Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפיכך, הייתי נזהר מקבלת החלטה שמבוססת רק על התנהלותו החיובית או השלילית של נציג המכירות, אם כי אני בהחלט סבור שהדברים שתיארת היו אמורים להתנהל אחרת.

 

מסכים עם כל מילה.

נכון שתהליך הרכישה מושפע המון משירותו של נציג המכירות אבל בסופו של דבר לאחר סיום ההזמנה אין לך איתו שום אינטראקציה וממש לא צריך להשליך מכך כדוגמא להתנהלות של היבואן כולו, מרכזי השירות שלו וכו'.

 

סתם דוגמא אישית, לפני כ-8 שנים קניתי איביזה קופרה חדשה מצ'מפיון.

טיפל בי נציג מכירות (ששמו שמור במערכת) שהיה הכי לא שירותי והכי אדיש שיכול להיות. כאילו ממש אין לו כוח אליך.

ההתנהלות שלו די ביאסה אותי, על אחת כמה וכמה שמדובר ברכב ראשון שקניתי כחדש.

אבל כששמים את זה בצד, נהנתי מאד מהרכב ואחרי תהליך הרכישה לא ראיתי את הסוכן הזה יותר.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שבוע אחרי המסירה של הפאביה התקשר אלי הנציג שמכר לי את הרכב ושאל אם הכל הלך כשורה, גם תהליך הקניה עבר טוב.

יש גם דברים אחרים וטובים, אי אפשר להכליל את כל המוכרים בקטגוריה אחת.

פורסם

מלבד המקרה הפרטי של פות"ש, אם יבחר בסופו של דבר לקנות או לא לקנות מצ'מפיון, לשרשור כזה יש חשיבות ברמה כללית יותר.

עוד שרשור ועוד שרשור על מקרים קטנים של חווית שירות רעה יוצרים או מעבים תדמית של מותג ועל זה יבואנים מוציאים הרבה כסף בפרסום.

 

הדוגמא של לובינסקי מתאימה לפה.

מצד אחד, עדיין צפים שרשורים עם חוויות שירות לא טובות. מצד שני נראה שהם עושים צעדים משמעותיים לשיפור וחיזוק התדמית שלהם ושל המותגים שהם מייצגים.

יש להם עוד דרך ארוכה, אבל לטעמי - אם יתמידו וימשיכו להשקיע כפי שנראה שעושים עכשיו, הרווח שלהם יהיה משמעותי.

 

Sent from my GTI-9500 using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)

אני גם עברתי חוויה מגעילה בצמפיון. היחס של הנציגים ורמת הידע שלהם בתחום פשוט מתחת לכול ביקורות, אני חושב שמוכר עגבניות מהשוק היה מצליח הרבה יותר טוב.

מה שעוד מאוד עצבן אותי שאין למי להתלונן. כול פעם שהתקשרתי לשירות לקוחות העבירו אותי עוד פעם לסוכנות.

פעם אחרונה שהם התקשרו אלי זה בכלל עבר כול גבול. המנהלת אולם תצוגה ונציגה של שירות לקוחות, התקשרו אלי והתחילו להתלונן בפני למה אני מתלונן אליהם ושזה לא בסדר מצידי!!! כשהתחלתי לפרט את הארועים שבגללהם אני מתלונן, מנהלת אולם תצוגה טרקה את הטלפון. פשוט יחס מגעיל שהורס את המותג...

 

הנציגים האלה לא יודעים מה זה שירות לקוחות, במקום לנסות לתקן הם תוקפים את הלקוחות ומנסים להשתיק אותם ממש כמו חבורת ערסים ברחוב

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

כל עוד הדרישה היא "נסיון במכירות" ולא "זיקה לרכבים". זה יראה ככה. רובם שם מכרו פלאפונים ואביזרים לפני כן ורק התבססו ועברו לתחום רווחי יותר.

משכנתא זה קל

פורסם

fitch אני מאוד מסכים איתך! ניכר ההבדל בסוכנות בין נציגים שההבנה שלהם

בתחום הרכב (ואפילו ברכבים הספציפיים עליהם הם מתיימרים להסביר) שואפת ל 0 (נתקלתי בכאלו בסיאט

בפ"ת ובסובארו בת"א, מבלי להיות שוביניסט בשני המקרים אלו היו נציגות) לבין נציגים שחיים את

תחום הרכב ואתה רואה שהם באמת אוהבים את זה (נתקלתי בכזה בפולקסווגן בבני ברק).

פורסם

נסיון במכירות אפשר למדוד- נתונים.

זיקה לרכב קשה למדוד...

 

יש כאלה שהזיקה שלהיא לרכב ולא ללקוח, שעות נוספות,ושאר דברים שמעבר לרכב .

פורסם

ובגלל זה עומר ימכור קרח לאסקימוסים וסיגי מקרסו תעביר את הלקוח חווית שירות מפוקפקת עד שייצא משם עם RS (לכאורה).

 

דבר דומה קורה בענף הנדל"ן, מוכרים מוצרים במליונים אחרי שהיו אנשי מכירות בסלקום, בלי לקרוא נסח טאבו אחד בחייהם.

משכנתא זה קל

פורסם

אני זוכר שכאשר נכנסתי פעם ראשונה לסוכנות, דבר ראשון שהסוכנת אמרה שגולף זה דגם חדש שיצא לפני שנה...

רבע שעה ניסיתי להסביר לה שזה דגם ותיק מ2013 שאמור לעבור מתיחת פנים בזמן הקרוב, ושהיא כנראה מתכוונת שלפני שנה התחילו לייבא לארץ את גולף 150. שהחידוש היחיד זה המנוע וכמה אביזרים...

פורסם
אם יבחר בסופו של דבר לקנות או לא לקנות מצ'מפיון, לשרשור כזה יש חשיבות ברמה כללית יותר.

 

לקנות הוא כבר קנה, לבטל לא מתכוון, בכל זאת זה הרכב השני שלו מצ'מפיון ומהראשון הוא מאוד מרוצה

 

אבל איזו חשיבות יש לשרשורים הללו? אוקיי כמעט כולנו פה קראנו את השרשורים על סמל"ת, לובינסקי, קרסו וצ'מפיון

למי זה הזיז? יש פה מישהו שאתמול רצה לקנות גולף 150 ועכשיו אחרי קריאה על הניסיון העגום של פות"ש הוא לא יעשה את זה בתור פרנציפ ויחפש משהו אחר?

אם כבודו לא מתכוון להצביע ברגליים בעקבות החוויה אז למה שמישהו אחר שקורא את זה יקבל את המוטיבציה לדגל הלאה?

 

ציפיתי שהשורה האחרונה תהיה משהו בסגנון "מאוכזב מהיחס ביטלתי את ההזמנה והלכתי לקנות ג'ולייטה במקום, סאק איט צ'מפיון!" אבל זה לא קרה, ובלי זה כל התלונה מרגישה כמו dry humping

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אלו תהליכים איטיים.

שרשור ועוד שרשור ועוד... זה מחלחל.

קרסו ניסו להילחם בזה עם קמפיין "לא רואה מוסך" אבל לא הלכו עם זה עד הסוף.

לובינסקי מודים שהם מנסים לשנות תדמית.

כל זה לא קורה מכלום.

 

 

Sent from my GTI-9500 using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

נסיעת מבחן קצת אחרת .

התעניינתי ב במוו , כבר בשלב הצעת המחיר שאני עוד מתלבט הציעו שעוד לפני הכל טרם ההזמנה אקח רכב דומה שמשמש כרכב של מנהל המכירות/הדגמה חדש בדיוק כמו זה שאני מתעניין בו לכמה ימים ואז אחליט אם להזמין או לא.

לא שילמתי מקדמה, נתנו לי מפתח ואישור יציאה ושלחו אותי , שהחזרתי את הרכב סרבו אפילו לבדוק שהכל בסדר, התעקשתי והם אמרו אל דאגה יש ביטוח ואנחנו סומכים עלייך.

פורסם
אני זוכר שכאשר נכנסתי פעם ראשונה לסוכנות, דבר ראשון שהסוכנת אמרה שגולף זה דגם חדש שיצא לפני שנה...

רבע שעה ניסיתי להסביר לה שזה דגם ותיק מ2013 שאמור לעבור מתיחת פנים בזמן הקרוב, ושהיא כנראה מתכוונת שלפני שנה התחילו לייבא לארץ את גולף 150. שהחידוש היחיד זה המנוע וכמה אביזרים...

נכנסתי לאחת מסוכנויות הרכב לפני כמה שנים ונציג המכירות הסביר לי שהפסים על הגג של שמחזיקים את הגגון יעילים כנגד התהפכות הרכב.

פורסם (נערך)

פעם ישבתי עם אחד העובדים של המנהלת וניסיתי להבין איך זה קורה שהם מוכרים אותו רכב שלוש שנים ועדין לא בקיאים במפרט ובמחירים של הרכב והאביזרים.

התגובה שלו כמעט הפילה אותי מהכסא, במקום להתנצל או לתת לי אזשהו הסבר לזה, הוא אמר שבשבילי זה דווקא טוב שהם גרועים כי ככה אני יכול להתלונן ולקבל טיפול חינם... הוא גם התחיל לספר לי כול מיני סיפורים על זה שהמנהלת אשמה בהכול והיא מפילה את כול האשמה על העובדים המסכנים שלה... ושגם ככה מפטרים את כולם עוד כמה חודשים בגלל לקוחות שמתלוננים.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983

×
×
  • תוכן חדש...