Jump to content

unreliablebazooka

  • פרסום הודעות

    5
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות unreliablebazooka

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אמ;לק: זה תלוי במידות של ההורים ובעד כמה טוב תבחרו את הכסא ואת העגלה של התינוק. תשמע, קניתי קליאו דור 4 לפני שהתחתנו. א״כ הבאנו ילד ראשון ונשארנו עם הרכב. מבחינת הכסא: בהתחלה זה היה סלקל, שנכנס מעולה, אבל רק במושב האחורי בצד של הנוסע. כשהילדה הייתה כבר בת שנה קנינו כסא בטיחות. עכשיו פה זה כבר נהיה קצת צפוף, כי בהתחלה שמים את הכסא נגד כיוון הנסיעה והיה צריך להזיז את כסא נוסע קדימה. אבל כשסוסבבנו אותו חזרה אחרי שנה נהיה קצת יותר מרווח. עגלה/טיולון: בהתחלה הייתה לנו עגלה עם אמבטיה שנכנסה לתא המטען בסדר, אפילו נשאר מקום לתיקים לא גדולים. בהמשך הפסקנו להשתמש באמבטיה והפכנו את העגלה לטיולון ונהי
  2. הייתי 5 שנים עם קליאו ידנית של שנת 2015. כשיצא הדגם החדש, פשוט הלכתי ליבואן ועשיתי טרייד אין. כבר חודש אני עם הגרסה הידנית וממש מרוצה ממנה. לא ניסיתי למכור את הרכב ביד2, כי לדעתי העוד 2-3 אלף שאולי הייתי מצליח לגרד פשוט לא שווים את ההתעסקות.
  3. זה משהו מקובל? לא נראה לי שטרייד-אין של היבואן יסכים לדבר כזה.
  4. צירפתי שוב. לא, לצערי אין לי. לא חשבתי לצלם אותו באולם מכירות, ובמכון לא נתנו לי אותו לידיים, אלא ישר שלחו בפקס לרנו. ובנוגע לחשיבות, אני די בטוח שלא היה רשום חשיבות נמוכה, אבל גם לא היה כתוב גבוהה, פשוט השורה של סעיף שלדה ומרכב התחילה מהמשפט ״מעיכה גסה...״
  5. היי חברים, אמל״ק: בכמה מוצדק להוריד מחיר על מעיכה של הסף הקדמי בהצעת טרייד אין , והאם כדאי לתקנה לקראת הבדיקה במכון בדיקות? ועכשיו לסיפור המלא: יש לי רנו קליאו שנת 2015, קניתי אותה חדשה מהיבואן וכעבור 5 שנים החלטתי להחליף ברכב חדש, פניתי לרנו וביקשתי לעשות טרייד אין. שלחו אותי למכון בדיקות ואז נפגשתי עם הנציג שוב לדבר על ההצעה הסופית. מפה לשם האוטו ברובו במצב טוב, הקלאצ׳ קצת שחוק, צריך טיפה לכוון פרונט, אבל לפי נציג מכירות כל זה די בקטנה. אבל היה שם סעיף של ״מעיכה גסה בסף הקדמי של הרכב״. ומזה הוא עשה ממש מהומה ורצה להוריד אותי בכמעט 30% מתחת למחירו
×
×
  • Create New...