Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג׳ו 206+, ידני, 1.4 סמ״ק, 75 כ״ס.

1:10. ממש ממש לא מרוצה מהצריכה (או מהכוח של הרכב).

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

E350 אוונגרד מ 2008. המדידות הן לפי תדלוקים (אותה תחנה ואותה משאבה)

-מחוץ לעיר כ 13 ק"מ/ליטר. השיא היה 14 בנסיעה בין עירונית עם 3 אנשים מצומת נשרים לחיפה הלוך חזור דרך כביש 6 בשיוט על 110.

-בתוך העיר כ 8-9 ק"מ/ליטר. השיא היה 7 בירושלים באמצע הקייץ בפקקים עם 3 אנשים ומזגן.

-בתנאי קיצון: בלחיצות אני מניח כ 6-7 ק"מ/ליטר, לא ממש יוצא לי לבדוק את זה כי קצת קשה למצוא מקום בו ניתן לללחוץ יותר ממספר דקות לפני שהוא נגמר. בשיוט בקצב טבעי לרכב (170+) כ 9-10 ק"מ/ליטר לפי מחשב הרכב, גם כאן הכביש נגמר יותר מדי מהר לפני שניתן לקבל תוצאה מדוייקת.

 

-הממוצע שלי הוא כ 12-13 ק"מ/ליטר. ומדובר על בית-עבודה-בית שרובם דרך כביש 6 בשיוט על 110 וחלקם בפקקים בצומת קסם בבוקר.

 

אז מה היה לנו? רכב גדול וכבד עם מנוע 3.5 ליטר ו 280 כ"ס שנועד לנסוע מהר עם צריכת דלק הקרובה למשפחטומטית ממוצעת:wink: מרוצה? בוודאי.

פורסם

האם צריכת הדלק ברכב חדש גבוהה יותר?

האם מנוע חדש צריך ״להשתחרר״ או אולי מילה אחרת מתאימה כאן..בקילומטרים של תחילת חייו..?

פורסם

אכן,מומלץ לתת לרכב לסיים הרצה ואז למדוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הונדה סיוויק שנת 2009 מנוע 1800 אוט' כמובן,

 

נוסע משולב אבל רוב הנסיעות שמחוץ לעיר זה בפקקים.

הצריכה שלי בממוצע היא 1/11.5

אני לא ממש מרוצה וחושב להחליף לפג'ו 208 החדשה כי אני נוסע 3 אלף בחודש וזה יחסוך לי המון המון כסף.

 

 

הונדה סיויק 2012 ,1800 סמ"ק , י-ד-נ-י-ת , כמובן :wink: . פ"ת - בינימינה , כלומר משהו כמו 30% פקוק (עד גלילות) ואז בין עירוני 70%

כמעט 1:15 לפי המחשב . צריכה אמיתית שמדדתי לאורך 3 תידלוקים כ 1:14.8 . סך הכל מרוצה בשביל הנפח ,נוחות והכוח כשצריך.

 

רכב קודם פיאט פונטו איבו מולטיאייר ,1400 סמ"ק , 105 כ"ס , גם ידנית (כמובן .. ) . אותו תמהיל נהיגה .

לפי המחשב 1:15.8 . אמיתי מדוד - קרוב ל 1:15 .

הסיויק חזקה ומרווחת יותר , זה מורגש ,ובכל זאת צריכת דלק כמעט זהה .לכן אני די מרוצה .

 

גם לי ה 208 דיזל קורצת , אם אצטרך להחליף רכב .

פורסם

סוזוקי קרוסאובר 2014 אוטומט 4x2.

צריכה ממוצעת של 1/13.5 עד 1/14.

נסיעות משולבות של הערך 50:50 עירוני ובנעירוני.

מאוד מרוצים מהצריכה שהייתה חלק מהשיקול הכלכלי בבחירת הרכב. (מעבר מלנסר 2004 ששתתה 1:9 באותם תנאים).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

סקודה פאביה סטיישן 2013

1.2TSI, DSG 7

צריכה ממוצעת לפי מחשב 1/16 ~ 1/16.5

מרוצים מעל הגג מהצריכה, יותר מהמצופה, נסיעה אשקלון ~פתח תקווה כל יום (כלל נסיעות לתל אביב והאיזור) ותוסיפו לזה שהרכב זוחל כל יום במשך שעה בפקקים של תל אביב, פתח תקווה, בני ברק ...

טנק של 45 ליטר מספיק ל4~5 ימים נוסיף לזה שזה טנק קטן שמוציא 720 קילומטר בערך ככה שגם הדלק ממש לא מורגש

 

מנוע כיפי לא בעיה בכלל לעקוף מכונית ואפילו 2...

 

אם מישהו מחפש, תא מטען גדול (480 ליטר), מכונית חסכונית וכל ההיתרונות שיש לגרמנית זאת המלצה חמה חמה...

 

החיסרון היחיד שאני אישית מרגיש, שאחרי נסיעה של שעה וחצי בערך מתחיל להיות כאבי גב תחתון אבל אני לא אופציה כי אני סובל מכאבים בגב תחתון(סתם אני אומר את זה כחיסרון למי שגם סובל מכאבי גב תחתון)...

 

דרך אגב הרכב בדרך ל100 אלף קילומטר ( כן כן אני יודע שזה המון, אבל רכב מעולה).

פורסם
סוזוקי SX4 2010

מנוע 1.6 אוטומטי.

נסיעות רק עירוניות בפקקים של הבוקר/ערב יוצא כ7-8 ק"מ לליטר.

נתון לא משהו אבל בהתחשב בזה שמדובר רק ב10 ק"מ ביום אז לא נורא.

בנסיעות משולבות היה בעבר כ12 ק"מ לליטר (הנסיעה אז הייתה בערך 8 ק"מ בעיר ו40 ק"מ בבין עירוני כל יום)

אני יותר דואג שהרכב יתפרק מהכבישים הנוראיים של פ"ת ועשרות פסי ההאטה ששמו לאחרונה, בחודש האחרון כבר סגרתי מהלך בבולמים מספר פעמים בגלל בורות ושקעים חדשים ועמוקים בכביש (רחוב פרנקפורטר למי שמכיר) ופסי ההאטה גבוהים מאוד ששכחו לצבוע.

 

גם לי סוזוקי sx4 2010 עם המנוע החזק יותר 120 כח סוס. בעיר אוכלת 1:13 מדוד! קריות.

מחוץ לעיר 1:19 מדוד!

צורת נהיגה מאוד חסכונית.

ממוצע 1:14 כי רוב הנסיעות בעיר.

צריכת הדלק השתפרה פתאים לאחר החלפת שמן ופילטר אוויר.

פורסם

פורד מונדאו 2012 2 ליטר טורבו,

רוב הנסיעות בתוך העיר. לפי תחנת הדלק יוצא בערך 1 ל 8.

מחוץ לעיר לפי המחשב יוצא בממוצע 1 ל 15 כאשר הנסיעה על 110 קמש עם מזגן

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

ממעבר על השרשור הזה, ניכר שאנשים מנצחים נתוני יצרן באופן ניכר. כנראה שיצרני הרכב לא יודעים למדוד צריכה לרכבים שלהם :roll:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

סוזוקי SX4 דגם 2010 - שימוש משולב בידים של אשתי והבנים, כולם עם רגל די כבדה על הגז וכמובן הרבה פרויד\רופין\ניח גבורים וקצת פקקים של חיפה - סביב 1:11. בנסיעה בין עירונית עם רכב עמוס (4-5 מבוגרים על מטענם לחופשה) - סביב 1:14-1:15.

סוזוקי סויפט דגם 2013 - שימוש משולב בידים שלי - סביב 1:12-1:13. בנהיגה בין עירונת (לא כביש מהיר) מגיע לסביבות 1:15-1:16.

 

רכבים ששכרתי בחו"ל בשנה וחצי האחרונות:

גולף TSI 86hp סטיישן ידני בפינלנד (מישורי, הרוב בין עירוני, תנאי קיץ, 4 מבוגרים ומטען מלא) - 18 קמ"ל.

סקודה אוקטביה סטיישן דיזל DSG בבלגיה (מישורי, הרוב בין עירוני אבל אי אילו פקקים אימתניים, סתיו, 3 מבוגרים ומטען מלא) - 19 קמ"ל.

סיטרואן קקטוס eHDI ידני (דנמרק - מישורי, הרוב בין עירוני אבל לאמעט כבישי כפרים ונסיעות בעיר, 2 מבוגרים ומטענם קיץ) - 21 קמ"ל.

פיאט 500L דיזל מולטיג'ט 1.3 ידני (פרובאנס, צרפת, 2 מבוגרים ומטענם, קיץ) - חצי הדרך בכבישי הרים וכפרים תלולים ועמוסים, הצריכה כ-15.5 קמ"ל, החצי השני בכביש מהיר, הצריכה כ-19 קמ"ל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יונדאי I20 1400 אוטומט דור ראשון 2009.

חלוקת הנסועה היא 80:20 לטובת הבין-עירוני (רמלה-קריית מלאכי, לרוב דרך כביש 3).

צריכת דלק מדודה נעה בין 1:13-14.6, הנתונים ממחשב רכב מראים סטייה של 1-15% .

אני לא מרוצה ככ, השגתי צריכה קרובה מאוד עם C4 ישנה יותר ,מתפרקת, לאחר השכרה, עם גיר בעל אישיות מורכבת ונטייה למצבי רוח...

פורסם

יונדאי I20 1.4 אוטומטית, נסיעה עירונית טהורה של זוגתי (רגל כבדה) 1 ל 10. יחסית מאוכזב מתצרוכת הדלק. ציפיתי לקצת יותר יעילות אבל יונדאי וחיסכון בדלק לא הולך ביחד.


×
×
  • תוכן חדש...