Jump to content

ceyal

אחראי פורום
  • הודעות

    4,921
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

ceyal שיחק אותה בתאריך דצמבר 13 2020

התכנים של ceyal היו האהובים ביותר!

מוניטין

247 טוב

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פה ושם..בעיקר שם.
  • תחביבים
    נהיגה - קריאה - מחשבים - וצילום
  • מקצוע
    גם וגם.

צפיות אחרונות בפרופיל

4,652 צפו בפרופיל
  1. ההבדל היחיד הוא שאין הבדל. היצרן חסך כמה שקלים. לדוגמה, בסקודה אחרי מתיחת הפנים יש את שניהם.
  2. הכוונה שלי שאין התראה מקדימה רחוקה כמו במובילאיי ההתראה שקיימת ברוב הרכבים שאני מכיר פשוט צורחת עם אור אדום שניה או פחות לפני בלימה אוטומטית.
  3. נכון. הכוונה שזאת לא התראה לשמירת מרחק אלא התראה לפני בלימה. כלומר ממש ברגע האחרון ולא כמו במובילאיי.
  4. ברכבים עם בלימת חירום אוטונומית, אין התראה על שמירת מרחק. ההתראה הוחלפה בבלימה. לגבי שיקולי היבואן, קטונתי אבל בוא נגיד שכשיש אפשרות ויש רכב חדש, המחירים גבוהים. ע"ע קודיאק, 5008, 3008 וכל השאר. לגבי חוסר באבזור, לדעתי אתה צודק. אם מנסים להתנער מהתדמית המיושנת של האאוטלנדר הקודם, אחת הדרכים היא אבזור עשיר.
  5. הסיבה שאין באאוטלנדר החדש תיקון סטיה אקטיבי, לטענת היבואן בגלל שוני בתקינה האמריקאית לזו הישראלית. אולי בהמשך יגיעו גם הרכיבים החסרים. תתחדש על האאוטלנדר. אאוטלנדר.
  6. הכביש הישר עובר מתחת לכיכר ויש יציאות וכניסות שעולות לכיכר. כאן הן לא מסומנות. וזאת רק נקודה אחת. אל תשכח שיש כעת יותר רחובות, שינויים בתמרורים ועוד. שכונה חדשה שנבנתה, לא קיימת בכלל במפה. עדכון מפה לא צריך להסתמך על התערבות אקטיבית של משתמשי הדרך. אם וויז הקטנה עשתה את זה, גוגל יכולים להתאמץ יותר.
  7. הכל טוב ויפה. רק בל נשכח שמדובר ב suv שבעה מושבים שאמור להיות ה " הכי הרבה פח לשקל" כמו שאנחנו אוהבים וכמו שקודמו היה. בהתחשב בעובדה שאין כאן יותר מחצי מליון שקל להתפרע עליהם, אלא בערך רבע, התוצאה הכללית נראית טובה מאד.
  8. יכול להיות שאני טועה. אבל זאת היתה עליה חד פעמית שלא חזרה יותר בשאר מתיחות הפנים אז בהחלט אפשר לחשוב שהיא נבעה לא רק ננתיחת הפנים עצמה. ועדיין, בסוף 2016 מיצובישי ניצבו בבעיה.😉
  9. לא המון העם כי אם המון הליסינג. הדגם המתוח הוצג בסוף 2016 ונמכר בפועל בתחילת 2017. כלמוביל הורידו את מחיר השאריות הישנות בעשרות אלפי שקלים לחברות האלו.
  10. אי אפשר להשוות מחיר של רכב בסוף חייו שנמצא תחת מתקפה משאר היצרנים, לרכב חדש. אם שכחת אתה מוזמן לעיין במחיר הקודיאק בגרסת הבסיס כשרק הגיע לארץ. רמז דק?הרבה יותר יקר והרבה פחות מאובזר מהאאוטלנדר בגרסת אינסטייל. זה הזמן לגזור קופון וכנראה שיש עעל מה. יקר? חכה ל 0 קילומטר. האקסטריאל שאתה מצטט הוא הדגם הישן. המחיר לא רלוונטי.
  11. כלמוביל הציגה היום את האאוטלנדר החדש באופן רשמי. את ההיסטוריה (וההיסטריה) של האאוטלנדר לבית מיצובישי אין צורך לספר. אי שם בשנת 2001 נפל דבר. עד אז, מי שחיפש רכב עם שבעה מושבים, מצא או מיניואנים, או ואנים בגודל מלא. ב 2001 מיצובישי הנחיתה את האאוטלנדר. עכשיו, אפשר קרוסאובר גם עם שבעה מושבים. גם משפחות גדולות יכולות לגלות את החוויה בנסיעת שטח ושבילים מתונים. והכי חשוב, במחיר שווה לכל כיס (כמעט) והשאר היסטוריה. האאוטלנדר הפך ללהיט מכירות ובעיקר להיט בציי רכב במקומות עבודה, שם-קבלת SUV כדוגמת האאוטלנדר היתה סוג של סמל סטטוס. ב 2012 הוצג הדור השלישי, (שהתבסס על הדור השני מ 2006) ומאז, לא הוצג שום שינוי למעט מתיחות פנים קוסמטיות. בישראל נמכרו נכון לעכשיו, יותר מ 50 אלף אאוטלנדרים. מרשים. לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי. האאוטלנדר התיישן והפך לאט לאט ללא רלוונטי. לא מספיק למרוח את הפרונט בכרום. המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה היו חלשים ואיטיים, עיצובי ריהוט הפנים והדשבורד ההזדקנו, ולא בכבוד. והלקוחות התחילו לפזול לעבר המתחרים, שמצידם הורידו מחיר והגדילו את רמת האבזור ורכיבי הבטיחות האקטיביים והפסיביים כבר ברמות המחיר הנמוכות. במקביל, מיצובישי נקלעה לצרות כאשר נחשף כי שיקרה והציגה ללקוחות במשך 25 שנה נתוני צריכת דלק מזוייפים שהיטיבו עם הרכבים. כתוצאה מכך נאלצה מיצובישי למכור כ 35 אחוז ממניות החברה לניסן, שהפכה לבעלת הטון בחברה. במקביל, החליטו במיצובישי (או בניסן..) שהגיע הזמן לחדש. גרסת GT שהפכה ב 2019 לקונספט "אנגלברג" שאמנם היה PHEV אבל נבנה מחדש מבפנים ומבחוץ. ניסן, בעלת הבית, תרמה את המנועים, את המרכב ועוד הרבה מתוך קרביו של האקסטרייל החדש, ומיצובישי את העיצוב ואת תיבת ההילוכים הרציפה והנה יצא לו לעולם האאוטלנדר החדש. האאוטלנדר החדש עבר שינוי מהותי. המתלים והשלדה עברו להשתמש באלומיניום במקומות שונים כדי לחסוך במשקל, מידות הרכב צמחו בכל המימדים. 4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.75 מטר לגובה ובסיס גלגלים של 2.70 מטר. למרות זאת, במבט שטחי, עושה רושם שתא הנוסעים ובמיוחד השורה השלישית, לא זכו לבשורות גדולות, אבל נצטרך להמתין לנסיעה. המנוע המשמש את האאוטלנדר בנפח 2.4 ליטר ו 181 כ"ס עם 25 קג"מ. שינוי משמעותי לעומת 150 כ"ס ו 19 קג"מ במנוע היוצא. בשלב מאוחר יותר, כנראה ברבעון השני של 2022, יגיע לכאן גם דגם ה PHEV. תיבת הילוכים כאמור, רציפה, CVT של מיצובישי ויש אפשרות לבחור בדגמים עם הנעה קדמית או כפולה ברמות הגימור הגבוהות. עיצוב הרכב מסמל את השינוי הגדול ביותר שעבר על האאוטלנדר. ישנם שינויי עיצוב רבים ותוספות טכנולוגיות שהיו חסרות מאד עד עכשיו. איכות החומרים ברמה גבוהה מאד, העיצוב החיצוני חד ונועז ומזכיר במעט את ה RAV4 של טויוטה ובשילוב של צמיגים בקוטר 20 אינטש, מתקבל מראה נקי מודרני ונעים לעין. העיצוב הפנימי נאמן לאופנה האחרונה של מינימליסטיות, נקי וחלק ולמרות שמיצובישי השאירו את בקרת האקלים עם שליטה מכאנית ולא העבירו אותה למסך, עדיין אין תחושה של עומס. ידית ההילוכים הפכה לאלקטרונית ולידה כמיטב האופנה, נוסף בורר (שנמצאת בדגמי ההנעה הכפולה) המאפשר בחירה בין שישה מצבי נהיגה שונים כדוגמת נהיגה על חול/שלג/בוץ וכדומה. הבידוד שופר גם הוא. מבחינת בטיחות, מיצובישי באופן מסורתי נותנת את המקסימום האפשרי בכל רמות הגימור בניגוד לחברות אחרות. בכל הרכבים נמצא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות, ניטור שטחים מתים ואפשרות לבלימה אוטונומית, אורות ומגבים אוטומטיים ובקרת סטיה מנתיב (מדובר ברטט בהגה ולא הפניה אקטיבית שלו.) ברמות הגימור הגבוהות יותר ישנן גם מצלמות היקפיות. דבר נוסף שראוי לציון אלו כריות האויר, שהאאוטלנדר מתהדר ב 11(!) מהן. מעבר לסטנדרט המוכר, ישנן עוד 2 כריות למושבי השורה השניה, כרית לרגלי הנוסע וכרית בין מושב הנהג לנוסע, למניעת התנגשות ראשים קטלנית בזמן תאונה צידית. כלמוביל מציעים לא פחות משבע רמות גימור (חמש רמות גימור ובנוסף שתי גרסאות הנעה כפולה לרמת הגימור LUXURY ו LUXURY TTH) ברמות הגימור הגבוהות האאוטלנדר מגיע עם: מולטמידיה דוברת עברית התומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קאר בחיבור אלחוטי במסך 9 אינטש, לוח מחוונים אלקטרוני בגודל 12.3 אינטש, תצוגה עילית, 10 רמקולים ו SUB, בקרת אקלים לשלושה איזורים (נהג, נוסע ויושבי השורה השניה) , ריפודי עור סינטטי (ואמיתי ברמת הגימור הגבוהה ביותר) משטח טעינה אלחוטית עם 15W, מה שמאפשר לטעון את הסלולארי ולא רק לשמור על רמת הסוללה. כל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור. תאורת הלד עצמתית יותר מתאורת ההלוגן הקודמת ומאירה שטח נרחב יותר. למעט רמת הגימור הבסיסית, האאוטלנדר מגיע עם: חישוקי 20 אינטש, גג פנורמי נפתח, וכניסה והנעה ללא מפתח. בנוסף פנסי ערפל LED, מראות צד מתקפלות , מחוממות ונגד סנוור, 4 חיבורי USB ועוד ועוד.. לנוחותכם, מצורף קישור לרמות הגימור השונות. 4445_Outlander_Catalogue_2021_New_DIGITAL.pdf (mitsubishi-israel.co.il) וכמה זה יעלה לנו? אלו רמות הגימור השונות והמחיר בהתאם. אאוטלנדר Executive אוטו' - 178,900 ₪ אאוטלנדר Instyle אוטו' - 189,900 ₪ אאוטלנדר Premium אוטו' - 199,900 ₪ אאוטלנדר Luxury אוטו' - 214,900 ₪ אאוטלנדר Luxury 4X4 אוטו' - 224,900 ₪ אאוטלנדר Luxury TTH אוטו' - 224,900 ₪ אאוטלנדר Luxury 4X4 TTH אוטו' - 234,900 ₪ לסיכום, האאוטלנדר החדש, סוף סוף באמת חדש. הוא מצטרף כשווה מול שווים לפיג'ו וסקודה, מובילות הסגמנט היום ואנחנו סקרנים לדעת, איך כל העסק הזה נוסע על הכביש והאם יש כיסוי לצ'ק השמן שהונח על השולחן. אסור לשכוח שכבר היום, בהזמנה המוקדמת ולפני שהלקוחות בכלל ראו את הרכב, הוזמנו לא פחות מ 2500 רכבים. כך שהולך להיות מעניין. מאד. לצפייה במאמר המלא
  12. כלמוביל הציגה היום את האאוטלנדר החדש באופן רשמי. את ההיסטוריה (וההיסטריה) של האאוטלנדר לבית מיצובישי אין צורך לספר. אי שם בשנת 2001 נפל דבר. עד אז, מי שחיפש רכב עם שבעה מושבים, מצא או מיניואנים, או ואנים בגודל מלא. ב 2001 מיצובישי הנחיתה את האאוטלנדר. עכשיו, אפשר קרוסאובר גם עם שבעה מושבים. גם משפחות גדולות יכולות לגלות את החוויה בנסיעת שטח ושבילים מתונים. והכי חשוב, במחיר שווה לכל כיס (כמעט) והשאר היסטוריה. האאוטלנדר הפך ללהיט מכירות ובעיקר להיט בציי רכב במקומות עבודה, שם-קבלת SUV כדוגמת האאוטלנדר היתה סוג של סמל סטטוס. ב 2012 הוצג הדור השלישי, (שהתבסס על הדור השני מ 2006) ומאז, לא הוצג שום שינוי למעט מתיחות פנים קוסמטיות. בישראל נמכרו נכון לעכשיו, יותר מ 50 אלף אאוטלנדרים. מרשים. לקראת 2016 הבינו במיצובישי שיש להם בעיה. הלקוחות רצו שינוי. ולא שינוי קוסמטי. האאוטלנדר התיישן והפך לאט לאט ללא רלוונטי. לא מספיק למרוח את הפרונט בכרום. המנוע ותיבת ההילוכים הרציפה היו חלשים ואיטיים, עיצובי ריהוט הפנים והדשבורד ההזדקנו, ולא בכבוד. והלקוחות התחילו לפזול לעבר המתחרים, שמצידם הורידו מחיר והגדילו את רמת האבזור ורכיבי הבטיחות האקטיביים והפסיביים כבר ברמות המחיר הנמוכות. במקביל, מיצובישי נקלעה לצרות כאשר נחשף כי שיקרה והציגה ללקוחות במשך 25 שנה נתוני צריכת דלק מזוייפים שהיטיבו עם הרכבים. כתוצאה מכך נאלצה מיצובישי למכור כ 35 אחוז ממניות החברה לניסן, שהפכה לבעלת הטון בחברה. במקביל, החליטו במיצובישי (או בניסן..) שהגיע הזמן לחדש. גרסת GT שהפכה ב 2019 לקונספט "אנגלברג" שאמנם היה PHEV אבל נבנה מחדש מבפנים ומבחוץ. ניסן, בעלת הבית, תרמה את המנועים, את המרכב ועוד הרבה מתוך קרביו של האקסטרייל החדש, ומיצובישי את העיצוב ואת תיבת ההילוכים הרציפה והנה יצא לו לעולם האאוטלנדר החדש. האאוטלנדר החדש עבר שינוי מהותי. המתלים והשלדה עברו להשתמש באלומיניום במקומות שונים כדי לחסוך במשקל, מידות הרכב צמחו בכל המימדים. 4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.75 מטר לגובה ובסיס גלגלים של 2.70 מטר. למרות זאת, במבט שטחי, עושה רושם שתא הנוסעים ובמיוחד השורה השלישית, לא זכו לבשורות גדולות, אבל נצטרך להמתין לנסיעה. המנוע המשמש את האאוטלנדר בנפח 2.4 ליטר ו 181 כ"ס עם 25 קג"מ. שינוי משמעותי לעומת 150 כ"ס ו 19 קג"מ במנוע היוצא. בשלב מאוחר יותר, כנראה ברבעון השני של 2022, יגיע לכאן גם דגם ה PHEV. תיבת הילוכים כאמור, רציפה, CVT של מיצובישי ויש אפשרות לבחור בדגמים עם הנעה קדמית או כפולה ברמות הגימור הגבוהות. עיצוב הרכב מסמל את השינוי הגדול ביותר שעבר על האאוטלנדר. ישנם שינויי עיצוב רבים ותוספות טכנולוגיות שהיו חסרות מאד עד עכשיו. איכות החומרים ברמה גבוהה מאד, העיצוב החיצוני חד ונועז ומזכיר במעט את ה RAV4 של טויוטה ובשילוב של צמיגים בקוטר 20 אינטש, מתקבל מראה נקי מודרני ונעים לעין. העיצוב הפנימי נאמן לאופנה האחרונה של מינימליסטיות, נקי וחלק ולמרות שמיצובישי השאירו את בקרת האקלים עם שליטה מכאנית ולא העבירו אותה למסך, עדיין אין תחושה של עומס. ידית ההילוכים הפכה לאלקטרונית ולידה כמיטב האופנה, נוסף בורר (שנמצאת בדגמי ההנעה הכפולה) המאפשר בחירה בין שישה מצבי נהיגה שונים כדוגמת נהיגה על חול/שלג/בוץ וכדומה. הבידוד שופר גם הוא. מבחינת בטיחות, מיצובישי באופן מסורתי נותנת את המקסימום האפשרי בכל רמות הגימור בניגוד לחברות אחרות. בכל הרכבים נמצא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות, ניטור שטחים מתים ואפשרות לבלימה אוטונומית, אורות ומגבים אוטומטיים ובקרת סטיה מנתיב (מדובר ברטט בהגה ולא הפניה אקטיבית שלו.) ברמות הגימור הגבוהות יותר ישנן גם מצלמות היקפיות. דבר נוסף שראוי לציון אלו כריות האויר, שהאאוטלנדר מתהדר ב 11(!) מהן. מעבר לסטנדרט המוכר, ישנן עוד 2 כריות למושבי השורה השניה, כרית לרגלי הנוסע וכרית בין מושב הנהג לנוסע, למניעת התנגשות ראשים קטלנית בזמן תאונה צידית. כלמוביל מציעים לא פחות משבע רמות גימור (חמש רמות גימור ובנוסף שתי גרסאות הנעה כפולה לרמת הגימור LUXURY ו LUXURY TTH) ברמות הגימור הגבוהות האאוטלנדר מגיע עם: מולטמידיה דוברת עברית התומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קאר בחיבור אלחוטי במסך 9 אינטש, לוח מחוונים אלקטרוני בגודל 12.3 אינטש, תצוגה עילית, 10 רמקולים ו SUB, בקרת אקלים לשלושה איזורים (נהג, נוסע ויושבי השורה השניה) , ריפודי עור סינטטי (ואמיתי ברמת הגימור הגבוהה ביותר) משטח טעינה אלחוטית עם 15W, מה שמאפשר לטעון את הסלולארי ולא רק לשמור על רמת הסוללה. כל רמות הגימור מגיעות עם תאורת לד מלאה מלפנים ומאחור. תאורת הלד עצמתית יותר מתאורת ההלוגן הקודמת ומאירה שטח נרחב יותר. למעט רמת הגימור הבסיסית, האאוטלנדר מגיע עם: חישוקי 20 אינטש, גג פנורמי נפתח, וכניסה והנעה ללא מפתח. בנוסף פנסי ערפל LED, מראות צד מתקפלות , מחוממות ונגד סנוור, 4 חיבורי USB ועוד ועוד.. לנוחותכם, מצורף קישור לרמות הגימור השונות. 4445_Outlander_Catalogue_2021_New_DIGITAL.pdf (mitsubishi-israel.co.il) וכמה זה יעלה לנו? אלו רמות הגימור השונות והמחיר בהתאם. אאוטלנדר Executive אוטו' - 178,900 ₪ אאוטלנדר Instyle אוטו' - 189,900 ₪ אאוטלנדר Premium אוטו' - 199,900 ₪ אאוטלנדר Luxury אוטו' - 214,900 ₪ אאוטלנדר Luxury 4X4 אוטו' - 224,900 ₪ אאוטלנדר Luxury TTH אוטו' - 224,900 ₪ אאוטלנדר Luxury 4X4 TTH אוטו' - 234,900 ₪ לסיכום, האאוטלנדר החדש, סוף סוף באמת חדש. הוא מצטרף כשווה מול שווים לפיג'ו וסקודה, מובילות הסגמנט היום ואנחנו סקרנים לדעת, איך כל העסק הזה נוסע על הכביש והאם יש כיסוי לצ'ק השמן שהונח על השולחן. אסור לשכוח שכבר היום, בהזמנה המוקדמת ולפני שהלקוחות בכלל ראו את הרכב, הוזמנו לא פחות מ 2500 רכבים. כך שהולך להיות מעניין. מאד.
  13. כביש 437 צומת גבע בנימין.
  14. לפני שלוש שנים בנו בכביש לידי מחלף. הוא לא מופיע עדיין במפות גוגל. בוויז הוא הופיע למחרת.
×
×
  • תוכן חדש...