Jump to content

Kreios

  • פרסום הודעות

    5,760
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

2 עוקבים

אודות Kreios

  • דירוג
    פורומניאק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    The one who knocks...

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כמו שאמר פעם מוקי - "כולם מדברים על קנייה, אף אחד לא מדבר על אחזקה..."
  2. האינטריור מדהים לרכב ברמת SUV סטנדרטי של יונדאי. כל הכבוד. ומה הקטע של כולם עכשיו עם פס הלד לכל רוחב הרכב מאחורה? לא מיצו את זה? התחיל עם הספורטאז', עבר ללאון החדשה, אאודי E-Tronic, ועכשיו גם הטוסון...
  3. אתה אומר דבר והיפוכו - אם הגוף מתייחס אחרת לקלוריות משומן וחלבון, וקלוריות מפחמימה, אזי לא בהכרח צריך גרעון אלא פשוט צריך לאכול רק דברים מסויימים ולא לספור קלוריות. אם זה מעניין אותך, אתה מוזמן לקרוא קצת על תזונה קיטוגנית ותבין טוב יותר את כוונתי.
  4. או שלא הבנתי אותך, או שאתה אומר בדיוק את מה שאני אומר.
  5. אנחנו סוטים מהנושא אבל אני חייב להבין את כוונתך. אני מכיר באופן אישי שלושה אנשים שרזו מספר דו ספרתי של ק"ג בדיאטת פליאו. נכון, מורידים סוכר, אוכל מעובד, פחמימה וכו' אבל - הם אוכלים מלא בשר, מלא שומן, מלא חמאה, טחינה, בוטנים ועוד ועוד מאכלים עתירי שומן וקלוריות. עזוב לרגע את הדיון אם זה בריאותי או לא, אבל בגרם שומן יש 9 קלוריות לעומת 4 קלוריות בפחמימה וחלבון. איך אפשר להיות במאזן קלוריות שלילי בדיאטה בה אתה יכול לאכול כמה שבא לך מהמאכלים האלה?
  6. זה פשוט לא נכון. מניח שאתה מכיר את דיאטת אטקינס, פליאו ודיאטה קיטוגנית. באף אחת מהן לא מצויים בגרעון קלורי אבל כן מורידים במשקל. פעם גם חשבו ששומן משמין וביצים מעלות כולסטרול וגם זה התברר כלא נכון.
  7. צודק לגמרי, זה ממש מרתיח. בתחנה ליד הבית (סדש) אני מתדלק ב-5.60 לליטר סולר. פעם כשנסענו לחופשה ושכחתי לתדלק לפני, נאלצתי לתדלק בתחנת רנדומלית בדרך בעלות של 9 (!) ש"ח לליטר סולר. תדלקתי מס' ליטרים בודדים רק כדי שספיק לי להגיע לתחנה המוכרת ליד הבית ושם תדלקתי מיכל מלא. מאז עשיתי לעצמי נוהל - לא מתדלקים סולר בתחנות מזדמנות בשום אופן.
  8. כתבת בעצמך: בהאצה - אחיזה טובה יותר. בבלימה - אחיזה טובה יותר. ביציאה מסיבוב - אחיזה טובה יותר. לדעתי אפשר לומר שהנעת 4X4 תאחוז טוב יותר מהנעה קדמית. 😉 כך או כך - שנינו מסכימים על כך שבנהיגה יומיומית, ברכב ממוצע לנהג הממוצע - אין הבדל משמעותי.
  9. אם הגריל תואם למקור אז לא צריכה להיות שום בעיה. החלפות שכאלה לא נחשבות שינוי מבנה.
  10. לא הבנתי את כוונתך. מה זה יכולת פניה בכוח ניטראלי? קח רכב בעל הנעה קדמית בסיבוב על 60-70 קמ"ש, כנראה שתקבל תת היגוי. קח רכב בעל הנעה אחורית באותו סיבוב באותה מהירות, כנראה שתקבל היגוי יתר. קח רכב בעל הנעה כפולה - הוא יהיה יותר נשלט ויותר "דבוק". אתה לא חושב שאפשר לתרגם את זה לאחיזה טובה יותר?
  11. תודה רבה על ההסבר המפורט. עכשיו בוא נראה כמה RSQ8 יימכרו. אם אני זוכר נכון, בינתיים 3 עלו על הכביש.
  12. כותרת השרשור לא נכונה, אין דבר כזה מנוע 4X4. המנוע הוא בדיוק אותו מנוע כמו ברכב הנעה קדמית או אחורית, הדבר היחיד שמשתנה הוא העברת הכוח מהמנוע לגלגלים. הנעת 4X4 משמעותה אולי צריכת דלק גבוהה יותר והחלפת צמיגים יקרה יותר (נדרשת החלפה של כל ה-4 ביחד). היתרונות - אחיזה טובה טובה יותר ויש שיגידו גם בטוחה יותר.
  13. צודק. מעניין כמה RS6 צ'מפיון מוכרים בשנה.
  14. בכל הפעלה שלו היה מה...? מה זה Brown out?
×
×
  • Create New...