Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי I800 טורבו דיזל אוטומט.

בין עירוני 1/10.

עירוני המחוג יורד לי מול העיניים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סזוקי בלנו 99 מנוע 1600 ידנית,

צריכה משולבת 1:12.5/13

נסועה 60:40 לטובת הבין עירוני, רוב העירוני במנוע קר, עד רבע שעה לכיוון.

בגדול די מרוצה(מה אפשר לצפות מרכב בן 16

פורסם

ניסאן נוט 2007, מנוע 1600 אוטומטית

עירוני: 1/10

בין עירוני: 1/14

משולב: 1/12.8 (נסיעה של 60% בין עירוני, 40% עירוני)

הנתונים הנ"ל התקבלו בנסיעה רגועה יחסית (האצות מתונות וגלישה לקראת רמזורים).

למרות המנוע האטמוספרי והגיר הפלנטרי הפשוט, בעיר היא זריזה יחסית ובבין עירוני לרוב לא מורגש מחסור בכוח.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

וולוו 940 שנת 1995, מנוע 2.0

מדדתי צריכה של 1:11 בנסיעה מכרמיאל לאילת עם מזגן.

בתוך העיר 1:7 בלי מזגן.

הרבה דלק, אבל שווה את זה D:

פורסם
אימפרזה 2006 1600 אוטומט

בתוך העיר 1 ל 8

מחוץ לעיר 1 ל 12

סביר לחלוטין למוניטין צריכת הדלק של סובארו.

מאזדה 3 2005 אותם מספרים כשהמזגן דולק. בחורף מעט יותר טוב

פורסם

שברולט קרוז 2012 1600 אוטומט

עירוני 1 ל-6.5 בערך

בין עירוני 1 ל-10 במקרה הטוב (ללא מזגן)

על הפנים

 

פיג'ו 108 2016 1000 רובוטית

עירוני 1 ל-11 בערך

בינעירוני 1 ל-19

הנתונים המובטחים של 1 ל-28 לא כ"כ באים לידי ביטוי שנוסעים מעל 90 קמ"ש :/

בסך הכל די מרוצה מה-108

פורסם

סובארו אימפרזה LX אוטומטית מנוע EJ161 בנפח 1600 סמ"ק מודל 2004;

מדידה רצופה לפי תדלוק;

עירוני נטו: כ-8 ק"מ לליטר.

בינעירוני וטיפה בעיר: כ-10 ק"מ לליטר. הכי טוב שהוצאתי.

לא הכי אופטימלי בהתחשב בכך שהגדלתי את הנסועה משמעותית בחודשיים האחרונים, אבל אוהב את הנבלה הלבנה הזו :inlove:

 

jnbctzy2kj4y.jpg

20160227_114046.jpg

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

משעשע לראות שמשפחתיות מודרניות יחסית צורכות בסביבות ה1-10 מחוץ לעיר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני עם האאוטלנדר שלי פחות מחודש, ועוד לא מדדתי צריכת דלק מדוייקת משולבת. יש את מצב eco שאני לא אוהב אותו ולא מפעיל אותו בשום מצב. הרכב מרגיש כבד קצת, ואני שונא את זה.

 

נתוני מחשב הרכב: בתוך העיר, בנהיגה רגועה מאוד וליטוף של דוושת הגז אפשר להגיע ל- 10 ק"מ לליטר, עם מזגן בשיא החום. בנהיגה עצבנית, רכב עמוס נוסעים וכו', זה יכול להיות גם 7 ק"מ לליטר.

 

מחוץ לעיר, בנהיגה רגועה אפשר להגיע ל12.5 ק"מ לליטר, גם ב-140 קמ"ש ומזגן דלוק, אם אתה מאיץ לאט ולא סוחט את דוושת הגז. בנהיגה עצבנית יותר, אפשר להגיע גם ל-9 ק"מ לליטר.

 

המחשב של הרכב מלמד אותי שצריכת הדלק תלויה מאוד באופי הנהיגה. לסיכום, ע"פ המחשב: בנהיגה עצבנית בין עירוני 9 עירוני 7, בנהיגה רגועה בין עירוני 12.5 עירוני 10. יותר מאוחר אבדוק כמה יוצא לי מתידלוק לתידלוק.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

סיאט לאון 2012 1.4 גיר רגיל

נהיגה ממש רגוע כולל מזגן בממוצע של מס תדלוקים

יוצא 1 ל 14.5כולל מזגן לא עובר את ה 100 רוב הזמן

80% מהנסיעות בין עירוני.

כשה לוחצים ונוסעים פחות רגוע מגיעים ל 1-13 (באותם תנאי דרך)

פורסם

פולו GTI ידנית 2016

הכי חסכוני בינעירוני - 1:18 (גם לפי מחשב רכב,גם בשיטת הליטרים הידועה)

בינעירוני מבצעי :-P - 1:10

עירוני - סביב ה 1:13,כמעט ולא נוסע

90% מהנסיעות בינעירוני

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אלפא ג'ולייטה 2015 1.6 דיזל (בריטניה) ידנית.

לאחרונה השלמתי את הסיבוב הבא ע"פ יומיים: לידס - מרכז לונדון - דרום לונדון - חזרה לקנסינגטון (מרכז לונדון +-) - לאומינסטר (גבול ווילס אנגליה) - לידס (צפון אנגליה)

אופי הנסיעה - בלונדון פקקים וזחילה במשך כ-3 שעות בסה"כ

130-140 קמש בכבישי ה-M

80-110 קמש בכבישי ה-A בעלי הנתיב היחיד.

סה''כ 916קמ.

בעזרת 47.3 ליטר סולר של חברת SHELL.

צריכת דלק של 1:19.3 קמ לליטר סולר.

פורסם

סקודה ראפיד 1.4TSI הדור הראשון (122 כ"ס)

הצריכה היא 13-14 ק"מ לליטר בנזין 95 כשהנסיעה היא 80 אחוז עירונית ו20 אחוז בין עירונית

לרכב יש תוכנה

 


×
×
  • תוכן חדש...