Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה שלילית בבדיקת קניה מקומפיוטסט ראשל"צ מערב


RaMD
שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב האמת שהגעתי לשם עקב דרישתו של הקונה. אקדים ואומר שהיה לחץ רציני במכון בכללי בעיקר בטור לטסטים.

אני די התרשמתי מהשירות היחסית מהיר והמקצועי, אפילו די התרשמתי מכך שהוא בדק את הצבע בכל נקודת ברכב כמעט כדי לוודא שלא היו תאונות או תיקונים.

בסופו של דבר ישב איתנו אדם שהסביר הכל בפירוט ואף את המשמעות של כל דבר, ידוע שחלק מהדברים הם כסתח מוחלט אבל עדיין חוויה בסדר לחלוטין.

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מיקסום רווחים במחיר של פגיעה השירות אינה מתכון לעסקים טובים!

זה נשמע לך הגיוני מה שכתבת?! "

והוא יעשה הכול כדי לתת כמה שיותר תפקידים לעובד אחד"



השיטה הזאת נראית לך יעילה ומקצועית? לזרוק את כל העבודה על בנאדם אחד.

אין לך כסף לשמור על כח אדם מתאים לכמות העבודה שלך אז תמצא מישהו שכן.

שום בעל עסק לא ירוויח לטווח הארוך אם תהיה פגיעה בשירות.

זה שהוא מוציא עוד משכורת על עובד ומייעל את רצף העבודה שלו לא בהכרח אומר שהוא יפסיד כסף. מה שזה בטח אומר שיותר עבודה תיעשה בפרקים של זמן ויותר לקוחות מרוצים שיחזרו וימליצו. וזה חברי ממנף את העסק שלך.

קמצנות על משכורת וזריקת כל העבודה על עובד אחד אינה הדרך לנהל עסק!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאד פשוט:

בתור בעל עסק נותן שירות צריך להתמקד בשני דברים עיקריים :

1. שירות ללקוח

2. טיב המוצר.

וזה אומר שבשעות הפתיחה לקבלת הקהל העבודה לא נפסקת והתורים היחידים שיהיו הם תורים לגיטימיים.

אם הייתי רואה שהעבודה נעצרת בגלל שעובד שלי צריך הפסקה הייתי מגייס עוד עובדים כדי לשמור על הטיפול בלקוחות.

אין שום בית עסק בעום שמכבד את עצמו שמפסיק קבלת קהל בגלל הפסקת עובדים (חוץ ממונופולים בארץ כמובן..)

בעל העסק צריך לדאוג על כמות כח אדם מספקת כדי שהשירות ללקוח לא ייפגע.

אני יודע שהקונפסט השירותי הזה זר לכמה אנשים פה שרגילים ל״חווית שירות״ אחרת כאן בארץ אבל ככה אני הייתי מצפה מבית עסק וככה אני הייתי מנהל את העסק (לו היה לי)

 

בעל עסק צריך להתמקד ב ה מ ו ן דברים

1. שיווק

2. מכירות (מכירות זה לא כמו שיווק)

3. ספקים

4. עובדים/משמעת

5. תזרים מזומנים/ניהול כספים - שהפועל היוצא זה בחירת מספר העובדים יחסית להכנסות, ולא ע"פ הרצונות של פלוני.

6. ניהול שוטף

7. לוגיסטיקה

8. עוד כמה דברים שבטח שכחתי.

 

עכשיו תסביר לי איפה הרצליונל שלך נכנס לתמונה, בהנחה ואין הצדקה כלכלית להביא עוד עובד (סתם כדי שתבין, עובד שמרוויח 5000 ברוטו, עלות המעסיק עליו היא בערך 7500, כלומר המעביד צריך להכניס 7500 כל חודש רווח (לא הכנסות) כדי לממן את העובד בלי להרוויח עליו בפועל).

 

בבקשה, תחשוב על זה. אל תענה לי, כי כל תשובה שענית ותענה רק מוכיחה שאין לך אצבע בהבנת להיות בעל עסק/ניהול עסק וכל מה שאתה אומר זה פשוט שטויות.

 

לגבי ההודעה האחרונה שלך - מי אמר שהוא זרק את כל העבודה על עובד אחד? ישנם 4. היה מקרה ובאותו היום הספציפי היה רק 1 זמין למשך X זמן, בגלל הארוע שקורה פעם ב... צריך העסק לממן לך עובד נוסף על כל המשתמע מכך ? היצאת מדעתך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, לא ניהלת עובד בחיים שלך, לא דאגת לשלם משכורת של אדם שמשפחה תלויה בפרנסה שלו, ואתה עף על עצמך בעצות עסקיות. (התשובה היא לרוי 007)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקסום רווחים במחיר של פגיעה השירות אינה מתכון לעסקים טובים!

זה נשמע לך הגיוני מה שכתבת?! "

והוא יעשה הכול כדי לתת כמה שיותר תפקידים לעובד אחד"



השיטה הזאת נראית לך יעילה ומקצועית? לזרוק את כל העבודה על בנאדם אחד.

אין לך כסף לשמור על כח אדם מתאים לכמות העבודה שלך אז תמצא מישהו שכן.

שום בעל עסק לא ירוויח לטווח הארוך אם תהיה פגיעה בשירות.

זה שהוא מוציא עוד משכורת על עובד ומייעל את רצף העבודה שלו לא בהכרח אומר שהוא יפסיד כסף. מה שזה בטח אומר שיותר עבודה תיעשה בפרקים של זמן ויותר לקוחות מרוצים שיחזרו וימליצו. וזה חברי ממנף את העסק שלך.

קמצנות על משכורת וזריקת כל העבודה על עובד אחד אינה הדרך לנהל עסק!

 

רואים שלא ניהלת עסק בחיים שלך אחרת האידיאלוגיה שלך הייתה מתנפצת.

ואם הייתה ממשיך להיות עקשן אז הייתה פושט רגל לאחר חודש.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, לא ניהלת עובד בחיים שלך, לא דאגת לשלם משכורת של אדם שמשפחה תלויה בפרנסה שלו, ואתה עף על עצמך בעצות עסקיות. (התשובה היא לרוי 007)

 

אתה אומר את זה על סמך השערות או שאתה קובע דברים?

כי זה נשמע כעובדות וזה קצת מוזר כי אתה לא מכיר אותי, אני אני מבקש להתייחס לדברים שכתבת כהשערות.

סתם לצורך ידיעה אני כן מנהל עובדים ודואג תמיד העבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר.

לגבי איך אני עושה את זה, זה לא מתפקידך לבקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ביקרת עבודת ניהול של מישהו אחר.

השאת עצות שנראה שנתנו על ידי ילד בן 16 שבחיים לא ניהל עובד אחד, אל תכעס אם זה הרושם שהתקבל.

לא הייתי רוצה להיות עובד שלך אפילו לא לדקה.

אני עדיין סבור שלא ניהלת עובד אחד בחיים. העובד הראשון שתתייחס אליו כמו שאתה רושם, במקרה הטוב ילך ולא יחזור, ובמקרה הרע יעבוד אצלך עד שימצא עבודה אחרת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. זנ כון מה שרשמת, אני רק התמקדתי בשניים מתוך המון דברים.

עכשיו תסביר לי אתה איך רשת כמו קומפיוטסט איך לה רציונל כלכלי לגייס עוד עובדים?

אני משער שגם אם הם ייגיסו עוד 5 עובדים עדיין הם ירוויחו.

כנראה שראיית העולם שלך ושל כל מי שמגיב כאן היא ראיית שירות שונה וזה בסדר.

השקפת העולם שלי על שירות היא לגמרי אחרת וכנראה שלעולם לא נסכים על דרך הניהול.

 

ולגבי ההוכחה שאני לא בעל עסק, זה לא בית משפט פה ואתה בטח שלא שופט. אז אתה מוזמן להביע את זדיעותיך אבל אל תקבע לי פה דברים.

אין לך מושג על ההיסטוריה העסקית שלי ולא זה אתה שתבקר אותי או תסמיך אותי להיות בעל עסק טוב או לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו התגובה הזו שלך היא ילדותית, איך שלא תהפוך את זה.

 

כולנו רוצים שירות טוב ואיכותי.

רובנו גם מוכנים לשלם על זה.

חלקנו מבין שנותן השירות הוא גם בנאדם, ומוכן לקחת בפרופורציות אירועים שונים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התייחסתי לאף אחד באישי ואם כן אני מתנצל.

רציתי להראות את דעתי איך שירות צריך להתבצע באופן כללי ובקומפיטסט בפרט.

אני יכול להגיד לך בפה מלא שכל 12 העובדים שאני מנהל אותם מרוצים מהניהול זמן החופשי שלהם ומההפסקות שלהם.

אז הסבירות שלך לצערי לא נכונה, למרות שאתה זכאי לה.

 

כמו שכתבתי למעלה, השקפת העולם שלי היא שונה וכנראה שלעולם לא נסכים על דרכי הניהול והשירות אותם אני רואה לתת

ותפסיק לקרוא לתגובות שלי ילדותיות, זה נמאס ולא מכבד את התפקיד שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שגם אם הם ייגיסו עוד 5 עובדים עדיין הם ירוויחו.

 

אני אהיה יותר בוטה, מחברי, שהם רומזים בעדינות... אבל מה אתה מבין בזה בכלל?!

אין לך מושג בעסק שלו, ואתה כבר מגייס לו עובדים...

 

הבאת את הספור.

קיבלת מה חושבים הקוראים.

 

יש משהו ענייני להוסיף (ענייני=קשור לתחום הרכב)?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל למרות שמדובר במקרה חד פעמי יש משהו בדבריי רועי כשבעל עסק רואה שביום בספציפי אין לו מספיק אנשים לנהל מחלקה בצורה סדירה הוא צריך לדעת לא לשחרר אנשים לחופש ובמידה ואין ברירה אז (בלי שקומפי יעלב או אנשים אחרים פה) שימלא בעצמו את התקן של העובד החסר.

זה שהוא בוחר לעבוד על מסלול הטסטים כי זה מכניס יותר כסף זה בחירה שלו.

אבל לקוח משלם לא צריך לסבול בגלל חוסר אנשים עוד ביום שישי שידוע כיום סידורים לחלק מגדול מהאנשים.

הכניסה לשעות הפסקה לא נכונה ,אבל התנהלות המכון באירוע הספציפי מראה על ניהול לקויי במעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...