Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SAVE THE DATE 27-05-16 - יום סיטרואן לגולשי קארספורום


קבוצת לובינסקי
שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביקרתי ב"אירוע"...

עלוב ועצוב.

במקום הפנינג מצאתי אולם נטוש מקונים המשוועים ליחס כלשהו ממוכרנים משועממים. אפילו כשהתחלתי לדבר על אפשרות רכישה, גלגלו אותי מאחד לשני, ולא הציעו לי אפילו לשבת... כן... השיחה התנהלה בעמידה עד שחתכתי בקוצר רוח מהמקום.

מילא כל זה, אנו חיים בלבנט ולא באירופה או בארה"ב, ורגילים שמזלזלים בנו. אבל עבור יום מיוחד שכזה לא לצאת אפילו במבצע מחירון מיוחד? זה כבר יריקה בפנים. לרוב האנשים זו טירחה להגיע למתחם שורק במיוחד, וראוי לכבדם ביחס נאות ובהצעות אטרקטיביות.

אני מתנצל בפני כל צוות לובינסקי שהטרדתי את מנוחתם. הם יכולים לשוב לנמנם כי בלאו הכי מעט הקונים שהגיעו כבר התייאשו ונטשו.

אגב, לספסל המוגבה עליו הניחו מעט כיבוד קל, זאת רחוק מאד מהסטנדרט של כל יבואן מתחרה, אמליץ להם להבא שלא לכנות "ארוחת בוקר".

נראה כי המגמה נמשכת - ההנהלה עושה מאמצים לשנות תדמית, אבל לא הצליחה לרתום לשינוי את העובדים.

א-כ-ז-ב-ה אחת גדולה.

 

תודה לובינסקי,

ארוע רציני ומכבד שהשאיר אצלי תחושה שהמותג אכן רץ קדימה.

התגובה המאוכזבת שהושארה מעל מזכירה לי את ״המגיבים מטעם״ שצצים תחת כל ביקורת רכב במרשתת ללא קשר לאיכות המוצר או החוויה.

.

 

בטח מייצג את המתחרה פיג'ו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אמת, ישה.

לי נראה שמדובר באדם שעדיין מריר על סגירת טלבו וסימקה

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה נקודות שעלו שם ולדעתי היבואן צריך לחשוב עליהם:

 

מדוע לא נותנים את האפשרות לרכוש אחריות מורחבת כמו למשל בדאצ'יה? לתת לצרכן את האפשרות לרכוש מהיבואן "ביטוח תיקונים" שיאפשר לאנשים שקונים את הרכב להאריך את האחריות, בכך גם שוק היד2 של הרכבים יתעורר ובנוסף לא יכבול את הלקוח למותג בטרייד.

 

בנושא רכבי הדיזל - רועי נחמיאס טוען שהישראלי לא רוכש רכבי דיזל. רועי, שים לב כמה פלואנס ומגאן דיזל מתרוצצות בכבישים. במחיר הנכון מר ישראלי ירכוש את הרכבים האלה. יש לכם כיבואן של אחד היצרנים המובילים בתחום באירופה אפשרות למכור כמות גדולה לחברות הליסינג וגם לפרטיים. כך זה יקל עליכם להגיע למטרה של להיכנס לעשירייה הראשונה במכירות.

 

נקודה אחרונה שכבר כתבתי עליה כמה פעמים - נושא עלות הכניסה למוסכים שלכם. הורדת מחירים תחזיר אליכם לקוחות שפונים למוסכים מבחוץ והורדת מחירי החלפים עצמם יקטינו את הכדאיות לייבא אותם מחו"ל.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר בהצעות ללובינסקי עסקינן, אכתוב בכל זאת את מה ששקלתי לומר עוד באירוע;

שתי נקודות התורפה של סיטרואן הן: 1. תדמית של רכב בעל אמינות לא טובה. 2. ירידת ערך

גבוהה (בטח בהשוואה לאסייתיות).

אחריות ארוכה "פגוש לפגוש" וטרייד אין בסוף התקופה (כפי שצוין שכבר קיימת, מחירון מינוס 5%),

תביא גם לכך שיותר בעלי רכבים יטפלו במורשה, קונים פוטנציאליים פחות יירתעו מעניין הסטיגמה לגבי

האמינות ופחות יהיו מודאגים מכך שהרכב שלהם יהיה שווה גרושים תוך שנים בודדות.

 

לדעתי, צעד כזה ייראה לקונים הפוטנציאליים את האמונה שלכם במותג (שמהמפגש היום ניכר שקיימת),

ובין כה אתם טוענים שהתנאים כמעט קיימים - נותר רק לשנות קצת ולשווק זאת בכל הכוח - "אנחנו בטוחים במותג שלנו,

לכן אנחנו ניתן לכם אחריות מלאה על הכל כולל הכל ל 5 שנים - כשתרצו לשדרג לסיטרואן חדשה, ניתן לכם מחירון על הסיטרואן שלכם".

 

סיטרואן מציעה חבילה טובה ולא סתם המשפט "זה רכב מעולה לקחת בליסינג" שגור בפיהם של רבים, כדי להתגבר על המחסום

ולהפוך את זה לרכב שהקונה הפרטי הרציונאלי והממוצע רוצה לקנות - לדעתי יש להתגבר על שתי הנקודות שכתבתי בתחילת המודעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת, ישה.

לי נראה שמדובר באדם שעדיין מריר על סגירת טלבו וסימקה

זהו, שמפעל סימקה-טלבו בפוייסי לא נסגר אלא מרכיב היום דגמים של פיג'ו וסיטרואן.

ה 309 הורכבה בו, ולמיטב ידיעתי מורכבת היום ה 308.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא התעלמו מהתגובה המרושעת. נראה שהאיש כלל לא השתתף באירוע גופו. הציץ וכתב בפורום.

 

אני גם חושב שהבחור לא היה באירוע. הכיבוד תאם את המקובל באירועים של יבואנים אחרים, היה מגוון בזכות עצמו, לא היה חסר ובשביל מאולץ בריאותית כמוני אפילו היה חלב סויה, ללמד אודות רמת ההקפדה. באופן כללי מהניסיון שלי באירועי יבואנים האירוע הזה תוקתק מעולה, הייתה הקפדה על לו"ז והוקדש לו כ"א בשיעור די חריג. באמת כל הכבוד. זה לא היה אירוע מכירות ובעיניי אפילו טוב שלא ניסו לדחוף מכוניות לגרון.

 

במיוחד לאשת המכירות העונה על השם ''שלי'', (הבחורה בלונדינית)

היה תענוג לנסוע איתה, והיא כבשה את ליבי שהיא אמרה - ''לצרפתיות אין שם טוב בארץ, כי לא מטפלים בהן נכון''.

מקווה לראות אותה גם באירוע הבא, וכמובן גם את שאר חברי הפורום.

 

אם לכוון, אז גבוה :wink: יש לך טעם טוב!

 

 

לגופו של עניין:

 

ניכרת הפקת לקחים בלובינסקי, ואני משווה לאירוע C4 שבו הייתי שותף. בניגוד לפעם הקודמת שבה לא היה מי שיכול לתת תשובות לשאלות נוקבות, הפעם היה - גם בפן הטכני וגם בפן השיווקי. יכול להיות שלא כל התשובות נראו לכל המשתתפים (בייחוד בשאלת האחריות והדיזל, שאני מודה שלדעתי אלה טעויות שיווקיות) אבל הן ניתנו על ידי מי שבאמת מוסמך לתת אותן והיו כנות - בעיניי זה מאד חשוב.

 

נהיגות המבחן היו אמנם קצרות, אבל בהתחשב באופי האירוע לדעתי זה היה המיטב, ואיפשר לטעום כמה מכוניות ביום אחד.

 

אני מאד מקווה שרוח המפקד תחלחל לדרגים הבסיסיים בלובינסקי, כי יש מוצרים טובים ויש רצון בדרגים העליונים - עכשיו הזמן לנצל את זה, יחד עם דגמים טובים (הקקטוס בראשם, במיוחד כשיגיע האוטומטי, וה-C4 פיקאסו הקצר, שבמחיר של משפחתית מהווה דיל טוב מאד לדעתי) למהפך מכירות.

 

לגבי המכוניות עצמן - נרשמתי לנהיגה בקקטוס טורבו ובקקטוס דיזל. הטורבו כנראה נותנת את ה-VFM הטוב ביותר במשפחה - מספיק חזקה, די חסכונית, ואפילו כבונוס יש צליל מנוע חביב ביותר. הדיזל אמנם סובלת מאף כבד יותר וכתוצאה מכך מהתנהגות רהוטה פחות, אבל טובה בזכות עצמה והיא פשוט מושכת כמו קטר ואפילו טרטור הדיזל נשמע רק בחוץ (מפתיע לטובה לאור הבידוד הלא רב באוטו, שאפו). אני ממש מחכה לטעום את הקקטוס האוטומטית שצפויה ל-2017 למיטב הבנתי. פשוט אוטו מתוק עם פאקטור "בא לי כזה" מטורף שגורם לסלוח על הרבה דברים שלא בהכרח יעברו בשלום באוטו שהוא יותר מיינסטרים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ה-5 שנות אחריות שחלק מהחברים פה מזכירים - זה לא בא בחינם, אלא עולה כסף אשר מועמס על מחיר הרכישה של המכוניות. לובינסקי החליטו להסתער על השוק עם 4 דגמים (C1 ידנית, קקטוסים, C4 ופיקאסו 5 מקומות) והנדבך המרכזי באסטרטגיה היא תמחור אגרסיבי (לכל הדגמים שהזכרתי תמחור מעולה ביחס למתחרות). לדעתי כחבילה, 3 שנות אחריות מלאה + תמחור אגרסיבי + טרייד-אין מהוות תמורה טובה מאד בשוק של היום.

 

שיפור תדמית לא קורה בין לילה ודורש עבודה סיזיפית לאורך זמן, אך בהנחה שיש גיבוי של היצרן (למקרה שמתגלים כשלים אשר קיימים מעת לעת אצל כל יצרן), והיבואן יתמיד בעבודה טובה, גם שיפור התדמית יגיע.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו, שמפעל סימקה-טלבו בפוייסי לא נסגר אלא מרכיב היום דגמים של פיג'ו וסיטרואן.

ה 309 הורכבה בו, ולמיטב ידיעתי מורכבת היום ה 308.

ידוע (ע"ע תמונת הפרופיל שלי).

המותגים אינם עמנו עוד. אני עוד זוכר את חלונות החשמל שנראו לי חיזריים בטלבו בשנות השמונים.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק שאחריות עולה כסף. אבל לא זו הנקודה.

 

באירופה הרכב מגיע עם אחריות והלקוח בוחר (על חשבונו כמובן - שוב, ראה דאצ'יה ) להרחיב את האחריות ואפילו חבילת טיפולים שמשולמת מראש.

 

אחריות לטווח ארוך = יותר לקוחות שיכנסו למרכזי השירות המורשים, גם ביד השנייה.

כניסה למרכזי השירות משמעותה מכירת חלפים והגדלת הרווחים.

 

כמו שאמר שלומי, 50% מהשיח נמצא בקארספורום וכל מילה שנכתבת בשרשור תשאר פה והרבה אנשים יקראו את השרשור. אם חשוב ליבואן מה שאנחנו אומרים וחושבים, אולי כדאי גם להם לחשוב שוב.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא האחריות הוא קריטי לצרכן הישראלי ובצדק, אולם לדעתי הרבה רוכשים לא רואים באחריות חלק ממחיר הרכב אלא תוספת ״חינמית״ שאינה מגולמת במחיר. משום כך ישנה העדפה לרכב שעולה 130000₪ עם 5 שנות אחריות על פני רכב זהה עו עדיף במפרט ובאיכות שעולה 110000₪ עם 3 שנות אחריות מבלי לתת את הדעת שההפרש במחיר הוא עלות האחריות ליבואן ולצרכן. ממה שלמדתי היום במצגות של אנשי סיטרואן המגמה שלהם היא לשכנע את הצרכן שהסיכוי שיוציא 20000₪ בשנתיים על תיקונים הוא אפסי מכיוון שהמוצר זהה באיכותו לזה של המוצר עם האחריות הארוכה. זה לדעתי הגיוני, נכון וראוי אך השוק הישראלי יצוק בתפיסות שקשה לשנותן.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי ונהנתי מאוד, חשבתי שאגיע מהצפון ואתאכזב, אך לא כך היה .

זה התחיל בכיבוד שלטעמי היה יותר מבסדר, לא ציפיתי ליותר מבורקסים ושתיה, ואח"כ המשיך במצגת שהיתה מעניינת, והרגשתי שהשתדלו לתת תשובות לשאולותי ולשאלות של שאר חברי הפורום ( למרות שלדעתי רועי נחמיאס לא עשה מספיק "שיעורי בית" טרם האירוע).

ביצעתי נסיעות מבחן על קקטוס טורבו שהיתה די מאכזבת ועל c1 ידנית עם גיר תקול , רציתי לבצע גם על קקטוס דיזל אך לא היה זמן, מכיוון שהביקוש לרכב היה גבוה, יש לציין שהנסיעות היו מספקות ביותר ביחס לאירוע בסדר גודל הזה, והנציגים שהיו עימי ברכב לא היו לחוצים על הזמן או על כמה שבחנתי את יכולות הרכב ( מהקקטוס בהחלט לא חסכתי).

בזמן ההמתנה לנסיעות המבחן גם יצא לי להמשיך ולשוחח לא מעט עם דרור , נציג המחלקה הטכנית שהיה סבלני ביותר.

אף אחד לא הזכיר שבנוסף לכל גם קיבלנו תיק במתנה ( שרכשתי רכב מלובינסקי קיבלתי רק מחזיק מפתחות[emoji15] ).

לסיכום: מתי אמרנו שהאירוע של פיג'ו?

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז גם אני הייתי.

ביצעתי נסיעת מבחן על C1 ידנית (שמשום מה הגיר שלה לא הרגיש לי תקין) ועל קקטוס דיזל ידנית (ששם זה היה עולם אחר לגמרי מבחינת השילוב של הידני והדיזל).

 

לדעתי מגיע שאפו רציני ללובינסקי, מכמה טעמים:

1. נציג מכירות שראה את ההתעניינות שלי בברלינגו ובקקטוס והציב אותן כנגד היונדאי I30CW שלי ובהחלט ידע את העבודה ואת הנקודות החזקות של הדגמים למרות שלא היתה נסגרת שום עסקה. ככה צריך להתנהג.

2. נציגים שידעו שאנו מהפורום ולא העיקו יותר מדי בעניינים טכניים ופשוט נתנו לנו לבחון את הרכבים (elibaba בחן כמו שצריך וגרם לכיבוד שאכלתי להתערבב טוב בבטן :twisted: ).

3. הדיבור הישיר שניתן לנו מול מנהל המכירות של המותג על מנת להביע את דעתנו ובכלל היחס שניתן לנו, היינו לא מעט אנשים.

4. והכי חשוב-יבואן שהרים את הכפפה ונתן לנו אפשרות לנהוג ולהתרשם ולהביע את דעתנו לא רק מאחורי מסך המחשב ובאמת הראה רצון ומאמץ להשתפר. לובינסקי בהחלט גרמו לי לחשוב מחדש על המותג ואני בהחלט לא פוסל רכישה עתידית של סיטרואן כשיגיע הזמן להחליף את היונדאי.

5. הכיבוד הנדיב ונציגות המכירה :wink:

 

ולנקודות החלשות:

1. העליתי בכינוס את הנקודה שאחריות מבחינתי היא אחד השיקולים הגדולים שנוגעים לרכישת רכב חדש, ולא ברור לי מדוע סובארו יכולים לתת 5 שנות אחריות (וקאיה נותנים אפילו יותר על חלק מהמכלולים) אך לובינסקי מתעקשים על שנתיים. התשובה של מנהל המכירות לא סיפקה אותי כל כך, ומבחינתי יצרן שנותן אמון במה שהוא מייצר צריך גם לתת אחריות הולמת וארוכה גם אם התמחור של הרכב פוגע טיפה ברווח. אם סובארו יכולים לתת 5 שנים, אין שום סיבה שהיבואנים האחרים לא יישרו קו.

2. התמחור היחסית גבוה של הדגמים. אם הקקטוס היה נמכר ב10K פחות :roll:

אגב, הקקטוס (נהגתי בדיזל הידני) לדעתי הוא הג'וקר הכי טוב שיש ללובינסקי מזה הרבה זמן. התרשמתי ממנו מאוד, אך חוסר האפשרות של הלקוח לבחור איזה צבעים ותוספות הוא רוצה (בחו"ל ניתן כמעט להרכיב כל תוספת לרכב לבקשת הלקוח ורמות הגימור הן מגוונות מאוד) די גורם לרתיעה. אני יודע שזו בעיה של כל היבואנים, אך אין שום סיבה שלובינסקי לא ירימו את הכפפה ויאפשרו ללקוח גמישות נוספת באבזור כולל הזמנה של חלקים מחו"ל בהתאם.

3. למיטב ידיעתי, אין אפשרות להביא דיזל רובוטי/אוטומטי לקקטוס ושות', וחבל.

4. סיטרואן מוציאים מנועים חדשים שדומים באופן פעולתם לTSI. מכיוון של-TSI יש "בעיות" בחלק מהמנועים עקב הצטברות פיח אך לובינסקי אומרים שהכל בסדר ולא ראו בעיות במנועים הללו, אני תוהה מה יהיה אם פתאום יתגלו בעיות במנועים הללו (שהם יחסית חדשים). האם לובינסקי יקחו אחריות?

עריכה אחרונה על ידי matanfr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה מפגש מאוד מוצלח. הכיבוד היה מצויין, וחוויות נסיעת המבחן נהדרת! דבר אחד אשר הפריע לי, הוא שבמקום לנסות ולקבל את חלק מהצעות היעול של חברי הפורום, המנהלים החליטו כל הזמן לתת תשובה מצטדקת ונגדית, למה הדרך של היבואן כביכול טובה יותר. אף על פי שאני חושב שאם הם היו מגיעים מנקודה של ״שמחים לרעיונות חדשים״ אז הם היו מרוויחים כפיליים.

 

לסיכום. היחס היה מצויין הרכבים אכן היו מעניינים, וכל התחושה הכוללת שניתנה באירוע הייתה מצויינת (פרט למה שציינתי קודם)

 

כן ירבו מפגשים כאלה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקופת ינואר-אפריל סיטרואן העלו כ300 רכבים יותר מסובארו על הכביש

 

כנראה שאחריות ו"אמינות יפנית של פעם" לא באמת משפיעים על הרוכשים כמו שרובכם חושבים

 

ואם צמצום התקופה במעט נתן ללובינסקי את האופציה להוריד מחירים ולהנגיש את המוצרים שלהם

ליותר לקוחות אז למה לא בעצם.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה היום משחק של מכבי חיפה נגד מכבי ראשון, היות ואני ראשוני, הרגשתי חובה ללכת לתמוך בקבוצה, במשחק שהיה בחיפה.

עקב כך נסעתי מוקדם למשחק, ולמרות שאמרתי לסיטרואן שאגיע, לא הגעתי.

אני קורא פה את הרשמים של החברים מהאירוע, ואני מתבאס כפליים.

גם פיספסתי אירוע יפה, גם פיספסתי נסיעה על רכב דיזל והכי גרוע, ראשון הפסידה. :-(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...