Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

מסכים עם YNV. יבואן חכם ידע לעלות ולהשתפר מדיווחים כאלה והניסיון של לובינסקי בהחלט דוגמא טובה.

 

כל עוד הדרישה היא "נסיון במכירות" ולא "זיקה לרכבים". זה יראה ככה. רובם שם מכרו פלאפונים ואביזרים לפני כן ורק התבססו ועברו לתחום רווחי יותר.

 

אני חושב הפוך. מה הקהל הרחב (עזוב אנחנו שיודעים הכל ונתחיל לטרחן אחד לשני למוות) צריך חובב רכב?

איש מכירות טוב זה מקצוע וככזה הוא אמור לספק שירות ואמינות וזהו, מה זה משנה איזה מוצר הוא מוכר?

איש מכירות טוב ייתן לעסקה קטנה וגדולה את אותו מאמץ.

 

ואם כבר דוגמאות מביכות, אז אותי ניסו לשכנע שבלמי תוף עדיפים על דיסק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^בדיוק

 

באולמות התצוגה הם רוצים אנשים שנראים ייצוגי, יודעים למכור קרח לאסקימואים ולחתור לסגירה.

(פעם נכחתי באולם תצוגה של קיה, מישהו נכנס לשאול על פורטה, הנציג מולו אמר "עזוב שטויות, את הספורטאז' ראית???")

 

אם היבואנים היו מעסיקים רק חבר'ה שמנמנים שנושמים את התחום ואין להם שום ידע מכירתי (לכאורה הפרופיל של איש המכירות המושלם, להגדרת חברי הפורום) אז לא היינו שוברים שיאי מסירות כל שנה ושנה, כי אנשים כאלה לא מוכרים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
^בדיוק

 

באולמות התצוגה הם רוצים אנשים שנראים ייצוגי, יודעים למכור קרח לאסקימואים ולחתור לסגירה.

(פעם נכחתי באולם תצוגה של קיה, מישהו נכנס לשאול על פורטה, הנציג מולו אמר "עזוב שטויות, את הספורטאז' ראית???")

 

אם היבואנים היו מעסיקים רק חבר'ה שמנמנים שנושמים את התחום ואין להם שום ידע מכירתי (לכאורה הפרופיל של איש המכירות המושלם, להגדרת חברי הפורום) אז לא היינו שוברים שיאי מסירות כל שנה ושנה, כי אנשים כאלה לא מוכרים.

חצי מסכים חצי לא,

למה לא לקחת את האנשי מכירות המשומנים האלו, ולהעביר אותם סמינרים והכשרות על הדגמים שאתה מביא, קצת יותר מאשר סתם לזרוק עליהם עלון של הרכב ולהגיד להם ״תגידו ג׳אנטים גדולים״.

לא משקיעים באיכות המכירה פה, וזה כמעט בכול תחום, מעסיקים בארץ מתייחסים להכשרה כמעין סוג של דבר שהוא נטו הפסד.

פורסם

^ בשביל מה? הרי גם ככה יפטרו את כולם בעוד כמה חודשים בגלל לקוחות מתלוננים :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יודעים למכור קרח לאסקימואים ולחתור לסגירה.

 

למכור קרח לאסקימואים זו תקלה גדולה מאוד. הוא לא צריך קרח, לא יחזור אליך לרכישה חוזרת, ויספר לכל הכפר שיש נוכל שמוכר קרח.

תמכור לו משהו אחרי שביררת את הצרכים שלו, ואת זה אנשי המכירות באולמות התצוגה לא ממש עושים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ויחד עם זאת מצליחים בדיוק בדרך הזאת לחלוב רבע-שליש מיליון רכבים חדשים כל שנה מהישראלים שבוכים כל היום על מחירי הקוטג', הדירות ומזמינים הכל מסין רק כדי לחסוך חמישה שקלים. איך אתה מסביר את זה?

 

אני לא אומר שכל אנשי המכירות כאלה, בטוח שיש כמה שמגיעים לעבוד ולא לעבודה (משום מה גלברט קופץ לי לראש), אבל הרוב הם בדיוק כאלה, אם הייתי צריך להמר אז למעלה מ90%, מניסיון אישי במספר מועט של סוכנויות.

 

דרך אגב, היה פה פעם איזה פרויקט של "לקוח סמוי" מטעם CF, לאור ריבוי התלונות לאחרונה אולי כדאי לשקול החייאה שלו? יכול להיות מעניין

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני חושב הפוך. מה הקהל הרחב (עזוב אנחנו שיודעים הכל ונתחיל לטרחן אחד לשני למוות) צריך חובב רכב?

איש מכירות טוב זה מקצוע וככזה הוא אמור לספק שירות ואמינות וזהו, מה זה משנה איזה מוצר הוא מוכר?

איש מכירות טוב ייתן לעסקה קטנה וגדולה את אותו מאמץ.

 

הוא צריך להיות איש מקצוע.

כשהוא מכר פלאפונים ציפית ממנו להבין בפלאפונים או למכור את הכי יקר הכי הרבה?

יש בן אדם שמתאים למכור צינורות ביוב ויש אדם שמתאים למכור תוספות שיער מלאכותיות. שניהם "אנשי מכירות". האם הם יכולים להחליף אחד את השני?

 

כשאתה אומר שירות ואמינות, וזה בדיוק מה שהם לא נותנים, הם אנשי מכירות לא טובים. לא קשור מה הם מוכרים, שיכבדו את המקצוע ואת עצמם וילמדו את התחום בו הם מתמקצעים. כך יהפכו לבעלי "זיקה לרכבים".

משכנתא זה קל

פורסם

ברצינות - מסכים שאנשי המכירות הם עם מעצבן (ברובם,לא כולם)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • אחראי פורום
פורסם

כשאתה אומר שירות ואמינות, וזה בדיוק מה שהם לא נותנים, הם אנשי מכירות לא טובים. לא קשור מה הם מוכרים, שיכבדו את המקצוע ואת עצמם וילמדו את התחום בו הם מתמקצעים. כך יהפכו לבעלי "זיקה לרכבים".

 

אנחנו מסכימים שהציפייה היא שאנשים ינסו להתמקצע בתחום בו הם עובדים.

הבעיה היא הסטנדרטים. מנהל לא טוב מגייס אנשים זוטרים או ללא ניסיון וגם לא דואג לבקרה על העובדים שלו,

שילמדו, שיחפרו בחומר, שישתפרו. בגלל זה אנחנו קוראים פה על מקרים כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
למכור קרח לאסקימואים זו תקלה גדולה מאוד. הוא לא צריך קרח, לא יחזור אליך לרכישה חוזרת, ויספר לכל הכפר שיש נוכל שמוכר קרח.

תמכור לו משהו אחרי שביררת את הצרכים שלו, ואת זה אנשי המכירות באולמות התצוגה לא ממש עושים.

 

אנשים נוהגים ברכבים שאין קשר ביניהם לבין הצרכים שלהם, ומרוצים.

שביעות רצון נובעת מכל מיני סיבות, חלקן לא רציונאליות בעליל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אפרופו עדכון:

אותו נציג מכירות שטיפל בחבר שלי בסוכנות הונדה עם יחס מתנשא ושהשמיץ את כולם

כבר לא עובד שם.

כניראה היו עליו עוד תלונות ומישהו התעורר והבין שהם צריכים את הקונים, ועשה מעשה נכון

 

אז כל הכבוד להונדה שטיפלה טוב בנושא, ומקווה ששאר החברות יעשו גם שיפור

קובי

:-)

פורסם

אתמול היינו בסניף אלבר בהרצליה פיתוח כדי להתעניין ברכב 0 ק"מ.

הליצן שטיפל בנו ניסה לשכנע אותנו שבקטגוריית סופר מיני רק מאזדה 2 שווה הסתכלות

ואז כששאלנו מדוע אצלם באתר דגמים של פייסטה מוצעים במחיר נמוך משמעותית מהמחירון אז התשובה היתה:

" נו זה ברור, הרי מדובר ברכב אמריקאי שאין לו שוק"

אז אתם מבינים עם מה צריך להתמודד באולמות המכירה ?

נהג ותיק

פורסם

אני חוששת שהפורום מקבל גב מגורמים שונים אשר שומרים על האינטרסים שלהם.

כמעט כל היבואנים מזלזלים, לא מקצועיים, ולא שרותיים.

 

מבחינתי מקצועי זה אומר שידעו את העבודה, ידאגו למובילית, יתאמו נסיעת מבחן, ויעשו כל מה שהם צריכים לעשות במילוי תפקידם.

שרותיות? זה כבר הנימוס והכבוד לאדם שמולך, אותו אדם שקונה רכב, ובין היתר, משולמת לך משכורת ממה שהוא משלם ליבואן שאתה עובד בו.

 

הלקוח תמיד צודק, את זה אין אצל היבואנים.

 

מגינים על היבואנים? תגנו. מחר אתם תהיו במקום פותח השרשור.

 

נ.ב

אבי התעניין ברכישת פאביה החדשה לאחר שירד מהמיקרה,ולומר לכם את האמת? בגלל השרשור הזה, אני יעשה כל שביכולתי להורידו מזה ואני יצליח.

 

אז אם מטרת השרשור הייתה להזהיר, היא הצליחה בצדק.

 

הצלחה.

פורסם
אני חוששת שהפורום מקבל גב מגורמים שונים אשר שומרים על האינטרסים שלהם..

 

מה זה אומר, מבחינה מעשית?

תשקלי מילים, זו לא שאלה תמימה.

 

מי אלו "הפורום"?

מה זה אומר " מקבל גב? "

מי שומר על איזה אינטרס ואיך?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...