Jump to content

unreliablebazooka

  • פרסום הודעות

    3
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות unreliablebazooka

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. זה משהו מקובל? לא נראה לי שטרייד-אין של היבואן יסכים לדבר כזה.
  2. צירפתי שוב. לא, לצערי אין לי. לא חשבתי לצלם אותו באולם מכירות, ובמכון לא נתנו לי אותו לידיים, אלא ישר שלחו בפקס לרנו. ובנוגע לחשיבות, אני די בטוח שלא היה רשום חשיבות נמוכה, אבל גם לא היה כתוב גבוהה, פשוט השורה של סעיף שלדה ומרכב התחילה מהמשפט ״מעיכה גסה...״
  3. היי חברים, אמל״ק: בכמה מוצדק להוריד מחיר על מעיכה של הסף הקדמי בהצעת טרייד אין , והאם כדאי לתקנה לקראת הבדיקה במכון בדיקות? ועכשיו לסיפור המלא: יש לי רנו קליאו שנת 2015, קניתי אותה חדשה מהיבואן וכעבור 5 שנים החלטתי להחליף ברכב חדש, פניתי לרנו וביקשתי לעשות טרייד אין. שלחו אותי למכון בדיקות ואז נפגשתי עם הנציג שוב לדבר על ההצעה הסופית. מפה לשם האוטו ברובו במצב טוב, הקלאצ׳ קצת שחוק, צריך טיפה לכוון פרונט, אבל לפי נציג מכירות כל זה די בקטנה. אבל היה שם סעיף של ״מעיכה גסה בסף הקדמי של הרכב״. ומזה הוא עשה ממש מהומה ורצה להוריד אותי בכמעט 30% מתחת למחירון(מ-36.5 ל26.5). קצת מיקוח והעלה את ההצעה ל-27.5, אבל עדיין זה לא היה נשמע לי סביר. לא סגרתי איתו, חזרתי הביתה וביקשתי מפחח הצעת מחיר לתיקון - נאמר לי 1100 + מע״מ. כנראה שלא אקנה כבר מהיבואן הזה ואפנה לאחד אחר. אבל אני חושש שיעשו לי את אותו הקטע. מצד שני, אם אתקן, יזהו שעשו תיקוני צבע, יהיה חשד בתאונה וכו׳. ראיתי פה שרשור דומה, אבל שם הבנאדם רצה למכור את הרכב ביד 2 ואמרו לו שהקונים כנראה לא יעשו בעיות. אני לעומתו לא מתכנן למכור את האוטו בעצמי, וצריך להתמודד מול מחלקות הטרייד אין של היבואנים. לסיכום, אני מצרף את התמונה של ״המעיכה הגסה״. חשוב להדגיש שאני הנהג היחיד באוטו, המעיכה היא ב100% לא מתאונה וכנראה גם לא מהעלייה על המדרכה. אני חושב שעשיתי את זה בטעות עם הג׳ק, ואז זה החמיר עוד יותר כשהחליפו לי את הצמיג בפנצ׳רייה. תודה לכל המגיבים. IMG_0649.HEIC
×
×
  • Create New...