Jump to content

borisYalzin

  • פרסום הודעות

    408
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות borisYalzin

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בבקשה שאחד המנהלים ישנה את הכותרת ל- "מדוע מכוניות יפניות נחשבות ליותר אמינות ביחס למקבילים האירופאים למרות שאין שום מחקר מדעי מנומק שמוכיח את זה!" כדי שתנוח דעתו של רועי
  2. שלום לכולם, זה כבר תקופה ארוכה שיש מחסורים בכל הקשור לחומרה, כרטיסי מסך חדשים נחטפים תוך דקות ואלה שזמינים עולים פי 2 ממה שעלו טרם הקורונה, ניידים עם מעבדי ryzen כמעט ולא זמינים (הדור החדש) ובגדול גם שם המחירים עלו, נראה שזה משפיע גם על ייצור רכבים שמואט עקב מחסור בשבבים, ישנם דיווחים על קוי יצור שהוקפאו עקב כך. כמה זמן לדעתם המצב הזה יימשך ? והאם אנחנו צפויים לראות המשך עליות מחיר במוצרים שדורשים שבבי עיבוד ?
  3. הוצאת 150k על רכב חדש אז מה זה להוציא ממך עוד 680 ש"ח, זה כאילו מבחינתם אתה תרנגולת מטילת ביצי זהב
  4. כבר תקופה שאני חושב על רכישה של רכב תוצרת סיטרואן בגדול כיוונתי ל0 ק"מ, אחרי שאתה קורא דיון כזה, זה בהחלט מרתיע לחשוב שאני עלול למצוא את עצמי בסרט דומה אם לא ישחק לי המזל. מה שמדהים פה זה שלא מדובר פה באיזה בעיה שדורשת פתרון מורכב של הרכבה ופירוק אלא עדכון תוכנה פשוט ועדיין הוציאו ללקוח את המיץ לאורך כל הדרך. יש רושם מהמגיבים ומפותש שמדובר פה בבעיה בהתנהלות הארגונית ביחס ללקוח שמגיע עם תלונה על רכב וכמעט על אוטומט מקבל עליה ביטול כתלונת סרק, סוג של "שיטת מצליח" למסמוס בעיות..
  5. תודה על הנתונים, מחזק את המגיב מעלי בהחלט ברור וקל להבנה. מדהים איך הונדה לא מגיעה אפילו ל1000 יחידות על אף שמדובר ב"רכב יפני קלאסי אמין" אני מעריך שגם פורד תעקוף אותם במכירות בהמשך השנה
  6. תמיד הדיונים האלה הולכים לאותו כיוון, כל אחד רושם את הניסיון האמפירי שלו עם רכב תוצרת X ומבחינתו זה האמת האולטימטיבית, ואז יש לך 30 דפים עם סיפורי אלף לילה ולילה
  7. מדובר ברכב שאדם פרטי יכול לרכוש ישירות דרך היבואן ? כרגע לפחות אני לא רואה את הדגם מופיע באתר
  8. קליאו רכב מאוד יפה, אבל אישית אני יותר מתחבר לעיצוב הנועז והבועט של ה-208. גם במבחינת אמינות יותר נוח לי רכב עם גיר אוטומטי מאשר אחד עם גיר רובוטי עם עבר רצוף בעיות. למעשה הדבר העיקרי שמרתיע פה מלבד המחיר הנורא גבוה, זה נושא הסחירות העתידית , בכל זאת להוציא 120+ ולראות את זה פוטנציאלית מתאדה ב50-60 אחוז אחרי שנתיים שלוש זה מבאס.
  9. איך הנתון הזה ביחס למכירות של הדגם הקודם בפרק זמן דומה ? על פניו נראה נתון מכובד
  10. הסיפור פה עסק ברכב שבו כל הידיים היו פרטיות ולהם בקושי הזיז מהאחזקה של הרכב. מה עם רכב יוצא ליסיניג שלנהג לחלוטין לא אכפת מהרכב (קופסה שחורה בריבוע מה שנקרא) וחברת הליסיניג עושה מאמצים להשתמש בחלפים, נוזלים הכי זולים שאפשר בכל תקופת השימוש. פתאום האחזקה של הרכב שעבר ידיים פרטיות נראת אש לא ?
  11. האמת שאפשרי להסתכל על הוצאות אחזקה גם בתור השקעה אם זה פוטנציאלית יכול לחסוך לך עלויות יקרות בהרבה בעתיד כתוצאה מתקלה עקב חוסר אחזקה. כמובן בגלל זה כשאני רואה שמישהו מוכר את הרכב אני יוצא מנקודת ההנחה שהאחזקה הייתה המינימום האפשרי ועם חלפים הכי זבלה שאפשר למצוא כי הוא ידע שהוא עומד למכור את הרכב בתקופה הקרובה, אז למה שידאג לעתיד?
  12. עם כל מה שרשמתה כשאתה עושה סכימה כלכלית יחד עם התיקונים זה עדיין זול יותר מרכב חדש. זה מדהים אבל אנשים לא שואלים יותר מדי שאלות בנוגע לעבר של הרכב שהם עומדים לרכוש לא דרך פרטי ולא דרך טרייד... ברוב הגדול של המקרים אם אתה חופר מספיק אתה תעלה על מה שיש, פשוט לרוב אף אחד לא טורח
  13. סקירה טובה, תודה גם ברשותי מאזדה 2 מהשנתון הנ"ל, נדרשתי להחליף רדיאטור כשהרכב חגג 10. מלבד זה החלפתי חיישן נקישות בעקבות נורת check engine שדלקה, ניקוי מצערת והחלפה של תושבת מנוע ימין ( בעקבות רעידות). האם הרדיאטור ברכב שרכשתם עדיין מקורי ? נראה שחלק זה לא שורד מעבר ל9-10 שנים.
  14. לא היה לי עם זה בעיה כל עוד יש גילוי נאות לצרכן בנוגע לרכב הספציפי אותו היבואן מבקש למכור. האם בנוסף להארכה שנינתנה לייבואנים גם חלה חובת שיקוף מידע ללקוח בטרם מסירה ? או שזה מהלך חד צדדי נטו..
  15. נכון ולכן ציינתי אותה כדוגמא ליוצא מן הכלל בנושא הסחירות אצל פיגו והוספתי את המשפט האחרון שמתייחס לכך שהסחירות של הרכב טרם נקבעה. בסופו של יום מי שיקבע את שווי הרכב זה הלקוח וכמה הוא מוכן לשלם על הרכב הנ"ל, אם ירצה יהיה סחיר אם לא נראה אותו מככב כמו גדול ב0 ק"מ במחיר קצת יותר קל לבליעה.
×
×
  • תוכן חדש...