Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

עד עכשיו יש לנו כ 50 נרשמים. אנחנו מניחים שחלק מהנרשמים יגיעו עם חבר/ה, ומניחים שחלק יגיעו גם אם לא נרשמו.

מזכירים שאנחנו נפגשים ביום שישי הקרוב בבוקר ליום שכולו סיטרואן.

מצפים לראותכם.

צוות לובינסקי

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

ברור! והיא כמובן תהיה זמינה לנסיעות מבחן.

 

צוות לובינסקי

 

האם מדובר על הפיקאסו החדשה לאחר מתיחת הפנים שהוכרזה לפני מספר ימים? מה משמעות ההכרזה על הדגם המשווק כרגע?

 

תודה

פורסם

בכלל, הפורמט של האתר של פיגו מיושן וחלקו לא עדכני. בניגוד לשאר מותגי הקבוצה שלהם אתר אינטרנט עדכני ומרשים

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם

אשמח להגיע, אני מקווה שלא אהיה בעבודה באותו זמן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אדע אם אני עובד בשישי רק ביום חמישי בשעה 16:00 ולכן לא נרשמתי.

אם לא אעבוד אגיע בלי להירשם (מקווה שזה בסדר, אין לי ברירה ואיני רוצה להירשם סתם).

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

 

בכלל, הפורמט של האתר של פיגו מיושן וחלקו לא עדכני. בניגוד לשאר מותגי הקבוצה שלהם אתר אינטרנט עדכני ומרשים

 

ידוע ובטיפול.

 

אדע אם אני עובד בשישי רק ביום חמישי בשעה 16:00 ולכן לא נרשמתי.

אם לא אעבוד אגיע בלי להירשם (מקווה שזה בסדר, אין לי ברירה ואיני רוצה להירשם סתם).

 

כמובן שאפשר לבוא בלי הרשמה, לא יהיה בכניסה סלקטור עם רשימות...כל גולשי קארספורום מוזמנים.

 

יהיו בסוף נסיעות מבחן לנהגים מתחת לגיל 21 ( לא חדשים)?

 

כן.

יתרה מכך, גם נהגים חדשים יוכלו לנהוג.

 

 

בואו בהמוניכם!


×
×
  • תוכן חדש...