רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,578 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום נתקלתי בקישור הבא; http://wheel.co.il/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%AA%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%94-%D7%99%D7%99%D7%97%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9C%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%A1-%D7%91%D7%AA%D7%90/ כחובב רטרו, חייב לציין שמאוד אהבתי את שראיתי, קל וחומר שמדובר על משהו בעל ערך סביבתי שמעבר לעולם הרכב. וכשזה בא מלקסוס, שיצרו בעצם את מהפכת איכות השירות בתחום הרכב בארץ, אז בכלל. ולסיום, חידה: מה המכונית העומדת לצידו של בניין בנק החקלאות בתמונה הישנה?
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי... כבר שבועות שאני לא יודע מה לעשות עם השמש המעצבנת הזאת. האוטו שלי בחוץ חשוף לשמש כל שעות היום ועד השקיעה. החנייה היא חנייה פרטית בבניין. החנייה לאורך כל היום בשמש והשמש שלנו חזקה. מה לדעתכם אפשר לעשות? כיסוי רציתי והבנתי שהוא מתקלף ויש איכותיים ופחות, רציתי לעשות סככה או משהו והבנתי שצריך לשלם ארנונה ואישורים. לא הגעתי לשום פיתרון חוץ מלשים על הדשבורד את הניילון הכסוף הזה. מה אפשר לעשות? בבקשה מכם אני חייב את עזרתכם.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, אבד לי מפתח לרנו פלואנס 2010, האם יש למישהו המלצה היכן לרכוש חדש (כולל שלט וקידוד) במחיר נורמאלי תודה מראש
הודעה אחרונה מאת huber, -
אז הנה זה, בשנים האחרונות נדמה שבב.מ.וו קצת איבדו את הפוקוס, המכוניות עדיין טובות מאוד, אבל משהו מהחיבור ההוא שהיה להם כל השנים הלך והתעמעם. במקביל הם התחילו לסבך הכל עם כל הסגמנטים והשמות וזה עוד לפני שדיברנו על מספרי המנועים והנפחים האמיתיים שיותר מסובכים משעות הפתיחה של הדואר. אז הם אולי קצת אבדו את הדרך ונכון שעד לפני כמה שנים ב.מ.וו עם מנוע רוחבי והנעה קדמית,הייתה מוציאה החוצה רבבות עם קלשון ולפידים. אבל הנה, X1 על פלטפורמת הנעה קדמית ומנוע רוחבי מוכיח שהם עדיין יודעים לייצר מכונית שקובעת את הרף בתחום ההנאה מנהיגה בקבוצה שלה. המבחן המלא כאן *המבחן נערך בימי אובך וגשם בוצי, אז הפעם השתמשנו בתמונות יצרן
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
אני מתענין בקנית רכב חדש מצ'מפיון. אבל זה נראה שצ'מפיון לא ממש רוצים למכור יצא לי לבקר באולם תצוגה וביקשתי לבצע נסיעת מבחן. הגעתי שבוע שעבר לנסיעת המבחן אבל הסתבר שהייתה טעות ולא הזמינו את הגירסה שביקשתי לבצע עליה נסיעת מבחן. ישבתי עם נציג המכירות לקבלת הצעת מחיר מסודרת, קיבלתי הנחה קלה והובטח לי שהשבוע ידאגו באופן אישי שהדגם הנכון יוזמן. אחרי נסיעה של 15 דקות (כי זה מה שנשאר) ורושם טוב מהרכב הסכמתי לשלם מקדמה 2000 ש"ח לשריון הרכב תוך כדי שהבטיחו לי שידאגו שהשבוע הגירסה הנכונה תוזמן. בתחילת השבוע אני מקבל טלפון מהאולם שמסתבר שמי שהיה אמור להזמין את הרכב לא עשה זאת ויש בעיה להזמין את הרכב להשבוע. אחרי מספר בדיקות חזרו אלי שהצליחו לסדר את נסיעת המבחן. היום בבו…
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
כתבה: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3688966,00.html?ref=ynet מתוך הכתבה: רשות המסים דורשת ממארגני תערוכת הרכב אוטומוטור כופר (תחליף להעמדה לדין) בסך 100 אלף שקל בגין שימוש במכונית בוגאטי ויירון שהגיעה לישראל לצורך התערוכה בכבישי הארץ. מכונית אחת מדגם זה הגיעה לישראל לפני מספר חודשים, הושאלה מחברת בוגאטי שבצרפת כדי לשמש כמיצב המרכזי בתערוכת הרכב אוטומוטור שהתקיימה בפסח. המכונית, ממנה יוצרו מאות יחידות בלבד, הגיעה ללא לוחית רישוי ישראלית ומבלי שישולמו עבורה מיסי הקניה, מאחר ומדובר במכונית שמיועדת לצרכי תצוגה בלבד.במכתב רשמי שהציגו מארגני התערוכה לרשות המסים הוצהר כי הרכב ישמש אך ורק למטרת תצוגה. יתרה מזאת, מדובר ברכב שכלל לא עבר תקינה —…
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בתמונה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
אז כמו כולם גם לי התחילו רעידות בתחילות נסיעה בין הילוך 1-2 ורעידות עם הנעת הרכב, בעיקר ברוורס. הבעיה, שהרעידות מורגשות רק לאחר נסיעה ממושכת ביום חם וכשניגשתי למוסך מורשה של צמפיון הם לא הרגישו את הרעידות גם לאחר נסיעה ממושכת. יצאתי מהמוסך בהרגשה שטיפה מתנערים ממני, אבל כנראה שהגיר/קלאצ'ים במצב גבולי ביחס למה שהם מגדירים כ"תקלה" . יש לציין שהגעתי אליהם ביום יחסית קריר לפני כחודש, ובוחן היה איתי ברכב 2 נסיעות ולא הרגיש את הרעידות. הגיר עדיין באחריות 5 שנים עד אמצע מאי 2016 וגם זכאי לתוספת אחריות במסגרת התביעה הייצוגית , לעוד 17 אלף קמ , עם זאת הייתי מעדיף לא להתקע עם הרכב בקיץ בגלל הגיר . רעיונות איך להתנהל מול המוסך של צמפיון?
הודעה אחרונה מאת teyal, -
- 0 תגובות
- 433 צפיות
שלום לכולם, שבוע שעבר פרסמתי על החוויה שלי מקום מסויים, אבל כשמגיע לאנשים מילה טובה למה שלא יקבלו ? עשיתי בדיקת רכב נוספת (שלבסוף קניתי) בקומפיוטסט תל אביב הגעתי בשעות הבוקר (יתרון היה יחסית ריק), הבדיקה התבצעה כ40 דקות במהלכה ראיתי מהאולם המתנה איך העובד עבר עם פנס על כל פיפס קטן ברכב ויזואלית, עד שלקח את הרכב לחדר נוסף בו בדק את הרכב על ביצועים ולא רק ויזואלית, יצא דוח ממוחשב, עם גרפים, עם הסברים, כולל סיכום סופי שמסביר בדיוק מה מו מי אם אצטרך לקחת לעוד בדיקה במרכז, כנראה אחזור לשם, אנשים עם שירות מחוייך, זריז, ויעיל. נהניתי מאוד. (שימו לב כשמגיעים בבוקר מקבלים גם הנחה ...) אז, אני מרוצה מקווה שגם אתם תיהיו
הודעה אחרונה מאת RaMD, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לפני יומיים חמי טס לחוף והשאיר לי את הרכב לאחר שהורדתי אותו בשדה התעופה אחרי 10 דקות התקשרו אילו מאיתורן ואמרו לו שהוא לא נוסע ברכב ושאלו מי נוסע ברכב ומה המספר פלאפון שלו. עכשיו הדאלה שלי זה איך אם יודעים שהוא לא נוסע ברכב?? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם, הכנסתי את הרכב (A3 2010) הבוקר למוסך מורשה בפתח תקווה. חזרתי לעבודה, קיבלתי טלפון מהמוסך שיש לבצע עוד כמה תיקונים, אישרתי וחיכיתי לגמר טיפול. סיימו לעבוד על האוטו, והודיעו לי בשעה 16 לערך, להגיע לאסוף אותו. הלכתי ברגל, ולפני המוסך, ברחבת החניה הצמודה, בין כל הרכבים, אני רואה את האוטו שלי. שטוף. אומנם שטוף, אבל מה.. חסר לו חלק מהגריל התחתון באזור פנס הערפל הימני! מסתכל, המום, רואה שנראה ששלפו אותו מהמקום. יש סימנים באבק. אפילו סימני מברג. ישר מגיע לקבלה, ולפני הכל הולך ומראה את הנזק. בדקו במוסך, בשטיפה - הפלסטיק לא נמצא. אפילו לא היה צורך בפירוק שלו. מהצד שלי, אני בטוח שבבוקר החלק היה במקום. אולי הוא נפל בדרך, אבל שוב, האוטו עבר שטיפה, והאבק …
הודעה אחרונה מאת kurko1992, -
-
- 2 עוקבים
- 39 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
lSaW1TDp8HeABEhyAfgJ1kmmN_tDBhdWPOKXZk_WE9rmcyrTGV YIPD_sdmL2OYZzsET3m07w לדעתכם זה אמיתי , או שהילדים קיבלו תמריץ קטן?
הודעה אחרונה מאת Gor, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ביום שבת האחרון קפצתי עם חבר לסדנת שיפורים חדשה הנקראת High boost שבצפון ליד נצרת,עילוט איזור תעשיה היה מאוד נחמד קצת כיבוד מוזיקה רכבים ואנשים טובים ניתן היה להנות מ10 אחוז הנחה על תוכנת Apr לכבוד ההשקה. וכמובן סרטון קצר של רקטה קטנה מאוד אהבתי את הרכב Mercedes A45 AMG אני מאמין שהמרצדס הזו משופרת ולא סטוק. לעצרי אני דרך הפלאפון כך שאין לי מושג איך להעלות תמונות מה אירוע. שבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 633 צפיות
בYNET יש כתבה על כשל בכריות אויר של חברת טאקאטה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4803137,00.html כריות אויר אלו מותקנות ברכבים רבים, בכתבה יש רשימה של דגמים שיהיה להן ריקול. פה ממש מדובר על סכנת חיים. ניראה שדיזלגייט קטן עלינו עצוב שלקח כל כך הרבה זמן עד שעלו על התקלה ועשו ריקול. מדובר על רכבים כולל כאלה שיוצרו במאה הקודם.
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
ערב טוב לכולם, ראשית אעדכן רשמית שקיבלתי את הכלה החדשה שלי! מהתרשמות ראשונית, של סה״כ פחות מאלף קילומטרים אספר קצת על החוויה שלי מהרכב. זה התחיל במוסיקה רועשת ובאסים חזקים ולאט לאט המחסום החשמלי עלה לו והקופרה השחורה נחשפה לה. מדובר ברכב מהמם, על זה אין מה להתווכח (כמובן, לדעתי ). יש היגידו שהדור הקודם קצת שבלוני ולא כולם התחברו בהתחלה אבל הלאון החדשה היא מכונית יפה לכשעצמה, וזה טוב - כי אין בינה לבין הקופרה יותר מדי הבדלים חיצוניים. ועם האמור לעיל, חדי עין מיד ישימו לב לכל ההבדלים הקטנים, תגיות הקופרה מלפנים ומאחור וכיתוב ה-280, הג׳אנט העצום (19 אינטש), הדיפיוסר ושני יצאות האגזוזים, אחד בכל צד, קולר החזית, ופנסי הלד המלאים - גם קדימה גם אחורה.…
הודעה אחרונה מאת NINGA 5, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 787 צפיות
ברשותי החמודה פה מצד ימין שאני מתאר לעצמי שאתם מכירים מכבישי ישראל משנת 2007 יש לי esp ושמתי לב שכשאני נוהג כשהוא מבוטל הרכב יותר מהנה לי ( פחות מקובע 100% והגה הרבה יותר קל ) אני נוהג 90% מהזמן עם המערכת שהיא בפעולה עכשיו ישלי שאלה אם נגיד וניתקתי את המערכת וחס וחלילה קרה משהו (גם שלא באשמתי ) הביטוח יכול לדעת מהניתוק ? כי הרי המערכת הזאת מורידה את מחיר הביטוח..
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 747 צפיות
כתבה ב"הארץ": "באשר למחירי החלפים הגבוהים, שוררת הסכמה בין המוסכים לחברות הביטוח על כך שיש להכניס את חלקי מרכב הרכב לפיקוח מחירים, לרבות דלתות, מכסי מנוע ותא מטען, כנפיים ופגושים וכן מכלולים נוספים בעלי נטייה להינזק בתאונות, כמו רדיאטורים, או כריות אוויר שדורשות החלפה לאחר הפעלתן. …
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
הספייס חוגגת שנתיים והגיע הזמן לסיכום שנה כמסורת הפורום. השנה,בניגוד לווידאו קבלת הרכב וסיכום שנה ראשונה, הסיכום יהיה קצר יותר שכן אין מה לחדש מבחינת צריכת הדלק או היתרונות והחיסרונות,לכן אני אצרף את סיכום שנה ראשונה ואת הוידיאו מקבלת הרכב. סיכום שנה ראשונה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?569490-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-2014-CVT-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%A0%D7%94 סיקור וידיאו http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?533615-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-2014-CVT-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%…
הודעה אחרונה מאת dandan12, -
-
אני בעבר תידלקתי בתחנת דלק טן, נהניתי מהמחיר הזול (בויזה יש לי עוד 1.5 אחוז מתנה) אבל מצד שני היה לי ריח רע מהאגזוז וחששתי שזה בגלל הדלק, ואז עברתי לתדלק בסונול. מידי פעם אני אוכל את הלב, אולי בתחנת טן יצא לי יותר זול. איפה אתם מתדלקים, ומה המסקנות שלכם על איכות הדלק של התחנות השונות?
הודעה אחרונה מאת outlander, -
חגיגה גרמנית - מבחן דרכים וסיקור: חמושה במנוע טורבו, גיר ידני ומתלים אדפטיביים, יוצאת פולקסווגן פולו GTI החדשה לכבוש את כבישי ישראל - האם היא תצליח? חצי גרמני וחצי כורדי - זהו המוצא שלי, שילוב שהצליח לייצר בלאגן חוצה גבולות במשך שנה ושלושה חודשים בשיתוף גולשי "קארס פורום" ועוד, וזאת לאחר שחברת "פולקסווגן" גרמניה וחברת "צ'מפיון מוטורס" ישראל החליטו שלא לשווק את הפולו GTI החדשה עם גיר ידני - האם המאבק השתלם? 1. הקדמה - עקשנות גרמנית: המסע לייבוא ה- GTI הקטנה מתחיל בספטמבר 2014 פתחתי במסע ארוך, חסר תקדים והקשה שניהלתי בחיי מול ענקית הרכב הגרמנית "פולקסווגן" הממוקמת בוולפסבורג (גרמניה) ומול היבואנית "צ'מפיון מוטורס" הממוקמת בבני ברק (ישראל), לאחר ששתי ה…
הודעה אחרונה מאת audiR8, -
מדי פעם יוצא לי לראות מכוניות בלתי שגרתיות ללימוד נהיגה אתמול למשל ראיתי MEGANE RS (מצורפת תמונה). ברור שאין יותר מדי משמעות בלנהוג על רכב ספורט כאשר מדובר על לימוד נהיגה אבל אני בטוח שזה יותר כיף מלנהוג בקורולה אפורה. התמזל מזלי לראות גם וולוסטר עם ספויילר! כך שתלמיד הנהיגה ירגיש יוצא דופן
הודעה אחרונה מאת DJI, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 493 צפיות
קרוב משפחה שלי גר שם ומכר ישראלי שלו לקח את ה BMW M3 שלו למסלול. ראיתי את הסרטון. נראה מסלול לרכבים (להבדיל מקארטינג שיש בארץ). מישהו היה? יכול לתת חוות דעת? אילו רכבים אפשר לשכור שם במקום? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
שלום לכל הנהגים, דיון בנוגע לצריכת דלק: שתפו אותנו בצריכת הדלק של הרכב שלכם, כמובן גם בדגם שלו , מנוע ותיבת הילוכים, והאם אתם מרוצים מהצריכה ביחס לרכב ולקטגוריה. אני אתחיל ברכב הנוכחי שלי יונדאי גטס 1.35 ידנית שעושה 1:14.5 בנסיעה שרובה עירונית. אני די מרוצה מהצריכה, אבל אני ישראלי אז הייתי מעדיף שיתווספו קילומטר או שניים לכל ליטר
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 6 אלף צפיות
מספר שאלות לגבי מערכת stop and start שנפוצה ברכבים רבים,ומכבה את המנוע בעת עצירה מוחלטת : המערכת קיימת אצלי ברכב ,וכרגע אני מכבה אותה בפקק זוחל, אבל בשאר הזמן משתמש בה (למשל בעתירה באדום). 1. האם המערכת תורמת לחיסכון בדלק? 2. האם המערכת פוגעת או מקצרת את חיי המצבר/סטארטר/חלק אחר?
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני שוקל לרכוש את אופל אסטרה החדשה, ורוצה להיות בטוח שהמוסך המורשה ברחוב שפע טל בתל אביב נותן שירות ראוי. אודה על חוות דעת של בעלי ניסיון עם המוסך.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
אז אחרי שנתתם סיבות, מוזרות יותר או הרבה יותר, בשרשור המקורי הגיע השלב לבחור את שני הזוכים שיקבלו את ה-CLA לחמש שעות מתנת סיטי קאר - רכב לפי שעה. אנחנו בחרנו את שבעת המשתמשים שעלו לשלב ההצבעות ומכאן ואילך - זה בידיים שלכם. את שרשור הסיבות המלא תוכלו לראות כאן, אבל למי שזקוק לתזכורות, אלו עיקרי הדברים: oryo - שמנחה בהתנדבות מפגשים בהם הוא מסביר על תחום המשכנתאות וישמח להראות כמו בנקאי מצליח. hihiz - שרוצה לתת לאבא שלו, שתמיד רצה לנהוג במכונית יוקרה את ההזדמנות לנהוג במרצדס. kreios - שגר אצל חמו וחמתו עם האישה והילדה בדרך לחסוך לדירה וממש ישמח להתרענן במכונית מיוחדת. maxcher - שגנבו לו את הקורולה, הוא נאלץ להתנייד באייגו וישמח לעבוד על חבר שלו שה…
הודעה אחרונה מאת outlander, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם מוסך מורשה יבואן מרוויח הטיפולים במסגרת האחריות? אני לא מתכוון לטיפולים שוטפים אלא לטיפולים של כשלים שניתנים ללא עלות כגון החלפת גיר, מצמדים או כל רכיב אחר שכשל בזמן האחריות. האם היצרן משלם למוסך על שעות העבודה שהשקיע? האם שווה למוסך לקחת עבודה כזו? Sent from my Mi-4c using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ארוחה ראשונה אצל ההורים של החברה? פגישת מחזור? מגיעים לסגור עסקה? מה דעתכם לעשות את זה במרצדס CLA חדשה? אנחנו שמחים להכריז על פעילות גולשים חדשה יחד עם חברת שיתוף הרכבים סיטי קאר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב לנו למה אתם אלו שמגיעות להם 5 שעות במרצדס CLA חדשה. את הסיפורים והסיבות שלכם תוכלו להעלות כאן בשרשר ומתוכם נבחר חמישה שיעלו לסבב ההצבעות של כלל הגולשים. שני הגולשים בעלי כמות ההצבעות הגבוהה ביותר יזכו כל אחד במרצדס CLA שתעמוד לרשותם ל-5 שעות. אודות סיטי קאר: חברת סיטי קאר מעניקה שירות שיתוף רכבים ״car sharing״ רכבי החברה חונים בתחנות קבועות ברחבי העיר נקיים ומתודלקים. מנויי השירות מקבלים גישה לרכבים באמצעות צ׳יפ אלקטרוני המקודד על שמם. צריך רכב …
הודעה אחרונה מאת batito3495599, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 461 צפיות
שלום, האם יש שוני במחירי הביטוח בין נהג צעיר לנהג לא צעיר? (ותק של 1.8 שנים לעומת שנתיים, מעל גיל 24) האם כדאי להמתין עם הקניה או לא? לפי מחירי הביטוח שבדקתי במחשבונים באינטרנט, מדובר בהבדל של כמאה שקל. האם כך הדבר גם בפועל? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 133 תגובות
- 16.3 אלף צפיות
שלום לכולם, הרבה בעזרת התגובות החמות שלכם אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו שמחים ונרגשים להזמין אתכם, גולשי קארספורום, ליום סיטרואן. את היום הזה אנחנו מקדישים רק למותג סיטרואן. היום יכלול ביקור במתחם החדש שלנו בשורק, ארוחת בוקר, שיחה עם מנהל מותג סיטרואן ואנשיו, שיחה עם המנהל הטכני של קבוצת דוד לובינסקי (הוא האיש אליו אנחנו מפנים את כל השאלות הטכניות) והקקטוסים שבקצפת - נסיעות מבחן על מגוון מכוניות סיטרואן. פתחנו אתר בו אתם מוזמנים להירשם, בעיקר על מנת שנוכל להיערך לכמות האנשים שיגיעו. מחכים לכם ב 27.5.16, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 362 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- EliC25
- הדיין
- BoazB11
- Step
- Morph00
- רפי לין
- sperial
- שביט
- Pavlik
- mikk
- om2
- bogib
- Yoyo770
- אהרן ג
- this_is_me
- FROGIE
- yossiaviel
- 1010
- Chmimo
- גולדן191
- KipodYam
- mcaspi
- נעם101
- Night Driver
- orankohn
- נהג מירוצים ותיק
- יבגניפ
- itaysamurai
- mikyl
- David32
- topop
- yoav911gt2
- עמרי לייט
- פינדר
- ליאת חכם
- amosbmw
- tscr
- Monopusto
- Super_T
- Aviady001
- farkash7
- amit_a
- דובצע
- zvit
- hans
- iEminem
- unreliablebazooka
- Yuvalino
- Moshe c
