Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SAVE THE DATE 27-05-16 - יום סיטרואן לגולשי קארספורום


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה אירוע מהנה מאוד!

 

הנציגים היו סבלניים וראו שהם תודרכו מראש שהם נוסעים עם אנשים שמבינים ברכב ולא "הציקו" עם לדקלם נתונים יבשים מדף אלא הקשיבו לחברה שהיו מאחורי ההגה על דעתם מהנסיעה.

 

עשיתי נסיעת מבחן על C4 רגילה,C1 ידנית וקקטוס טורבו והיה כיף גדול.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וזה למה היית צריך לבקש מספר טלפון, מה תחכה עכשיו עד שלובינסקי יעשו עוד אירוע

 

צוות לובינסקי - כל הכבוד.

 

אני יודע איפה היא עובדת.:lol:

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי באירוע, אבל הייתי בלא מעט אירועים של יבואנים אחרים.

 

האירועים האלה בד"כ אירועי חשיפה, ושיחה שעיקרה עניינים טכניים, ונהיגה כמובן.

 

האוכל זה נחמד, אבל אם יש שיחה טכנית טובה ומספיקים לנהוג כמו שצריך - הכיבוד ממש לא משנה - שתיה קלה וקצת עוגיות בהחלט מספיקות.

 

אירוע מכירות? אפילו לא בכיוון, אבל מניסיון, הכירויות בימים בד"כ יכולים לגרום לעסקה נקודתית עבורך במקרה הצורך...

 

תעיד על כך הוולוו V40 שעומדת לי בחניה, שנרכשה ב"עסקה נקודתית" כתוצאה מהיכרות עם איש מכירות במהלך אירוע של היבואן.

 

העסקה נעשתה כשנה וחצי לאחר אותו אירוע.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה ללובינסקי על האירוע מאוד נהניתי , מהיחס וההסברים ומנסיעות המבחן כמובן. (פיקאסו קצר ,C1 ידנית וקקטוס טורבו), ומסכים עם רוב השבחים פה.

יחי כרס-פורום!

*שאלתי בהודעה 28 בשרשור אם יהיה פיקאסו קצר 5 דלתות דיזל לנסיעות , לא היה, עדיין נהניתי מהבנזין.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה אירוע יפה ומאורגן היטב, אני לא יודע על מה מדבר הבחור שקטל את לובינסקי.

לא היה מדובר באירוע מכירה בשום צורה, לדעתי זה שלא ניסו לדחוף "סגירות מכירה"

רק הגדיל את היופי שבאירוע ולא להפך.

 

הכיבוד היה מספק בהחלט וברמה גבוהה, מהבחינה הזאת הכל היה מאורגן בצורה הטובה ביותר.

השיחה התנהלה בצורה טובה, למרות שמפעם לפעם ניראה היה שהתגובות מצד חברי הפורום

היו נוקבות יותר, ואולי לפעמים אפילו נוקבות מידי, מאשר מה שציפו המארחים.

 

נסיעות המבחן היו טובות מבחינת המרחק והתוואי - אך כצפוי היה תור לנסיעות המבחן וזאת למרות

שלא היו המון חברי פורום.

בתחילה נרשמתי לנהיגה על 5 (!) רכבים, אך לבסוף נהגתי רק על 3 (C4 פיקאסו 7 מקומות, ג'אמפי ידנית ו C1 ידנית),

כאשר על הקקטוס לא יצא לי לנהוג (אפילו לא באחת הגרסאות). מפאת כך שבכל סבב כבר לא היה קקטוס פנוי, עליתי לנסיעה

על אחד הרכבים האחרים שהיו ברשימה שלי. כשחזרתי מהנסיעות בשלושת הרכבים האחרים השעה כבר הייתה די מאוחרת

ונראה היה שכולם כבר מתקפלים, לכן וויתרתי על הנהיגה בשני דגמי הקקטוס עליהם רציתי לנהוג.

 

כנק' לשיפור אציין את מה שאמרתי גם למנהל המותג בסיום - הדגלים שנמצאים מחוץ לחלונות הרכבים

נורא מפריעים ויוצרים רעשי רקע, הדבר פוגם בחוויית הנסיעה וביכולת לבחון את בידוד הרעשים של הרכב.

בנוסף, לדעתי היה מקום להביא עוד כמה קקטוסים (עליהם למעשה, להערכתי, כל הנוכחים רצו לנהוג - בעיקר בגרסאות הדיזל והטורבו).

מאוד התרשמתי מכך שהביאו במיוחד את הג'אמפי עבור אחד מחברי הפורום, בחרתי לנהוג גם בה במהלך האירוע.

 

אני חושב שמגיע הרבה פירגון ללובינסקי בכלל ולמנהל המותג בפרט על כך שהרים את האירוע הזה, היה קשוב

ודאג לענות על שאלות שחלק מהקולוגות שלו כניראה היו בוחרים לדלג עליהן.

באופן כללי האווירה הייתה טובה ונעימה, בקיצור - היה תענוג!

 

בהמשך אנסה להעלות כמה תמונות מהאירוע (כן, אני הייתי עם מצלמת האקשן... :-) ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הקקטוסים האטמוספריים היו פנויים יחסית.

שקלתי לבקש גם על הג'אמפי אבל הנסיעת מבחן על הקקטוס טורבו התאחרה ויצאנו בין האחרונים משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לובינסקי,

ארוע רציני ומכבד שהשאיר אצלי תחושה שהמותג אכן רץ קדימה.

התגובה המאוכזבת שהושארה מעל מזכירה לי את ״המגיבים מטעם״ שצצים תחת כל ביקורת רכב במרשתת ללא קשר לאיכות המוצר או החוויה.

ביצעתי נסיעה על הפיקאסו הקצר, מורגש שיפור בביצועי המנוע ופנים הרכב מהווה סביבה נעימה. יושב פיקס על משבצת הליסינג המשפחתית.

שוב תודה על הארגון ומעל לכל על הנכונות להציג מול קהל דעתן וממוקד.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הקקטוסים האטמוספריים היו פנויים יחסית.

שקלתי לבקש גם על הג'אמפי אבל הנסיעת מבחן על הקקטוס טורבו התאחרה ויצאנו בין האחרונים משם.

צודק - אם להיות מדויק, התעניינתי בקקטוס טורבו ובקקטוס דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל אנשי הצוות על אירוע עשיר בתוכן,חוויתי מתוקתק ומהנה!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני נהניתי מאוד מהאירוע, היה מאורגן להפליא ולא נותר לי אלא להודות ללובינסקי.

לעניין הרכבים,

נהגתי על C4 ומיד אחריה על קקטוס דיזל.

אולי בגלל הקונטראסט החד, יצאתי עם טעם מעט חמוץ מהקקטוס.

נכון שיש 20K שקל שמפרידים בין שני הרכבים, אבל הקקטוס הרגיש לי מצועצע וגס מידי יחסית לרכב חדש. בעיקר הפריע לי סביבת הנהג הענייה. מסכים במקום שעונים ופקדים לא מדברים אלי. אני מתכנן נסיעת מבחן על ה208 HDI ואני ממש מקווה שממנה אני אתרשם יותר.

 

את הC4 מאוד אהבתי. אהבתי גם את הדגמים הקודמים כך שזו לא הייתה הפתעה גמורה.

הדגם מרגיש מאוד בשל, נח, חזק ואיכותי. שני דברים הפריעו לי ברכב בעיקר:

1. הגיר לטעמי גס מידי בשביל גיר פלאנטרי מודרני. אם אני משווה לגיר הפלאנטרי 6 הילוכים של וואג, שבו ההעברות לא מורגשות כלל, כאן כל העברת הילוך הורגשה בבירור. אפילו הגיר AL4 העתיק שלי מעביר יותר חלק.

2. ישנה השהיית טורבו די ארוכה כאשר מבקשים כח. כאשר נדרשת גם הורדת הילוך ההשהייה היא ארוכה מידי. עושה רושם שנוצרת פעולה טורית, קודם הגיר מקבל החלטה, מוריד הילוך, רק אז הטורבו מתחיל לבנות לחץ ומתישהו בעתיד מגיע גם הכח.

באחד העיקולים בדרך חזרה מפלמחים, הכנסתי גז באמצע העיקול על מנת לייצב מעט את הרכב, ההשפעה של הפעולה הזו הגיעה כשהעיקול נגמר כבר..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם לא הייתי, אבל אני חייב לתת מחמאה ענקית ללובינסקי על היוזמה.

כמה יבואנים יש מסביב שמרימים כאלו ארועים, שהם לא ״ארועי מכירות״ סתמיים??

כמה יבואנים באמת מייחסים חשיבות לקהל חובבי הרכב?

 

לפחות מהתגובות והתמונות נראה שהיה אירוע מכבד וראוי.

 

כל הכבוד!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לובינסקי.

חוויה מעניינת ומוצלחת.

אפשר להגיד שזה היה בדיוק מה שצריך. שיחה קצרה, שאלות ונהיגה.

האולם עצמו מדהים. מעוצב מצויין, לא צפוף, שקט ונותן הרגשה טובה.

 

לקחתי את ה C4 גראנד פיקסו לסיבוב.

אני לא אגיד שהופתעתי, אבל הרכב הזה עומד כתף אל כתף עם ה SMAX מבחינת כח מנוע, זמינות הכח וההנאה מהנהיגה.

התרשמתי מאד מסביבת הנהג, לוח המחוונים הוא למעשה מסך 12 אינטש גדול ולוח התפעול (מזגן, שמע, דיבורית וכו') נמצא על מסך קטן יותר.

נותן תחושה נקיה ומינימליסטית ועם זאת העיצוב יוקרתי ומוקפד.

הנסיעה אמנם היתה קצרה מאד (בערך 15 קילומטר) אבל הספיקה להתרשם לטובה מהשתקת הרעשים, המושבים והמתלים המצויינים.

במחיר שלה אין לה מתחרה בסגמנט 7 המושבים למי שלא זקוק ליכולות "שטח"..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד ללובינסקי!

 

אווירה טובה, מאורגן בטוב טעם ולא מוגזם.

הגענו לאירוע עם ציפייה גדולה (מי אמר קקטוס ולא קיבל ) ויצאנו עם חיוך.

 

יצאנו להתרשות בהתחלה על קקטוס טורבו ולאחר מכן על C4 רגילה. משום מה לא נתקלנו בתור כלל והנציג שהיה איתנו, רותם אם אני זוכר נכון, הפגין ידע רב ודיבר בגובה העיניים בלי סיסמאות מכירה.

 

היה כיף, עמדת הכיבוד היתה עשירה וממצה. אנשי המכירות באולם אדיבים. מנהל המותג, רועי, הסתובב ביננו וניסה לחוש את הלך הרוח. היו כמה חברים שקיבלו ממנו הבטחות לעזרה בסגירת עסקה וניכר שרוצים באמת לשפר את חווית הלקוח ולטפס בטבלת המכירות (משום מה לא הציגו נתונים של פיג'ו בהשוואות ).

 

לפני שיצאנו נשאלנו לגבי דעתנו לאירוע של פיג'ו. לדעתי אירוע כזה לא יתן את אותו האפקט אם יהיה ממש בקרוב. לא יהיה הרבה שוני בהסברים טכניים והשאלות לגבי אמינות/אחריות/למה קשה להחליף נורות יהיו זהות. ההבדל יהיה בדגמי המכוניות.

אנשים צריכים לשכוח כדי להנות שוב.

 

תודה רבה,

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך אירוע פיג'ו, שיעשו יום מרוכז על ה208GTI והדיזל, לא צריך יותר מזה :lol:

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...