Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אך לובינסקי מתעקשים על שנתיים.

ענו לך -שלוש שנות אחריות או 100,000 ק"מ.

 

לגבי "גם וגם" - גם ענו, רק שלא הייתם קשובים. נתנו חמש שנים אחריות - לא עשה כלום למכירות או לתדמית.

החזירו את האחריות ל 3 שנים, וחתכו במחירים - הקפיץ את המכירות.

עכשיו אפשר להתווכח על זה כמה שרוצים, אבל אנחנו באים מבחוץ עם הערות ומחשבות שאני מאמין שהם "אכלו" כבר שנים ועשו אלף ואחד מחשבות וניתוחים.

הם הגיעו למסקנה שהנוסחה עבורם היא שונה - הנה הם מוכרים.

 

לא צריך להיעלב אם נתנו להם "עצות" והם לא 'תפסו את הראש' ואמרו "וואו, מדהים, איך לא חשבנו על זה". כנראה שהעצות שלנו לא חדשות להם.

 

קיה אומרים שיש 7 שנות אחריות על כל המכוניות עד (כולל) 1600 סמ"ק, אבל לספורטאז' גם הקודם וגם החדש הם נותנים רק שלוש שנות אחריות. למה? - ככה.

אתה חושב שהם הפסידו אפילו עסקה אחת בגלל זה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם
אני ממש מחכה לטעום את הקקטוס האוטומטית שצפויה ל-2017 למיטב הבנתי. פשוט אוטו מתוק עם פאקטור "בא לי כזה" מטורף שגורם לסלוח על הרבה דברים שלא בהכרח יעברו בשלום באוטו שהוא יותר מיינסטרים.

אלא אם יש טוויסט בעלילה שאני לא מכיר, זה אמור להיות רובוטי חד מצמדי ודי בעייתי עפ"י מבחנים.

חבל, בעיקר שהאייסין שהם כבר משתמשים בה היא תיבה טובה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

זה (אייסין) מה שאני הבנתי ממנהל המותג. אלא אם אני טועה, כמובן.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
זה (אייסין) מה שאני הבנתי ממנהל המותג. אלא אם אני טועה, כמובן.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שוב, היה נעים מאוד להיפגש, מקווה שבפעם הבאה יהיה לנו יותר זמן להיפגש:wink:.

 

גם אני הבנתי שעד שנה הבאה רוב אם לא כל התיבות האוטומטיות של פיגו סיטרואן יהיו של אייסין.

 

אני אישית מאוד נהנתי ממנו, נהגתי על ה- C4 פיקאסו עם מנוע THP ושילוב של הגיר הזה.

שילוב לא רע בכלל, אפילו שילוב בין הטובים שיצא לי לנהוג עליהם.

רועי

פורסם

לצערי לא יצא לי להגיע. לפי התגובות אני מצטער עוד יותר [emoji2]

 

בכל אופן, אשמח לרשמים על הפיקאסו 5 מקומות.

פורסם

נוחה מרווחת מאובזרת טוב ובנויה טוב. תא מטען ענק , תנוחת ישיבה גבוהה ומנוע זריז, דיי אהבתי.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

פורסם (נערך)

כבעלים של C3 picasso טורבו דיזל, המחליפה הראויה היא C4 picasso טורבו דיזל 5 מקומות.

חבל שלא הביאו אותה לנסיעת מבחן.

חבל שיש רק רמת גימור אחת.

חבל שיש רק צבע אחד.

וחבל שהמחיר לא מיועד לרוכש פרטי.

 

נא ללמוד מרנו בנושא הזה.

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יש c3 פיקאסו חדשה בדרך , מהמר שתוצג ביחד עם הc3 בפריז.

הבעיה זה למי שרוצה חלופה לc4 דיזל.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

פורסם

לצערי הרב לא יצא לי להגיע אבל ניכר שהייתה היענות גבוהה של חברי הפורום ושהיה אירוע מכובד וראוי בהחלט.

כל הכבוד לובינסקי! מקווה מאד שיהיו עוד אירועים כאלה.

 

ובנימה אחרת, מי זו הבלונדינית הזו שכולם מדברים עליה...?

פורסם

^לא כולם. רק עוזרי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כבעלים של C3 picasso טורבו דיזל, המחליפה הראויה היא C4 picasso טורבו דיזל 5 מקומות.

חבל שלא הביאו אותה לנסיעת מבחן.

חבל שיש רק רמת גימור אחת.

חבל שיש רק צבע אחד.

וחבל שהמחיר לא מיועד לרוכש פרטי.

 

נא ללמוד מרנו בנושא הזה.

 

אלעד

 

הפיקאסו דיזל הקצר נועד בעיקר לשוק המוניות.

במחיר שלה לפרטי, הייתי מעדיף לפזול לקאדג'ר דיזל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...