Jump to content

diveman

  • פרסום הודעות

    203
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות diveman

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עכו
  • מקצוע
    שכיר
  • עמוד הבית שלכם
    http://forummotor.israelinfo.ru

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום, אז לאחר שהHyundai i40 CW עברה לשרת משפחה חמודה מירושלים אני מבקש את חוכמת ההומונים בנושא בחירת רכב. שריינתי טיוטב קורולב סטיישן פלוס, חדשה אחרי שהתייאשתי לחפש קאמרי. היום במקרה מכר טוב, הציג לי משהו שנכנס אליהם - קאמרי דגם LE, אחרי ליסינג של מנהל בבנק הבינלאומי, עם 97,000 ק"מ ואחריות לשנה על כל הרכב,+ לפי הקילומטרז אני מספיק ורוצה להפעיל את הביטוח של הסוללה מאעם טויוטה עצמה. השיקולים שלי פרקטית - רכב שיהיה נוח לפתעול משפחתי כרגע +2, אבל בעתיד הניראה לעין בתקווה להפוך את זה ל+3. 2 בוסטרים גדולים מאחורה וילדה בינהם. נושא קרינת הEMF - אחרי בדיקת רכבי קאיה ויונדאי עם מכשיר Meterek פשוט,
  2. שלום, אבקש את חוכמת ההמונים לגבי איינות המנוע הנ"ל, לאחר כל הסיפורים המפחידים על חדירת דלק למערכת השמן. אודה מראש לעונים, תודה. Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  3. אם זה קפלונג, יש לי אחד להביא לך תמורת מילה טובה. הזמנתי לעצמי 10 יחידות בזמנו. אני נייד בתחום מחדרה עד עכו כל רצועות החוף. Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  4. פנה לאיגוד מכוני בדיקה, ותציג להם את המקרה. עם הבוררות שלהם תוכל לקבל חזרה עלות שיפוץ של הרדיאטור. מנסיוני עם מכון בדיקה בצפון, שפספס משאבת מים נוזלת ונאלץ לשלם עבור תיקונה במורשה. Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  5. הלחץ שבו נפתח השסתום בפקק החדש זהה לחץ של הפקק המקורי? Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  6. אכן הבעייה הייתה באטם Oring קרוע המשאבת דלק לחץ נמוך. על הדרך החלפתי גם המשאבה עצמה והרכב חזר לחיים. Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  7. כבעלים לשעבר של מאליבו 2008 שהוסבה לגז, תוך שנתיים (כ30,000ק"מ) החלפתי : 1. רדיאטור. 2. משאבת מים. 3. צנרת - צינור עליון, תחתון + מתאם T לסלון שהתפוצץ. 4. משולשים קדמיים. 5. מוטות מקשרים של מוט מייצב. 6. בוקסות של מוט מייצב. 7.זרועות ותפוחי הגה. 8. תושבות בולמים קדמיים. 9. בולמים קדמיים. 10. אטמים בין הראשים לבלוק מנוע. חוץ ממשאבת מים שאר העבודות עשיתי לבד, והסתובבצי קבוע עם צנרת ספאר, בנדים בכל מיני גדלים ו8 ליטר נוזל קירור מקורי באוטו. מכרתי כי התייאשתי מהרעש שפשוט לא רצה לעזוב במעבר מהמורות ובמפרים. רכב לא טרי שמזדקן לא "יפה", מצריך ידיים טובות וסט כלים איכותי, או כמה אלפי ג'ובות בצד להפ
  8. החלפת משאבת דלק לחץ גבוהה לא עזרה. יש סטרטר והרכב לא מניע. כל הפיוזים והממסרים תקינים. האם סביר שקודנית לא תקינה מנתקת את הפיקוד של משאבת דלק לחץ גבוה ( לפיקוד של הסולנואיד שיושב על המשאבה עצמה )? Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  9. שלום, הרכב נכבה,ניסיתי להניע והוא מקרטע מאוד ונכבה. זה קורה ללא תקלות נוספות או חריגים נוספים. ( עשן מוגבר או ריח דלק ). סורק פשוט נתן תקלה P0087, המנוע הוא הזרקה ישירה. ניסיתי לנתק צינורית כניסה למשאבת לחץ גבוה, ולנסות להניע - משאבת לחץ נמוך תקינה ( בקבוק מתמלא בדלק בקצב מאוד מהיר ). אני שוקל להזמין משאבת לחץ גבוה, וחיישן לחץ ברמפה ולהחליף. אבקש את עצה לבדיקה נוספת שניתן לעשות, לא מאמין במורשה והמכונאי שלי בבידוד. תודה לעוזרים!
  10. אהלן! מיקום וגודל המיכל ניקבע על פע שיקול של מקום למטען, צריכת הגז של הרכב, וכמות תדלוקים רצויה. אם את רוצה לשמור אפשרות למלא את תא המטען במלואו, אז כדי להתקין את המיכל במקום גלגל רזרוי. היית לי סובארו B4 עם התקנה כזו, נוח שיש צורך להוביל נפח ציוד גדול. מיכל במקום גלגל רזרוי הוא כ 65 ליטר - 20% נפח התפשטות. זה משאיר אותך עם כ50 ליטר בפועל. צריכה של ליטר גז ל10 ק''מ, תביא אותך לתדלוק כל 450 - 500 ק''מ. בשברולט מאליבו 3.5 שהייתה מוסבת גם כן, המיכל היה 'בויילר' צמוד לספסל האחורי. בנפח של 80 ליטר. שולחן פיקניק או עגלת אמבטיה לא היו נכנסים לי לבגז', אבל מיכל במקום גלגל רזרוי היה מביא אות
  11. עלה - ים! Sent from my A0001 using Tapatalk
  12. הרכב עבר בדיקה מקיפה שיצא תקינה, ולא 'אוכל' שמן כלל. Sent from my A0001 using Tapatalk
  13. הרכב עם 60,000 ק''מ, ואני יד 3. לא יודע לענות למה יש כמות שמן לא מבוטלת על דפנות הנשם. הוא טופל כל 10,000 לפי הקבלות שברשותי עם שמן 5-30 ללא ציון תקן השמן. Sent from my A0001 using Tapatalk
  14. טעות,שמן גיר באמת הוחלף לcastrol עם תקן של Hyundai SP-IV Sent from my A0001 using Tapatalk
  15. לפי הבנתי שסתום EGR מחזיר לבעירה חוזרת חלק מגזי הפליטה שנשרפו כבר. כמובן ששמן נוכח בהם, אבל בכמות שאמורה להיות מזערית במנוע תקין. שסתום PCV מחזיר לבעירה חוזרת את האויר שנמצא בחלל 'ראש המנוע' שבו כמויות אדי שמן גבוהות בהרבה. אז להבנתי, רוב השמן שיגיעה לסעפת יניקה, יגיע דווקא דרך הPCV. Sent from my A0001 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...