Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 ספיריט 2.0 2010, רק נסיעה עירונית שאורכת לא יותר מ 15 דקות לכל כיוון במהירות ממוצעת של 20 קמ"ש בירושלים.

הרכב עושה 1 ל 8.5-9. אכן צריכת דלק מזעזעת אבל אני דיי בטוח שזה בגלל הדרך הקצרה (הרכב קר ולא מספיק להתחמם) + נסיעה איטית בגלל עומסים.

 

טויטוה אוריס הייברד 2015, הרבה נסיעה עירונית של 20-25 דקות בהרבה פקקים בירושלים משולב עם 2 נסיעות אורוכת בחודש. צריכת דלק של 1 ל 18, סך הכל הרכב חסכוני מאד.

טסלה 3 2022

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גטס דור ראשון 1.35 ידנית - בגאז' ומושבים אחוריים עמוסים באופן קבוע בכלי עבודה וגלוני שמנים - צריכת דלק משולבת 1:13 בממוצע.

Stay Dirty

פורסם

מיצובישי לנסר 2011 דגם "ספורט" 1800, אוטומט-רציף.

צריכה ממוצעת 1:9.5 עיקר הנסיעה שלי היא בפקקים 70% עירוני 30% בין עירוני.

טויוטה קורולה 1999 אוטומט,

צריכה ממוצעת 1/9 עיקר הנסיעה גם כן עירוני פקקים 90% עירוני 10% בין עירוני

פורסם

2009-2015: טויוטה יאריס גיר רובוטי. צריכת דלק ממוצעת ליטר ל14-15 ק"מ משולבת (70 אחוז בין עירוני, 30 אחוז עירוני) . הייתי מאוד מרוצה מהרכב (במיוחד מהגיר הרובוטי).

רכב נוכחי-יונדאי I30CW. צריכת דלק ממוצעת ליטר ל10-11 ק"מ, אותו תמהיל נסיעה. מרוצה מהרכב מבחינת הגודל ונפח תא המטען (הבעיה של היאריס ברגע שנולד הילד).

הצריכה זה מכה רצינית בהשוואה ליאריס (טוב, רכב הרבה יותר גדול, מנוע 1.6). אני מרוצה מהרכב באופן כללי.

פורסם

1. הונדה סיוויק 1.8 ידנית שנת 2014 : צריכת הדלק הקבועה 1:15.5 בנסיעה 90% בין עירוני הררי ו 10% עירוני פקוק. רכב נוח, שקט, ומשרה אווירה רגועה לנהג ולנוסעים.

2. סובארו B4 מנוע 2.0R : צריכת דלק קבועה של 1:9 בנסיעה 50:50- בין עירונית פקוקה (כביש 85) ועירונית. יחסית לשמועות/נהיגה לא מתחשבת של אשתי הצריכה מעולה. אקורד 2.0 למשל צרכה 1:10 באותה נסועה. אין מה לספר על הסובארו - תענוג לנהוג בה, מנוע מצויין, גיר חמאר עם 4 יחסים בלבד שהורס את כל החגיגה. נוחות טובה בגדול, צמיגים בחתך נמוך מפריעים על שיבושים חדים.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

פורד פיאסטה ידנית. צריכה ממוצעת של הרבה כביש 4 בשעת העומס וכביש 6 - בין 1:13.5 ל 1:15.

 

אין לי מושג איך מי שמעלי הגיע בסיוויק ל 1:15.5. אצלי האוטמטית 2013 עושה 1:12 בנסיעה בכבישים הרריים בגליל. אולי זה הכל בגלל הגיר.

פורסם
פורד פיאסטה ידנית. צריכה ממוצעת של הרבה כביש 4 בשעת העומס וכביש 6 - בין 1:13.5 ל 1:15.

 

אין לי מושג איך מי שמעלי הגיע בסיוויק ל 1:15.5. אצלי האוטמטית 2013 עושה 1:12 בנסיעה בכבישים הרריים בגליל. אולי זה הכל בגלל הגיר.

 

אצל אבא שלי סיוויק 2007 אוטומטית עושה 1 ל- 15 או 6.6 ליטר ל-100 ק"מ קבוע בממוצע של שנתיים בכבישי השפלה.

פורסם (נערך)

מוזר כי הסיוויק 2007 אוטומטית אצלנו לא עשתה אף פעם יותר טוב מ 1:11 לפי מדידה במשאבת דלק במילוי, ואנחנו נוהגים מאוד רגוע.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם (נערך)
מוזר כי הסיוויק 2007 אוטומטית אצלנו לא עשתה אף פעם יותר טוב מ 1:11 לפי מדידה במשאבת דלק במילוי, ואנחנו נוהגים מאוד רגוע.

עשנו יישור קו רציני לאחר הקניה, כל הנוזלים הוחלפו, פלגים הוחפו, הכל מקורי של הונדה, כל 10,000 טיפול + נהיגה רגועה של אבא שלי = 6.6 ליטר ל-100 ק"מ.

ד.א. ל-2 חברים מהעבודה יש רכב זהה (2008 ו-2007) ואצל שניהם הצריכה דומה סביב 6.6/6.8 ל-100 כבר כמה שנים רצוף.

תבדוק את הרכב שלכם, יכול להיות שיש בעיה, תתייעץ בפורום הטכני, כי צריכה של 1:11 הייתי יכול להגיע אפילו עם המאזדה שלי, וזה צריכה איומה להונדה סיוויק.

עריכה אחרונה על ידי VitaliGal
הוספת פרטים
פורסם

מזדה 6 2 ליטר מודל 2011 דור שני 10.8 ק"מ/ל כ 80% מחוץ לעיר.

מזדה 3 ספיריט 2 ליטר מודל 2009 דור שני 10 קמ"ל כ 60% מחוץ לעיר והיתר נסיעות קצרות בעיר.

מאוד מרוצה משתיהן.

פורסם

ניסאן קשקאי 2013 1.6 ידני

צריכת דלק ממוצעת הכי טובה לפי מחשב דרך: 6.9 ליטר ל-100 קילומטר.

צריכת דלק ממוצעת הכי גרועה לפי מחשב דרך: 8.1 ליטר ל-100 קילומטר.

צריכת דלק טובה קיבלתי בנסיעות בינעירוניות, פחות טובה בנסיעות עירוניות.

סה"כ מרוצה מצריכת הדלק.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
ניסאן קשקאי 2013 1.6 ידני

צריכת דלק ממוצעת הכי טובה לפי מחשב דרך: 6.9 ליטר ל-100 קילומטר.

צריכת דלק ממוצעת הכי גרועה לפי מחשב דרך: 8.1 ליטר ל-100 קילומטר.

צריכת דלק טובה קיבלתי בנסיעות בינעירוניות, פחות טובה בנסיעות עירוניות.

סה"כ מרוצה מצריכת הדלק.

סביר להניח שלפי מחשב דרך 6.9 ליטר ל100 קילומטר- בפועל זה 1:10-11

×
×
  • תוכן חדש...