Jump to content

unreliablebazooka

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

341 צפו בפרופיל

הנקודות של unreliablebazooka

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

8

מוניטין

  1. לגמרי. המערכת הזאת לפעמים ממש עושה שטויות. גם לי כבר קרה כמה פעמים שהמנוע פשוט נכבה והייתי צריך להניע מחדש. הכי מרגיז שבאופן טבעי הבעיות האלה קורות דווקה ברמזורים, ששם זה ממש קריטי להתקדם בקצב של התנועה.
  2. עובד פשוט מדהים! היום עשינו נסיעה לירושלים והמזגן סחב מעולה גם בעליות. לא מרגיש לי שמשהו השתנה בהתנהגות של stop/start אחרי התיקון. אומנם הרבה פעמים קורה שהמנוע לא נכבה בעצירה, אבל מחשב הדרך גם מפרט מה הסיבה לכך. אני אישית משתדל לכבות את המערכת הזאת בתחילת כל נסיעה, כי כבר היו לי איתה כמה פאדיחות ממש לא נעימות.
  3. תודה על הכיוון. אז אחרי שקראתי את ההמלצות בפורום, פניתי ל-pdarts, שם אמרו לי שהמעיכה עמוקה מדי ויש גם פגיעה בצבע, כך שלא ניתן לתקן אותה בשיטת ה-PDR. במידה ואתקן את זה בשיטה הרגילה, עד כמה זה יוריד את הערך של הרכב כשאנסה למכור בעוד כמה שנים? יש אולי איזה אחוז מוגדר מראש לתיקונים כאלה?
  4. so far so good... עשינו היום כמה נסיעות - המזגן אומנם לא מקפיא, אבל מוציא אוויר קר כל הזמן, ולא כמו לפני התיקון. במוסך עשו לי 0 בעיות: פשוט סיפרתי להם את כל הסימפטומים והם אמרו שיבדקו. א״כ התקשרו אליי ואמרו שצריך להחליף מדחס. בהתחלה אמרו שיהיה להם את החלק זמין רק ביום ראשון, אבל יותר מאוחר התקשרו שוב והודיעו שיש אותו במלאי ושיחליפו כבר באותו היום. וזהו בעצם, באמת הייתה חוויה מאוד טובה.
  5. יחסית לא מזמן נפלה על גג הרכב אבן והשאירה מעיכה קלה עם שריטה קטנה בפנים. מצורפת תמונה להמחשה. האם הייתם ממליצים לנסות לתקן את זה? עד כמה תיקון צבע בגג יגרום לירידת ערך של הרכב? במידה וירידת ערך זניחה עד לא קיימת, יש מקום מומלץ בגוש דן שיוכל לתקן את זה? תודה.
  6. היה פה פעם שרשור בנושא הזה, והנקודות העקריות בעד הטיפול במורשה יבואן היו: 1. רצון טוב של היבואן לתקן תקלות מעבר למסגרת האחריות 2. יכולת של עדכוני תוכנה לרכב שיש בד״כ רק במוסכים ברשת היבואן 3. קלות מכירה, כי רוב האנשים לא מבינים במוסכים ומעדיפים את החותמת של ״טופל במוסך יבואן״ כשקונים את הרכב. אני אישית די מסכים עם הנקודות האלה ולא חושב שזה נכון בשבילי לטפל במוסך שהוא לא מורשה יבואן. התחושה של ה״קצת יקר״ נובעת מזה שאיכשהו זכרתי שעל אותו טיפול לפני כשש שנים שילמתי פחות במוסך של קרסו, שהם ידועים בתור יקרנים.
  7. האמת שניסיתי ליישר את זה עם פומפה קטנה שהזמנתי פעם מאליאקספרס - לא כ״כ עזר. גם יש שם שריטה קטנה בתחתית השקע, ככה שסתם להוציא את זה לא היה עוזר. למרות שאולי הייתי מסתפק בליישר את המעיכה עצמה.
  8. אז היום הלכתי לטיפול ראשון. הרכב עבר עד עכשיו רק 9k. לא הייתי מרבה בנסיעות גם לפני, אבל בשנת הקורונה הרכב פשוט עמד רוב הזמן בחנייה. למען האמת הקדמתי את הטיפול בכשבועיים בגלל בעיית מזגן - לא רציתי להיתקע עם מזגן שבקושי עובד בשיא הקיץ. ברכב הקודם הייתי מטפל במוסך של קרסו ברח׳ ריב״ל בתל אביב, אבל עם הרכב החדש בחרתי ללכת למוסך ה״מכונן״, שראיתי עליו הרבה המלצות טובות גם כאן בפורום וגם בפייסבוק. אז מה היה בטיפול? דברים רגילים כמו החלפת שמן ופילטרים + דחפו לי תוסף לדלק, שאין לי מושג האם באמת צריך אותו, אבל המחיר שלו היה גם ככה די זניח. בסה״כ עלות של כל החלפים + שעת עבודה יצאה 920 שקל כולל מע״מ(וזה עוד אחרי הנחה). איכשהו מרגיש לי שהמחיר יצא מעט גבוה. אבל לפחות קיבלתי את האוטו שתוף. ומשהו שאני שונא, אבל ממש, זה המדבקות של המוסך שתמיד שמים לי על לוחית רישוי אחרי הטיפול. כאילו לא מספיק ששילמתי לכם קרוב לאלף שקל, אתם גם מנצלים אותי בתור לוח מודעות? בעניין המזגן - בוצעה החלפת מדחס במסגרת האחראיות, ולפחות בזמן הנסיעה מהמוסך הביתה(כ-20 דקות) ביום יחסית חם המזגן עבד כמו שעון שוויצרי. ראיתי במקומות אחרים שיש לדגם הזה בעיה באיזשהו שסתום שההחלפה שלו ממש פשוטה, אבל לי משום מה החליפו את כל המדחס. אעדכן האם הבעיה נפתרה סופית אחרי שאעשה כמה נסיעות ארוכות באמת. עוד משהו שקרה לא מזמן, זה שקיבלתי מכה קטנה בגג. אולי מסתם אבן שנפלה, או אולי מאיזה חמור שכאב לו לראות רכב חדש. ביקשתי הצעת מחיר לתיקון, והופתעתי מהמחיר - כ-600 שקל. הבנתי גם שתיקון צבע בגג יכול להכניס אותי לצרות בהמשך כשארצה למכור את הרכב. ויתרי כרגע על התיקון, אולי אחפש א״כ הצעת מחיר יותר טובה, כי המעיכה הזאת גורמת לי לכאב נפשי כל פעם שאני רואה אותה.
  9. מעניין... בכל מקרה, מדובר ברכב בן שנה, אז הבעיה צריכה להיות מכוסה במסגרת האחריות. העניין של ריקול כנראה היה מפשט את איתור הבעיה, כי אז זה אומר שכבר נתקלו בה בעבר ויש שגרת תיקון שקבע היצרן. עדיף ממוסכניק הישראלי מתבחבש עם הרכב ומחליף על עיוור חלקים שלא באים לא טוב בעין.
  10. אז זהו, שהוא לא חלש, כשהוא עובד. הבעיה שהרבה פעמים המדחס פשוט לא פועל ואז יוצא סתם אויר. הבנתי שיש על זה recall, למרות שהרכב שלי לא מופיע ברשימות באתר של קרסו. אבדוק כשאגיע למוסך.
  11. כשאתה אומר ״מכבים ומפעילים את המדחס״, אתה מתכוון ללחיצה על הכפתור AC? או פשוט להוריד את העוצמה ל-0 ואז להעלות חזרה?
  12. גם אני עשיתי את השדרוג לא מזמן - להפתעתי עבר ממש חלק. אומנם לא זיהיתי איזשהו שינוי עצום בהתנהגות, אבל שיהיה. עוד מעט שנה שאני עם הרכב, עד עכשיו רכב לא עשה לי בעיות מיוחדת, פרט למזגן, שבקושי מקרר ורוב הזמן מוציא אויר פושר. בשנה שעברה עם כל הסגרים איכשהו פחות הרגשתי את זה, או שהבעיה לא הייתה קיימת. בכל מקרה כבר קבעתי לי טיפול במוסך לשבוע הבא, נראה מה יהיה להם להגיד. עם הרכב הקודם טיפלתי במוסך של היבואן(אקספרסו ת״א ברח׳ ריב״ל). הפעם קראתי קצת את ההמלצות בפורום והחלטתי ללכת על מוסך המכונן. אשתף את הממצאים ואת העלויות בהמשך.
  13. @Yev Shמצאת מה הבעיה? לי יש את אותה התקלה בדיוק: המזגן רוב הזמן מוציא אויר פושר, במיוחד כאשר הרכב משייט על כביש מהיר. דווקא בעיר עם כל העצירות והאצות הבעיה קצת פחות בולטת. ובאמת שניסיתי כל קונפיגורציה אפשרית של מערכת מיזוג. בשבוע הבא אקח את הרכב למוסך לבדיקה.
  14. כמו שכבר אמרו, תנסה להחליף מורה. לא שהנוכחי הוא בהכרח גרוע, אבל לפעמים יש איזה קצר בתקשורת, ומורה אחר יסביר את אותו הדבר במילים אחרות וזה ישר יעשה לך סדר. וכמובן, אם אתה עושה רשיון לידני, תנסה לעבור לאוטומט.
×
×
  • תוכן חדש...