Jump to content

kalda01

  • פרסום הודעות

    1,148
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות kalda01

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    יבנה
  • תחביבים
    ספורט ומוזיקה
  • מקצוע
    מהנדס תוכנה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אולי ניתן עדיין למצוא קפצ'ור 2019 עם אפס ק"מ ?
  2. רנו קפצ'ור חדש לא מביאים יותר לארץ? אני מעדכן שחייב להיות חדש אפס ק"מ.
  3. נבדוק את הקקטוס. לא הייתי מודע לסילוק הגומיות בדלתות. כמו שאמרתי זה עניין של טעם. לטעמי הגומיות האלה מנקודת מבט עיצובית פשוט מזעזע.
  4. נכון שזה עניין של טעם, אבל קקטוס בכנות זה הרכב הכי מכוער שראיתי בשנים האחרונות. הגומיות על הדלת זה מישהו עם מוח מעוות עיצב...
  5. אמא של אשתי עברה לאחרונה ניתוח החלפת ירך וקשה לה להיכנס לרכב נמוך. יש לה היום פיג'ו 207 שנת 2009 שממילא הגיע הזמן להיפטר ממנו. איזו סופר מיני בתקציב עד 110K יכול להתאים לה שיהיה בטיחותי ומושב נהג נוח וגבוה ? חשבנו על יאריס אבל הדגם הנוכחי כבר מיושן למדיי.
  6. אחרי החלפת מצבר (תוך חיבור מצבר גיבוי בעת ההחלפה) כל היסטוריית מחשב הדרך התאפסה, וכעת גם אחרי כיבוי והנעה המחשב לא זוכר את מצב התצוגה האחרון. בעבר כן היה זוכר. האם יש דרך לפתור את זה בעצמי או שחייב להכניס את הרכב למוסך היבואן?
  7. זה מה שעשיתי. שלחתי פנייה למנהל שרות לקוחות עם פרוט המקרה ואני מקווה שידאגו לעדכון החשבונית עם פרוט הדגם ומשך האחריות. אני גם מצפה שאם הדגם שהותקן אכן זול יותר מזה שהתכוונו להתקין אז שיתנו זיכוי בהתאם. נראה איך יטפלו בפנייה.
  8. תסכים איתי שאם לא רשום באף מקום איזה צמיג הותקן ברכב, אז אם תהיה בעייה הם יתנערו מכל אחריות גם עוד שבועיים, כי יטענו ואולי בצדק שמאיין להם שהצמיג זה אכן מה שהם התקינו ?
  9. הוא אשר אמרתי. אין לי בעייה שיוציאו החוצה אבל שלא ישלחו אותי להתמודד עם הספק החיצוני או שמראש יצהירו שזה המצב מה שהם לא עשו. אני אכן הייתי מוכן במודע לשלם מעט יותר על הנוחות וכדי שיהיה בעל ביית אחד לכל הטיפול ברכב. ודבר שני, נראה לי לא תקין בעליל שבחשבונית לא מצויין דגם הצמיגים ומשך האחריות.
  10. אז אתה טוען שגם במקרה של חריטה או כיוון פרונט שנשלח החוצה לגורם חיצוני, אם יש אחר כך בעייה נניח שהרכב לא עובר טסט אז אני לא חוזר למרכז השרות אלא נוסע להתנהל מול זה שכיוון את הפרונט או חרט את הדיסק ? זו הטענה ? ואתה לא חושב שהמוסך היה אמור לעשות גילוי נאות וליידע אותי מראש שהם לא אחראים לצמיגים שאני רוכש אצלם ומופיעים בחשבונית של הטיפול ? כלומר ההתנהלות שלהם תקינה לחלוטין ואני סתם מחפש בעיות איפה שהן לא קיימות?
  11. בסדר גמור שישלחו החוצה לחרט או למכון כיוון פרונט, אבל אם יש בעייה אחר כך אז אני אמור ללכת להתקשקש מול החרט? אני אמור בכלל לדעת מי החרט ? אני בא למרכז השרות כדי שיהיה גורם אחד אחראי לכל מה שקורה עם הטיפול ברכב, ולא מעניין אותי מי הביא לו את הצמיגים או את המגבים. אם יש בעייה אני מצפה שהם יקחו אחריות. מאוד פשוט. וזה בכלל לא משנה אם נשארתי שם או לא. זה חסר חשיבות. אם צריך לחרוט דיסקים זה משנה אם אני שם או לא ? אני מבין בזה ? נותנים לי להיכנס לשטח העבודה ? כל מה שאני מצפה שיהיו שקופים ושיקחו אחריות על תקלות שמן הסתם קורות. מה אתם שולחים אותי להתקשקש מול הפנצ'רייה ? הם מכרו לי צמיגים? אתם מכרתם לי צמיגים אז קחו אחריות.
  12. כי עד היום טיפלתי במוסך יבואן אחר והם היו סבבה. פעם ראשונה ואחרונה שבאתי לעשות טיפול במוסך בראשל"צ מטעמי לחץ זמן. אם היו אומרים לי שהצמיגים זה גורם חיצוני הייתי הולך לשם לבד. לא אמרו שזה המצב. מחר גם את החלפת השמנים יוציאו לגורם חיצוני והם רק ידפיסו חשבונית.
  13. אז אני לא הייתי בסדר בסיפור הזה ? האמת היה נראה לי הגיוני שאחרי 6 שנים צריך להחליף צמיגים. הייתי אמור לחכות שלא יעבירו את הרכב טסט או שיתפוצץ לי צמיג במהלך נסיעה ? אז הם בסדר ואני הרשלן...איזה יופי
  14. השארתי רכב דגם קשקאי לטיפול שנתי. מתקשר אלי "היועץ" אחרי כחצי שעה ואומר שהצמיגים שחוקים וצריך להחליף 4 צמיגים. שאל אם אני מעוניין שהם יחליפו. ביקשתי לדעת איזה סוג צמיג הם יתקינו, אמר לי דגם ומחיר. בדקתי באינטרנט וראיתי שהדגם הזה עולה בחוץ 40 שקל יותר לצמיג אז אישרתי לו להחליף. אמרתי לעצמי שהחיסכון בזמן שווה לי את ההפרש במחיר. כשבאתי לקחת את הרכב, אני רואה שהם מוציאים לי חשבונית ורשום החלפת צמיגים בלי לציין את הדגם. גם לא רשום כלום על אחריות. אני מבקש מהפקידה שיציינו את הדגם ואת משך האחריות. היא אומרת שאין לה מושג ושהיא רק פקידה. קוראת ל "יועץ" והוא נותן לי כרטיס ביקור של איזה פנצ'רייה במערב ראשל"צ ואומר לי שכל בעייה בנושא הצמיגים שאפנה ישר אליהם. תהיתי מדוע לא מסרו לי מראש שהצמיגים זה בעצם גורם חיצוני ובכל מקרה מדוע אין תעודת אחריות מסודרת אפילו שמדובר בגורם חיצוני. אמר לי שככה זה. ועכשיו לדובדבן. בדקתי את דגם הצמיגים שהותקנו והדגם שונה באיזה אות מהדגם שהובטח. מופיע 98V במקום 98H. אני בודק באינטרנט, ומסתבר שזה דגם זול במשהו כמו 70 שקל לצמיג. התקשרתי מיד ל "יועץ" והוא חזר אלי אחרי ברור ואמר לי שאם אני רוצה להחליף שאלך עצמאית אל הפנצ'רייה והם יטפלו בי. אבל שאלך מיד כדי שהצמיגים שהותקנו לא ישחקו. אמרתי לו שאין מצב שאני הולך להתנהל מול הפנצ'רייה אלא רק מולם. מרכז השרות מכר לי צמיגים ואני מצפה שמרכז השרות יטפל בבעייה. אני תוהה אם יש פה בפורום נציג של היבואן הזה ואשמח לקבל התייחסות למקרה הזה. עד היום לא נתקלתי בהתנהלות כזאת מרושלת ולא מקצועית ואני מבין שלעיתים קורות טעויות אבל לפחות תיקחו אחריות על טעות שעשיתם. לך תדע עם דגם הצמיג שמותקן כרגע ברכב בכלל מתאים לרכב הזה והאם זה בטיחותי לנסוע ככה.
  15. עבור קשקאי 2012 באזור רחובות - יבנה - נס ציונה. או לחלופין האם כדאי לטפל במוסך הראשי בראשל"צ ? טיפלתי בעבר ליד מקום העבודה הקודם בהרצליה אבל כעת זה לא מעשי לטפל שם.
×
×
  • Create New...