Jump to content

diveman

  • פרסום הודעות

    196
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות diveman

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עכו
  • מקצוע
    שכיר
  • עמוד הבית שלכם
    http://forummotor.israelinfo.ru

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. החלפת משאבת דלק לחץ גבוהה לא עזרה. יש סטרטר והרכב לא מניע. כל הפיוזים והממסרים תקינים. האם סביר שקודנית לא תקינה מנתקת את הפיקוד של משאבת דלק לחץ גבוה ( לפיקוד של הסולנואיד שיושב על המשאבה עצמה )? Sent from my SM-N770F using Tapatalk
  2. שלום, הרכב נכבה,ניסיתי להניע והוא מקרטע מאוד ונכבה. זה קורה ללא תקלות נוספות או חריגים נוספים. ( עשן מוגבר או ריח דלק ). סורק פשוט נתן תקלה P0087, המנוע הוא הזרקה ישירה. ניסיתי לנתק צינורית כניסה למשאבת לחץ גבוה, ולנסות להניע - משאבת לחץ נמוך תקינה ( בקבוק מתמלא בדלק בקצב מאוד מהיר ). אני שוקל להזמין משאבת לחץ גבוה, וחיישן לחץ ברמפה ולהחליף. אבקש את עצה לבדיקה נוספת שניתן לעשות, לא מאמין במורשה והמכונאי שלי בבידוד. תודה לעוזרים!
  3. אהלן! מיקום וגודל המיכל ניקבע על פע שיקול של מקום למטען, צריכת הגז של הרכב, וכמות תדלוקים רצויה. אם את רוצה לשמור אפשרות למלא את תא המטען במלואו, אז כדי להתקין את המיכל במקום גלגל רזרוי. היית לי סובארו B4 עם התקנה כזו, נוח שיש צורך להוביל נפח ציוד גדול. מיכל במקום גלגל רזרוי הוא כ 65 ליטר - 20% נפח התפשטות. זה משאיר אותך עם כ50 ליטר בפועל. צריכה של ליטר גז ל10 ק''מ, תביא אותך לתדלוק כל 450 - 500 ק''מ. בשברולט מאליבו 3.5 שהייתה מוסבת גם כן, המיכל היה 'בויילר' צמוד לספסל האחורי. בנפח של 80 ליטר. שולחן פיקניק או עגלת אמבטיה לא היו נכנסים לי לבגז', אבל מיכל במקום גלגל רזרוי היה מביא אות
  4. עלה - ים! Sent from my A0001 using Tapatalk
  5. הרכב עבר בדיקה מקיפה שיצא תקינה, ולא 'אוכל' שמן כלל. Sent from my A0001 using Tapatalk
  6. הרכב עם 60,000 ק''מ, ואני יד 3. לא יודע לענות למה יש כמות שמן לא מבוטלת על דפנות הנשם. הוא טופל כל 10,000 לפי הקבלות שברשותי עם שמן 5-30 ללא ציון תקן השמן. Sent from my A0001 using Tapatalk
  7. טעות,שמן גיר באמת הוחלף לcastrol עם תקן של Hyundai SP-IV Sent from my A0001 using Tapatalk
  8. לפי הבנתי שסתום EGR מחזיר לבעירה חוזרת חלק מגזי הפליטה שנשרפו כבר. כמובן ששמן נוכח בהם, אבל בכמות שאמורה להיות מזערית במנוע תקין. שסתום PCV מחזיר לבעירה חוזרת את האויר שנמצא בחלל 'ראש המנוע' שבו כמויות אדי שמן גבוהות בהרבה. אז להבנתי, רוב השמן שיגיעה לסעפת יניקה, יגיע דווקא דרך הPCV. Sent from my A0001 using Tapatalk
  9. לא מצאתי שום פילטר פחם בתוך שסתום הPCV. ובתוך הצינור המקורי בין השסתום לסעפת יניקה שירד, הייתה כמות שמן מאוד נדיבה על הדפנות. החלטתי להתקין את הלוכד כדי לנסות להתגבר על בעיית לכלוך של שסתומי היניקה במנועי הזרקה ישירה. Sent from my A0001 using Tapatalk
  10. שלום, התקנתי את ההתקן הנ''ל, והחלטתי לשתף את החבר'ה כאן ולהציג ממצאים כל כמה אלפי ק''מ למי שזה יעניין אותו. הוזמן באמאזון, צנרת עמידה לשמן נקנה בארץ. הלוקד מתחבר ביציאה משסתום PCV עם צינור 10 מ''מ, והיציאה 12 מ''מ חוזרת לכיוון סעפת היניקה. אחרי התעניינות ברשת, שמתי 2 ספוגי סיבי מתכת בתוך הלוקד ( אמור לעזור לתהליך הלכידה של השמן ). אעדכן אחרי 5000 ק''מ. Sent from my A0001 using Tapatalk
  11. נסיעה 'מאומצת' על הילוך שהוא בעצם נמוך מדי למהירות הרכב, לא בדיוק 'בריאה' למנוע ולצריכת הדלק. במוסך יונדאי מורשה בצפון שהתעניינתי אצלו, לא מכירים שום עדכון תוכנה לגיר הזה וממליצים להמשיך לנסוע ככה. Sent from my A0001 using Tapatalk
  12. החלפלי שמן גיר לcastrol atf עם אותו תקן SP 3 שיש לשמן המקורי של יונדאי. התנהגות הגיר הייתה זהה גם עם השמן המקורי ( שעשה כ60,000 ק''מ ). Sent from my A0001 using Tapatalk
  13. שלום, הרכב המדובר מהכותרת 'ממהר' מאוד להעלוץ הילוכים, עד למצב שבמהירות של כ 65-70 קמ''ש הוא כבר מגיע להילוך שישי. הבעיה שמהירות כזו בהילוך שישי אין לרכב כוח כמעט. הוא רועד וכמעט ולא מאיץ עד שהוא מוריד הילוך למטה. אני נוסע במצב 'ספורט' בו העברת הילוכים היא תקינה לטעמי. הבעיה, שבמצב ספורט בכביש מהיר הוא לא מעלה להילוך שישי בשום מצב, והעברה ידנית היא זמנית בלבד. לאחק זמן מה הוא מוריד לבד לחמיש, בתנאי שנשארתי במצב 'ספורט'. בוצע טיפול 'מאפס' לרכב מיד לאחר הרכישה, החלפת פלגים,כל הפילטרים,כל הנוזלים ושמנים. האם קיים עידכון תוכנה לגיר שמחדד יותר את מצב הנהיגה הרגיל? מישהו עוד נתקל בתופ
  14. אמליץ להשחיר עם השחרה מקסימלית את החלונות צד האחוריים, זה יוריד פלאים את הטמפרטורה בחלל האחורי. שווה לבדוק גם אתרים שונים באינטרנט רכישת חוצץ מקורי לרכב הספציפי הזה. Sent from my A0001 using Tapatalk
×
×
  • Create New...