Jump to content

HybridBoy

  • הודעות

    524
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של HybridBoy

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

38

מוניטין

  1. לא יודע לגבי ביצועים, אבל כל הפואנטה של הKW האלו זה שהם מתכווננים אלקטרונית (מיידית) מתוך הרכב. בעוד שבשאר הקיטים צריך לצאת, להתכופף ולפשפש במתלה עד שתכוון לקשיחות שאתה רוצה, ואז תעשה את זה עוד 3 פעמים לפי מה שאני מבין הם זהים ל-V3.
  2. מיאטה\BRZ היו יכולות להיות מושלמות אם הייתי בקטע של ידני. היו לי חיים הרבה יותר קלים כי הייתי מזמין את הGT86 החדשה וסוגר סיפור. אבל כמו שאמרתי, לא אוהב כל כך ידני והנסיעות שלי ביומיום זה הרבה פקקים. אם הייתה שם תיבה כפולת מצמדים או איפלו איזו ZF הייתי מוותר גם על מנוע גודש. חשבתי גם על האופציה של M3 E92, ואפילו על M3 E46.. הE46 פשוט ישנות מדי ואני לא רוצה להיכנס להרפתקאות של תחזוקה עם רכב דיילי. מה גם שהאוטומט שם לא הכי להיט. הE92 מאוד כבדות וכמו שאמרת אין הרבה מומנט בסל"ד נמוך, לא שילוב טוב לדיילי לטעמי. גם הן לא הכי חדשות ודורשות תחזוקה. בנוסף יש את עניין המיסבים של הטלטלים, לא סיפור זול. אין ספק שכאשר אתה "על זה" המנוע מדהים, אבל האם שווה "לסבול" כל שאר הזמן? לא יודע. בין הE92 ל235/240 הייתי מעדיף את החדשות. 235 במצב טוב (על הנייר לפחות) עולה קצת יותר מ200K, משהו כמו 220-230. אבל דרושה השקעה של דיפרנציאל ומתלים במינימום ועוד קצת מסביב, שזה אומר עוד בערך 30-40K. השקעה כזאת מקרבת אותך לM2 שעולה 300-340, שכבר באה כמעט מוכנה. (להבנתי הברקסים לא מחזיקים מעמד תחת בלימות חזקות חוזרות , אבל אפשר לפתור את זה עם רפידות ונוזל משופר). הבעיה היא שכבר מגיעים לסכומים מאוד גבוהים, אבל יותר מזה- לביצועים מאוד גבוהים שלדעתי פשוט גדולים עליי כרגע. אני לא ממהר לשדרג רכב ומעדיף לקנות משהו שאהיה שלם איתו ולהחזיק אותו כמה שנים טובות. אז בנתיים אתאמן על הלאון, לפחות להכיר את הכבישים המאתגרים כמו שצריך. אקח את הזמן להתרגל לשגרה של טיולים ולחסוך עוד קצת כסף לשדרוג, גם מחירי הM2 ירדו קצת בזמן הזה (מקווה לפחות). @BobbyMiata בשיטוטים שלי נתקלתי בבעיה מוכרת של הS55 אשר נמצא בM2C, הCrank Hub שיכול לגרום לתזמון להשתנות ולקחת איתו את המנוע במקרה הרע. האם הבעיה קיימת גם בN55? לפי מה שאני מבין מדובר באותו תכנון. בכללי, יש איזשהן מחלות\בעיות מיוחדות עם הM2?
  3. אז לאחר השרשור הזה, אמא החליטה שהיא רוצה רכב חשמלי חדש 🙈 הדבר היחידי שאני חושש ממנו זה המתלים שלא לגמרי נוחים ואנחנו גרים באיזור עם באמפרים. אזמין לה נסיעת מבחן, אבל אשמח לשמוע מאנשים שיש להם את הרכב המלצות/הערות. מעבר לMG לא ראיתי רכבים חשמליים לגמרי במחירים האלו (130K), יש משהו שפספסתי? הכי קרובה הייתה היונדאי קונה, אבל יקרה בערך ב15K. פיאט 500 קטנה מדי. היברידי, גם כזה שנטען, לא עובר אישור לZS יש אחריות של 5 שנים ובנוסף 8 שנים על הסוללה.
  4. לאון 2012 1.8 DSG. סטייג' 2, קוילאוברים. לא כזה אוהב ידני והנסיעה שלי היא הרבה פקקים ביומיום, זה די פוסל מבחינתי גיר ידני 🙄
  5. אתה מתאר פה מקרה קיצוני. באותה מידה הפלטה הייתה יכולה לשבור לך את הרדיאטור, אז תסע כל הזמן עם אחד ספייר?
  6. לא רואה בה כפתרון האמת. האוטומט אותו דבר למעט הממיר מומנט המשופר. וידני לא הייתה אופציה גם בדור הקודם. לדעתי פחות או יותר כמו 370Z גודשת. אמורה להגיע עם 400 כ"ס עם מרכב כבד, שומדבר חדש. ראיתי שהWRX החדשה תגיע עם גיר כפול מצמדים. אומנם הנעה כפולה, אבל מי יודע, אולי יצליחו להביא שלדה מתנהגת.
  7. יש לנו מעשנה חשמלית של טרייגר, לא יודע מה הדגם אבל לא מהיקרות. מאוד נוחה כי אין צורך להשגיח עליה, פשוט מכוונים את המעלות ובזה נגמר הסיפור.
  8. קודם כל באמת בסוף התכנסתי לM2. אבל! הן יותר כבדות וחזקות, מעטפת ביצועים מאוד גבוהה. הייתי מעדיף רכב 1200KG ומשהו כמו 250-270 כ"ס. ככה גם המחירים היו יכולים להיות יותר שפויים וגם המגבלות.
  9. יש הרבה הבדלים בין ה235 לM2 מעבר לכוח ודיפ מוגבל. אם ההפרש בין הדגמים הוא 100K לגמרי עדיף לקנות כבר M2 מאשר לנסות להשקיע את הכסף על שיפורים. אני מחפש רכב לטיולים שעל הדרך יכול לשמש כדיילי, לא הפוך. ולכן ה235 פשוט לא מספיק טובה, מהבחינה הזאת היא סוג של מנהלים מהירה. להנות? ברור, כי היא תהיה יותר טובה מהרכב הנוכחי שלי. אבל אני מכיר את עצמי, ברגע שאגיע לטיול ורכב כזה לא ירגיש לי מספיק הארדקור אני אתבאס. ואז ארצה לשפר כי כבר יש לי רכב, מה אני אמכור ואקנה עכשיו M2? ובעצם אני מכניס את עצמי לפינה לא טובה לא רוצה לקנות 235 ולהתחיל לזרוק עליה עשרות אלפי שקלים שלא אראה לעולם בחזרה. ממה שקראתי רוב מי שקנה 235/240 והיה חסר לו "ספורט", קנה בסוף M2 או שהשקיע על הרכב יותר מההפרש ל-M2. כמו שרשמת, יש הבדלים בין הדגמים שהם מעבר למתלים וLSD. הרי מתלים זה לא רק בולם וקפיץ, יש הרבה מסביב, וגם דברים שאי אפשר לשנות (לפחות לא במחיר ריאלי). אני לא מחפש לעשות זמנים, רוצה את החוויה, ומבחינתי חלק ממנה זה תאוצה טובה. הBRZ יכולה לתת קצב ממש טוב, במיוחד בידיים של נהג מיומן, אבל היא פשוט מרגישה מאוד איטית. אתה כאילו "תקוע" בהילוך שלישי לעד, מקסימום יורד לשני בפניות מאוד איטיות. שלא לדבר על היומיום, ששם המחסור במומנט מאוד מורגש. אם היה רכב בסגנון של הBRZ אבל עם מנוע וגיר כמו בקופרה למשל, זה היה מבחינתי שילוב מנצח. סיכום: מבחינתי אין טעם לקנות 235/240, ו-M2 פשוט לא בהישג יד כרגע. החלטתי שאני צריך להשתפשף לפני שאני קופץ לרכב ברמה של M2. לכן אני שם את העניין על HOLD ומתחיל להיכנס לשגרה של טיולים עם הרכב הנוכחי שלי. (הוזמנו רפידות אגרסיביות 😏) אני יודע שלא אהיה בקצב של החברה' שלי, אבל צריך להתחיל מאיפשהו.
  10. איך אני מזהה אותן? חיפשתי 240 ביד 2 ויש רק 3, כולן נקראות Performance Luxury.
  11. מה מביאה איתה חבילת הביצועים? יש בכלל בארץ?
  12. אני לא מדבר רק על ביצועים\קצב נטו, יש הרי מעבר לזה. גם אם בסופו של דבר אתה לוקח את הפניה באותה מהירות עם שני הרכבים הם ירגישו שונה מאוד. חפרתי באינטרנט ודברתי עם חבר שמבלה הרבה בטילוים\מסלולים ויוצא לו לנהוג על הרבה רכבים, הוא טוען שחד משמעית בשביל להתחיל להרגיש טוב ה235 צריכה LSD ומתלים במינימום, וזה גם מה שעולה מהשיטוטים שלי. אם מדברים רק על קצב, גם קופרה עם קצת שיפורים נותנת בראש להרבה רכבים. אבל זה פחות הקטע שלי כרגע, רוצה משהו שהוא מתנהג. אני פשוט לא מתחבר לידני 😬, וגם אופן הנסיעות שלי יהפוך את זה לסיוט.
  13. בנסיעה מנהלתית- ברור שלא, גם אם קצת "מותחים רגליים" בדרך לעבודה. אבל מסלול\טיולים? שם חוסר בLSD, מתלים רכים, ברקסים דועכים, פידבק נמוך וכו יהיו מאוד מורגשים. לא הייתי רוצה לקנות 235 רק בשביל לגלות שהיא פשוט לא מספיק ספורטיבית. משיטוטים באינטרנט, הרוב המוחלט מדבר על זה שאם אתה מחפש רכב שהוא מעבר לדיילי, ה235/240 פשוא לא מספקות את הסחורה ועדיף לקנות M2. כמובן שיש לזה מחיר, גם מבחינת עלויות וגם מבחינת נוחות נסיעה ודלק. מסתבר שהB58 לא כזה זללן אם נוהגים בו נכון, לעומת הS55 למשל שגם ברגוע עושה צריכה די מבישה. אישית מחפש רכב שיהיה מהנה בטיולים בלי יותר מדי פשרות אבל שיוכל לשמש גם כדיילי. ה235 היא קודם כל דיילי ופחות מתאימה למסלול. מבחינתי זה מפספס את הפואנטה ואין טעם לקנות רכב כזה ליומיום, אני נוסע יחסית מעט ק"מ וגם זה בעיקר פקקים. בשביל זה אפשר לקנות רכב בכמה עשרות אלפים ולסגור את הפינה. איך שאני רואה את הדברים כרגע- אין הצדקה לקנות 235/240. אבל גם לא יכול להרשות לעצמי M2, שלא לדבר שרכב כזה מרגיש כבר קפיצה גדולה מדי ממה שיש לי עכשיו. לדעתי מעטפת הביצועים של הM2 גדולה עליי ואני צריך להשתפשף ולהתנסות ברכב קצת יותר שפוי.
×
×
  • תוכן חדש...