Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביקרתי ב"אירוע"...

עלוב ועצוב.

במקום הפנינג מצאתי אולם נטוש מקונים המשוועים ליחס כלשהו ממוכרנים משועממים. אפילו כשהתחלתי לדבר על אפשרות רכישה, גלגלו אותי מאחד לשני, ולא הציעו לי אפילו לשבת... כן... השיחה התנהלה בעמידה עד שחתכתי בקוצר רוח מהמקום.

מילא כל זה, אנו חיים בלבנט ולא באירופה או בארה"ב, ורגילים שמזלזלים בנו. אבל עבור יום מיוחד שכזה לא לצאת אפילו במבצע מחירון מיוחד? זה כבר יריקה בפנים. לרוב האנשים זו טירחה להגיע למתחם שורק במיוחד, וראוי לכבדם ביחס נאות ובהצעות אטרקטיביות.

אני מתנצל בפני כל צוות לובינסקי שהטרדתי את מנוחתם. הם יכולים לשוב לנמנם כי בלאו הכי מעט הקונים שהגיעו כבר התייאשו ונטשו.

אגב, לספסל המוגבה עליו הניחו מעט כיבוד קל, זאת רחוק מאד מהסטנדרט של כל יבואן מתחרה, אמליץ להם להבא שלא לכנות "ארוחת בוקר".

נראה כי המגמה נמשכת - ההנהלה עושה מאמצים לשנות תדמית, אבל לא הצליחה לרתום לשינוי את העובדים.

א-כ-ז-ב-ה אחת גדולה.

פורסם

לא יודע ממה התאכזבת, אני דווקא נהנתי, ובוא נגיד בעדינות שהייתי ביותר מיום עיון אחד באותו סגנון.

עיקר העיניין היתה דווקא השיחה המעניינת עם מנהל המותג ועם המנהל הטכני, וסביר להניח שאם לא היתה מגבלת זמן, יכולנו לשבת שם עד מוצאי שבת..

גם נהיגות המבחן היו מסודרות ומאורגנות היטב, והכל "דפק" טוב, בוודאי בהתחשב במספר הגדול יחסית של משתתפים.

יישר כוח ללובינסקי על יום מהנה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

זה היה אירוע היכרות עם המותג ולא אירוע מכירות. זה הודגש במפורש בהזמנה בתחילת השרשור.

הכיבוד היה בהחלט מכובד ולא היה צריך שום דבר מעבר לזה.

בשעה 10:00 עלינו לאולם הרצאות ושמענו הרצאה טכנית והרצאה שיווקית של סיטרואן ולקהל ניתנה האפשרות לשאול כל שאלה שהמשתתפים רצו. כל הכבוד על הפתיחות!

לאחר מכן פנה כל אחד לרכב שהזמין לנסיעת מבחן ונפרדנו לשלום בצירוף שי יקר ערך.

כל הכבוד לרועי נחמיאס על הארגון והלוואי ויבואנים אחרים ילכו בעקבותיו.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

אני אישית דווקא נהנתי, על כל שאלה ענו בצורה עניינית ולא מתחמקת וגם הנציגות בקומת הקרקע היו מאוד שירותיות ונחמדות.

נרשמתי לנסיעת מבחן בקקטוס דיזל אך התור היה ארוך ולא יכולתי לחכות ונאלצתי ללכת, רועי אתה מוזמן לתת חוות דעת עליה ;).

כל הכבוד ללובינסקי על היוזמה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

תודה רבה לובינסקי על היוזמה המבורכת היה כיף

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם
ביקרתי ב"אירוע"...

עלוב ועצוב.

במקום הפנינג מצאתי אולם נטוש מקונים המשוועים ליחס כלשהו ממוכרנים משועממים.... ...רגילים שמזלזלים בנו. אבל עבור יום מיוחד שכזה לא לצאת אפילו במבצע מחירון מיוחד? זה כבר יריקה בפנים. לספסל המוגבה עליו הניחו מעט כיבוד קל, זאת רחוק מאד מהסטנדרט של כל יבואן מתחרה, אמליץ להם להבא שלא לכנות "ארוחת בוקר".

נראה כי המגמה נמשכת - ההנהלה עושה מאמצים לשנות תדמית, אבל לא הצליחה לרתום לשינוי את העובדים.

א-כ-ז-ב-ה אחת גדולה.

 

ת'שמע אני לא יודע איך להתייחס לתגובה שלך חוץ ממרושעת.

נתחיל ב"ארוחת הבוקר" שכללה כריכונים, טורטיות מגולגלות קורסונים ודברי מתיקה שונים + מכונת קפה ובריסטה שהכין לך קפה כרצונך + שתייה קלה, למה בדיוק ציפית? למלצרים וישיבה סביב שולחנות?

צוות היבואן היה מתוגבר עם נציגים שהסתובבו בין עשרות מאנשי הפורום שהגיעו, כולל מנהל המותג ואיש טכני בכיר שהיו סובלניים וענו על כל שאלה. נהיגות המבחן התנהלו בסדר ובאירגון.

בשום מקום בשרשור הזה לא הובטח או דובר על אירוע מכירות מיוחד, אלא על אירוע הכרות עם המותג על דגמיו השונים. בקיצור תגובה לא לעניין לחלוטין.

 

אני מעריך את אנשי לובינסקי אשר הסכימו לארח אותנו ולעמוד ב"קו האש" מול שאלות נוקבות של אנשי הפורום. הארוע עצמו היה ערוך מצויין ברמה הלוגיסטית וכל מי שנרשם לנהיגות המבחן קיבל את ההזדמנות לבחון את הדגם הספציפי אותו הוא רצה לבחון.

 

אני מקווה שעוד יבואנים ירימו את הכפפה.

 

אישית, מאד אהבתי את הקקטוס (דגם הטורבו בנזין הוא המועדף עלי) - מכונית מיוחדת שעשוייה היטב ומתומחרת מצויין כך שבפועל אין לה מתחרות. גם התמחור של ה-C1 וה-C4 פיקאסו מצויין ועם הקקטוס הן מהוות חבילות מאד אטרקטיביות (ה-C4 הרגילה כבר מיושנת).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

סיכומון קצר שלי :

 

מבחינה לוגיסטית היה מכובד ומאורגן כראוי, לא כל כך מבין על מה התלונות. כיבוד מכובד וראוי.

מנהל המותג רועי ניהל שיחה כנה, ואני מודה ששאלתי שאלות (קדיחות?) די קשות וישירות, על חלקן לא קיבלתי תשובה ישירה כמו למשל מדוע לא ניתן בעצם לבנות רכב בקונפיגורציה כרצוני כמקובל באירופה, מהם ערכי המותג סיטרואן, נושא האחריות הקצרה יחסית אל מול תדמית המותג שהעלה משתתף אחר וכו'.

ברור לי שהיה אפשר לקדוח עוד שעות אבל אני מרגיש שהההתייחסות היתה מכובדת, מכבדת והוגנת.

 

עכשיו לגבי נסיעות המבחן :

אני נהגתי בג'אמפי "קצר" שהביאו במיוחד לכבודי, בקקטוס דיזל וב C1 ידנית, בסדר הזה.

 

הג'אמפי - לא יודע אם זה נחשב טוב או לא, אבל הוא לא מרגיש שונה במיוחד מהג'אמפי 2007 עם קרוב ל 400K ק"מ שיש לנו. המנוע כמובן יותר שקט וגמיש אבל אם היית צריך עכשיו להחליט אם לשים כמעט 200K ש"ח אז אני לא רואה למה להחליף, אין שדרוג משמעותי למרות 10 שנים כמעט של הבדל.

 

הקקטוס דיזל - פה יש לסיטרואן ג'וקר רציני ביותר.

הרכב פשוט נהדר. המנוע גמיש וחזק וסוחב מעולה, הארגונומיקה נהדרת כולל מוט ההילוכים שאני לא מבין מה יצאו עליו, האוטו ממש שקט ושיכוך הזעזועים נהדר, כולל זה שלקחתי אותו לאיזור של כורכר וסלעים לא קטנים (matanfr עדי...).

יש לקקטוס פקטור של feel good, עיצוב מגניב ופשוט תחושה כיפית וקלילה שמחוברת עם תמחור סביר, אני בהחלט רואה את עצמי ממליץ עליו בידני לכל מי שלא מפחד להעביר הילוכים לבד. ברובוטי/אוטומטי זו לדעתי קניה משפחתית נהדרת.

 

ה C1 הידנית - פייר, התאכזבתי. סה"כ האוטו בסדר לסגמנט שלו, אבל כשיושבים במושב האחורי רעש המנוע/אגזוז מאוד חזק בהאצה, ברמה ממש בלתי נעימה. האוטו פיצפון וצפוף, ומרגיש קצר בכח למשל לעקיפות. במחיר שלו מצטער, אבל אני בוחר בדאצ'יה סנדרו.

 

לסיכום תודה רבה ללובינסקי על הזמן, חשיפת הדגמים כולם, נהיגות המבחן ובעיקר הסובלנות לקדיחות של petrol head, אשמח לראות עוד יבואנים מרימים את הכפפה!

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה לכל מי שהגיע.

שמחנו מאוד ונהנינו מאוד לפגוש אתכם ולשוחח עימכם. באמת.

 

עלוב ועצוב.

 

התגובות שקיבלנו במהלך ובסיום האירוע היו שונות מאוד.

IMG-20160527-WA0001.jpg

IMG-20160527-WA0002.jpg

פורסם

לובינסקי(ם) יקר(ים),

 

תמיד יהיה מישהו לא מרוצה, לא משנה מה תעשו וכמה תתאמצו

אל תיקחו ללב, הכל בסדר.

 

לא נכחתי (כי עבודה) אבל עושה רושם שהיה אירוע מושקע ומכובד מאוד, שאפו :mm_yeah:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
תודה לכל מי שהגיע.

שמחנו מאוד ונהנינו מאוד לפגוש אתכם ולשוחח עימכם. באמת.

התגובות שקיבלנו במהלך ובסיום האירוע היו שונות מאוד.

 

אנא התעלמו מהתגובה המרושעת. נראה שהאיש כלל לא השתתף באירוע גופו. הציץ וכתב בפורום.

מניסיון אישי, הרמתם אירוע מתוקתק למישעי והפגנתם פתיחות חסרת תקדים.

כל הכבוד!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

שלום לכולם,

 

דוגרי, לא מבין על מה התלונות, נהנתי מאוד, חבל שאי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה בזמן ולהיות באירוע שוב, כי הייתי עושה את זה.

הגעתי, ישר ניגשתי לאוכל (קמתי מוקדם לצאת מירושלים, מה נעשה) היה טעים מאוד, כולל הקפה ושאר השתייה.

לאחר מכן הסתובבתי בין הרכבים עם כמה חברים (מהפורום כמובן) והנציגים אפילו נתנו לי לפתוח מכסה מנוע ולהריח

את הנוזל קירור והשמן מנוע.

 

לאחר כמה זמן התבקשנו לעלות לאודיטוריום ולקבל הרצה על המותג, ממש נהנתי מההסברים הטכניים, השכלתי מאוד.

 

שהסתיים הזמן לשאלות ירדנו שוב לאולם תצוגה על מנת להמתין לנסיעות מבחן.

בחרתי לנסוע על הסיטרואן C1 ידנית, קקטוס דיזל (:inlove:), ו - C4 פיקאסו 5 מקומות.

נהנתי מאוד מהנסיעות מבחן, לדעתי היה מספיק זמן ומסלול טוב על מנת לבדוק אותן.

 

נהנתי מאוד מאוד מהאירוע ורוצה להודות לכל צוות לובינסקי, במיוחד לאשת המכירות העונה על השם ''שלי'', (הבחורה בלונדינית)

היה תענוג לנסוע איתה, והיא כבשה את ליבי שהיא אמרה - ''לצרפתיות אין שם טוב בארץ, כי לא מטפלים בהן נכון''.

מקווה לראות אותה גם באירוע הבא, וכמובן גם את שאר חברי הפורום.

רועי

פורסם (נערך)
...

נהנתי מאוד מאוד מהאירוע ורוצה להודות לכל צוות לובינסקי, במיוחד לאשת המכירות העונה על השם ''שלי'', (הבחורה בלונדינית)

היה תענוג לנסוע איתה, והיא כבשה את ליבי שהיא אמרה - ''לצרפתיות אין שם טוב בארץ, כי לא מטפלים בהן נכון''.

מקווה לראות אותה גם באירוע הבא, וכמובן גם את שאר חברי הפורום.

 

וזה למה היית צריך לבקש מספר טלפון, מה תחכה עכשיו עד שלובינסקי יעשו עוד אירוע

 

צוות לובינסקי - כל הכבוד.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם
ביקרתי ב"אירוע"...עלוב ועצוב.

.

 

כנראה שהיינו באירועים שונים.

אני ספרתי עשרות אנשים בערך 70 או 80 איש.

ניגשו אלי כמה נציגים של היבואן לשוחח ולראות אם אפשר להתקדם לעסקה.

ראיתי את רועי מנהל המותג ודרור מנהל ההדרכה הטכנית עונים באריכות ובפתיחות לשאלות שנשאלו.

היה אירוע מצויין והלוואי שעוד יבואנים יעשו כאלה אירועים.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...