Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה שלילית בבדיקת קניה מקומפיוטסט ראשל"צ מערב


RaMD
שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף אחד לא צריך לשאול, אבל אני מניח שאדם עם תודעת שירות מסוימת יעשה מאמץ מסוים לקצר את ההפסקה שלו (לא אומר לטרוף בשתי ביסים תוך כדי בדיקת רכב, רק לא לקחת את הזמן יותר מידי) כדי לשרת לקוחות (ולדברי פות״ש היה אחד כזה, ואפילו ארוך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה שעובד שכיר יקצר את ההפסקה שמגיעה לו כחלק מתנאי העסקתו?

מה, כל פעם שיש לחץ לא תהיה לו הפסקה?

במוסך לא נתקלת אף פעם במצב שתוך 15 דקות אפשר לסיים טיפול ברכב ולשחרר את הלקוח, אבל בדיוק הגיעה שעת ההפסקה וכל העובדים הלכו לאכול? ואז הרכב ישוחרר רק בעוד שעה?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא דיבר על קיצור זמן ההפסקה, אלא על מתן שירות כמו שצריך. קודם שיסיים עם הלקוח ואז שישב לאכול גם שעה אם מתחשק לו ולמעסיק שלו אין התנגדות.

 

אני בהחלט מצפה מעובד שיקדיש עוד רבע שעה כדי לסיים ולשחרר לקוח במקום לתקוע אותו למשך שעה נוספת.

לפחות אני כך עושה, כשאני מטפל בלקוחות. קודם מסיים (בהנחה וזה לא משהו מתמשך) ורק אחר כך יוצא לצהרים, גם אם זה אומר שאני אוכל ב 14:00 ולא ב 13:00.

לטעמי ככה זה צריך להיות, אתה לא חייב לאכול בדיוק ב 12:30 על הדקה אלא אם אתה עוד שניה מתמוטט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אז את הלקוח הנוסף יטפל מישהו אחר, או שימתין בסבלנות. באחריות החברה לדאוג שיהיה מישהו שמטפל בלקוחות ולא אדם אחד.

 

יש הבדל גדול בין לתקוע מישהו שכבר התחיל טיפול (לקוח שבוי) לבין מי שרק הגיע ואומרים לו שכרגע אי אפשר לקבל אותו (ויכול לחזור במועד מאוחר יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את כל התגובות בשרשור כי אני עייף וכבר מאוחר, אבל אציין שגם אני לקחתי רכב לבדיקה אצלם שבדיעבד התברר כגרוטאה והיחס והשירות שם גרמו לי להבין שאני אפילו לא אעבור באותו רחוב בו הם נמצאים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להמתין בסבלנות? מישהו במדינה שלנו מוכן להמתין בסבלנות?

עומדים עם סטופר ליד העובד שאוכל כריך וישר מתלוננים על חוויית שירות גרועה.

יש לי סיפור אוף טופיק מקנדה ( מדינה עם רמת השירות שקשה להתחרות בה). תיאטרון שלנו "גשר" הגיע לטורונטו. באחת החזרות, כאשר נשארו 10 דקות לסיום פתאום כבה האור על הבמה. מסתבר שבדיוק בשעה 13:00 מתחילה הפסקה של עובד במה באולם. הוא פשוט סגר להם את החשמל והלך. לא עזר שום דבר - לא הסברים ולא בקשות. חיכו כמו גדולים שעה עד סיום ההפסקה של העובד. שירות גרוע או כיבוד זכויות?

הייתי בכמה מוסכים בהם על הקיר רשומה שעת הפסקה של העובדים. בזמן ההפסקה המוסך שומם. כל העבודות הופסקו בלי קשר למצב ולסיום משוער. קוראים לזה זכויות עובדים. לכל אחד מאיתנו יש זכויות, ואף אחד כאן לא מוכן לוותר עליהם. אבל לדרוש מאחרים לוותר זה מקובל.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השעה מאוחרת ואין לי כוח להתווכח עם הקישקוש שכתבת, מי ביקש ממנו לוותר על זכויותיו שלא לדבר על דרש ???

 

אם לקוח מגיע ואין אף אחד שיטפל בו, אז הוא חופשי ללכת למקום אחר או לחזור מאוחר יותר, אף אחד לא תוקע אותו.

אם התחילו לטפל בו ואז העובד החליט ללכת להפסקה, הוא תוקע לקוח ולא נותן לו ללכת, לא מסיים את העבודה, כשהלקוח עומד ומבזבז את זמנו שלו שהוא יקר בדיוק כמו זמנו של העובד. זה מבחינתי זלזול בלקוח והבדל שמיים וארץ ממוסך כפי שאתה מתאר, כי במוסך זה רשום, זה ידוע, זה נוהג, ובכלל כשאתה מגיע למוסך אתה בדר"כ לא ממתין לתיקון כי זה לוקח זמן. כשאתה הולך לבדיקה, אתה מצפה שיבדקו את הרכב (כמה? מקסימום חצי שעה?) ושיחררו אותך לדרכך.

 

לכל סיפור יש שני צדדים, צריך לעשות את הדברים בצורה כמה שיותר הוגנת לשניהם.

 

לא הגיוני שהעובד במה סגר להם את החשמל והלך, כן הגיוני לתאם איתם מראש, או להגיע להסדר כזה או אחר איתם. אין כאן שום קשר לכיבוד זכויות.

אף אחד לא פגע בזכויות העובד - כלומר אף אחד לא אמר לו לא לקחת הפסקה, אבל כשאתה עובד עם לקוחות ולא במשרד עם עצמך מול המחשב, אז כן כדאי להתחשב בהם.

 

אם אני יושב עם לקוח בטלפון חצי שעה והנה הגיע 12:30 אז צריך ליפול לי הטלפון מהיד ולסגור עם הלקוח ?

סורי, לא הגיוני מבחינתי, גם בתור לקוח וגם בתור נותן שירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדתי חמש שנים במקום שמשרת עשרות לקוחות כל יום

 

הייתי צעיר ונאיבי, נכנסתי עם "מוסר עבודה" ולא העזתי להפליץ כל עוד יש לקוחות מולי

לפחות פעמיים-שלוש בשבוע הייתי מזמין אוכל בשעה 1 ומתפנה לאכול אותו אולי ב6 בערב

אכלת פעם שווארמה או פיצה שישבה בצד חמש שעות? מבטיח לך שזה לא טעים.

השנים לאט לאט עברו להן וכל הצוות של המקום התחלף, עבר לדשא ירוק יותר.

 

אתה חושב שלמישהו בעולם הזה אכפת שאני "הקרבתי" את ההפסקה שלי בשבילו?

 

עכשיו אני קצת פחות צעיר וקצת פחות נאיבי, מגיע לי הפסקה? לא מעניין לי את

השו-איסמו, הולך לאכול וזהו, שיתפוצץ כל מי שזה מפריע לו.

יודע מה? העסק עדיין מתקתק, אף אחד לא מת מזה שהוא חיכה חצי שעה.

 

מאוד ממליץ לקרוא את זה: PSA: Take Your Fucking Lunch Break

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם הזכרתם לי סיפור מלפני 8 שנים. אני נחתתי בארץ מסויימת ניגשתי לקבל את המזוודות מחכה חמש דקות לא מגיעים מזוודות מהטיסה מישראל עברו רבע שעה כולם מחכים עברה חצי שעה לא מגיע כלום בסוף התברר הסבלים הלכו לאכול ומצידם שהעולם יתפוצץ והם אוכלים. וכולם חיכו בסלבנות.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתכם, את הרכב במכון מקבל עובד אשר מתחיל את כל הבדיקות הנחוצות כשהוא על הארץ וע"ג הליפט.

את הבדיקה המסכמת, נסיעת המבחן וההסבר ללקוח מבצע בוחן.

פות"ש נקלע ככל הנראה למצב בו רכבו התקבל לעבודה בעוד הבוחן היה עם לקוח אחר ואח"כ יצא להפסקה.

בכל מצב, לא כל הבוחנים יוצאים להפסקה בו זמנית, תמיד ישנו עובד ו/או בוחן נוסף אשר משרתים את הלקוחות.

לאחר ברור(לא ממצה), ביום המדובר, בוחן אחד היה בחופשה, שניים בעבודה(בנוסף התקבל בוחן רביעי חדש שנכרכה לו הכרות/התמקצעות).

כך נוצר שבעת שהרכב החל את הבדיקה נותר רק בוחן אחד שכנראה היה עסוק בבדיקה של רכב אחר ורכבו של פות"ש נותר "יתום".

 

"מורח הפסקה" - אין מחילה על הצעתך שהעובד לא יקבל את מלוא זכויותיו להפסקה מלאה ללא הפרעות(גם אם הוא מסתובב באפס מעשה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אחת הייתי שם עם קונה שרצה לבדוק את האוטו של אחי.

לא היה לחץ.

היתה בדיקה מרשימה ומקצועית.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהתחילו לעבוד על הרכב שלו אלא רק הוא שילם את עלות הבדיקה פותח השרשור מתאר את המצב כאילו התחילו לבדוק את הרכב שלו עצרו באמצע והלכו לאכול.

גם אצלנו בעבודה יש שעת אוכל אף אחד מנהל לא ייבקש מעובד לקצר אותה רק בשביל לחזור מהר לעבודה,אצלנו מקובל שאם עוזבים עמדה אז תמיד יש מישהו שמחליף אותך במקרה שיש צורך אלא אם אין צורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אינך יודע את הדברים לאשורם(או שהנך מתקשה בהבנת הנקרא), אל תנחש ואל תקיש מסקנות כשאינך מכיר את העובדות.

תקרא שוב - הבדיקה החלה עם אחד הבודקים ואז שמו את הרכב בצד. לאחר שהוא שאל את אחד הבודקים בעמדה: "לשם מה ההמתנה?" השיבו לו: "כי הרכב מחכה לבוחן לנסיעת מבחן".

 

קפיש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בכלל לא העניין של ההפסקה. לכל עובד מגיע הפסקה ובאחריות העסק לדאוג למחליף ולשמירה על המשך העבודה בזמן שאותו עובד בהפסקה.

העובדה שלקוח ממתין בגלל שעובד באוכל היא מטרידה כלעצמה ואומרת בבירור שהמכון אינו מתנהל שירותית טוב.

לא קיימת חיה כזו בכל מקום נותן שירות בסיסי שהעבודה נפסקת בגלל ארוחת צהריים.

המכון צריך לדאוג לכמות כוח אדם מספקת על מנת לתת את שירותיו גם בזמן ההפסקה של עובדיו ולדאוג לרוטציה שתאפשר תזרים עבודה קבוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...