהעלה תמונה של טרנספורטר, על פניו נראה שמור ואהוב, עם לוחית רישוי גלויה ויותר מזה- Geotag על המפה שמציג רחוב ומיקום מדויקים. מתוך הזדהות עם בעלי הרכב בחרתי לחרוג ממנהגי ולהעיר בצורה עדינה שאולי לא הכי חכם לתייג את הרכב על המפה ולהקל על עבודת המשחיטים והגנבים. בתמורה- קיבלתי זלזול וצחוק... מתוך דאגה אמיתית לעוגמת הנפגש שעשויה להגרם לבעל הרכב, אני מפרסם זאת כאן. אולי הוא גולש כאן, אולי אתם מכירים אותו, אולי אתם לא מכירים אבל משתמשים באינסטגרם ותוכלו להגיב גם אתם על התמונה. http://statigr.am/p/266483089942164968_6892476
הודעה אחרונה מאת Scort, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 69 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
נשרף לידידה ה BALLAST לאאודי A1 2012 שלה. במוסך המרכזי העיזו לתת לה מחיר של 5 אלף. מפירוק נתנו 1500 ש"ח. חיפוש זריז של 5 דק נתן תוצאה של BALLAST מקורי וחדש של אאודי, דגם אחר אבל עם אותם הנתונים, לאותו השנתון, עם אותם החיבורים ב 40 יורו... בושה. אני לאודי כנראה לא אתקרב עם התמחור שלהם לחלפים.
הודעה אחרונה מאת quiksilver, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
הרכב מצויד בשני פתחי מיזוג קדמים בלבד, ולכן בשמש הישראלית הקופחת השאלה המתבקשת היא האם המזגןעומד במטלה ומקרר כפי הנדרש ? אודה לעדכון מבעלי רכב .
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
רוני אהרונוביץ קטל את הפיאט טיפו במבחן השוואה לסקודה רפיד. מהכרות שלכם, האם הפיאט טיפו אכן כל כך כושלת?
הודעה אחרונה מאת system_x, -
הונדה ישראל צפויים להתחיל בשיווק הונדה סיוויק טייפ R החדשה, ממש בקרוב מחיר 280/290 אלף שקל http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33624-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A4-R-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91.aspx
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
האם יש אפליקצית סמארטפון מומלצת שיודעת לתכנן מסלול מרובה יעדים? - לשימוש חבר שעובד במשלוחים וצריך לעבור עשרות כתובות ביום ורוצה לארגן את המסלול באופן אופטימלי. ראיתי תכתובת בפורום על הנושא מ-2012 ונראה היה ש: 1. Waze לא מאפשרת. (אפשר להוסיף יעד ביניים אחד בלבד, וסדר היעדים הוא לפי סדר ההזנה) 2. iGo יודעת להציג את הכתובות על המפה, כך שאפשר לתכנן בעצמך מסלול הגיוני. (אך דורש להשתמש גם עם וויז לכל יעד, לא לוקחת בחשבון פקקים וגם בטח בתשלום ניכר) 3. Google Maps - כמו Waze. השיקו לאחרונה אפשרות להוספת יעד ביניים אחד. האם יש משהו מומלץ שעושה את העבודה? תודה
הודעה אחרונה מאת eranl99, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חבר מחפש להשכיר רכב יוקרה לחתונה שלו(אוגוסט). האם יש למישהו ניסיון עם חברת השכרה באזור חיפה עד נהריה? המלצות אזהרות יתקבלו בברכה תודה
הודעה אחרונה מאת yoyoav, -
-
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
השאלה היא האם ניתן עקרונית להטות את מחירי המחירון של יד 2, בכך ש"שותלים" מודעות פיקטיביות לסוג רכב ספציפי ושנתון ספציפי, עם מחירים לכיוון הצד שאליו רוצים להטות את המחירון ? כלומר בעצם מגדילים לאתר את בסיס הנתונים, על ידי נתונים פיקטיביים של מודעות מכירה , במחירים למעלה או למטה , בהתאם לרצון הקונה או המוכר, כדי להשפיע על המדד שלהם ? וזה מה שרשום באתר - "מחירון רכב יד2 מבוסס על מדד יד2 בזמן אמת ועל עבודת סטטיסטיקה של אנשי מקצוע מובילים בתחומם. מידי חודש מתבצעות באמצעות לוח יד2 עשרות אלפי עסקאות קניה ומכירה של רכבי יד שנייה. מערכת המחירון החדש שואבת את מידע הביקושים והמחירים בזמן אמת ומשקללת אותו לטובת קביעת מחיר השוק האמיתי. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק במהפכ…
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
לרגל ההודעה על תחילת השיווק מחדש של מותג לאדה, ביקשנו מהיסטוריון הפורום חן פרחי לתת לנו סקירה קצרה על ההיסטוריה של החברה הרוסית. החל מגלגוליה של פיאט 124 לאורך השנים, דרך הניבה 4X4 ועד ההגעה שלה לישראל בתחילת שנות ה-90. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת nonagon, -
-
השמועה אומרת שקרסו הולכים לייבא לאדה לארץ. יש להם בכלל את מערכות הבטיחות החיוניות (ESP, וכו׳)? יש למישהו פרטים?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, יש ברשותי (יותר נכון - ברשות דודתי) רנו מגאן 2006, עם דפיקה בחלק האחורי, ללא גלגל רזבי, לפעמים לא מניע... בקיצור, רכב סטודנטים שלה לשעבר. אני רוצה למכור אותו לפירוק. הבנתי שצריך קודם להסיר את הרכב מהכביש במשרד התחבורה. בכל מיני מקומות ראיתי שנותנים על זה החזר אגרה + מענק. מהו אותו מענק ומה גובהו? מישהו יודע? לאחר מכן ניתן למכור את הרכב לפירוק, או שיש עוד שלב בתהליך באמצע? האם עדיף למכור לפירוק או לגריטה? מה ההבדל? תודה
הודעה אחרונה מאת Overkiller, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמו בכל שנה ביוני (אחד החודשים העמוסים בטסטים) האגרת רישיון רכב הגיעה עכשיו יש לי בעיה קטנה, אני טס לחול לתקופה של חודשיים בדיוק כמה ימים מאז שהרישיון מחודש.. האם אני "מפסיד" את החודשיים האלה? זאת אומרת אני לא בארץ ואף אחד לא ייסע ברכב והתשלום כבר שולם..יש מה לעשות עם זה? חחח אם אני משאיר את הרכב בחנייה ללא טסט וחוזר חודשיים לאחר שהמועד עבר.. תהיה בעיה עם זה? אפשר לגשת למוסך ופשוט להעביר את הרכב טסט? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, הרכב עבר קצת פחות מ1000 קילומטר והצריכת דלק עומדת על 1:10.5 קילומטר לליטר. מדובר בנסיעה 90% עירונית והררית (חיפה...) ונהיגה מאוד עדינה, רוב הזמן לא עובר 3K (עדיין בהרצה). האם זה נורמאלי? אמור להשתפר אחרי קילומטראג' גבוהה יותר? שאלה נוספת, תדלוק באוקטן 98 יותר בריא למנוע הנ"ל? זה יתרום לצריכת הדלק ולביצועים? תודה,
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
למרות שהוא משווק פה מספר שנים ומתחרה באחת הקבוצות הצומחות במהירות, פורד קוגה לא ממש הצליח להטביע חותם בשוק הישראלי. לאחרונה הוא קיבל מנוע, תיבת הילוכים ומחיר חדש שבעזרתם הוא מנסה לחזור לסיבוב שני בזירה. שלחנו את ישה, המבוגר "האחראי" של הפורום לנהוג, לבלום, לפנות ולמשמש פלסטיקה. הוא חזר עם תובנות על עמישראל לא פחות מאשר על הקוגה. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת ישה, -
Fast N' Loud
מאת bjlb-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
עושים חיים האמריקאיים. אבל לא ברור לי הקטע הזה. כל פעם ריצארד מגיע לקנות אוטו, שולף קאש וישר מעמיס את האוטו. אין העברת בעלות? או שרק חוסכים מאיתנו הצופים את הקטע הזה. ושלא לדבר על השיפורים ללא שום בעיות בטסט, מנועים, מתלים וכו'. אין בקרה? ודרך אגב, ארון קופמן, הוא משלנו? לא נשמע לי אחרת...
הודעה אחרונה מאת Igalz, -
-
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אז אחרי שתהליך המכירה הושלם הגיע הזמן לסיכומים וקצת חפירות. לפני כמעט 3 שנים הגיח לעולם בני הראשון, באותו הזמן אני מתנייד בסיריון כרכב חברה (שעם הזמן הוחלפה במיקרה) ואישתי בתחבורה ציבורית. ההבנה כי אישתי היא זו שתאסוף את הילד מהגן הביאה אותי לחפש רכב פרטי, והיו לנו 3 נקודות חשובות עבורנו: 1. רכב בטיחותי. 2. רכב ממודל מתקדם. 3. גיר ידני. האופציות היו פיאסטה, איביזה, פונטו איוו והפאביה. הביקורות הטובות על ההיגוי וההתנהגות של הפיאסטה בצירוף עלויות ביטוח נמוכות גרמו לנו לבחור בה. האזמפלר הספציפי נבחר תוך לקיחת סיכון, רכב בן כמעט שנה וחצי עם 42000 קילומטר, הסיכון המחושב היה לקבל רכב כמעט חדש בהנחה גדולה עקב הקילומטרים מתוך הנחה שהנתון יתאזן עם נסועה שנתית נמוכ…
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
הרכב ישן חייב שני מבחני רישוי בשנה. השאלה : מה צריכה להיות יתרת חדשי הביטוח המינמלית ? (נאמר טסט ב1 לחודש סיום מועד הבטוח 27 לחודש- מקובל על הבוחנים ??)
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, בתאריך 22/6 אני יהיה בבולגריה למשך שבועיים. בין התאריכים 25-29 ליוני אני טס בטיסה פנימית לבורגס. האם באחת מהערים יש מסלול כלשהוא שאפשר להשכיר ולשבור שגרה קצת? אפשר גם קארטינג וגם רכב. יש לי כסף ורישיון. חשוב להדגיש שאני רק בן 18. אני יודע לדבר לקרוא ולכתוב (עם שגיאות) בבולגרית , לכן זקוק רק למקומות. ההורים שלי לא מכירים מקומות שכאלו, וראיתי שרשור בעיר פלובדיב (שדיי קרובה לסופיה) שאולי אסתכל ואברר, חוץ מזה ,יש עוד אנשים שיכולים לתרום?
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לקבל המלצה למכון בדיקת רכב באזור רעננה. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
קיבלתי טלפון מלווה בדמעות וצעקות כעס ממישהי שאני בקשר איתה(עזבו כרגע הגדרות), אתמול בלילה שדד אותה סודני וגנב את התיק שהיו בו מפתחות לרכב ופלאפון. את הרכב היא גררה לביתה אבל אין מפתח רזרבי או דרך לפתוח את הרכב ולהניע אותו. מה ניתן לעשות ואם מישהו יכול להמליץ אני אשמח.
הודעה אחרונה מאת Lagy1941, -
- 3 תגובות
- 982 צפיות
ערב טוב, אני נמצא לפני רכישת רכב חדש בסיוע הלוואה עומדת מביטוח לאומי . הרכב הייציג כלומר הרכב המשתלם ביותר כלכלית בקבוצתו הוא סיביק סידאן . סה"כ הרכב נחמד,אבל, כיסא הנהג תוכנן די נמוך -עובדה המקשה על כניסה ויציאה מן הרכב. בנוסף, גב הכיסא רחב מדי ולא הרגשתי תמיכה מספקת לצידי הגב. האם החלפת כיסא נהג ברכב חדש היא פעולה אפשרית ומקובלת? מהו סדר גודל העלויות ? תודה
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני נכנסתי לתפריט וביטלתי את הנעילה של הדלתות, למרות זאות בבדיקה המאבטחים לא מצליחים לפתוח את התא מטען. רק אחרי שאני פותח את דלת הנהג, הנעילה של התא מטען משתחררת. יש דרך למנוע את הנעילה של התא מטען אחרי הפתיחה של הרכב?
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים יכול להיות שתגיע לידי סובארו לגאסי 92 אוטו' מנוע 1.6 לבנה , שמורה חיצונית ופנימית, אבל מכנית קצת מעשנת , רציתי לדעת איזה ערך יש לרכב הזה בעולם שלנו ? ואם כדי לשמר אחת כזו ? נכון שלא מדובר בגירסת טורבו או 4על 4 אבל זה מה שיש לי יותר נכון יכול לקבל לידיים . מה אתם אומרים יש משהו מיוחד וערך סנטימנטלי ?
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
-
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היום בשעות אחר הצהריים עצר אותי בוחן תנועה לבדיקת עשן. הרכב הוא פאג'רו קצר דיזל (מנוע 3.2). הבקשה הראשונה של הבוחן הייתה להרים את הרכב ל5000 סלד לבדיקה ויזואלית, בתגובה אמרתי לו שאינני מוכן להעלות את הרכב ל5000 סל"ד משום שהוא איננו מיועד לעבוד בסלד כזה(אדום מתחיל מ4000). הבוחן ביקש לעלות לרכב בשביל לבצע בעצמו את בדיקת העשן ולא איפשרתי לו... בסופו של דבר לאחר ויכוחים ואיומים מיצידו להוריד את הרכב מהכביש על דברים נוספים שלא היו ולא נבראו והתעקשות שככה צריכה להתבצע הבדיקה שלפתי מצלמה ואמרתי לו אין שום בעיה הכל מצולם בוידאו גש ותבצע את הבדיקה רק תן לי את הפרטים שלך כדי שאוכל לתבוע אותך על הנזקים שיגרמו. בסופו של דבר הבוחן המציא שהוא עשה "בדיקת מנהל" והרים את הרכב עד 3500 סל…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
אז קיבלתי את הרכב לפני כמעט שלושה שבועות והנה מספר רשמים שלי מהרכב (אינני כתב רכב, לא מומחה גדול ולא כלום, פשוט רוצה לשתף בדעותיו של אדם פשוט): אז קודם כל הרכב נראה מעולה. הדיפיוזר האחורי עם המפלט המשולש, בתוספת כל קונוסי האוויר שמפוזרים ברחבי הרכב נותנים לרכב מראה קרבי מאוד, כמובן שהג'אנטים והבלמים הגדולים מוסיפים. מבפנים - הגה ספורטיבי נוח מאוד לאחיזה עם 4 בליטות לאחיזה נוחה יותר ותחתית שטוחה עם כיתוב OPC שלא נותנים לשכוח במה אתה נוהג (או במה אתה לא נוהג P:), מושבי באקט של ריקארו בגימור עור משולב בד, נותנים תמיכה מעולה לגוף כשצריך אותה. הרכב מגיע עם מזגן עם בקרת אקלים ובקרת שיוט ששניהם פיצ'רים נוחים לטעמי. איכות ההרכבה של הרכב לא בשמיים, כמו גם איכות החומרים …
הודעה אחרונה מאת oryo, -
שלום לכולם, רוצה לשתף אותכם בחוויה שלי בבבדיקת הקניה אולי זה יתן נקודת מבט האם ללכת / לא למקום. הלכתי לחברת רכבים ולקחנו רכב לבדיקה, הגיעה מהחברה כמובן נהג משלהם. נעזוב את התור המטורף שחיכיתי בשישי שעה רק בשביל להיכנס לעשות בדיקה, ונעזוב את החוצפה הישראלית להדחף מכל כיוון במקום לחכות בתור מסודר. התחילה הבדיקה, (500 שקלים הלכו להם), אחרי כ20 דק הם פשוט שמו את הרכב בצד בלי אף אחד, במשך כחצי שעה,אני רואה שהתור זז בצדדים ולא מבין מה קורה הלאה עם הרכב, הוא פשוט עומד לו הלכתי לאחד הבודקים לשאול מה קורה: "הרכב צריך לעבור נסיעה עם הבוחן" - "נו ואיפה הבוחן ?" "לא יודע, חפש איפשהו" הלכתי לפקידה ששילמתי לה את הכסף לשאול מי אחראי מה קורה שאני כבר חצי שעה …
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום נתקלתי בקישור הבא; http://wheel.co.il/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%AA%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%99%D7%99%D7%97%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9C%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1-%D7%91%D7%AA%D7%90/ כחובב רטרו, חייב לציין שמאוד אהבתי את שראיתי, קל וחומר שמדובר על משהו בעל ערך סביבתי שמעבר לעולם הרכב. וכשזה בא מלקסוס, שיצרו בעצם את מהפכת איכות השירות בתחום הרכב בארץ, אז בכלל. ולסיום, חידה: מה המכונית העומדת לצידו של בניין בנק החקלאות בתמונה הישנה?
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 449 אורחים (הצג רשימה מלאה)
