Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה ללובינסקי על הארגון, ההקדשה של היום לטובת הפורום, במיוחד בנושא נסיעות המבחן והשיחה עם רועי נחמיאס.

בהזדמנות זו רוצה מאוד לחזק את דבריו של חבר הפורום שטען שבמתחם חדיש שכזה, בתור מתחם הדגל של היבואן,

היה מאוד נחמד אם היו ״מקשטים״ את כותלי המתחם בדגמים היסטוריים של המותג.

 

תודה שוב ללובינסקי על יום נהדר.

(ותודה למי שהביא מדבקות פורום לשם, בדיוק הייתי צריך מדבקה למסגרת לוחית הרישוי :wink:)

פורסם

כפי שהבטחתי, אני מעלה מספר תמונות מאירוע.

מכיוון שאני יודע שחלק מחברי הפורום חרדים לפרטיותם, השתדלתי

לבחור רק תמונות בודדות (מאוד) בהן לא רואים מישהו ספציפי.

YDXJ0230.jpgYDXJ0228.jpgYDXJ0237-1.jpgYDXJ0236.jpg

פורסם
מישהו כאן יודע מדוע הפסיקו לייבא את הסיטרואן C5 ומה התוכנית של היבואן בעניין?

 

בגלל ש-C5 נמצאת לקראת החלפה, בגלל התחזקות סגמנט הקרוסאוברים, ובגלל מכירות חלשות של הדגם, היבוא הופסק. בדיוק כמו שהופסק יבוא C3. הדור הבא של C5, ולצורך העניין גם C3, מתוכנן להגיע גם אלינו.

פורסם

חוץ מה-C5 וה-C3 לובינסקי חתכו עוד דגמים מההיצע בטענה שהם לא רוצים "כפילויות" - פיג'ו פרטנר, פיג'ו 5008 וסיטרואן סי אליזה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ממה שאני מתרשם מחוות הדעת של המשתתפים, נראה שהיה אירוע חיובי. חבל שלא יצא לי להשתתף עקב נחיתה בארץ בשישי בצהריים. פספסתי בכמה שעות. שאפו ללובינסקי ואני תקווה שיבואנים נוספים ירימו את הכפפה ויפיקו אירועים דומים. כל הכבוד.

פורסם

איציק, גם פלואנס ומגאן דיזל נמכרות יפה למוניות ועדיין המחיר שלהם והאפשרויות של הדגמים מגוונות, שלא לדבר על המחיר שמונגש גם לפרטי.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

גם נכון, אבל יש מספיק דגמי דיזל עם מחיר מנופח לפרטי לעומת מחיר אטרקטיבי למוניות.

 

דוגמאות? כל דגמי הדיזל של סקודה (אוקטביה, ראפיד וגם בזמנו הפאביה), ריו דיזל, 301 דיזל, ג'טה דיזל....

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

דבר אחרון שנזכרתי בו,

שוק הליסינג לרכבי 7 מושבים נשלט בלעדית ע"י אאוטלנדר, לא בגלל שהוא כלכך מוצלח אלא בגלל מחיר חודשי סביר בהחלט.

הגרנד פיקסו ראוי בהחלט, עולה אותו דבר כמו המיצובישי בשוק הפרטי אבל 1000 שקלים יותר בליסינג.

חבל.

זה שוק גדול מאד שמתפספס. אז אמנם לא מדובר בג'יפון מסוקס אבל מבחינת גימור ונוחות הסיטרואן מתעלה מעל הרבה רכבים אחרים בסגמנט.

פורסם

^^^

 

איך אתה מסביר זאת?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין לי הסבר. גם לרועי לא היה הסבר.

מה שמצחיק זה שב 4400 שקל אפשר לקחת קיה קרניבל שעולה כמעט 220K.

פורסם

ההסבר פשוט, וניתן להבין אותו לפי שיעור המס המוטל על האאוטלנדר וגרנד פיקאסו.

 

הגרנד פיקאסו עולה ליבואן כ-20K יותר ממה שעולה האאוטלנדר ליבואן מיצובישי ומכאן נגדרות ההנחות ותעריפי הליסינג... זאת כמובן מעבר לעובדה שערך הגרט של סיטרואן נמוך יותר עד שיוכח אחרת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה מעניין מה שאתה אומר.

עד 2013 הסיטרואן עלתה פחות? כי אז היא העלות היתה פחות מ 3500 שקל.

לפי החישוב שלך גם ה SMAX וגם הקרניבל עולים פחות (או עלו במקרה של פורד) מאשר הסיטרואן?

פורסם

בהחלט יכול להיות - אין לי מושג. ה-SMAX היתה די יקרה ליבואן ככל שהדבר נוגע לגובה המיסים עליה. על האאוטלנדר יש ליבואן הרבה "בשר" לתת הנחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...