Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

Cadillac Fleetwood 1958

באמת רוצים לדעת?... מנוע 6 ליטר V8 שותה בממוצע ליטר לכל 4 ק"מ. בשיוט מסוגל להגיע ל-6 ק"מ לליטר אבל כשהאור ברמזור מתחלף לאדום... זה סימן שהלכו 10 שקלים.

הייתי שם גם 1000 שקל , העיקר ללחוץ על דוושה של אחת כזו
  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

E55 AMG

 

צריכת דלק ממוצעת 6.3 קילומטר לליטר.

 

מרוצה מהצריכת דלק?

הייתי שמח לצריכת דלק טובה יותר אבל לא מאוכזב מזו שבפועל שסבירה בהחלט לרכב סאלוני עם ביצועים של מכונית על.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

פאביה 2009, 1.9 טורבו דיזל, ידנית.

בנסיעה רגועה מחוץ לעיר, על 120 פחות או יותר, מגיעה לצריכת דלק של 1-18/19 בממוצע.

 

לרוב לא מגיע יותר גבוהה מזה כי אני לא נוהג ממש רגוע, האצות ביניים דיי מהירות וכדומה.

פורסם

קיה ריו סדאן 6 הלוכים ידנית 2014 .

לאחר 25000 ק"מ -מחשב דרך מראה 6.9 ליטר ל 100 ק"מ -14.5 ק"מ לליטר (80% עירוני כבד, 20% בנעירוני). סביר לרכב ידני אם כי נראה לי שמחשב הדרך אופטימי בכ5%.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם (נערך)

סוזוקי ג'ימני 2015 ידני.

עירוני 10 קמ"ל.

בינעירוני 14 קמ"ל.

נסיעות רגועות כמובן, אין אפשרות אחרת באוטו הזה :)

 

אני מניח שרוב המגיבים כאן עוקבים אחר תצרוכת הדלק שלהם באופן קבוע, אני משתמש כבר שנים בשירות נחמד מאוד שנקרא fuelly.

מאוד נוח (אפליקציה וכו'), ומארגן את הנתונים בצורה טובה. הרבה יותר נוח מהאקסל שפעם ניהלתי לכל רכב. אפשר גם לחפש רכב בDB שלהם, כדי לקבל נתונים של אנשים אמיתיים, ולקבל מושג האם רכב שרוצים לרכוש מתאים.

www.fuelly.com

אין לי שום קשר לשירות, סתם ממליץ מהניסיון שלי.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם

פולו 2003 1.4 ידנית (דגם 16V 100 כ"ס)

משולב 1:13 (60% בין עירוני)

בנסיעה בין עירונית בלבד של סבתא (90 קמ"ש, ללא האצות ובלימות) 1:19

בעיר בדר"כ 1:11/12, עם מזגן 1:10

בעירוני לחיצות 1:7.5

פורסם

פג'ו 206 1.4 ידנית.

1/13 בממוצע בנסיעה מעורבת, בעיקר באופי עירוני.

1/15 בגיחות ארוכות דרומה או צפונה.

 

באופן כללי מרוצה מהבחירות שלי בחיים. Car included.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

B4 2010 נפח שני ליטר

 

ממוצע 1:9.5 בנהיגות משולבות.

 

מרוצה? ביחס לגודל של הרכב הזה והעובדה שגם הוא מניע מכל ארבעת גלגליו - כן!

 

הרכב השני - לאנסר 2010 1.5 - צריכת דלק ממוצעת בסביבות ה1:12 - מרוצה? - הייתי שמח לרכב שני קטן יותר וחסכוני יותר, מצד שני הרכב בקושי נוסע ו1:12 לנסיעות שהן בעיקר בתוך העיר - לא רע סה"כ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עד לפני שבועיים - פולו TSI 1.2. בין עירוני בנהיגה חסכונית ביותר -20 ק"מ לליטר. נהיגה סבירה עד מהירה - 16-18 ק"מ לליטר.

עירונית פקוקה מאוד - 11 ק"מ לליטר. צריכת דלק מצויינת אבל גיר לא משהו.

מזדה 2 חדשה - עדיין לא הספקתי לבדוק.

פורסם

פיג'ו 208 1.2 ידנית

צריכה עירונית 14 ק"מ לליטר, צריכה בין עירונית 20 ק"מ לליטר ומעלה ,צריכה בכביש 6 בלי יותר מידי רחמים על הדוושה הימנית 17.5 ק"מ לליטר, צריכה משולבת של 70 אחוז עירונית 30 אחוז בין עירוני 15.3 ק"מ לליטר.

מרוצה? בסך הכל כן, הרכב מאוד מאוד חסכוני בנסיעות בין עירוניות , הייתי רק שמח לצריכה משולבת מעט טובה יותר , אבל גם הנסיעות העירוניות שלי כוללות לא מעט עליות אז בסך הכל מדובר בצריכה טובה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
פיג'ו 308 12/1

יונדאי אי 10 16/1

מצד שני אני מדדתי פעמים ספורות ולדעתי עם היונדאי החישוב היה לא נכון

מה הצריכה בסוסיתא? :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...