Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה סיוויק 2006 ( צורה של 2001-2005 ) מנוע 1600

הרוב המוחלט נוסע בין עירוני על 120 בד"כ יוצא צריכה של 14.2 ליטר

מדידה כמובן בפועל מאותו תחנה, אותה משאבה ואותה צורת תדלוק.

הצריכה הכי טובה 15.2 לליטר ומאמין שאם אנסע כמו סבתא על 80 אגיע לצריכה טובה יותר.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאליבו 3.5 ליטר, שנת 2008.

ממוצע על גז קמ 1/7.5 ליטר -70% כביש מהיר על 120, 30% עירוני עם רמזורים והרבה כיכרות.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם (נערך)

פיאט 500, 1.25, גיר ידני:

בעיר: בסביבות 1:12-1:13 (במסגרת הרצה), עם הרבה נסיעות קצרות.

מחוץ לעיר: בסביבות 1:17-1:18 (חלק במסגרת הרצה), כאשר מדובר על 85% מחוץ לעיר ו15% בתוך העיר עם נסיעות מאוד קצרות על מנוע קר.

 

בנסיעה למרכז על כביש 6 הרכב הציג צריכת דלק של 1:18.7 במחשב הדרך.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פיאסטה 1.2 ידני 2014 - 14 בלי מזגן, משולב עירוני ובין עירוני עם פקקים, שאין פקקים לא יורד מ 120 ורגל כבדה (אין מה לעשות, לא סוחב....) - 14 קמ/ל

עם מזגן יורד ל 13 קמ/ל

מיצובישי לאנסר 2009 1.8 גיר רציף - היום לדוגמה לחרמון וחזרה, 300 קילומטר 12 קמ/ל. תכלס משולב עירוני ובין עירוני 10 קמ/ל.

פורסם
מדידות מחשב שאני ראיתי שוות לישבן. בפולו, במאזדה 3 החדשה, בקורולה, אלפא חולייטה וכו'...

אל תסתמכו על זה, אלא אם זה נותן לכם הרגשה טובה ואז תעשו את זה, הרגשה טובה זה כיף.

אתה צודק בנסיעות בודדות, אבל long term זה בדרך כלל במקום. ז"א, אני יכול לקבל 25 לליטר אחרי נסיעה בכביש 1, אבל כשאני בודק את ה700 קמ האחרונים הוא מראה תוצאה הגיונית יותר, 17+- בדרך כלל

פורסם

שברולט ספארק 2011 1.25 ליטר ידנית.

 

צריכה משולבת ממוצעת 1:15. חצי מהנסיעות בין עירוניות וחצי עירוניות כשהחזרה מהעבודה בפקקים של כביש 4.

 

הצריכה הכי טובה שלי עומדת על 1:16 כאשר אני נוסע רגוע וללא מזגן.

 

קצת מאוכזב, ציפיתי ליותר ממכונית מיני לאור גיר ידני ומנוע יחסית חזק בקטגוריה.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

סיטרואן C4 פיקאסו 2010

בד"כ 11.5-12 קמ"ל בנסיעה משולבת עם הרבה רמזורים - אני מודה שאני דוחף את הלְבֵנָה הזאת אל מעבר לתחום הנוח שלה באופן די יומיומי.

לאחרונה ביצעתי את אתגר נהיגת הסבתא (יחסית אליי) לצריכה של כ 13קמ"ל.

בוטום ליין מרוצה, אי אפשר לבקש יותר מזה למרכב MPV.

אה כן, צמיגים Falken ZE914 מבזבזים קצת דלק (למרות שכתבתי כאן בעבר שכנראה לא) אבל נותנים ביטחון ששווה את החיסכון.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

פורסם (נערך)

BMW X3 20D 2012

דיזל. בנסיעה משולבת 14 ק"מ לליטר. בשיוט רגוע מתקרב ל-20, אבל הכי טוב שהשגתי בטנק שלם היה 15.5 ק"מ לליטר (יותר מאלף ק"מ למיכל סולר של 67 ליטר). ב-40 דקות של זחילה בפקק באיילון הוא עדיין לא נופל לחד ספרתי - מאוד מרשים לדעתי לרכב 4X4 בגודל הזה.

 

Lexus CT200h 2014

היברידית. בנסיעה משולבת יום יום לירושלים - 19 ק"מ לליטר. במישור החוף עולה ל-22. בפקקים עוברת לחשמל וזה תענוג. אוריס היברידית עם מערכת הנעה זהה שהייתה לי בעבר עשתה עוד 1-2 ק"מ לליטר. רחוק ומעט מאכזב מנתוני הצריכה הרשמיים (26), ואני נוהג רגוע.

 

Cadillac Fleetwood 1958

באמת רוצים לדעת?... מנוע 6 ליטר V8 שותה בממוצע ליטר לכל 4 ק"מ. בשיוט מסוגל להגיע ל-6 ק"מ לליטר אבל כשהאור ברמזור מתחלף לאדום... זה סימן שהלכו 10 שקלים.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

סקודה ייטי 1.2 ידנית - בתמהיל משולב 50%/50% צריכה ממוצעת מדודה של 13.6 ק״מ/ל׳

 

סיטרואן C4 1.6 אוט׳ - נסיעה עירונית בלבד, לרב לא יותר מ-4 ק״מ לכיוון, צריכה ממוצעת מדודה של 7.5 ק״מ/ל׳

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

Clio IV RS.

מנוע 1.6 טורבו 200 כ"ס

גיר EDC - רובוטי 6 הילוכים

משולב ללא התגרזנות הצריכה היא 1:11

 

בנסיעה רגועה הייתי מצפה לצריכה יותר טובה

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

יונדאי אלנטרה 1600 סמ"ק, אוטומט

צריכה משוערת 1:9.5

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 


×
×
  • תוכן חדש...