Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חוששת שהפורום מקבל גב מגורמים שונים אשר שומרים על האינטרסים שלהם.

כמעט כל היבואנים מזלזלים, לא מקצועיים, ולא שרותיים.

 

מבחינתי מקצועי זה אומר שידעו את העבודה, ידאגו למובילית, יתאמו נסיעת מבחן, ויעשו כל מה שהם צריכים לעשות במילוי תפקידם.

שרותיות? זה כבר הנימוס והכבוד לאדם שמולך, אותו אדם שקונה רכב, ובין היתר, משולמת לך משכורת ממה שהוא משלם ליבואן שאתה עובד בו.

 

הלקוח תמיד צודק, את זה אין אצל היבואנים.

 

מגינים על היבואנים? תגנו. מחר אתם תהיו במקום פותח השרשור.

 

נ.ב

אבי התעניין ברכישת פאביה החדשה לאחר שירד מהמיקרה,ולומר לכם את האמת? בגלל השרשור הזה, אני יעשה כל שביכולתי להורידו מזה ואני יצליח.

 

אז אם מטרת השרשור הייתה להזהיר, היא הצליחה בצדק.

 

הצלחה.

 

כמו שיבואנים אמורים להיות מקצועיים ושרותיים, את כלקוחה צריכה גם כן להיות מקצועית בקנייה וחכמה מספיק לדעת את כל הזכויות שלך כלקוחה.

לא מעט פעמים לקוחות נופלים בגלל התנהלותם הפזיזה ואחרי זה באו בטענות.

אני לא אומר שהיבואנים הם טלית שכולה תכלת אבל לנו כקונים יש מידה של אחריות גם להגן על עצמנו ולנהוג במשנה זהירות בקנייה.

וזה אומר לא לשים מקדמה על רכב שלא ראינו או מקדמה על נסיעת מבחן על רכב שנאמר לנו שיהיה כאן.

ההתנהלות הנכונה מצד הלקוח הייתה, תביא את הרכב, תתקשר אלי ואז אשלם לך את המקדמה.

ואם היבואן מסרב אז ביי.. תאמיני לי שהוא ירדוף אחרייך בדרכך החוצה

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמו שיבואנים אמורים להיות מקצועיים ושרותיים, את כלקוחה צריכה גם כן להיות מקצועית בקנייה וחכמה מספיק לדעת את כל הזכויות שלך כלקוחה.

 

גם החוק והפסיקה של דיני החוזים מכירים בזה שאין שיוויון בידע וביכולת להתמודד עם החוזה בין הלקוח והחברה שמספקת את השירות. לכן מה שכתבת למעלה - פשוט לא נכון. הלקוח לא אמור להיות מקצועי או חכם.

זה התפקיד של החברה המוכרת להיות ברורה לאדם הסביר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה זאת אומרת גב ואינטרסים?

חסרים פה בפורום נציגים של היבואנים?

חסרים חברים שלא משנה מה יהיה תמיד יהיו לצד יבואן כזה או אחר רק בגלל שהוא מייבא את המכונית האהובה עליו?

 

לא חסר. בכלל. ותמיד יש גם את המגיבים לטובתם.

וזה בסדר, כל עוד הם הרגישו וחוו אחרת.

 

אני לא צריכה להיות מקצועית, אני לא מבינה כלום, בדיוק בגלל זה יש אולמי תצוגה ונציגי שירות.

פורסם

אתה צודק שזה התפקיד שלהם כחברה אבל אנחנו בישראל, ובישראל לא כולם יודעים לתת שירות ומציגים לו שקיפות מלאה.

לכן אני חוזר יש לבדוק במשנה זהירות על עסקה וחוזה עליו אנחנו חותמים

פורסם
חסרים פה בפורום נציגים של היבואנים?

 

 

קודם כל - כן. חסרים.

היום יש קצת, פעם לא היו בכלל.

 

נציגי היבואנים לא נועדו להכנס לויכוחים עם המשתמשים, אלא לאתר בעיות ולנסות לפתור אותן, וכמובן, לפרסם שירותים/מוצרים, כשזה

רלוונטי. זה עובד רק לטובת הקהילה, וכל עסק שמוכן להיות מיוצג פה, צריך לזכות להערכה על זה שהוא מוכן לתקשר במדיה פתוחה לחלוטין, ולו חלקית.

 

אבל כתבת שאת "חוששת".

ממה את חוששת?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא חושב שיש פה כותבים מטעם, שאינם מזוהים ככאלה. לא הייתי חושש revitalush.

מה שכן, לו אנשים היו חוקרים לגבי הרכב כמו שהם חוקרים לגבי עגלת תינוק - דיינו :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כנראה שאת לא משייטת מספיק בפורום כדי לראות שיש הרבה פעמים מקרים חברי פורום שאוהבים VAG יוצאים נגד התנהגות של יבואן.

נכון יש גם פאנבויז שלא מוכנים להודות שהיבואן שלהם בעייתי לפעמים אבל זה לא אומר שמשהו מהם מקבל משכורת או טובת הנאה מממנו.

חבל שתמנעי מאביך אופציה של רכב טוב רק בגלל כמה מקרים בעייתים,תשבו תקראו על הדגם שאתם רוצים ואז תחליטו.

 

נ.ב

אני לא תומך נלהב ביבואן אם שאלת את עצמך.


×
×
  • תוכן חדש...